Hirdetés
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
Hát nem.
Ezért nézegetem az E46 M3 helyett a E36-ot, mert tisztán vezetés szempontból jobb a kapcsolat az autóval. E46-nak jobb mindennapi autós tulajdonságai vannak. De nálam az E36 az utolsó analóg 3-as, E46 az első digitális. Ha nem akarom mindig nyomni neki, akkor az előbbit kielégítőbb vezetni. Ha nyomom, akkor is, mert a E36 nyersebb.
E46 M3 a sport móddal olyan, mint az Astra GTC-m sport móddal. Sport mód nélkül nem lehet gázfröccsöt adni, mert a gyors pedálmozdulatok nem regisztrálnak jól. A sport móddal viszont lehet elég jót adni, de olyan érzékeny lesz, hogy már ez a 140 ló / 175 Nm is sok lehet, amikor kanyar közepén kis gázra hirtelen rányit a pillangóra 80%-ot. 343 ló-nál és 365 NM-nél pedig főleg túl agresszív.Egyébként nekem az 1.6-os A Vectra volt az első autóm, euro 1-es, katalizátoros, központi befecskendezéses, bowdenes gázpedállal. A gázreakciót mindig ahhoz képest mértem. Az újabbak mindig rosszabbak voltak, ami egyértelműen jobb az a E36 M3 a 3.0-ás motorral, 3.2-es nem próbáltam. A másik az Alfa Spider a két dupla karburátorral. Az M3 és a Spider is hengerenkénti pillangós és mechanikus vezérlésű pillangóik vannak. Azonnal gázreakciót és lineáris adagolhatóságot csak régebbi autóban éreztem.
-
Hachiko95
aktív tag
Egyébként azt néztem videókban, hogy mintha ott is késlekedne. Elméletben azonnali nyomaték van, de az elektronika szerintem nem engedi rá egyből.
Mert amikor előbb hallom a gázpedál koppanását, mint a reakciót(erőhatást) látom a vezetőn, akkor van késedelem. Ezzel nincs gyakorlati tapasztalatom, de emlékszem több videóban láttam már ilyet. Hirtelen ez a példa jut eszembe: [link]
Itt lehet kép-hang szinkronizáció hiba, de egyértelmű idő különbség van a pedál koppanása és a kép megrezdülése között. Ezeknek tisztán elektronikus szabályzása van, nem olyan, mint egy régi benzinesnél, hogy teljesen mechanikus rendszer lehet mindenféle szenzorok nélkül.Pl. dízel Insigniának egész jó gázreackiója van, pedig Euro 5-ös. Ott nincs késve vezérelt pillangószelep.
-
Hachiko95
aktív tag
Van a családban, azért tudom milyen. De már volt motorfelújítás, új főtengely, blokk menthető volt. Gyárilag silány kínai csapágyak vannak benne és nem is volt benne sok km, valahol 150.000 km körül kellett a kedves olajpumpa tömítés miatt. Pedig volt cserélve, és a csapágyak is voltak ellenőrizve, csak a 3. hengerhez tartozó pont nem. Megkapta 10.000km-enként az ajánlott Motul olajat, nem volt jó neki semmi.
Ugyan szemre lehet kellemesebb kívül-belül, de tartóságra rosszabb, mint a C Vectra volt. -
Hachiko95
aktív tag
Sajnos igen, filléres gumi tömítésnél levegőt szívhat a pumpa és elégtelen kenés lehet a nyugvó csapágyaknál, főleg a 3-asnál. Plusz a silány anyagú csapágyak és át is fordul. Olcsósítás + szabályozás. Ugye volt valamilyen szabályozás a csapágyak ólom tartalmával kapcsolatban, de a versenyautókban még az van.
-
Hachiko95
aktív tag
Nem csak a szabvány, az olcsósítás miatt is van, C Vectránál ami elég közeli rokon az 1.9 CDTI, annál nincs ilyen probléma. Kis szaros gumitömítés és vége, akár új blokk is kellhet. Rossz kialakítás, lehet a tömítés is gyenge anyagból van. Nem tudom mit változtattak később, azoknál már nem volt ilyen probléma.
De azért van más gyártóknál is hasonló, csak az nem a nyugvó, hanem a hajtórúd csapágyak. Ugyanígy dízel BMW, Renault, szerintem a Mercinél és az Audinál is vannak ilyenek, csak nem a kenési elégtelenség miatt, hanem szimplán elkopik.
A sokat forgó szívók is koptatják. A V10 S85-nél és a V8 S65-nél volt pont ez az ólomról váltás. Ólom puhább, nagyobb védelmet ad és így kisebb az esély főtengely és blokk cserére. -
brumi1024
veterán
+1. Meg mernem kockaztatni, hogy a vasarlok 0.01%-a keresi ezt, es ok sem minden alkalommal amikor autoba ulnek. Reggel almosan, vagy ejjel egy hosszu nap utan, vizes, havas, jeges uton nem megkuzdeni szeretnek az autoval, hanem biztonsagosan es kenyelmesen hazaerni. Ilyenkor egy cseppet sem erdekelnek a rezgesek.
Amikor meg igen arra van eleg sok alternativa ujonnan is, a kozepesen dragatol a nagyon dragaig. Sajnos ez egy ilyen hobbi.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
Jóó hát az még a "régi szép idők". Itt időnként 10centért háború van.
Találkozón talán meséltem, de 7-8 évvel ezelőtt volt a V10-es motoron egy alkatrész ami sorban ment tönkre, de egy 10 centes tömítés megoldotta volna a hibát. Javaslatom az volt, hogy cseréljünk alapanyagot és legyen ez a másik tömítés. Elutasították, mert akkor 10 centtel többe kerül a motor gyártása. Mondom semmi gond emeljünk az autó árán 10 centet, vagy legyen 1 Euro, egy R8-nál vagy Hurracan-nál ez semmi, zéró...de nem lehetett meg csinálni "mert akkor elveszítjük a versenyképességünket" Mi van??? Semmi másról nem szólt csak fillérb@..-ról és hatalom fitogtatásról.
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
radi8tor
MODERÁTOR
Látatlanban ezt nem tudom megmondani. Nem járok napi szinten oda. Menj el és nézd meg 1-2 helyen hátha van-e még. (én csak csütörtökön járok arra megint)
Amúgy a mi üzletünkben van egy másik szekció is ahol régebbi akciós cuccok vannak még kint akciós áron.
10A-es akkutöltő még mindig ott volt 15000-ért.⭐ Stella
-
macilaci78
nagyúr
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Pedig már épp javasolni akartam, hogy ha már van bőven akkutöltőd, akkor egy agregáttal is ki vagy segítve. Hátha előbb lesz a Lidl-ben, mint indítókábel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Ismerős... Hetekig kerestem a blankolómat, mikor rendelésért mentem a szerszámáutletbe, impulzív vásárlásként levettem egyet a kasszánál állva a polcról. 1-2 hétbe beletelt, mire a csomagtartótól a helyéig eljutott, persze az elveszettnek hitt már ott volt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Kerül, amibe kerül, mindegy, ha van, amikor szükség van rá. Na de egy zsebbika 75%-ról már nem indít, álltában is merül, legyen mindig feltöltve, ne merítsd le felelőtlenül powerbankként használva.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Hachiko95
aktív tag
Múltkor azon gondolkoztam, hogy ugye vannak ezek a trendek a mostani autókban, hogy minden kijelzőn van, kapacitív felületek, gombok eltűntek. Nagyobb, nehezebb autók. Egyre nagyobb lóerők, jobb gyorsulási számok, amik pedig az élményben számítanak, azok a háttérbe szorulnak, arról nincs szó, hogy milyen visszajelzése van a kormánynak, milyen a gázreakció, milyen jól adagolható a fék, stb..
Ugyan sokan megveszik, jók az eladási számok és mondhatnánk, hogy ez igazolja, hogy erre van igény, de mennyire mesterségesen előállított igény ez.
Az első lépés az, hogy te igényt állítasz elő valamire (a termékedre), elhiteted az emberekkel, hogy nekik az kell. Mivel a legtöbbnek fogalma sincs, hogy mire van szüksége igazából, vagy mi az amit ő igazán akar, mi tetszene neki a legjobban.
És lehet az egész életében nem tudná megmondani, hogy igen nekem ez kell, viszont ha véletlen beülne egy olyanba, akkor érzené, hogy ez igen megérkeztünk, otthon vagyok. Ezek az autók szoktak lenni, amiknél az alapok nagyon jók és nem a sallangra került a hangsúly.[ Szerkesztve ]
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
Én ilyet vettem a Focushoz ha megnyekkenne: [link] (majdnem 2x olyan bika mint a Xiaomi)
Sajna minden ilyen kínai cég trükközik a paraméterekkel, nagyon utána kell olvasni mennyi is valójában az annyi.
Az enyém 12000 mAh, de valójában 7900 mAh (veszteséget levonva)
Meg ugye a csúcs áramot szeretik ráírni, de azt csak pár mp-re tudja.
Kezdő áram: 600A
Csúcs áram: 1000A[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
brumi1024
veterán
En se, csak kirakom a veszvillogot az uton aztan megyek a dolgomra.
Mas: tegnap gurulok itt a "korforgalomban" bekesen, majd egy IS300h ugy dont, hogy utolso pillanatban nagy gazzal bevag elem. Nem foglalkoztam vele kulonosebben, picit fekeztem. Nezem megy tovabb, es nagyjabol a kovetkezo behajto magassagaban mar keresztben all az uton. Nem tudom, hogy szandekos probalkozas volt-e, vagy a gumi nem szivlelte a huvosebb aszfaltot, de kifejezetten nem volt elegans, ahogy driftelni probalt.
-
ittakary
nagyúr
az autón 225/45/17 gyári gumiméret van, és még így is alig fért a két kezem egyszerre a kerékjárati ívbe, mert ott hátul kell a gumi mögött összekapcsolni az acél sodronyt
végül az lett a siker kulcsa, hogy a gyári Y-emelővel kicsit ráemeltem az autóra pár centire volt szükség, hogy az csuklóm és picit alkarom beférjen
#293773 macilaci78
Budapesti lakos vagyok, havat alig látok, évi 12-15.000 km-t megyek, azt is országon belül főleg, évi 2 x 20ezer forint gumicserét megúszok, igazából nem sok negatívumot tudok hozzátenni ezekben a körülményekben. Így vettem CrossClimate1-gyel az autót, teljesen jól bevállt kb 70ezer km 5,5 év alatt.#293776 radi8tor
akartam még videókat, egy kis mókázásról, de olyan hideg volt, nem akartam páromat kizavarni ázni fázni, amíg én meg gymkhanazok -
tboldi
nagyúr
Idén azért kapni fog a Honda új pacskereket, de ha apum használja tovább (évi 20-22k km-t tesz meg), akkor célszerűbb lehet külön téli-nyárit választani, viszont akkor kell még egy szett felni is. Még jó, hogy nincs TPMS.
És a Lanciára is kell majd 4 új 4 évszakos, van egy garnitúra 2019-es, 6-7 mm-es Kormoran téli, meg 2013-as, helyenként 1,6 mm alá kopott Continental PC5.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Emlékeim szerint tavasszal lesz 2 (kettő) éve, hogy a garázsban érleled azt a garnitúrát. 🤗
Én is tökéletesen elégedett vagyok a kínai 4S-sel a Mazdán, jobban tapad, mint szeretném. Havat nálam nem látott, esőt se nagyon. Most újfent csak 18.XXX Ft/db ebben a drága méretben.
-
veterán
Köszi! Többe lenne a leves, mint a hús. Meg nem szeretek ám kannázni, mindig megfogadom, hogy ennyi volt, kész, ez az utolsó alkalom... aztán csak feltöltöm ha olcsó a nafta (volt akkor 100-asra -25-ös kuponom, illetve a nagy áremelés előtt jártunk). Utána meg anyázok, hogy büdös benzinszagú lett minden.
Bamakóra mekkora kannával indultak?
-
Corsa02
őstag
Nincs kopogásérzékelője? Csodálnám... bár attól még lehet, hogy a motorvezérlő nem nagyon tud az oktánhoz állítani.
#293841 focvis
Pontosan, jobban is kormoltak a motorok, annyira!, hogy volt olyan motor aminek a koromtérképe alapján már nem is mehetett volna forgalomba, ledöbbentő volt.The Truth Is Out There --->
-
330 km helyben sok hidegjárattal 7,8 lett, a mai pályás fogyit nem tudom, de ki lett kormolva.
Amúgy elötte minden tankolás 7,1Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szerintem k@k@, főleg annak tükrében, hogy az i30 1,6 kombi, ami sokkal nagyobb, szinte sose evett 7 felett, de evett 6 alatt is, 290kg-al könnyebb a seat. Mondjuk az is igaz, hogy még csak téli gumival és hidegben használtam
Cserében ezt jobban szeretem vezetni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Diablo IV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen széket vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- ASUS notebook topic
- magmakocka: PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- Mobil flották
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest