- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
Mágus2 #93280 üzenetére
Tudom, hogy Törökországban gyártják, de pl. a gyár külön díjat kapott a modernsége miatt,
2016-ban meg best-bay díjat kapott az autó
focvis: amikor az első KIA-t vettem akkor is az ment, hogy Koreait akarsz hülye vagy? 2,79M volt az alapára, 3,1M az extrákkal növelt ára, mikor a golf 4M volt.
Na most ez 3,5M olyan felszereltséggel, mint a kia 4,2M-ért, egyesével lehet bele extrákat kérni, pl tempomat 30k, kanyarkövető ködlámpa 35k, 16" alu 140k....3,7M tudnék olyat összerakni amiben nekem minden benne van, ugyanez KIA ceed-ből 5M
5 év garos...
i20-ból kapnék ennyiért újat, ami jóval kisebb.
Mindegy kipróbálom, az nem kerül semmibe, aztán lehet öklendezve szállok ki, de az is lehet tetszeni fog
Én nem burzsujkódok, nekem az i20 is megfelel a maga kemény műanyagaival, nem szoktam egész nap simogatni a belsejét, tisztítani meg könnyebb, mint a szövetet
Trabantban, meg suzuki stiftben nőttem fel, lehet azért vagyok igénytelenebb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #93582 üzenetére
Leseperni...
Jó vicc. Ott még van tél.
Itt ez úgy néz ki, hogy a hőmérséklet -2 és +2 fok között ingadozik, illetve esélyesen meleg autóval érsz haza.
Tehát ha esik fél centi hó, akkor nem három seprésből letakarítható hó lesz a kocsidon, hanem 2mm jég.Same rules apply!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #93731 üzenetére
Mivel fixen villannyal használja így nem gáz nála.
A benzin motort nem melegíti, néha ki kell vinni pályára ott megy a benzinmotor is.
molnarpeter: Igen de az egy direkt arra tervezett motor, nem csak abban, hogy nem Otto módban megy hanem kenésileg is, csapágyazásában is.
Az Amperában viszont egy tök mezei ma már korszerűtlen (pl nincs változó szelepvezérléses) 1.4 ecotec motor van (ezért is eszik relatíve sokat benzines üzemben) amibe nem való a 0W20-as olaj (túl vékony). De ez nem olyan lényeges, mert nem pályázásra van csak hatótávnövelésre.mod:
focvis: Köszi!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #94186 üzenetére
Beindult reggel pöccre, szóval fura, mert ebből azért következik, hogy volt töltésem este, különben leszívta volna rendesen az akkut. Az látszott ma reggel is, hogy a fogyasztók számának növelésével csökken a feszültség, szóval valami nem oké.
Ami miatt viszont nem feltétlen a generátorra gyanakszom, az az, hogy fordulatszámfüggetlen a probléma. Tehát alapjáraton is megvan a 14v töltés nagyobb mennyiségű fogyasztó nélkül, viszont tegnap ugye pályán, 110-120 körül (esett a hó) jelentkezett a probléma. Azt pedig gyanítom, hogy egy olyan generátor, ami autópályán nem tölt eleget, alapjáraton leginkább semmit nem töltene.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #94198 üzenetére
Rendes, mutatós töltésjelzőm van, kis cuki órácska, ami mutatja, hogy hány voltnyi delej muzsikál a rendszerben.
.
Nem hibajelző jelez be (az csak arra az egy pillanatra volt tegnap), de látom, hogy ha rárakok fogyasztókat, a képen is látható 14v körüli értékről simán leesik 12.5-13 környékére.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #94184 üzenetére
Valóban az volt a ludas, ma bepattant egy bontott, ez nem esik 14v alá, a régi sok fogyasztóval 12-ig is esett. Azért pozitívumként jegyezzük fel neki, hogy a tünetek megjelenésétől még egy hétig jártam vele, és nem maradtam az út szélén.
A régit meg viszem felújíttatni.Same rules apply!
-
válasz
Mágus2 #94823 üzenetére
Nekem? Hát álltam. A lökés annyi volt mint amikor fékkel az utolsó centin már betapad: gyk semmi. Ha a hang nem lett volna akkor lehet észre sem veszem.
(#94819) Bad Pritt: ezt nem értem
(#94821) Tsebacsi: Áh, öreg a renCer nem hot swapos én meg nem álltam neki telepíteni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Laci.M
senior tag
válasz
Mágus2 #95407 üzenetére
Télen 0 fok alatt nem nagyon volt semmi. Jól van megírva a chip, annyit kap amennyit el is tud égetni.
(Tudom, hogy autószerelő vagy és vw guru, emlékszem rád régről vmelyik régi autós csoportból, én egy időben passzív, néma megfigyelő voltam. Nem akarlak megcáfolni, de én sem szeretem, ha 3km után is látszik, hogy egy hülyegyerek tédéis járt amerre megy az ember.)Aláírás
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #95858 üzenetére
Mindegyiknel elut konkretan, ami sotetebb, gyarilag, szalonbol is, masmilyen a femen, mint a muanyagon es opel nem tudja megugrani ezt a kihivast (ez nem volt fenyezve, csak par aprobb karc van, amiket most halvanyitottam, de kell.majd a jabitoszin elekre, sarkokra)
Szerintem a piros belsonel jobb, de ugye hasznalt auto, nem szinre mentem az elozonel sem.
Ennel sem, talaljunk jot, amit mar kintrol le tudunk informalni.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #96217 üzenetére
Itt meg nem kellett okos muszaki
Itt is azt mondtak, hogy rendben van. Remelem, JÓ lesz.
Vettem javito festeket az aprosagokra.
Elhoztam a karpitostol az ujra borozott kartamaszt, nagyon jo munkat vegzett, gyorsan es vicces aron (harmad aron, mint mashol vallaltak volna), ha valakinek kell karpitos kontakt, szoljon.I humbly and respectfully decline™
-
Bögre
aktív tag
válasz
Mágus2 #96260 üzenetére
Köszi, ezt nem tudtam. Megnézem holnap.
De olyan nagy elvárás amúgy, hogy ne menjen tönkre rajta ilyen alap dolog mondjuk 10 évig? Az IS tíz éves korában nem csinált ilyet, a WRX szintén.
(#96255) EQMontoya: mindenképp, begyűjtöm a topikból a megunt autókat!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #96336 üzenetére
Közben egy gyors kuglizás után ezt találtam:
Ezeknek a járműveknek az érintésvédelmi vizsgálatát azon kívül, hogy kötelező elvégezni, műszaki vizsga előfeltétele, az érintésvédelmi jegyzőkönyv megléte. Ezért érdemes a műszaki vizsga előtti időszakra ütemezni az időszakos érintésvédelmi felülvizsgálatot. - [link]
Hibridekhez is kell (mindenhez ami erősáramú).
mod:
tboldi: HF oldalára? Az jó, ott nem is kap nagy hőterhelést... csoró ECU.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bestbuy játékok
- Yettel topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gyúrósok ide!
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...