- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Fizetos parkolasra figyelni! Munkanap van.
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #28592 üzenetére
csak egy kiragadott példa volt a fakerítés, nem olyan van nálunk. de ha lesz valami ph-s autós rendezvény, akkor szívesen veszem a demózást vele
focvis: nyilván a kamera a legjobb, de mondjuk ahhoz kell kijelző is, amit 1din-es helyre elég nehézkes bepasszírozni. legalábbis szép nem lesz.
Bitpork: 'csafüst ehhez képest: [link]
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #28864 üzenetére
kolléga a tdci mondeon-ján nyert meg egy 300ezres felújítást az okos gázolajjal... mondom megérte, spóroltál vele 50ezret, de fél év alatt taccsra is tette a kocsit. azóta nem csak gumit fújni jár a benzinkútra
egyébként nem fillérbaszásból, hanem nettó ostobaságból tankolnak ilyen helyen. a szerviznél már a kettő keveredik... -
rbalint88
addikt
izzócsere a lámpa beállítását nem változtatja. persze ha valaki balfasz módon beerőlteti fordítva az izzót, az elállítja, de "szerencsére" az utóbbi 10 év autóin leginkább csak szervizben lehet izzót cserélni... lassan már a nőgyógyász szakvizsga semmire se lesz jó
bitpork & tomi: nem lenne baj az évenkénti vizsgával, ha ingyen lenne és ha a módosításokat könnyebben lenne keresztülverni a hatóságokon. például a németeknél simán papírozható egy porba ültetett, 20" felnis golf, itthon meg 5 év tarkólövés jár érte.
-
rbalint88
addikt
válasz trassher #28959 üzenetére
Teljesen életszerű, hogy a vállalkozó majd nekiáll otthon olajat cserélni a huszonharmincmilliós autóján
csak a nem autókattant ismerősökből kiindulva azt tudom mondani, hogy az átlagembereknek az is egy dráma, nyűg, probléma, hogy évente egyszer el kell menni szervizbe, meg kétszer gumishoz. Na most ezt szorozd fel azzal, hogy aki 12+órát dolgozik, az autójában él, mert jár tárgyalásról tárgyalásra akár országok között (ezért a repülő nem opció), annak mekkora nyűg autót intézni, ami időkiesés, komfortzónából kilépés és hadd ne soroljam tovább. Az első esetben annál a plusz 3 napnál számára nincs értékesebb, mert azt a családjával igyekszik tölteni, nem pedig a szervizben ücsörögve, középszar kávét iszogatva. Céges autó más sztori, ott eleve a létszám fölött van egy-két autóval az állomány. -
rbalint88
addikt
mondjuk ebben szerintem az autógyártó is hibás. bizonyos motor felett az alapfelszereltség része kellett volna legyen pár dolog. pl 20d és 20i felett csak digitklíma, tempomat, 4x villanyablak, bőrkormány (a multi azért már túl extra lenne).
mondjuk én most egyelőre csak teoretikusan nézelődök, de Alfa 156-ból keresek V6-ot, de belső faceliftes vagy teljes faceliftes kb ritka, mint a fehér holló. és abból is a legtöbb agyon van baszva az automatával... azért vicces lenne átülni a tempomatos-digitklímás-BOSEhifis dízliből egy fapados V6-a
-
rbalint88
addikt
vágásiferi, nincs is ezzel gond, de azért ezzel saját maguk alatt is vágják a fát, hogy jürgen tud magának konfigurálni ilyen fos felszereltségű nagymotoros gépet. úgy mondom, hogy szerintem beleférne az árképzésbe az, hogy a nagyobb motor felárába beleépítik az extrákat és jürgen akkor se tud bőrös-kurblis 330i-t venni, ha hétrét feszül. ez a bőrös dolog a másik. valaki megrendeli 600+ezerért a bőrkárpitot és 60ezerért nem vesz hozzá villanyablakot hátra? hát lófaszt mama. legyen 700k a bőrkárpit, de járjon hozzá a villanyablak.
stickermajom: szerintem azért volt pár egyén, aki lesápadva fogta a fejét, amikor megjött a kocsija hátul kurblis ablakkal 15misiért
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #30173 üzenetére
memória nélkül szerintem csak önszopatás az elektromos ülés. lassabb vele beállítani, mint a kattogóssal.
5er E39 óta nincs kurblis hátsóval szerencsére.
