- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatón a SteamWorld Heist II
gp A folytatás premierje még kicsit odébb van, augusztusban érkezik a teljes változat.
-
Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
ma iPhone-hoz, Androidhoz és számítógépekhez egyaránt használható kiegészítők érkeztek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #78408 üzenetére
Négy üléses cabrio szerintem tök értelmetlen dolog...
Hátul borzasztóan vágni fog a szél 40-nél is, tehát igazából csak akkor tudod cabrioként használni, ha a hátsó két ülést eltakarod az oda tartozó szélterelő cuccal.Napi teljesítménymérés, 1.8 tsi Oktáv. Az azért megsüvegelendő, hogy 10%-kal többet tud az autó, mint a gyári spec.
Ha tényleg ez az átlag, és nem csak egy szerencsés példányt fogtak ki, akkor a VW csatlakozott a BMW-hez a rendkívül szerényen megadott teljesítményadatok terén.Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #78439 üzenetére
De maga felé is, elvégre szintén 1.8 tsije van, ha jól tévedek.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
bő 3 éve semmi baja gyakorlatilag.
Ez egy ilyen fiatal autónál annyira alap, mint hogy ki tudsz vele állni a kapun.Qru: azért ez sem egészen igaz, hogy minden japó rohad. A Mazdák pl. sajnos híresen, de Nissanokról már nem nagyon hallottam ilyesmit, 2000-es évek eleji-közepi Lexusok se nagyon rohadnak, ellenben a korabeli E39 meg a kortárs E Merci mellett állva szinte mindegyiknél hallható a rozsda finom csámcsogása. Még csak néma csend sem kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Z3 tudtommal még nem az a krúzolós cabrio, abban van buggy, a Z4 már inkább az, amit mondasz.
Viszont vannak bajok:
-Az újabb BMW benzinesekről ugye volt mostanság szó a topicban, tehát Z4-ből igazából maximum 30i, az meg rohadt drága.
-Z3-ból is kiesik a 2.2-es 20i, marad a 28i és a 30i. A 28i-vel pedig az a baj, hogy MX5-NC árban van, és kb. úgy is megy, csak utóbbi egy közel 10 évvel fiatalabb konstrukció.
-A sornégyek Z3-ban gyengék, Z4-ben meg még szarok is.Szóval persze, frankó dolog a sorhat, de irreálisan drága a nagy motoros Z3 használtan.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Najó, de azok közel kétszeres teljesítmény mellett ilyen nehezek.
Szóval az E46 M3, 350Z/370Z persze másfél tonna körül vannak, de egyrészt ott 300+ lovakról beszélünk, elég méretes blokkokkal, nyilván a nagy teljesítményhez méretezett merevséggel, több dugattyús fékekkel, nagy (és széles) felnikkel, gumikkal, sperrel, stb... Ez tök oké.
De a 2.2-es Z4 egy MX5 NC méretű (és teljesítményű) autó, negyed tonna plusz súllyal...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
MX-5 tudtommal 1100 körül van, az 1230 maximum hardtop verziónál jöhetett ki, koppra tankolva.
Az előbb csak azt fejtegettem, hogy hiába a jó futómű a Z4 alatt, ha aránylag nehéz. Amiből ugyanazt a következtetést vontam le, amire Te is jutottál, hogy inkább krúzolós, mint sem sportos.
Persze, a Z4M más, de az tényleg a 370Z/Boxster ligában játszik már.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #78755 üzenetére
+1.
Az én autóm is német volt korábban.A motort takaró műanyag pár helyen törött.
1-2 csavar láthatóan különböző, mint aminek ott kellenne lennie.
Nem tudom, hogy hívják a piros fényeket, amik az ajtóban vannak, annak is szarul állt az egyiknek a burkolata. Szétszedtem, persze, hogy fejjel lefelé próbálták meg visszatenni...Szóval jah, az apróbb dolgokat tényleg jobb otthon megcsinálni, akkor legalább normálisan lesz megcsinálva.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz kisza25 #78798 üzenetére
Hát évi 12k-ra tényleg szívóbenya... Azt hittem, többet mész, ha már ez a munkád.
Én bőven többet megyek egy évben (mondjuk 18 körül), pedig a napi munkába járás minimális tétel (napi 10km összesen, de van, hogy bringával jövök), a szülők látogatása, nyaralás, külföldön élő barátok látogatása okán viszont pályán megy bele bőven.Jó, én a másik véglet idióta vagyok, rövid áttételű, nagy köbcentis szívóbenzinnel pályázok sokat...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Szada85 #78818 üzenetére
Egyébként itt még azt is el tudom képzelni, hogy az Audis csak bebambult, és nem is volt igazán gyökér.
Ugyanis a csattanás előtt nincs refi (ilyen sötétben szerintem látszana), nincs duda, csak egy nagyon rövid fékcsikorgás van a csattanás előtt. Tehát valszeg megpróbálta fékezés nélkül jobbról kikerülni, ha már így elémászott a másik. De ebből nekem az következik, hogy még olyan rohadt gyorsan sem jött, szerintem a becsapodásnál kb. 130 körül mehetett. Ha a belső sávban lövi seggbe azt, aki kiment elé, akkor egyértelmű a szitu.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Asszem, kimúlt a jobb első toronycsapágyam.
Kis sebességnél, leginkább kormányt jobbra-balra tekerve ropogó hang jön jobbról.
Drága jó magyar utak...Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #78896 üzenetére
Jah, úgy fest...
226-ot kibírt, szóval annyira nem sírhat a szám.A héten valamikor alá kellene nézni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Alánéztünk ma, kukás a két gömbfej, meg bal oldalt az alsó lengőkar szilentje.
A szilent persze a lengőkarral együtt cserélhető.A kérdés az, hogy megéri cserélni a lengőkart, vagy inkább szerezni egy belevaló poliuretán szilentet, beletenni azt a meglévő lengőkarba, és örök élet + 1 nap?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #79116 üzenetére
Szerintem a terhelés amúgy nem csak a motor méretétől, hanem a klíma teljesítményétől is függ.
És azt simán elképzelhetőnek tartom, hogy a Te autódban a jóval nagyobb belső légtér és felület (amin keresztül ugye melegíti a nap) miatt bőven nagyobb teljesítményű klíma van.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #79474 üzenetére
Hát kb.
A 2001-es Lexusban van ezen felül:
-Elektromos ablakok hátul is
-Automata klíma
-Tetőablak
-Ülésfűtés
-Félbőr (alcantara) ülések
-Motorosan állítható vezetőülés
-Fűtött középső tároló a könyöklő alatt - na jó, ez nem extra, csak alatta van a kardán.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz zsinnyegtet #79503 üzenetére
De ezt hogy csinálják az emberek?
Apám is dohányos, annyit csinál, hogy mindig lehúzza résnyire a bal egyet, ha kocsiban dohányzik, a füstöt meg szépen kiviszi a huzat. És tényleg nincs cigiszag a kocsiban, pedig:
-Apámnál van 18 éve az autó
-Nem dohányzom, tehát elég valószínű, hogy minimális mértékben is megérezném.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs