Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
én nem tudok háton elaludni alapvetően, mondjuk ilyen állapotban lehet menne...
józanul próbáltuk a kocsiban alvást, sehogy se volt jó, a hátradöntött első ülésnél a derekam majd' leszakadt fél óra után az avensisben. lehet inni kellett volna, de azt nem mertünk, hátha odébb kell állni...hacki: grat!!!
-
rbalint88
addikt
Megjártuk ma Balatonakalit, odafele szakadó esőben, hazafele tiszta időben, de már sötétben. Nagyon remélem, hogy hamarosan lesz valami jobbra-tart-náci rendőrségi akció, mert mocskosul, de kurvára nem értik az emberek az autópályás közlekedést. 110-zel szopódik mindkét sáv, mert van egy hülye, aki a 90-nel menő kamiont 110-zel akarja megelőzni, aztán meg visszasorolni is elfelejt, mert észreveszi 2km-re előtte a másik kamiont és "akkó mán megelőzőm aztat is". Nem tudom milyen mérőszám szerint kellene szankcionálni a balra tartást, de nagyon kéne.... Lefele volt forgalom, a szélső sávban 120-szal!!! előztem a belső sávot, hazafele meg 140 tempomattal lehetett jönni, de itt is tudtam volna a 3 sávos szakaszokon jobbról előzni, mert sokan kint felejtik magukat a középsőben is... Mondván megy 120-130-cal, akkor minek menjen ki a külsőbe. (anyádé', azéééé!!!)
na dohogás off, de azért jó volt kiírni, meg hátha olvassa valami rendőr fejes, aztán látja, hogy ebben népnevelés és pénz is van (PÉNZ!!! $$$!!!) és véletlenül bevezetik... -
-
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #103096 üzenetére
Tanulva az e61-es kalvariadbol remelem inkabb jtd-t vesz bar az e39 sokkal jobb hiru konstrukcio, azert a legfiatalabb is 15 eves mar...
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #103412 üzenetére
Csak lassu. Kell bele kompresszor vagy 300-ast kell venni.
Szarvillany meg a szardizel is lenyomja
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #104098 üzenetére
a 309km-est választanám, ha nem vállalhatatlanul fos az útminőség (nem ismerem arra az utakat.) hét vége felé biztos nem az M7est választanám.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #104391 üzenetére
Nem, az egy olyan “szerelo” volt, akinek jol megy
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #104726 üzenetére
egy lexusban engem a zörgő műanyagok sokkal jobban zavarnának
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #104806 üzenetére
Tegnap mar le volt zarva, ilyen gyorsan ritkan ertem haza atlag 40-45 perc helyett 30-on belul itthon voltam.
A boNba miatt viszont asszem ma benyomom a wazet...
-
rbalint88
addikt
válasz Veron #105106 üzenetére
ki kell cserélni a szerkezetet, nem agysebészet általában a stickermajom által leírt életpályát járják be ezek, először csak ropog, aztán egyszer csak eltörik. nekem anno a golfban csinálta ugyanezt. általában az új szerkezetben már javítják a konstrukciós problémákat. 30ezerből ki szokott jönni egy ilyen műtét, ennek függvényében mérlegeld, mennyire zavar a ropogás, amíg megy az ablak fel-le
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #105162 üzenetére
Performance csomaghoz, amit meg kell rendelni (+25lo, sperr!!!) automatikusan jar a 19” kerek is. Ez sajnos benne van, vannak vedhetetlen katyuk. Nekem /55-tel is sikerult olyanba futnom orszaguton, hogy lengokar hajlott es kipuklisodott a gumi oldala... a szembol jovo volanbusz miatt meg epp nem volt opcio a nyomvonalon valtoztatni, de meg mindig kisebbik rossz ez volt, mint felkenodni ra.
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #105408 üzenetére
Nem komolytalan, csak nem szeretne, ha az autojarol lementett kepekkel hirdetnenek egy masikat vagy hasznalnak fel a rendszamat (szemelyes adat, GDPR) barmire, amire nem szeretne. Ez a szelvedon levo matricarendszammal kevesbe problemas, mint a plakettekkel.
-
rbalint88
addikt
válasz ilyennincs #105458 üzenetére
fordulónaptól az eladás napjáig kell befizetned, érdemes bemenni a biztosítóhoz, akkor nem kell a teljes összeget befizetni, a különbözetet pedig visszautaltatni.
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #105685 üzenetére
Mellettem amugy nem szoktak rettegni (csak eloszor ), teged direkt szivattalak, mert lattam, hogy Gabi elvezi a szenvedesed
-
rbalint88
addikt
válasz Bögre #105704 üzenetére
Leirom atlag vevojelolt mit lat a hirdetesedbol:
- P-vel kezdodo rendszam -> kulfodrol behozott szar
- kep alapjan szetult vezetoules -> tekert kulfoldi szar. Tippre olyan 200-250 koze raknam a futast az ulese alapjan
- emellett magas ar, le se gorgetnek a leirasig
- amibol az derul ki, hogy menekulni akarsz az autobol.
Mondjuk abbol, amit a tegnap es ma irtakbol osszeraktam, te kb kivanod, hogy lerantson a szerelo, de igy semmit nem lesz gazdasagos uzemeltetni. A jetta azert alapvetoen egy egyszeru szerkezet, tenyleg sarki pek altal javithato az esetek 80%-aban. Minden aprosagert elvinni a koztudottan dragan dolgozo Novoth-hoz nem relevans infot szul az auto fenntartasi koltsegeivel kapcsolatban. A dsgtol nem kell felni, az mar csak ujabb fel milla lesz, de ha valos a meter, odaig meg van azert 50-100ezer km-ed... -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #107387 üzenetére
NSX-en kívül egyiken se gondolkodnék el egy 911 ellenében, hogy melyik kellene. jó, mondjuk 996 esetén azért rezegne a léc, de annál is csak a pont még nem nosztalgikusra avult kinézet miatt, most van a húsz évesen pont béna, még nem youngtimer, de már nem modern korszakában.
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #107801 üzenetére
gázzal úgyis fillérekből eljársz vele és van minden bontóban. mi a kérdés? 156 meg van már hirdetve?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen