- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz Magnum_ #129667 üzenetére
Tudom, veguli nem jelentett fel ezert, pedig mar szep karteritesi osszegek lebegtek a szemem elott.
Szerintem mar tudta, hogy az sok lenne a kupac tetejere es kilogna a lolab.(#129668) kisza25: Velem is csak most eloszor fordult elo (tavaly), pedig kartya formatumu szemelyim soha az eletben nem volt. Kb. 20 eve nincs szemelyim.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz stickermajom #129935 üzenetére
Szerencsere ahol most vagyok 90 forint a benya.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Jol megmertek a fakat:
-
-
Reggie0
félisten
válasz Magnum_ #130050 üzenetére
Lehet, hogy par alkalom utan ismernek.
Amugy osztom a velemenyed, altalaban Mo-n az lesz normalis minosegu amit magad csinalsz es ez nem is nagyon fog valtozni, mert tomegek nem hajlandoak fizetni a minosegert.
Szerencsere nekem mazlim van a szerelommel, mert rendesen dolgoznak, de mindig 100% felett van a terhelesuk. Mondtam nekik h emeljenek akkor az oradijon, de azt meg valamiert nem akarnak. Sosem ertem meg.
Egyedul a gyari alkatreszezes szivas naluk, mert nem arra vannak raallva, igy miattam kulon kell nekik rendelgetni ami plusz munka es latom, hogy nem mindig van hozza kedvuk.
Rendes muhelyt, ami tiszta, tagas es nem akarnak egy allason napi 10 autot szerelni, hajlandoak pepecselni az autoval kapkodas helyett, csak ausztriaban talalsz legkozelebb, persze ott mas a munkadij is.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz kisza25 #130136 üzenetére
Kb. a fele.
Az, hogy olcsobb, mint a nyers olaj, az nem azt jelenti, hogy veszteseges. Akkor lenne az, ha a nyers olajban csak benzin lenne. Amugy egy hordo olajban kb. 45% benzin van, tehat elvalasztva a tobbi anyagtol 2x annyiba kerul, mint a nyersolaj ezek szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz kisza25 #130138 üzenetére
Nem tul valoszinu, hogy barmi gondjuk lenne dizel nelkul. Max krakkoljak azt is es megy a muanyagiparba. Amugy nagyon sok dolgot allitanak elo olajbol, a dizel kozuti kozlekedeshez ahhoz kepest egy piti dolog.
Es a dizel nagy resze a hajokba megy, ott nem lesz hibrid/elektromos forradalom...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz stickermajom #131243 üzenetére
Ejjel kell utazni.
-
Reggie0
félisten
válasz szabonagyur #131248 üzenetére
Ellentetes velemenyek vannak errol, meg a rendorsegen belul is, szoval megbuntethetnek. Mivel most penzbehajtasi akcio van, igy elegge valoszinu, hogy meg is teszik. Elvileg, ha kialakult a parhuzamos kozlekedes, akkor a folyamatos kocsisor melletti elhaladas nem minosul elozesnek, tehat akar jobbrol is lehet (lasd kozuti kozlekedessel kapcsolatos fogalmaknal elozes definiciojat). Azon meg sokat lehet vitazni, hogy parhuzamos kozlekedes ki volt-e alakulva.
(#131251) MunezXBK: Sajnos meg ez sem egyertelmu, mert a savvaltasrol sehol sem esik kozvetlenul szo. Arrol meg szinten lehet vitazni, hogy ha lehet savot valtani a vegen, akkor mennyire volt folyamatos a kocsisor es igy kozvetve jelent-e valamit. De az elozesnek nem feltetele a savvaltas, tehat kozvetlenul semmit sem jelent, hogy a vegen mit csinaltal.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz sutszi #131252 üzenetére
De elozes, olvasd el a kreszt: "Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek."
Nincs szo semmilyen visszateresrol.Amugy igen, ha elmesz barki mellett ugy, hogy nincs parhuzamos kozlekedes kialakulva, akkor az elozes. Ha pedig kialakult, akkor csak elhaladas elozes nelkul.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz sutszi #131255 üzenetére
Persze, de ha csak egy auto korical a belso savban, elotte es mogotte kilometerekre nincs auto, csak te, az nehezen nevezheto parhuzamos kozlekedesnek. Ahhoz, hogy parhuzamos kozlekedesrol legyen szo, folyamatos kocsisornak kell lennie, ez esetben beszelunk csak elhaladasrol. Egy-egy auto talalkozasa parhuzamos kozlekedesre alkalmas uttesten nem tartozik ide, ott elozesrol beszelunk. Viszont ha mar surubb a forgalom akkor el lehet vitazgatni azon, hogy melyik ponttol parhuzamos kozlekedes. Sajnos ez egy elegge gumiszabaly, a szelsoseges allapotokat leszamitva kb. mindenki azt mond amit akar. A parhuzamos kozlekedes elvileg akkor alakul ki, amikor folyamatos kocsisor van, de azt mar nem tudjuk, hogy hany autobol kell allnia minimum. Innentol kezdve pedig akar a rendor, akar a birosag maga donti el, hogy pl. 5 egymas utan levo autot mar annak tekint-e vagy csak esetleg 10-et 20-at.
Ezert is mondom, hogy a rendor, ha akar buntet, ha akar nem. Hiaba van barmifele allasfoglalas, annak nincsen kozvetlen joghatasa a buntetougyekre, megbuntet a rendor aztan jard ki a hivatalos utat es a szabalysertesi birosagi eljaras soran ismet kell kerni egy allasfoglalast az adott ugy kapcsan. Ahhoz, hogy valamit erjen a Kurianak kene elvi birosagi hatarozatot hoznia es akkor nem kell ugyenkent ujra allasfoglalast kerni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #131257 üzenetére
Igen, ha kocsisor van es parhuzamos kozlekedes. Aztan meg az a kerdes, hogy mennyit kell egy utolert auto mogott menned savvaltas elott, hogy ne legyen elozes a korabbi elhaladasokbol. Mert valoszinuleg elobb-utobb beljebb kell menni, ha haladni szeretnel. Itt minden korulmeny gumiszabalyokkal van lefedve, aztan mindenki ugy ertelmezi, ahogy eppen jol esik.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #89309696 #131837 üzenetére
Ez csak szoftver es akku meretezes kerdese. Elvi korlatja nincs. Amugy pl. audi e-tron elektromosan 0.5g-vel gyorsul es 0.3g-vel lassul. A problema az, hogy az akkutoltes parameterei szukebbre vannak szabva, mint a kisutese, ezert ha nem eleg nagy az akku, akkor korlatozott lesz a rekuperacio.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #131853 üzenetére
A szennyezest fogyasztastol fuggetlenul merik, tehat ha 50% extra fogyasztas van, akkor amellett kell kevesebb karosanyagot kibocsajtani a tesztciklusban. Tehat ez esetben egy literre vetitve meg 33%-al is kisebb lesz a kibocsajtas, az eltero norman felul.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz F_Zolee #131877 üzenetére
Es az mit mond el az atlagos szituaciokrol, ha legjobb pillanataban elmegy valaki vizsgazni?
(#131876) Fehér Farkas: Nincs olyan, hogy nem lehet mashogy eljutni. Amugy nagyon egyszeru oka van ezeknek a kerdeseknek. Az emberek kepessegei a kor elorehaladtaval csokkennek. Ez egy olyan altalanos tendencia, amit kar vitatni. A kerdes csak az, hogy hogyan szurjuk azokat, akik mar nem alkalmassak vezetesre. Az egyik a funyiro elv, ami felso korhatart hataroz meg. A masik a vizsgalatok es vizsgak, aminek eredmenyessege ketseges, de sosem fog 100%-osan mukodni. A ketto osszevetesenel pedig el kell donteni, hogy mi a fontosabb? Inkabb nehany ember ne kapjon jogsit, annak ellenere, hogy alkalmas lenne, de igy masok eletben maradhatnak, vagy par ember eletenel fontosabb nehany ember vezeteshez valo joga. Ennek kapcsan el kene arrol is gondolkodni, hogy az also korhatar mennyire jogos, ahol szinten funyiroelv van.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #131911 üzenetére
A karosanyagokbol nem kerul. A CO2-bol, ami a fo egestermeke az uzemanyag egetesenek, valoban tobb lesz, mert ez fugg ossze a fogyasztassal, viszon nem karosanyag.
(#131913) bitpork: Akkor betegszallitot kell hivni, ok megoldjak. Amugy inkontinencia meg nem problema, arra talaltak ki a pelenkat. Az urhajosok is azt hasznaljak, szoval ma mar meno.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #131918 üzenetére
Kettonek koze sincs egymashoz, de mondjuk a ket fuggetlen allitasod is hibas. A CO2 annyira nem karos, hogy te is kilelegzed, sot anelkul nem leteznel. Uveghazhatasu, de nem karos, nem halsz meg csak ugy tole. Ha a CO2 karos anyag, akkor a viz is.
A fa pedig azert zold es megujulo, mert a rendszerbe nem visz be kulso forrasbol szenet, azaz a korforgasa soran az egyensuly fennmarad. Szarul elegetni pedig kb. barmit lehet, talan a hidrogen a kivetel.
Magam is hasznaloja vagyok, pl. eszembe nem jutott volna akkor vezetni, amikor meg nem epult fel a terdem, hogy egy esetleges fekezeskor fuccsoljon be es okozzak tomegszerencsetlenseget. A kor es allapot sosem lesz szamomra elfogadhato magyarazat a kozveszelyessegre. A taxi pedig megfizetheto, foleg olyan embernek aki ilyen allapotban van, mert mar a karbantartas sem tudja megoldani ezek alapjan es se tul surun, se nagy tavra sem hasznahatja. Amugy az onvezeto auto egy lepes a berelt auto fele, tehat ebbol is latszik, hogy lenyegeben a taxi a megoldas.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz kisza25 #131923 üzenetére
Oxigentol es viztol is meg lehet halni. Szerintem nem tudsz olyan anyagot mondani, amitol nem lehet meghalni. Ez meg nem eleg ahhoz, hogy karos legyen. A CO2 sima uveghazhatast okozo gaz, ahogy peldaul a ken-hexafluorid is vagy a vizgoz is, amik szinten nem karosanyagok.
Szerk: nem a co2 a problema, hanem a tulzott termelese. Ha nyakig usznank a vizben, akkor az lenne a baj.
Amugy az euro x nem korlatozza a CO2 kibocsajtast, csak a karosanyagokat. A CO2 kibocsajtasra egyeb EU-s eloiras van, idoszakokenti eltero celertekekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Doki16 #132204 üzenetére
Igazabol ez nem sebesseg kerdese, hanem gyorsulase/lassulase. Varosban az a szempont, hogy at lehet-e erni a lampan es ha valaki elol nem gyorsit elegge, akkor hatul sokan lemaradnak. Forditva ugyan ez, ha valaki hosszan kiguritja, akkor masok nem ernek at a lampan. Ezert az a biztos, ha a hibrideket megelozzuk gondolkodas nelkul.
-
Reggie0
félisten
válasz Motion_Blur #132207 üzenetére
Tuti visszaalnal, vagy szinte barki, ezeknek direkt arra talaltak ki a pontgyujtogetos fedelzeti rendszert, hogy atneveljen. Eloszor jo szorakozas, aztan megszokas lesz belole.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Doki16 #132209 üzenetére
Nem rolad van szo, ugy altalanossagban.
Amugy erdemes kiprobalni par negykarikast, a jobbakban 160-180-ig tart a csendes zen allapot
Lehet, hogy a HSD nem, a prius2 igen, szerintem a 3 is, ott nem figyeltem ra. De vegulis mindegy, a tapasztalatot az atlag hatarozza meg. Azon en meg sosem bosszankodtam, hogy minek eloztem meg egy hibridet, viszont azon sokszor, hogy miert nem
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!