- Honor 90 - modellalkat
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
Hirdetés
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #30406 üzenetére
Tényleg jó konstrukció és kiforrott. Tudod hogy durván benyó párti vagyok de ha választanom kéne a TSI meg TDI között gondolkodás nélkül az utóbbit venném. Nálunk elég sok TSI is van a cégnél és elég sok probléma van velük. Nem 1-2-ben volt már a vezérléssel gond (szakadás, átugrás). Kolléga alatt konkréten az M7-en előzés közben szakadt el a szíj (2.0 TSI) a másiknak csak ugrott egyet (1.8 TSI). És nem gondatlanságból, lízingeltek tehát gyári előírás szerint van szervizelve és frankón mert a lízingbeadó magával cseszik ki ha vmi megmakkan (csereautó, többletkár, renomé, fájdalomdíj, stb).
Ugyan nem tudom egy 2.0 TSI motorcsere mennyibe kerül pontosan de egy tuti biztos: saját zsebből nem finanszíroznám... Akkor már inkább ~200k km-erenként egy DPF meg EGR pucolás + kettős tömegű csere és helló.#nincsbennetarcsi