- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #276025 üzenetére
Raadasul ahogy huzzak fel az autok orrat, ugy kerulnek egyre magasabbra a fenyszorok, ami a masik idiota trend, mert egyre kozelebb kerulnek a szembol jovo fejmagassagahoz, igy mar a legkisebb huplin vakit... Arrol nem is beszelve, hogy ha hatulrol kapod, a tukrod magassagaban van, tehat durvan vakit.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz macilaci78 #276069 üzenetére
Na igen, de nem azert, mert az 5er-t konnyebben megengedhetjuk magunknak, hanem mert a panelt sem.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #276107 üzenetére
Mert irracionalisan magas reszet viszi el a jovedelmednek az amortizacio. Oke, az utobbi evekben volt, hogy negativ volt az autok ertekvesztese, de ez egy anomalia, nyilvan nem marad igy tartosan.
Ha az autod erteke mondjuk egy eves beveteled, akkor szivesen dolgoznal egy evben masfel-ket honapot csak az autod amortizaciojat kompenzalando? Eleg szarul hangzik, nem?Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz kisza25 #276111 üzenetére
Ez jol hangzik, de ez egyreszt aktualis piaci anomalia, masreszt amit BBD is irt elottem, hogy hiaba lett nominalisan tobb penzed igy, az autok ara sokkal tobbet emelkedett, tehat kevesebbet er a piacon. 20% inflacio meg 10+% jegybanki kamatok mellett ne csodalkozzunk, ha nominalisan (latszolag) nem csokken az autonk erteke, de ilyenkor vagy szamoljunk jatekpenz helyett valodiban (eur, pl), vagy nezzunk vasarloerteket, vagy valami hasonlo.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276131 üzenetére
Lesz az egy ev is
Es nem a jovedelmi viszonyaitokat akarom leszolni, hanem lattam mostansag a lakberendezesi arakat.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276248 üzenetére
Szerintem ez egy folyamat vegeredmenye inkabb, es pont a lentebb leirtak miatt. Mindenki azt latja, hogy semminek nincs kovetkezmenye az utakon, es amikor lat par ilyen manovert, akkor joggal merul fel benne a kerdes, hogy neki is szabad-e. A valasz pedig az, hogy jelenleg szabad, legalabbis kovetkezmenye nincs.
Az Arpad hidnal torteno gazolasnak is mi az egyetlen kovetkezmenye? Trafipaxok.
Kurvajo, de a kozlekedesi moralon semmit nem fog valtoztatni. Es a legtobb problema mar reg nem a gyorshajtasbol van, hanem a minden szabalyt figyelmen kivul hagyo manoverebol, amikor nem szent a zarovonal, a piros lampa, a szembe sav, az elsobbsegadas, semmi...Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz ArthurShelby #276254 üzenetére
Foleg, hogy bivalybasznadot a rezsicsokkentessel sikerult kivaloan lezulleszteni, mert evekig abba ment a penz ahelyett, hogy energetikai beruhazasokat (hoszigeteles, nyilaszarok csereje, hoszivattyu) tamogatott volna az allam. Zsebbol meg nyilvan nem tudjak a szegenyek kifizetni. Kifuthetetlen hazat meg senki nem akar most venni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #276265 üzenetére
CSOK miert jart barkinek? Es babavaro?
Nekik mind kifizettuk ezt, aztan most, mire a mi korosztalyunk is oda jut, hogy elgondolkodik gyerekben, kivezetik az osszeset.
Ebben nincs logika, azt leszamitva, hogy pont a mi generacionk kimarad az osszes ilyenbol. (egyik oldalrol a csokbol, babavarobol, a masik oldalrol a 25 alatti adokedvezmenybol, ingyenes jogsibol, mittomen)Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Azert ezt a modern autoipart is be kene szantani soval, aztan kezdjuk elolrol 0-rol.
Hogy a tokombe jutottunk oda, hogy egy rohadt helyzetjelzo izzo cserejehez emelore kell allni az autoval, mert ott kezded, hogy lebontod az auto aljat, majd leveszed a lokharitot, hogy ki tudd venni az egesz lampatestet, es akkor mar ki tudod venni azt a 300ft-os izzot...Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz MasterMark #276417 üzenetére
Nem jutottam a manualig, eleg volt odaig jutni, hogy fentrol nem tudok benyulni, aztan megneztem, hogy van rogzitve a lampa.
Persze lennenek meg opciok, mint kibontani nehany vizcsovet, de az is a "how about fuck you?" kategoria.
Egy idoben csodalkoztam, hogy miert felszemu minden 10. auto az utakon. Most mar kezdem erteni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz MasterMark #276419 üzenetére
Szerintem hivatalosan itt is fentrol kellene, de nincs az a nogyogyasz, aki ezt onnan megoldja.
Nem vagyok egy orias, es viszonylag hosszu ujjaim vannak, de eselytelen.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz lezso6 #276426 üzenetére
Hat az MX meg a Xedos eseten nalam sem kell szerszam az ilyesmihez, az MPS "kicsit" nagyobb szivas...
Amugy nincs azzal gond, ha ki kell hozza venni a lampatestet, csak akkor legyen ugy megoldva a rogzites, hogy alul max ful van, es felul csavarozod, aztan ki lehet boritani 3 perc alatt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276587 üzenetére
Amilyen storykat ma is hallottam az aktuális Octaviakrol, főleg sw terén, attól az ég óvjon… jól hangzik ez, de szerintem kegyetlen sok bosszúság lesz velük, a konszern aktuális autóit nagyon szidják sw teren.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz cappa72 #276661 üzenetére
Melyik ecoboost moci ez? Azert ezek a fogyasztasi adatok nem olyan acelosak, ezt az MPS-sel majdnem hozom. Mondjuk ez is ecoboost, csak a logo mas rajta... (Na jo, nem, bar letezett a Fordnal korabban ez a motor, de meg nem az ecoboost szeria)
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #276678 üzenetére
Ahhoz kepest mondjuk nem keves. Persze a mai suvok legallanallasa okan nem lehet megb..ni a fizikat.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276705 üzenetére
Es tenyleg akarsz 10 millat adni egy konzervdobozert, ami minden elmeny nelkul elvisz A-bol B-be?
Carplay igenyt teljesen megertem, de a legtobb autoba boven van aftermarket megoldas is.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276708 üzenetére
De ha van mar egy ceges 1.6 tdi, akkor ameddig az rendelkezesre all, meg ott az ampera villannyal, minek barmi mas?
Marmint ha emelle vagy valamelyik helyett vennek barmit, akkor az legyen olyan, amitol vigyorgok. Ez mar izles szerint lehet az MX5-tol a 650i-n at a rotyogos amerikai v8-ig barmi, az most tokmindegy, de hogy egy megbizhato kozlekedoedenyt lecsereljek egy masikra, mikozben amugy van egy ceges, annak egyszeruen nem latom az eletemhez hozzaadott erteket.
Ja, es borzasztoak az uj VW software-ek, tehat szerintem meg annak is megvan az eselye, hogy agyfaszt kapsz tole.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276717 üzenetére
Es surgos? Marmint jelenleg a tatar szerintem nem hajt, addig nalad van a penz...
Kicsit meggondolatlan dontesnek erzem, "mindegy, csak vegyunk mar valamit", mikozben amugy szerencsere nem is surgos es kihagyhatatlan ajanlat sincs.
Szoval en a helyedben nyugodtan aludnek meg ra parat, rohadtul raersz.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276720 üzenetére
Jaaa, hogy a kamiq cégautó lenne. Annak oké. Szeretni amúgy nem fogod szerintem, mert amúgy egy műanyag doboz, de A-bol B-be elvisz, és ha nem Te fizeted ki érte a 10 métert, akkor nem faj.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz 426os #276769 üzenetére
En pont azon gondolkodtam a hetvegen, hogy felesleges az egesz.
Meglatogattunk ismerosoket Gyorben, odauton 130 tempomatot sem lehetett tartani, akkora forgalom volt, hogy ilyen 100-130 kozott oszcillaltunk a belsoben. A masfel oras utban egy pillanat nem volt, amikor ki lehetett volna elvezni az eros autot, azt ereztem, hogy csak elhasznaljuk arra, amit amugy egy Prius/CT200h is tokeletesen lehozna, 3 literrel kisebb fogyival.Emellett lassan mar minden sarkon trafi van, tele az orszag indokolatlan 60-as tablakkal, de a kozlekedesbiztonsag is zero, mert az emberek zome ugy vezet autot, mint aki harom hete meg kecsket vezetett...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #276832 üzenetére
Ha igy nezed, ez tok jo, csak az altalanos tapasztalat (IT-ben) az, hogy amikor brutto 1M+cegauto csomagok vannak, akkor a konkurencia lazan kifizeti a brutto masfelet. A szamok most csak az aranyok kedveert, erzekeltetni, hogy ez altalaban inkabb parasztvakitas, sem mint versenykepes juttatas.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276839 üzenetére
Ja, ilyen költség mellett elég egyértelműen megeri a cégautó. Morgannel bruttó 250 volt, amit kerhettel helyette, ráadásul 6 évvel ezelőtt, akkor az úgy annyira nem érte meg.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #276873 üzenetére
Amúgy van benne tisztességes kamera?
Mert előre fele jól ki lehet látni a suvokbol, érthető módon, de az A és C oszlopok sokszor az Akropoliszt is megtartanák, szoval a parkolást segítő extrák kellenek eléggé.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz macilaci78 #276910 üzenetére
Hat CLA-t es hasonlot mar reg.
De az amugy is keresztmotoros.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #277125 üzenetére
A műszerfalon lógó iPhone kabel az egyetlen, amibe bele tudok kötni, amúgy szerintem teljesen rendben van.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #277167 üzenetére
+1, meg fwd-nek is egy szep auto, de nagyon jot tenne neki, ha elorebb lenne az az elso kerek vagy 10-15 centivel.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz cOxeR #277273 üzenetére
Készül már Berlinben model3?
Amugy az Y egyetlen előnye, hogy 5 ajtós, szoval be tudsz rakni olyan dolgot, amit a 3-ba nem. Sima IKEA döntött ülésekkel a 3-ba is bemegy, kb a mosógép méretű dolgoknal jelenik meg a különbség. De ezért én sem fizetnek plusz 3 métert, annyiért életem végéig házhoz jön az összes nagy gép, amire szükségem van, és a 3 nyilván kevesebbet fogyaszt / messzebbre megy.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen