- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
7 körül érkezem, két keréken, vakító fénnyel.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #45643 üzenetére
Igazából így parasztvakítás a 3 kidörrentő, de jól néz ki és jól szól.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #45720 üzenetére
Közegellenállás pl.
0-100-ban az pl. minimálisat.
Nem minden a lóerő-kg arány, nagyon sok más tényező is szerepet játszik.
Hát azon felül még a váltóáttételezés segíthet, de ugye ott is korlátoltak a lehetőségek, mert ha túl rövidre veszed, túl sokat kell váltani.
xDrive-osat
Az azért nyilván jóval jobban megindul 0-ról, mert nem pörög ki.Nem látom a magyarázatot arra, hogy az 520D a fenti adatokkal hogy a fenében lenne versenyképes egy MX-5-tel mondjuk, aminek bő 30%-kal jobb a fajlagos teljesítménye, elég gyors a váltója és bőven kisebb a homlokfelülete is.
Itt valaki hazudik, vagy a BMW lefelé, vagy a Mazda felfelé, de a fizikát nem lehet megb...ni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Tegyük fel, hogy részben igazad van, de azonos súly/lóerő, szintén dízel és azonos súly/nyomaték arányokhoz képest is találtak még 8 tizedet: e46 320d
Pedig már az e46 20d 8.9-es értéke is erősen bátor.
8 tized meg 0-100-on ég és föld.Egyébként az ugye megvan, hogy 0-100-at úgy mérnek, hogy kb. olyan fordulat mellett ugranak le a kuplungról, aminél még nem pörög ki a kerék? Tehát egy szívó benzinesnél ez mondjuk 3000 körül lesz, vagy fölötte.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Oké, a videón azért nem fogod tudni megmondani, hogy az 7.9 vagy 8.4, pedig az elég nagy difi.
Arra jó, hogy megállapítsuk, hogy nagyságrendileg valóban stimmel, tehát mondjuk 9 alatt van.Egyébként azt sem zárnám ki, hogy a motorteljesítményekkel kamuznak lefelé némileg, az is sok dolgot megmagyarázna. És nem volna példa nélküli, lásd aktuális M4.
Az nyilvánvaló, hogy jól mennek ezek az autók, csak az a fura, hogy papíron a régebbiek is ugyanígy kellett volna, hogy menjenek...
Az újabb hsz-edre: told le az F20 grafikonját azzal a 15%-kal, amivel nagyobb súlyt mozgat, és rá fogsz jönni, hogy ööö
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Bár néha fafejű tudott lenni, de alapvetően bírtam, a tvben is üde színfolt volt. Ma pont örültem az üdítő Csikós posztnak a nagyon sótlan veterános beszámoló után, aztán ez is. Az a baj, hogy a többség nem tud elég szórakoztató stílusban írni. Pista pedig tudott, bár ebben a műfajban tényleg Karotta és Csikós az etalon.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Qtya123 #45861 üzenetére
Hát havon, emelkedőn snow módban sem tudsz elindulni, túl hamar megfog. Bár a sperr lehet, segítene benne, akkoriban még nem volt alatta, mikor 2014 elején besz..tam az ónosesős hétvégét úgy, hogy egy meredek zsákutcában álltam háttal.
Szerintem normál módban izomból nem tudod megforgatni, max úgy, hogy ha valami megdob, és már nem tudja megfogni, de hagyni semmiképp nem fogja.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Az se szép.
Csupán annyi a különbség, hogy a BMW-nél korábban is volt valamennyire egy ilyen nyomulós, agresszívabb image, ami nálunk ugye társult is egy mérsékelten szimpatikus réteggel.
Ez pedig az, ami korábban a Jag és a Lexus profiljából abszolút hiányzott, most pedig mindkettő elment valamennyire ebben az irányba. Ez pedig kár volt, nekem jobban bejött a suv nélküli, visszafogottabb Lexus éra, amit az IS200, IS250, GS300, GS430 képviselt.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ööö, várjunk egy pillanat.
320.000km 14 hónapra, az ugye gyors fejszámolással kb. 430 nap.
Namost ez napi 750km, ami nagyobb, mint a Tesla elméleti hatótávja. És akkor belevettük, hogy tényleg minden nap megtették ezt, karácsonykor, fagyban, klímázós időben (amikor ugye a hatótáv bőven kisebb az elméleti maximumnál). Én itt érzek némi nagyotmondás-szagot.Qru: jah, nagyon megy ez, szeretném tényleg tudni, hogy az emberek praktikusnak hiszik, vagy pusztán nagyzási mániából veszik.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nap közbeni gyorstöltéssel kijöhet, persze, így mondjuk jó sokat rostokolhattak szerencsétlenek.
Mert ugye út közben nem hozhatják be a töltés okozta "késést", mert akkor megint csökken a hatótáv.
Szóval kijöhet a dolog, csak az olcsóbb üzemeltetésért cserébe napi alsó hangon egy órát szívtak.
Ha nem többet, mert a 432km esetén, ha nem túl kíméletes az időjárás, akkor már az odautat sem tudják megtenni töltés nélkül.Tsebacsi: a légkondi ugyanúgy erősen csökkenti a hatótávot (bár talán nem annyira, mint a fűtés), szóval az se feltétlen frankó, ha folyamatos 30+ fokban mennek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ezek szempontjából számít, hogy út közben meg kellett-e állni rátölteni vagy nem? Nem.
Persze, ebben igazad van, csak elég komoly mazochizmusra vall 700km-en napi 12 órát tölteni.
Az egyébként várható volt, hogy magának a hajtásláncnak nagyon minimális lesz a karbantartási igénye, az akkuk strapabírása meg tényleg dícséretes.
Utóbbi sem lep megy egyébként igazán, ha megnézel egy mai okostelefont, simán töltöd minden nap, intenzív használat esetén akár többször is, és azért pár évet (tehát 1000+ töltési ciklust) kényelmesen elmennek.Nem rossz ez a villanyautós irány, mondjuk szerintem akkor lesz igazán használható, ha a 600km-t eléri a gyakorlati hatótáv, tehát mondjuk egy miskolci hétvégét le tudok nyomni kényelmesen úgy, hogy nem kell ott rátöltenem.
Ha hosszabb úton 600km után meg kell állni egy órára, addig úgyis eszel-iszol, kinyújtod tagjaidat, szóval még az is vállalható.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ebben teljesen egyetértek, csak itt tényleg az a baj, amit az elején is írsz: az autóipari cégek hiába fejlesztik a villanyautós technológiát, ameddig akkuk terén nem sikerül valakinek valami átütőt elérni, addig nem lesz jobb a helyzet.
És a mobiltelefóniát is pontosan ez nem engedi fejlődni, mert az akkukapacitások marginálisan nőttek az elmúlt 10 évben.
A hibrid szerintem egy jó irány az átmenetre, mert elég jól fogyaszt, különösen városban, amikor a legfontosabb az alacsony kibocsátás, és még fékbetétből is kevesebb por keletkezik, mivel regenerálással éri egy a fékhatás egy részét. Ellenben legalább hosszú távú útra is kiválóan alkalmas.Szigorúan A-ból B-be közlekedési eszközként tekintve az új Mondeo hibrid határozottan jó kis autó.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #45952 üzenetére
Nekem azért azok az emlékeim vannak gyerekkoromból, hogy a szocialista autókat állandóan szerelték úton-útfélen.
Annyiban igénytelen, hogy az út szélén valószínűleg nem hagy, és elmegy rettenetes utakon is, de baj azért volt velük bőven.Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
Egy tisztességes NC 3M, azért az nem a világ, ennél sok drágább autó van a topicban is.
Gokart: támogatom, megyek szívesen.
raczger: A Gokartringesek szerintem gumicsizmában születtek, akkor tajparasztok, Silver és G1 valóban rendben van. Főleg, hogy a Silverben viszonylag újak most a kartok.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #45982 üzenetére
Te meg kapsz egy M-es meg egy L-es golyóálló mellényt egymásra, hogy csak 20 kilóval legyél könnyebb, mint én!
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #46028 üzenetére
Simán, felmerült már bennem is a gondolat, hogy jó volna.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Oké, de autót nem holnapra veszünk, lehet kicsit várni is. Unszimpatikus nepper határozott minuszpont még akkor is, ha az autó okésnak tűnik.
Azért az a gyanúm, hogy pl. Munezéknél kicsit máshogy menne a dolog.Deicide: Isten óvjon, hogy az átlag magyar így kezdjen vezetni.
Ma esett 3 csepp eső, a reggeli kb. 6km-es úton 2db, 3 autó részvételével összehozott balesetet láttam, és olyan szintű balfaszoskodás ment, hogy leginkább sírhatnékom volt.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
TC-sek összebalhéztak Novothtal?
rivilike (46111): A talin láttad a kis csipeszét?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen