- VoLTE/VoWiFi
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz Remekelek28 #49114 üzenetére
Ha kúton veszed, kapsz róla blokkot amin rajta van az érvényesség is feketén fehéren.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Továbbra sem hiszem, hogy ez olyan nagy probléma, amikor rossz idő van mindegy milyen színű az autó, mindegyiken látszik a kosz, amikor száraz akkor meg nem olyan nagy dolog 2-3-4 naponta leveretni 200Ft-ért kezelt vízzel....
1nap után is látszik a por, de nem azt szoktam vizsgálgatni, mert csak bizonyos szögekből látni, és pont nem érdekel.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #49286 üzenetére
Kezelt víz foltmentsen szárad törlés nélkül.
Akinek nincs a közelében ilyen mosó és nem ér rá ki-beszállással indítással együtt 3percig, akkor az így járt...(#49289) Qru
Én lemosom nem probléma. Mosó útba esik, az a 3 perc se világvége 3-4 naponta....
(#49287) BigBlackDog
Van rajta gépi kemény wax évi 2 alkalommal, olyan szép lesz, ha csak a port mosom le róla mintha szivaccsal toltam volna le. (Simább a felület tőle, így nem tapad meg)
(#49290) SzlobiG
Így tél felé én sem szoktam, csak ahogy az időjárás engedi 1-2 hetente egyszer normális mosóban lemosatom.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #49291 üzenetére
22.ker campona shell kút mögött, bármikor kipróbálhatod.
Ebben mi a böfögés nem értem, ha ennyit nem tudsz rászánni, minek a siránkozás, 1hét után tökmind1 milyen színű autód van azon is látszik a por ugyanúgy... Az ezüst metál autóm is ocsmány volt csak a portól száraz időben, és elég volt 5 nap is hozzá,(#49294) Qru
Ez egy magán mosó, nem láttam máshol ugyanilyet még.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #49422 üzenetére
A hangja sem egy Tsi. G5-be már kezd elérhető áron lenni. 4év múlva remélhetőleg meg tudom venni 9-10e Eur környékén. (Ami legalább 2008-as gyártás, és max. 140e km-t futott, mert ennél is a 30e km-s olajcserét alkalmazzák)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Snoop-y #49428 üzenetére
Nyilván vannak tőle gyorsabb autók, de mindennapi használatra nem hinném, hogy kéne jobb, legalábbis nekem elég lesz, habár az esetek 90%-ában elegendő a jelenlegi V5 is, azzal majd csak a maradék 10%-ot akarom lefedni. DSG-vel a 6.2s 0-100-ra pedig nem olyan rossz, akinek 5s alatt kell a 0-100, annak persze kevés. A cipőkanálról meg annyit, hogy belemegy az 5.0 motor is...
(#49432) aero.
Az R32 csak G4, és G5 ben létezik. Felette csak sima R....[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Jaffa75 #49507 üzenetére
Van elszívó persze, de ha sokan vannak akkor is kellemetlen. Nincs még roham, de aki el akarja kerülni a nagy tumultust, az már most megkezdi, én is le szoktam tudni legkésőbb november végére.
(#49509) B-L-A-C-K
1hónapja is volt hétvégén valami akciós kuponos dolog. Párom elrángatott, aztán dugó volt a parkolóban. 10percig tartott helyet találni...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #49525 üzenetére
Majd akkor lesz ennek értelme, ha legrosszabb esetben is legalább 300km-t el tudsz menni vele, és csak tisztán elektromos lesz. Amíg ez nem kötkezik be, addig ez hidegen hagy. Persze folyamatos a fejlődés, de az első lépcsőket én kihagynám, majd csak az utolsó pár fokra ugranék fel. Ami mondjuk 15 év múlva reális lehet.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #49528 üzenetére
Jó kocsit most is lehet venni, nem kell hozzá hibridnek lenni, persze, ha ez a vágyad...
5henger után én még bevállalok egy 6 hengert, aztán életem hátra lévő részét úgyis villanyautóban kell eltölteni, ami még legalább 25-30évet jelent.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz barnam_ #49547 üzenetére
Nekem a lámpánál indulások tetsznek, sokan mindegy miben ülnek. 1.2-1.4-1.6, szó szerint padlózza 2-3e -s fordualtig. Látni, hogy beleng a bódé 2-be váltáskor....
(#49548) bbubby00 Velem ugyanez van reggelente, a kis utcából kikanyarodva a főútra, ami kb. 50m megtételét jelenti, persze körülnézek, nem kanyarodok ki paraszt módjára senki elé, de van aki gyorsabban jön stb. Én sem nyomom, elváltok 2e-nél, és max 1/3 gázzal megyek. Aztán jönnek a seggembe 20centire, gondolkodtam már kiteszek hátra ilyen üzenőfalas led táblát. Pl. Hideg a motor barátom, miattad nem teszem tönkre az autóm. Vagy hasonlókat...
(#49550) EQMontoya
He elvált fentebb sincs jelentősége, mert gázt nagyobbat akkor sem adhat mint 1/3 gáz.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #49552 üzenetére
Nemtudom, többnyire nem ezt vettem észre.
(#49554) aero.
Ez erősen motor függő is, és mekkora bódéban van az a motor, érezni kell mi jó neki vagy sem, az 1.6 szívót én is 2300-2400nél váltottam el, mert az volt neki a jó.
(#49555) z123456789
Azért jobb az olajat sűrűbben cserélni, én pl. fix 8e után cserélem. Most beleszaladt a 8300km , de érezhetően jobb már ennyi km után is egy új olaj.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz BigBlackDog #49722 üzenetére
Ez nem az a kategória, amit évekig tartogatnak. Öcsémnek egy ilyen volt 28-ba. 1évig volt meg neki. Azalatt, egy tömítést kellett cserélni, és egy ablakmechanikát, és ennyi. Igaz azt 900-ért adta el, de nem is rohadt, csak egy 100ft-os nagyságú hólyag volt rajta egy helyen, és full M-pakett volt.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Audiba is kell a 3.0, ami a képen van 2.4-be még csak 170ló, többek közt ezért sem vettem illyet(pedig jobban bejön mint a golf ), mert ~1450kg-hoz kevés, a 3.0meg mind quattro, az még nehezebb ezért az sem egy versenyautó, de kellemes utazó autó.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Jaffa75 #50077 üzenetére
Én már leraktam egy ideje. OMV MM100-ra (amíg 400alatt van a liter nem érdekel mennyi), mivel 98-ast itthon nem kapni normális kúton. Madaras tescoba van ahova tuti be nem megyek, és agipnál, ahol 1x tankoltam ilyet, de soha többet. Fél literrel nőtt az átlag, és szerintem nem is ment úgy.
Akinek gyárilag 91/95-re van állítva a computer, mehet bele a MM95. Én csak azért megyek +3-4 km-t, hogy az OMV-n tankoljak. Sehol máshol nem szoktam.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #50111 üzenetére
Az lehet, hogy semmi baja, de annyi pénzért nincsenek is benne azok a tisztító, és kenő adalékok.
Meg kell nézni, mi a gyári előírás a tankolásra, ha sima 95, akkor azért nincs különbség.
A + adalék előnye nyilván hosszú távon jön ki, megnéznék 2 egyforma autót A.-os 98-al, és MM100-al, újkoruktól tankolva, mondjuk 100e km erejéig, majd szétkapni az egészet, egy összehasonlításra.(#50117) kornelka
Agipon is van 98, teljesen negatív tapasztalattal.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #50123 üzenetére
Végülis, ha jobban ken, akkor nyilván semmi pozitívum nem lesz tőle hosszú távon. Ez teljesen evidens mindenki számára. Nemtudom, hogy jön ide a diploma, ehhez semmilyen sem kell.
Egyébként munkatársam a műegyetemen is oktat, ja, és a kenésből PhD-zett pont.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #50196 üzenetére
Pl. Shell V-Power Nitro+ (Premium Gasoline Fuel Testing) Ha esetleg nem érted, lefordítani nem fogom neked.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Mert amit mi megtermelünk nekik a saját autógyáraikban stb. azt kiviszik, és megkapják ők.
Nem fogják beiktatni az 1000 Eur-t sosem, mert akkor semmi érdekük ide telepíteni a gyárakat.
Akkor munka nem lesz, nekünk semmilyen iparunk nincs, szóval a lényeg ez az ország a 0-val egyenlő.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #50232 üzenetére
Nem tapogatózol rossz helyen, munkatársmnak van 2 autója, és 3 motorja, már nem tudom lekövetni melyikbe mit tankol, de mindegyikbe mást kb. Van amibe fele-fele arányba tolja az alap/premium benzint, Mert azt mondja az jobb. (Ez egy olyan ember, aki szétszed egy szalonban vett motort, mert a gyárban szerinte nem volt mefelelő nyomatékra húzva, ami egyébként tényleg nem volt, meg volt tépve egy csomó csavar)
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
A világtörténelemben többnyire akkor törtek ki a háborúk, mikor már a felső 5-10% kezében volt legalább annyi pénz, mint az összes többinek. Na ez egyre közelebb van megint....
Azért ér valamit a diploma, de nagyon nehéz feljebb, és feljebb kerülni, mert nem engednek oda, hiába tudsz te 2x annyit, akkor sem. A tudás másodlagos, a pozíció a lényeg, és a származás.
(#50240) Qru
ok
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
-
lenko
aktív tag
Az enyémnél is ki kell venni a motort hozzá, mondjuk én megúsztam 200e-ből, de legalább többet nem kell cserélni nálam, ha nem megy többet a következő tulaj 50-60km-nél nála sem kell majd még.
A kedves író se sokat ért hozzá, mert nem a lánc nem bír annyit hanem a lánctányér kopik el kb.ennyi km megtétele után. Egyébként ez a gyári olajperiódust követve következikbe. Felezve ezt az időt 200e-t is elmegy.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz dellfanboy #51009 üzenetére
Melyik láncos VW-hez nem kell célszerszám?
Az enyémbe is ugyanezen az elven működő motor van (VR5)
Akinek ilyen van az tudja hova kell vinni, és nem a sarki öccséhez nyilván.
80e munkadíjért cserélték ki nekem a vezérlést, Vw-Audira szakosodott műhelyben (Nem Pesten)
Láss csodát 20e km megtétele után még működik is.Ha ezt írta a csóka ez akkor szentírás. Legközelebb elviszem én is félmillióért márkaszervízbe, mert ez így van.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz dellfanboy #51014 üzenetére
Akkor ezek szerint aki ki tudja cserélni a vezérlést a V5-n. A phaetonon nem tudja.
Megnéztem 200k a szett phaetonhoz, legyen a munka picit több mondjuk 120k. 320k azt hiszem nem 650 akárhogyan is nézem, na mind1 téma lezárva.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Passatban szerintem jobb a 4 küllős(multi), én ki is cseréltem a 3 küllőst, de létezik nem multi bőrös 4 küllős is. Nekem kényelmesebb volt ráfogni alul, mert távolabb volt a könyöklő, és az ajtópanel.
Golfnál közelebb van minden, ezért ebben jó a 3 küllős is.Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VoLTE/VoWiFi
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPhone topik
- Windows 11
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen