Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Hm, fura. Egy level 50 karaktert importáltam egy második végigjátszáshoz, és csak Level 59-en végeztem, XP-ben elég messze (79k - 86k) a 60-astól. Pedig elég alaposan játszottam, DLC-kkel és minden fellelt melléküldetésekkel együtt. Ezek szerint háromszor kéne végigjátszani, hogy 60-as legyen a karakter?

    Ez most csak azért ilyen fura számomra, mert a megjelenés óta szerintem negyedik alkalommal játszottam végig a játékot, és az első karakterem emlékeim szerint elérte a 60-as szintet a második végigjátszás alatt, pedig akkor még DLC-k sem voltak (vagy legalább is nekem nem voltak telepítve). Változott az XP osztás vagy szintlépcső valamelyik frissítéssel, vagy DLC telepítéssel, esetleg most, vagy épp hogy régen volt bugos nálam (esetleg csak rosszul emlékszem)?

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Akkor csak az a rejtély, hogy az ezt megelőző végigjátszásban miért 50-en állt meg ez a karakter. :DDD
    De így most kezd rémleni valami olyan, hogy talán az ME3 megjelenése előtt csak gyorsan végigszaladtam a fő történeti szálon.
    Kösz az infót. :R

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz oriic #2609 üzenetére

    Szerintem is: a profit az profit, amit nem hagy ott senki, aki teheti.
    Sőt, ha sikeresebb nevek maradtak volna a ME és Bioware, talán több eladásra számítana a ME Remaster, mint így (akkor több új belépő játékost érdekelne az előzmény, illetve többen szeretnék újra végig játszani az elejétől, mint így, hogy páran "kukázták" fejben a Bio-t és/vagy a ME szériát).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Vistaboy #2611 üzenetére

    Végül is EU 4.x vagy 3.x dolgozik alatta? Utóbbival azért nem számítok sokra. Még abban sem bízom, hogy a HDR10 tényleg "natív" (nem csak konverzió + filter).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz L3zl13 #2616 üzenetére

    +1, viszont talán jobb is így. Játszottam már pár órát több UE4-es "sétálószimulátorral", és legtöbbjük masszívan GPU igényes (mint ha abszolút csúcs VGA-kra tervezték volna, de a CPU-t kevéssé kérik), miközben bár szépek, nekem szubjektíven kevéssé tetszik, hogy gyakran nagyon "gloomy" az egész (fátyolos, blur, DoF szerű effektek mindenen, amit nem lehet külön kikapcsolni a menüben). Persze ez nagyban múlik a játékfejlesztőn is, nem csak az engine-en, de tippre hasonló eredményt szült volna a ME is (a tipikus divatos rendekezésre álló effekteket pakolták volna bele és nem próbálták volna túloptimalizálni, ha már eleve a portolás költségét se akarták megfizetni).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Citroware #2619 üzenetére

    A helyedben adnék neki egy esélyt. Lassan indul be, de nagyon bele lehet szeretni.
    Igaz, hogy régen volt, de szerintem az egyik legjobb játék volt a maga korában és kategóriájában.
    Mindazonáltal magam sem nagyon szoktam visszavenni a régi játékok felújított változataiért, hiába szerettem a studio-t, ami csinálta. Pl. a Baldur's Gate felújított verziója sem hatott meg, hiába szerettem meg nagyon a Bioware-t a ME és DA kapcsán.
    Sőt, engem az új játékok sem tudnak igazán lekötni. Jobban érdekeltek az utóbbi pár évben a kisebb indie játékok, mint a nagy "AAA" címek. Közben meg ülök a drága HW-en, ami vinné a látványosabb címeket is, és szeretem a szép grafikát. :))

    #2620L3zl13 - Én egy Frostbite3 remake-et is elfogadtam volna, miután annyit nyafogtak, hogy mennyi erőforrás ment bele a MEA készítésébe (ami munka most már megvan). De az már nagyon a másik véglet lett volna.
    De ez így, az abszolút minimalizmus szerintem sajnos azt jelzi, hogy a korábbi híreknek megfelelően tényleg süllyed lefelé a Bioware, és nem sok jót várhatunk ME5 és DA4 ügyben.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz CPT.Pirk #2623 üzenetére

    A hír szerintem arról szólt, hogy csak a Pnnacle Station forráskód veszett el, semmi más, illetve azt is a Demiurge csinálta, nem a Bioware, és valószínűleg náluk kallódott el (már eleve hibásat adtak át a Bioware-nek a forráskódból, és ők is csak azt archiválták).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz CPT.Pirk #2633 üzenetére

    Az "I will destroy you" loop-al mi lett? ;]
    Emlékszem, hogy annak idején azt állították, ez egy bug: több szöveg lett felvéve, csak rosszul válogat közülük a játék. (Bár ha ez igaz, akkor patch-elhették volna az eredetit is...)

    A képek tényleg jók (köszi :R ), viszont ugyan azt látom, mint egy videón, amit korábban néztem: néhány textúra olyan hatású, mint ha nem csak nagyobb minőségben lenne exportálva az eredeti jobb minőségű kép, vagy újrarajzolva jobb minőségben, hanem inkább, mint ha egyszerűen rátoltak volna valami "AI" sharpening filtert az eredeti alacsony minőségűre/felbontásúra (amit kb. egy butább féle otthoni modder is meg tud csinálni). :(( De van, ami "erdetinek" néz ki, és mai szemmel sem rossz.

    A füst pedig biztos dohány (és/vagy marihuána), csak a korhatár besorolás miatt el van rejtve a képről az, hogy mindenki bagózik. ;]

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz L3zl13 #2635 üzenetére

    Kiküldetésen járt az Andromeda Initiative egy korai verziójánál. :P

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz maajsz #2643 üzenetére

    Na meg a DLC-k azt hiszem máig nincsenek leárazva, úgyhogy drágább az eredeti, ha azokat is mind megveszed, nem csak a már leárazott alapjáték Trilogy csomagot.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz maajsz #2645 üzenetére

    Igen, a DLC móka itt már karikatúra szintű lehúzásprogram volt (a második résztől). :(((
    Mindentől függetlenül, nekem mindig az 1 maradt a kedvencem, hiába láttatta be velem valaki később, hogy még a story is esetlen (pl. többek közt azért is kacifántos, hogy önmagában is megálljon egy játékként, ne csak a beígért folytatásaival együtt, mert ha nem így lett volna kanyarintva, akkor nem biztos, hogy lett volna pénz a folytatásra, stb).
    Kár, hogy a DA szériából még hír sincs remaster-ről, pedig a DAO-ra már közvetlenül a megjelenés után ráfért volna egy grafikai ráncfelvarrás. A DAI-nak viszont más se kéne, mint pár bugfix és egy HDR10 képmód.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz maajsz #2647 üzenetére

    Igen, valószínűleg a komplex új világ felfedezésének jól komponált élménye az egyik erőssége, amire a többi rész már csak ráépít (látunk új helyeket/fajokat, de többségükről már hallottunk/olvastunk korábban).
    SPOILER
    Ami nekem kicsit olyan volt, mint a The Big Bang Theory-ban a frigyláda, hogy valaki felhívta rá a figyelmem: igazából semmi értelme Saren-nek keresnie a Conduit-ot, hisz Sovereign jól tudta, hogy a Citadel-en van a Control Panel, ahol Saren-nek már eleve volt bejárása oda, ahova a teleport beam ledobja. Talán kíváncsi lehetett valamire Ilos-on (pontosan mi történt ott a néppel, mit csináltak a Citadel-el, stb), de maga a Conduit mire így volt jó neki? Vagy mit hitt, mi lesz az? :))

    Akkor ajánlom a DA3-at, avagy Inquisition-t. Ott szerintem nagyon jól kitalálták a "minden az egyben" módot. Nagyon kényelmes akár "akció" stílusban is játszani. Oda viszed a kamerát ahova akarod (játszhatsz csak a főhősöd háta mögé ragasztva, az égből, de akár egy n+1 szellemként besétálva a terepet, mint egy spectator (olyan 3D szögből és kameraorientációval, ahogy neked épp tetszik az adott táj, ellenség, stb függvényében), és nyomhatsz pause-t, ha szeretnél, de pl. normál nehézségen általában teljesen felesleges.
    A fix turne based harc miatt marad ki nekem pár népszerű és jóra pontozott RPG.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    A Legendary Edition egyrészt bugosabb, mint a sima (grafikailag nem, de game-play/mechanics téren több a glit/bug), másrészt sokkal könnyebb és gyorsabb végig játszani (bár ezt nem bántam), de Ilos-on el kellett takarnom a képernyőt a kezemmel, mikor HDR10 képmódban Vigil stroboszkópot játszott a TV-mmel, pedig nem vagyok epilepsziás (vagy úgy általában érzékeny az ilyesmire, de ez szó szerint kiverte a szemem egy OLED TV-n --- a HDR10/DV mozifilmek effektjei nem szokták...).
    A másik, ami nem tetszett, hogy szerintem több a loot container, mint az eredetiben, és nem adtak hozzá "auto loot" opciót (még olyat sem, ami a minijátékot átugorja, nem még olyat, hogy automatikusan összeszed mindent -> újabb játékokban láttam már ilyet, és nem rossz ötlet, főleg ha nem először játssza őket az ember).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz GypsFulvus2 #2705 üzenetére

    - Nincs level cap, 56/60-on zártam egy "normál" végig-játszást (nem NewGame+)
    - Több loot container -> több hasznos kütyü (vagy pénzforrás) -> jobb felszereltség
    - A legtöbb Mako küldetés effektíve "God Mode" (kivéve a thresher maw harapást) *
    * Egyedül az X57 aszteroidán "fájt", ha eltalált egy ágyú (ahol vagy védett, vagy néha mozog).
    + Persze az is, hogy már ismertem a játékot (milyen sorrendben érdemes végigjárni a galaxist, illetve hova milyen csapatot érdemes vinni). Bár ez itt kevésbé érdekes, mint pl. a DAO-ban (ahol normál nehézséges is szana-szét szabdaltak Orzamar-ban, mint ha Difficult, vagy akár Nightmare-en játszanék, aztán meg egy ütéssel vertem le mindenkit a többi helyszínen, mert ott inkább fix a nehézség, nem skálázódik, legalább is teljesen biztos nem...)

    Érdekes, hogy a legutolsó Auto Save itt is az utolsó lövöldözés közepébe visz vissza, pedig ahogy beleolvastam a Legendary újdonságaiba, ott azt ígérték, hogy most már benne lesz a save-tranfer után az utolsó döntés is. (De hogy? Felülírja az utolsó mentést úgy, hogy mégis a lövöldözésbe dob vissza, mikor betöltöm? Vagy nem is a mentés file-t fogja beolvasni, hanem "EA App Magic"?).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák