Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Evil Snowman #41390 üzenetére
már a talin is mondtam, hogy faragás helyett több értelme lenne átülni egy gyárilag komolyabb autóba. és még több pénzedbe se kerülne, ha ilyen "szarokra" (dircsiszürcsi) csak úgy elszórnál 70-80ezreket *
pl honda accord type-r '99 körüli vagy '03 utáni type s kulturált állapotban megvan két misi alatt, ezekben 189-212 ló van gyárilag. és akkor nem egy kompresszor meg minden hülyeség után 160-170 lóerős, ki tudja mennyire tartós hokedlin ülsz, hanem egy tisztességes üléspozíciójú, akár még családalapításra is alkalmas autóban, ami alkalmával a Yaris TS-t amúgy is dobnád. arról meg ne is beszéljünk, hogy egy átépített YTS-t mennyire "könnyű" eladni és mennyire az évszázad befektetése* plusz ne felejtsük el, hogy a dircsiszürcsi-kipuff kombóhoz is, de a kompresszorhoz mindenképp kell egy remap, ami a peremfeltételeket tekintve minimum 100ezer lesz, jó esetben előtte-utána pados méréssel együtt, de inkább csak nélküle.
-
rbalint88
addikt
válasz FerNandor #41420 üzenetére
"honnan érdemes nézni": a fotelből, tévén.
amúgy aréna pláza parkolójában próbálkoznék, ha nyitva van, de őszintén szólva nem mozdulnék meg ezért. kismillió ember, tömegnyomor, lökdösődés, kétméteres ember beáll eléd és még a gyereket is a nyakába veszi, zsebtolvajok, lehúzós árusok, sok hűhó szinte semmiért... egy max fél órás eseményért akarsz alsó hangon két órát szívni? (parkolás, odajutás, visszaérés a kocsihoz)
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #41458 üzenetére
a papának jó egészséget! én nagyapám is 92 évet élt, aztán történt pár dolog, ami miatt elment a kedve az élettől, pedig egészséges volt
helyszín: M0 olyan szempontból nem jó gyorsulni, hogy nincs lámpa, amitől el lehetne rúgni, ebből a szempontból az eredeti helyszín telitalálat. kevés a szemtanú aki feljelentene, nincs fix traffi, gyorsan vissza lehet érni és nincs felesleges átjáró forgalom, mint egy parkolóházban.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #41490 üzenetére
wait, wut? múltkor Qruval meddig is rúgtuk el... olyan 140-ig?
vili: nem. inkább a kinek hosszabb mondjuk én megvagyok nélküle, Kornélka ellen mennék egyet, EQ egyet megint, hogy a chip mit változtatott, meg persze lenko ellen, hogy nagyon kiszopjak
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #41536 üzenetére
Clioban nem fosz elferni. Iert nem veszel csajodnak egy Lancia Y-t, a Civic helyett meg egy rendes hotheccset 3M korul? Most veszel egy ilyen "szart" es rakoltod a vilag penzet (meg a Civicre is, tok feleslegesen), semmi ertelme nincs.
Fl elotti 156 V6-ok vannak 300-tol is akar, csak azoknak nincs aljuk, a tisztesseges darabok meg 700-tol mennek es azok se hibatlanok.
Az a baj, hogy legtobbszor ami esztetikailag szar, az mechanikailag meg inkabb teljesen kuka, inkabb meg a szart is kipofozzak eladasra, hogy majd a szeme megvezeti a balekot es beszopja a meset. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #41556 üzenetére
Azert is javasoltam a kicsi olcso tartalekautot, mert akkor elkezd porogni neki is a bonusza, a tiedet meg at tudod vinni a rendes autora. Igy nem gaz, ha picit problemasabb, mint minden kihegyezett auto. Van mivel jarni helyette, amig gatyaba razodik. En amugy Megane RS, Focus ST, Golf GTI, Giulietta QV vonalon nezelodnek, ezek eleg kemenyek egy elvezetes autozashoz, mindennaposan is hasznalhatok es nem rokkansz bele a fenntartasba.
Ja, kepek a szomszed Megane RS-rol:A lenyeg a cup csomag, brembo fek, recaro samlik, na meg az f1 team dekor. Amikor lattam menet kozben, az alapjan hasznalva van, ezt igazoljak is a szepen fogyo bridgestone re002-k is
De jo is az, mikor szopat a keppheltolto... 3MB, viccezzeeee'
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #41590 üzenetére
brutál nehéz??? embeee', el vagy tévedve 1395 kg-t ír a forgalmi a dízelemre, attól nem lehet nehezebb a V6 se és ebben benne van minden csingilingi, bőrülés, kutyafasza. belteret kidobálod, csövezés, futómű keményítés és max 1M-ból van egy patent játszós autód. és hát hangra az összes négyhengeres pörgettyű hangos kezicsókolommal köszön neki.
amúgy a clioval az a baj, hogy nem kényelmetlenül szűk, hanem vezethetetlenül. de továbbra is azt mondom, hogy vegyél egy rendes autót meg valami kis filléres tartalékot.[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #41632 üzenetére
miért, a Ferrari tán papiautó azért, mert automata van benne? naugye ...
motor, futómű, kormány, fék legyen jó, váltó az nálam részletkérdés, hogy A vagy M. -
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #41640 üzenetére
nem lett mérve, a chip mellékes volt amúgy, az EGR kiírás volt a lényeg
amit módosított a srác: max turbónyomás 1,2->1,4bar, hozzálőtte az üzemanyagot és a railnyomás kapott +5%-ot, hogy legyen hűtés magas fordulaton, meg lehozta turbó "nyitását" 1500-ról 1300-as fordulatra.ezért is akarok menni EQMontoya ellen megint, hogy mennyit jelent a chip (pad helyett)
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #42291 üzenetére
300k futásnál 20k alatt lemegy kétharmadra, hű nálam 7ezer alatt még mindig max körül van, 10e v 1évnél úgyis cserélem.
amúgy szerintem nem lenne hülyeség ezt minden autóba belerakni, akkor legalább a sok hülye nem sütné be a motorját... megjegyzem én se szoktam nézegetni, ha minimumra megy úgyis sípol, de csak a Passat 1.8T (1l/1000km) és az Avensis D4D (1l/4000km) ette az olajat, a többi nem. -
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #42347 üzenetére
hát de hallod, most tényleg... lehet személyeskedés, de rászolgálsz ezekkel a magasröptű, tényleg a tévés jósok színvonalát idéző szakértésekkel. lehet, hogy akinek már nem csak egy autója volt, esetleg néha bele is túr vagy hivatásszerűen autókkal foglalkozik, talán relevánsabban tud hozzászólni, mint a te huhogásod, hogy biztos tekert és tuti minden be fog szarni rajta sorban, ha egy gömbfej! kivan a futóműben... Istenem...
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #42362 üzenetére
ebben igazad van, hogy általában a határátkelés előtt órázzák meg a kocsikat. viszont tegyük hozzá azt is, hogy ez is az igény, amikor 10 éves, max 150ezret futott dízeleket keres a többség.
a kötelezőkön kívül mit kell vagy mit nem kell cserélni 136ezer km-nél meg nagyon sok mindentől függ. futómű konstrukciója, milyen utakon használják, városoznak vagy pályáznak vele, stb. -
rbalint88
addikt
[link] azért ha lenne egy legalább 5 állásos garázsom, ezt tuti beraknám hétvégi fagyizósautónak, annyira kretén mód 90-es évek az a hátsó lámpa, meg a színkombináció a kuplungtól se kell fosni, mert kéziváltós és csak 10milla...
[link]ez a quattroporte meg bármikor jöhetne napi járósnak, már nem a problémás cambiocorsa váltós, hanem sima 6gangos ZF szerkezet van benne. -
rbalint88
addikt
az úgy bomba vétel felcsaphatnál kupecnek
Snoop-y: úgy tudtam, hogy azért az állapotnak ára van ángliusföldön is. legalábbis haver írországban eléggé megizzadt az autókereséssel, 1000€ alatt szinte csak fos van/lejárt mot-os/mot-ról kivágott, szóval amire költeni kell rendesen. ja és a Csirkéről rakhatnál végre képet
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #42561 üzenetére
persze, van az, hogy behozza Magán Jóska a kocsit, mert kint dolgozott/aszitte' jó lesz/stb, aztán eladja Kereskedő Gézának, akit hajt a vére és megtekeri. Ilyen is van sok nyilván. de szerintem egyetlen épkézláb kereskedő sem csinálná azt, hogy behozza a kocsit sok méterrel, forgalomba helyezi és utána tekeri meg... vagy lehet én vagyok naiv, hogy azt gondolom nincs annyira vastag bőrük, hogy a nyilvánvaló és követhető tekerés büszkén vállalják.
Gergőke88: semmibe nem telik írni egy másik adásvételit vagy km részt megkozmetikázni. Mondjuk úgy, hogy a papírok ellenőrzése EU-n belüli autóknál nem valami átfogó. Svájcival már nem érdemes trükközni, ott elég komoly körök vannak, párom öccse hozott onnan egy B5.5 Passatot és egy E91 320D-t, előbbi 3 hétig, utóbbi 5 hétig parkolt csak a származásellenőrzés miatt...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
ezzel nem írsz amúgy hülyeséget, mert gyorsabb lesz a reakcióidőd de csak azért, mert a mérlegelési fázis kimarad. észlelés->mérlegelés->cselevés helyett csak észlelés->cselekvés van.
kresz oktatómék csináltak kísérletet anno, hogy 1-2-3 sör után hogy változik a dolog és meglepődve tapasztalták, hogy az első sörtől gyorsabbak lettek, viszont ennek ellenére kevesebbszer sikerült a vészhelyzet elhárítása (vízfal, rántópad), mert a legtöbben csak beleálltak a fékbe. utána meg lassan és szarul reagáltak -
rbalint88
addikt
osztrákoknál nem véletlen, hogy bevetődnek index nélkül. ott no matter what, mindig az a hibás, aki hátulról érkezik. éppen ezért a büntetősatu is nagy divat -bár azért hozzáteszem, hogy ha emiatt belecsattanok és megállunk, akkor agyon is verném az ilyen gyökeret.
téged meg azért előzgetnek vissza, mert asuzukidnak nincs ród prezence fehér is, kszenon sincs, azt se tudják mi fán terem a subaru
a visszaelőzőssel meg nem kell nagyon foglalkozni, óvatosba tolni kell, 180 körül megunják, ott már drága a bünti. -
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #42766 üzenetére
az a baj ezzel, hogy mindig van egy még erősebb és azért nyugaton az 1.8-as lagunával is eléggé a tápláléklánc alján vagy itthon meg kb a közepén, csak sok a nyúlbéla, aki nem meri tolni neki.
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #42866 üzenetére
ate ceramicra +1. külön előnye, hogy nem lesz tőle annyira fékporos a kerék és az is elég jól fog. szerelő kérdezte is múltkor, hogy mi van ezen, mert bőven jobban fog az átlagnál.
ja a mai gátlócserés szeánsz gátló hiányában* elmaradt, úgyhogy a 2.4jtdm gyíkját nem kérdeztem meg.
*a felújításra küldött darabok szára annyira gatya volt, hogy nem volt értelme hozzájuk nyúlni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest