- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
-
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #79791 üzenetére
A körülötte lévő C és E Merci viszont japánosan rohadós, nem?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #79800 üzenetére
Ha sok cuccot kellene hurcibálnom (gyerek, ilyesmi), akkor simán.
Valszeg még egy C kombit is, ha nem rohadna porrá.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Könyörgöm, elvben 200 alatt futott, 10 éves benzinesnél liter/1000km körüli olajfogyasztás?
Ugyan már, ez nem "normális" ilyen korú autónál, hanem jól átbaszták szerencsétlen vevőt.
Amelyik motor jelentősebb mennyiségű olajat eszik 200e futás alatt, azt elfelejtették megtervezni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
Tudtommal ez butaság, a Mexikói üzem emlékeim szerint csak USA (és Dél-Amerika) piacra gyárt.
Legalábbis pár éve, mikor szállítottunk nekik, ilyesmiről volt szó.Aggregátor: már az is sok IQ-ra vall, hogy 167 és 171 között elfogyott 3 literből nem sikerült kiszámolni, hogy mennyit eszik ezrenként.
Tsebacsi: VIlágos, értem, köszi!
Vilike: értő olvasással pontosan kiderül, hogy mennyi kilométeren mennyi fogyott.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #79879 üzenetére
Márkaszervíz nem lesz az igazi, mert avultatni fognak, illetve könnyen juthatsz gtk-ra is.
Ha bontott alkatrészekkel javítasz, és kapsz egy korrekt számla nélküli ajánlatot, azzal jársz a legjobban.
Háznak nyilván bele kell férnie.
Trailer nem saját költség, ha viszont a vontatásnál tovább sérül, az igen.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #80198 üzenetére
esetleg a mosonmagyarórvári MOL kútnál is van egy letett konténer, ahol vehetsz szlovák és cseh matricát is
Régenvót, amikor így volt. De az a konténer egyébként Kelet-Európa szobra.
A szlovák matrica már online, tehát már csak cseh matricát vehetsz benne, a szlovák át van húzva.
A csehek még mindig 1992-ben tartanak, ott rendes matrica a matrica.
Nade mi még nem hogy 1992-ben nem tartunk, itt még szocializmus van, ez több dologból látszik:
-Nyilván teljes gazdasági racionalitás cseh matrica árúsításáért ott ültetni egy embert egy benzinkút mellett.
-Mivel fizethetsz a bódéban? Iiiigen, csak és kizárólag kp-t fogadnak el. Igen, ott van mellette egy benzinkút, de ők ugye nem árulnak cseh matricát, atm pedig nincs, tehát ha nincs nálad forint kp-ben, akkor rákúrtál.
-Ami egy autópálya mentén teljesen logikus, hogy mindenki, aki mondjuk átutazik Magyarországon, rendelkezik kp-vel csak azért, hogy vegyen cseh matricát.Szóval az a bódé kiválóan példázza, hogy mi a gond Európának ezen a felén.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #80232 üzenetére
Ez tiszta sor, a családi autóban, vagy bármi olyanban, amit pusztán A-ból B-be használnak, viszont egy E46 coupeban, amit azért alapvetően inkább azért vesz a user, hogy vigyorogjon benne, nem nagyon tudom megérteni.
Speeedfire: szerintem rajtad kívül itt mindenki tök nyugodt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Jaffa75 #80263 üzenetére
Az a baj, hogy ez tényleg egy összetett probléma.
Egyrészt a követési távolság teljes hiánya önmagában gáz.
Ugyanakkor ez oda vezetet, hogy ha valakinek nem mész bele a fenekébe, indexelsz balra, villantasz rá, akkor nagy valószínűséggel Székesfehérvártól Érdig fog a legbelsőben menni 120 körüli tempóval. Emelkedőn visszalassul még kicsit.M5-ön is kiválóan lehet látni, hogy furkósbottal nem lehet embereket kikergetni a belső sávból.
Egyetlen kivétel, hogy ha tényleg messziről tudsz ráfutni, és olyan tempókülönbséggel jössz, hogy nem akar előtted maradni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz barnam_ #80273 üzenetére
Ha akkora a forgalom, hogy a belsőben folyamatos vonatozás megy
Szerintem ilyen nincs. Ezt nem a forgalom indokolja, csak a hülyeség. Valljuk meg, nem racionális az a szitu, amikor a külső halad el a belső mellett.
Ez két okból van:
-A középső sávból a belsőbe ész nélkül bemenő hülyéktől, akik miatt az egész sor fékezni fog. (persze a követési távolság hiánya miatt ez láncreakcióként terjed is végig)
-Azok miatt a balfaszok miatt, akik soha, semmilyen körülmények között nem tartanak jobbra, mert "hát előttem egy kilométerre is vannak a belsőben, hova sietnek ezek?", illetve "megelőzöm még százzal ezt a 4 kamiont, amelyik látótávolságon belül van".Az emebrek zöme nem 100-zal menne a belsőben, tehát az, amikor beáll a belső, szerintem csak a hülyeségnek köszönhető.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #80428 üzenetére
Ezzel egyetértek, annak az Alfás videónak sok értelme nem volt. Hacsak nem annyi, hogy megmutatja, hogy ez vezérlésben meglévő probléma azért elég sokat számít.
Focvis: Az 1.4 tsi-ből kihozott 140 lovat azért még nem érzem nagyon kihegyezettnek, az 1.0 ecoboost esetén a 125 már elég durva. A mindenféle trükkökről nem is beszélve, mint az olajban futó vezérlés, meg hasonlók, amiket ot bevetett a Ford, ha ott valami beszarik, az nagyon drága lesz.
Integrale: Azert 2-5% csökkenést teljesítményben vagy nyomatékban biztos nem fogsz megérezni, ha nem hirtelen következik be. Fel a padra, mérd le...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #80546 üzenetére
Egyébként egész igényesen megcsinálták szerintem. Oké, ízlés nem sok volt, de maga a munka nem rossz.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #80560 üzenetére
Ezek jogos szempontok, de a cikknek azok állítása, hogy hétköznapi usernek nem éri meg, sajnos igaz marad.
Én is sokszor számolgattam, hogy járhatnék 2-3 literrel kevesebbet fogyasztó autóval, de ez csalóka, ha utánaszámolsz, nem nyersz semmit.
Ha mondjuk 15000km-t mész egy évben, és lecseréled az autódat egy 3 literrel kevesebbet fogyasztóra, akkor nyersz évente kb 150 ropit.
Amiből az első éves megtakarításodat el is dobtad az átírásra, a másodikat pedig a vásárlást hamar követő vezérléscserére, gumira, stb. Mert aki elad egy autót, az valszeg nem friss téli-nyári garnitúrával és most cserélt vezérléssel teszi.
Innen már önmagában gyanús, de ha bevesszük azt a kritériumot, hogy hasonló teljesítményű autót szeretnél ennyivel kisebb fogyasztással, akkor:
-Vagy jóval drágábban, (tehát jóval nagyobb amortizációval) teszed ezt.
-Vagy veszel valami nagyobb teljesítményű használt dízelt, az viszont minimum rizikós, komoly szervízköltségekkel lehet számolni.Bármelyiket is választod, az a matek a végén, hogy pusztán a fogyasztásért semmilyen megbízható autót nem éri meg kb. lecserélni magánszemélyként.
Nyilván sokkal többet futó flottaautók vagy taxik esetén tök más a matek.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen