- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #246289 üzenetére
Nyilván nem nagy merítés egy Amerika méretü helyen, de ~150km sugarú körben mozogva (közte nagyvárossal is) szembetünö, mennyire elenyészö a (német)prémiumok aránya, ehhez képest az ázsiai (Honda, Nissan, Kia, Toyota) márkákból annyi van, mint égen a csillag, kimondottan kedveltek, ami ha jobban megnézzük hamar érthetö.
Egy alapmotoros, "fapad" C-osztály 43.500$-tól indul, 3er BMW 42.000$-tól, egy hasonló méretü Kia K5 25.000-töl, egy Toyota Camry 26.000-töl, Honda Accord 25.000-töl.
Világos, hogy a Merga bele "igényesebb" (bár azért az utóbbi szériákban már a prémiumoknál is érezhetö az anyagspórolás, van panaszkodás böven), az egyszerü amerikai meg nagy eséllyel "megérzi" a ~18.000 dolláros diffit, ha pedig extrázzuk öket szerintem a végén az olló mégjobban szétnyílik.
Hozzátéve, hogy pl. a Camry is, és pl. a K5-ös Kia is kimondottan vagány formájú, szerintem sokakat megnyernek.SUV/Crossover vonalon talán még fájóbb a diffi.
Egy GLC kezdöára 44.000 dollár, egy Kia Sportage 26.000, de még a Sorrento is csak 30.000, söt az egyel (kettövel?) nagyobb méretü Telluride behemót is 36.000-töl megy.
Toyota Rav4 27.000-töl, a 4 Runner 38.000 (ez megint nagyobb méret), Honda CR-V 31.000-töl, Ford Escape 27.000-töl, a nagyobb méretö Explorer is 36.000-töl.Pickup piacot meg ránézésre uralja a Ford/GMC/Dodge trió.
Világos, hogy van az a "dzsentri" réteg, aki veszi így is a németeket, lehet hogy LA, NY-ban más az arány, de az egyszerü átlag amerikai (és nem idevéve a redneckeket, akinek aztán tök mindegy) közlekedésre nem lepne meg, ha a "legolcsóbb" irányba kacsintgatna.
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #246345 üzenetére
Gyanítom eleve nem akkora piaci szegmens, ahová megérje gyakorlatilag nulláról fejleszteni (ha hozzáveszem a népszerű pickupok árát, azok is jellemzően ebben a 30-40e $ sávban mozognak, a világ más piacain meg még elenyészőbb ez az autószegmens.
Majusban a Hertz is így csinálta, illetve most az Enterprise is, hogy kaptam egy cetlit azzal felmentem a parkolóházba, megmutattam a kislánynak, az meg mondta, hogy “itt szembe ez a sor, bal-jobb oldalt állnak azok vihetőek, mindbe ott a kulcs.”. Poén ez, hogy magad választhatsz abból ami van.
A repülés meg a másfél órás “vízumos sor” után már tompa voltam, így beültem az első szimpibe, pedig volt 4-5 behemót Ford/Toyota/Chevy csillagromboló, legközelebb jó lenne valami olyasmit kipróbálni. -
-
tboldi
nagyúr
válasz brumi1024 #246496 üzenetére
Én azt hittem, hogy olyan, mint a CC/CC+, csak javítottak valamelyest a téli tulajdonságokon.
szerk.: Nekem CC+ van, ami még a skála nyáriasabb végére tehető inkább, és abszolút semmi kenődést vagy keményedést nem tapasztaltam az elmúlt 4 nyáron. Bár én csak 83 nyamvadt paci alatt használom, nincs túlságosan forszírozva.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #246503 üzenetére
Nem valoszinu, mert tesztekben a teli kepesseg fokozottan sulyozott. Ha jol akar szerepelni a tesztekben (marpedig jol akar, mert az vonzza be a vevoket) akkor a teli kepessegre kell ragyurni kemenyen. A szuk keresztmetszet ugyis a teli tudas, kicsit nyulosabb nyaron az kb senkit nem erdekel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz brumi1024 #246646 üzenetére
Nekem simán az érzékelő elvben, mivel nincs navim sem ezen a szinten.
Bár erre volt egy vicc is: megkérdezték anno a japán mérnököket amikor bemutatták, hogy mi van akkor a sávtartóval ha nincs felfestve és ők értetlenül néztek, hogy olyan, hogy lehet hogy nincs felfestve
Gondolom ez is ilyesmi, hogy nem minden országban oldja fel a korlátozást pl egy kereszteződés, stb és ezért van, hogy pályán is 70-et mutat míg nem lát mást sokszor
-
macilaci78
nagyúr
-
Vismajor01
addikt
-
macilaci78
nagyúr
válasz brumi1024 #247213 üzenetére
Dolgoztam 18 fokos irodában télen, 3-4 óra után már kezdtem fázni, 6 óra után már mindegy volt, mit vettem fel. Pilótakesztyűben gépeltem...
Nem vagyok fázós.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
kisza25
félisten
válasz brumi1024 #247281 üzenetére
A tévedés jogát fentartom legközelebb berakom egyszerre 3db telefont és megnézem azok mit mérnek egymashoz képest
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #247643 üzenetére
Es az a szep, hogy van amugy muanyagboritasu kulcsfejuk, de by default nem azt hasznaljak. Amikor vettem az Audira a PS4-eket es a felujitott felnire rakattam fel, akkor szoltam kulon es elokerult az elvedo meg a muanyagos kerekkulcs pedig draga hely, 3 eve volt 17k a szereles, igazan beleferhetne az extra odafigyeles, ha mar az arazas ennyire premium…
-
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #248003 üzenetére
Még jó, hogy ma tankoltunk traktorral, mostanában aktuális munkák kérik a kaját.
"Jelenleg az állami stratégiai tartalék már kevesebb, mint a törvényben meghatározott 90 napra elegendő mennyiség – az FBSZ számításai szerint a kőolajtartalék mintegy 30 napra, az üzemanyagtartalék mintegy 34 napra lehet elegendő, vagyis összesen 64 napnyi tartaléka lehet az országnak." -
veterán
válasz brumi1024 #248003 üzenetére
A kép amit kiraktak a cikknél:
már igen idejemúlt, már jó régen átállították az összes totemet 480-ra, ráugrottak a 10 fillérre.
Pont láttam a Cinkotain mikor a kutas nő kint állt egy távirányítóval és állítgatta egyik reggel még akkor.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
grizlisandor
addikt
válasz brumi1024 #248003 üzenetére
Ez a korlátozás fel lett oldva pár hónapja?
A MOL kúton a max 50 litert tankolhatsz papír csak zsiványkodásból maradt kint?
Feleslegesen ügyeltem, hogy 50 liter alatti tankolásokat csináljak a céges gépjárműbe.ON
Sokat nem mentem a kocsival az utóbbi időben, így kavics is elenyésző mennyiségben volt a nyári gumiban.
Reggel remélem nem fog esni az eső és kedvem is lesz megtakarítani a nyári szettet a mosóban, ha a szerencse elkísér még centírt is kapnak ápolás előtt. -
veterán
válasz brumi1024 #248152 üzenetére
A Volvora a gyári 8x17-es - elég hülye méret - nyári szett mellé vettem használtan egy "platformtárs" Land Rover Freelander 17-es szettet. Mit sem sejtve felszereltettem rá a gumikat. Mikor eljött az ideje feltettem a felniket, már a garázsból kihajtva furcsa súrlódó hangok... simán leszedte az első féknyereg a ragasztott súlyokat, vihettem a gumishoz hagyományos súlyokkal centrírozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PHP programozás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós kamerák
- További aktív témák...