én amiket kötelezővé tennék: abs, esp, automata klíma (mert a paraszTYa képtelen értelmesen használni a manuálist), összes elektromos ablak, automatikus fényszóró-magasságállítás, parkradar. ezek is azért, hogy saját magukat megvédjük az egységsugarú juzerektől és ezáltal másokat is megvédjen vele. -
rbalint88
addikt
2-3-4 csak 3000rpm felett. ezért van benne motul olaj mondjuk nálam ez viszonylag gyakran előfordul, hogy pattog, mert ugye a viszonylagos orrnehézsége ellenére is jó vele kanyarogni. ha már két-három szezon alatt nullára nyalja a gumi belső oldalát, legalább tapadjon is zseniális futóművet raktak alá, picit elkezdi morzsolni az eleje, utánakönnyül a hátulja, aztán betapad az egész és csak megy és megy. és érdekes, hogy az elsőkerekessége ellenére nyélen jó vele fordulni, úgy jobban tapad az eleje, ami ugye szembemegy a fizikával pedig nem is sperres (még).
-
rbalint88
addikt
X-clean van benne nekem is. hát az úgy volt, hogy sikerült kicsit túlvállalni a kanyart, aztán amikor már ott voltam, akkor már nem volt értelme fékezni -meg az amúgy is a buziknak van- aztán csak ráhúztam az ívre, kicsit elkönnyült, betapadt és mintha sínen húznák, elfordult. na akkor szerettem meg igazán az autót ekkor volt nálam nagyjából két hete.
-
rbalint88
addikt
Szerintem ha gondolkozol a cserén, először nézesd meg az Avensist, hogy milyen az állapota. Ha fél misin belül van a ráköltés, költsd rá. A csere mindig rizikó, a saját autóddal legalább tudd mi a helyzet. Nyilván ami elromolhat, az el is romlik, de szerintem 2,5M-ig bezárólag nem nagyon lehet ugrálni értelmesebb autóba.
bitpork: T.A. után szabadon: és ezt így hogy???
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #30340 üzenetére
indekszé szerintem nem cseszegetnek, mondd azt, hogy tegnap kaptad a kavicst' és még nem tudtad megjavítani. böcsületes és bűnbánó arcz pluszpont!
-
rbalint88
addikt
válasz hurenzon #30364 üzenetére
kombiban, mert azt meg lehet közelíteni hátulról is heveny ízlésficam nélkül amúgy szerintem átlag VAG szint, szóval csakaztvedd, csakazazissten. átlagos dolgok lehetnek vele, a kategóriára jellemzők az árak. szerintem nem rossz autó.
Tsebacsi: ne bánd a Focust, annál tényleg nem lesz nehéz szebbet-jobbat találni
-
rbalint88
addikt
válasz Remekelek28 #30581 üzenetére
egyrészt ha napon van a kocsi, faszán rákaramellizálódik a műszerfalra, ahogy már írták is. a másik, hogy szerintem nem fogja meg a telefont, én többfélét is próbáltam és hát a magyar utakon nem fogja meg a telefont. vagy a kátyúk rázzák le vagy az oldalerők, de hosszú távon nem marad meg rajta a készülék. samsungnak van 5-6ezerért karos tartója, ami minőségi cucc. nem olcsó, de egyszer kell megvenni és 4-5,7" között jó bele minden.
-
rbalint88
addikt
válasz Remekelek28 #30587 üzenetére
[link] erről beszéltem. ami neked van soha nem lesz jó, rezegni fog, részben amiatt el is enged.
-
rbalint88
addikt
ahogy kornelka is pedzegeti, akár kettőstömegű is lehet, főleg, ha leállításnál csattan/kottyan.
én a helyedben elvinném oda, ahol a kuplungot csinálták, hogy derítsék ki mi a baja, mert kuplunghoz köthető. ha munkahenger, ha kettőstömegű, úgyis csak szervizben fog kiderülni, így meg nem kell kétszer futni, ha az szar, amit cseréltek. -
rbalint88
addikt
válasz Kornel #30780 üzenetére
csak ezek a számok addig élnek, amíg egyedül ülsz az autóban. ha beül még 3-4 ember és a csomagtartót is megdurrantod, akkor pakolhatod te a kuviknak oda, ahova akarod, ugyanúgy küzdeni fog, a dízel meg megoldja nyomatékból. a fogyasztásról meg ne is beszéljünk ilyenkor
és bár lehet, hogy neked a 0-60 és a 0-100 az összehasonlítási alap, addig a forgalomban mire megtalálod a megfelelő fokozatot, a dízelboy már otthagyott a picsába nyomatékból és valljuk be, ez gyakrabban előfordul, mint hogy gecikeményen egymásra néztek aztán nyomjátok a dragracet.disclaimer: amúgy benzinpárti vagyok, de 2.5liter és 5henger alatt nem vennék szívem szerint semmit, ha szívó, ha turbó. és ha már szar hangja van, legalább egyen keveset.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #30786 üzenetére
1,4-1,6 szívó: hát nem, azért én a 3.5 bmw-n is éreztem, hogy megfontoltabb lett 2-300kg élősúly bepakolásától. a passattal nem volt ilyen gond, az 80-nál szépen visszaszúrta 2-be kickdownra és gyí, de szerintem az is többet vesztett a lendületéből, mint egy azonos teljesítményű dízel.
euro5: jó, hát ha valaki olyan nyomorultul használja az autót, hogy tartósan 1500 alatti fordulattal járkál, akkor annak belátható időn belül komolyabb gondjai is lesznek a kettőstömegűvel, amellett, hogy nem halad.
de abban igazad van, hogy újabban elfelejtették normálisan hangolni a gázpedálokat.
havernak van egy megane 3, 1.5dci 110 körüli lóval, megchipeltette. lett kb 140 ló és egy olyan elbaszott karakter, hogy csak na. 1500-tól elkezd iszonyatosan tolni, de 2700-nál (!!!) vége a bulinak... ha még nem vagy szokva hozzá, meghalsz az első országúti előzésnél kb. ehhez képest még az 1.9pdtdi is egy kifinomult, lineáris teljesítményleadású motor. az általam is sokat köpködött 2.5v6tdi legalább szeretett forogni és szépen, lineárisan adta le az erejét, de a mostani 1.9jtd16v is ilyen. városban istenverése egy púposra hangolt kocsival közlekedni, mert vagy a kuplungot és kettőstömegűt nyírod vagy a nyakad zsibbad le 10 perc után...LógaGéza: amit megeszik olajat a motor, az az egr-en visszamegy, azt láthattad. nyilván nem a legjobb, de tekinthető normálisnak, ha csak pár csepp/vékony film és nem tocsog.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #30852 üzenetére
részben igazat adok neked, de mint autós ember, akinek volt már fwd, rwd és awd is, azt kell mondjam, a futóműhangolás sokkal többet számít, mint hogy hol hajt a kocsi. nyilván a top of the top az hátsókerekes, de polgári autókat nézve nem ez kellene perdöntő legyen. pl 60-70-es években az olaszok csináltak zseniális elsőkerekes autókat, miközben a mainstream a buta futóműves, hátsó hajtásos autó volt. manapság már ugye megint más, mert a hátsó hajtás "prémium védjegy" lett, ahol már alap egy tisztességes futómű. awd meg... szép és jó, de igazán csak nagy tempónál tudsz neki örülni, ahol már amúgy sem mersz mókázni
-
rbalint88
addikt
oszt a passat v6tdi az mi vót? a másik dolog, hogy egyenesen a hülye is tud menni, kanyarban válik el a szar a májtól. ott meg alacsony tempónál vagy szűk kanyarban az awd a móka gyilkosa, ha nincs alatta hó vagy legalább 300 ló... ellenben amikor országúton a hosszú, nyújtott kanyarokban nyélen átlövöd, ott segít a stabilizálásban.
-
rbalint88
addikt
válasz Qtya123 #31089 üzenetére
10 év múlva, amikor már 30-45 éves és családos lesz az Y generáció, valószínűleg mi is többre fogjuk értékelni a csendben, minimális beavatkozás mellett elközlekedő lelketlen autókat. más kérdés, hogy ha van rá igény és keret, kell mellé egy élményautó hétvégére, de azért lássuk be, hogy a mostani agyonszabályozott és agyontraffipaxozott világban jobb is, ha nem csábít száguldozásra egy autó, mert hamargyorsan nagyon drága lesz a közlekedés.
és az autógyártók nem hülyék, ha a fiatalokat helyből nem érdekli, a mi generációnkat hamarosan nem fogja érdekelni, a nálunk öregebbeket meg már nem érdekli (kivéve a kapuzárási pánikot) a motorhang, sportos vezetés és kellékei, így nyilván a jól fizető többségnek gyártanak autókat és nem a hangos, de tízéves autót vásárló autóbuzi közösségnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Telekom mobilszolgáltatások
- BMW topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Okos Otthon / Smart Home
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest