- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Magisk
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Az összes akkori, mai szemmel normálisnak tekinthető motorral ellátott középkategóriásnak megy fel az ára, mobile.de-t bambultam délelőtt, sor 6-os E46, kép alapján normális külső belső állapotban 8000-től felfele.
156 V6 5000-től felfele, képről jók hasonlóak az E46-hoz, és ezek még csak a 2.5 V6-ok, nem GTA.+behozod + szerviz + gumik stb, és ott van az ember, hogy 4-5 millióból van egy "egyedi" autója, aminek menni fog felfele az értéke, de az alkatrészellátás egyre rosszabb lesz, emiatt hajtani meg sajnálja majd.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nem erre gondoltam, ha rendbe rakod, akkor egyikkel sem lesz baj hosszú-hosszú ideig, viszont láthatod, hogy pár év alatt meredeken mennek fel az áraik, ha megcsináltad jól és jóra, akkor csak többet fog érni, ha használod, amortizálod, ha amortizálod veszít az értékéből.
Saint: igen, ez teljesen jogos, de te tudod a legjobban, hogy ha megdolgoztál valamiért, akkor azt óvod, akkor meg már nem fogod úgy használni, ahogy az ilyen sportosabb gépek esetében üzemszerű lenne."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #89804 üzenetére
Nem vezettel meg 156-ot. (Normalis motorral), nem kifejezetten elsokerekes hangulatu, direkt kormanyzasu auto. Nyilvan nem adja egy hatsokerekes elmenyet, de nagyon nem is all tavol tole. Arakat elnezve, foleg a V6-os verziokat, mar most hobbiauto statuszu, ismetlem, nem a jatekmotorosak!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #89852 üzenetére
Az hagyjan, de tomeget is csak hasrautesre ir.
A 2.0 Ti 146 gyakorlatilag kilora megegyezik az ugyan ilyen 146-tel. Nincs 200 kg elteres.
1.8 T Quattro A3 1,3 tonna, A4 majd 1,4, messze van a cikkben irt 1,1-tol...
Es meg lehetne sorolni, de mar fajdalmas a sok baromsag."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #89919 üzenetére
Az IIHS már a facelifteset törte. Valószínűleg változott az ellátmány.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz csipszikutya #90046 üzenetére
De nem fogja fel, hiába villogsz.
Ezeknek belsősáv fixációjuk van, ja és ködlámpa is kell, éjjel nappal világít az autósok 60-70%-ának, legalább egy, de a többségnek mind a kettő, városban, autópályán mindegy.
Sokkal, sokkal rosszabbak mint a magyarok, annyi írható a javukra, hogy ráérősek, nem tolnak le, hagynak élni, cserébe a kreszt nem ismerik és parkolni sem tudnak."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Valaki egy jó Suzukit?
csipszikutya: ők nem engednek el, akkor mutatnak erre hajlandóságot, ha tényleg beleállsz a seggébe és/vagy kidugod az orrát a szalagkorlát felé, hogy vegye észre az autót, belső tükörbe úgysem néz bele.
És még arról sincs szó, hogy száguldoznék, 120 a max, annyival szoktam menni +/- 5 km/h.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #90186 üzenetére
Attol meg szerintem a legszebb BMW marad az E39, osztozva az E38-cal, az E34-gyel es az E28-cal.
Biztos german nap van nalam, de orakon at bamultam Mercedes W140 videokat youtubeon (ez idokozonkent elo szokott fordulni velem, azon kapom magam, hogy Audi V8, Mercedes R129 es tarsaira csorgatom), es arra jutok mindig, hogy hol tart ma az autozas, biztonsagosabb, meg seggtorlosebb, de egy mai merci inkabb szanalmat valt ki belolem, persze csak az osok tukreben.."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #90381 üzenetére
"Egyebkent, ha muszakilag (vetitesi kep, fenyero,homogenitas, vakitas) megfelelo egy led izzo egy halogen helyett, akkor nem ertem miert nem lehet bejegyeztetni, hanem csakazert is kurvaanyja"
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #90664 üzenetére
Youtube tele van ilyenekkel, 5000 korul all a mutato es 230-at mennek.
Magus2: csak 215, szoval egy 318i is kikeruli.
EQMontoya: az erosebbik 1.6 megfutja a 200-at, a 130 lovas 1.9 210-et is 9.6-os 0-100-zal, szoval eleg derek.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #90679 üzenetére
Ennyi lóhoz, meg a híres motorhoz képest a 8,4 0-100 szerintem messze nem sleeper kategória.
Kívülről kifejezetten tetszik, agyaltam ilyen vásárlásán is, de itt sajnos már hülyegyerek autó lett belőle.
1-2e euroért utánad dobják, 600 euro körül a motorhibásak vannak, 2-3e között meg már az újabbak, de az meg már nem szép, ha Lexus akkor nekem csak az az időszak, IS 1, GS 2, LS 3."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #90689 üzenetére
S80 V8 kell erre a feladatra.
Qru: Hát tudom, azt abból a 2000 körüli korból, egy tetszőleges 2.5-ös lenyomja (E46 2.5, 156 2.5), vagy megy vele (Mondeo 2.5, Volvok stb).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Az az egyetlen benzines motor ami jó a 159-ben, a többi benzines mind Opel/GM motor, csak az 1.8 MPi jó azok közül.
Szerelők is inkább az 1.8 TBi felé terelik a népet, jó motorok, tartósak, sok fut közülük már 300 felett és nincs igazán jellemző probléma, fogyasztani azt tud, viszont akkor megy is, el lehet járni vele 7-8 körül is vegyesben, de az inkább andalgás. Plusz tartalék is van bennük bőven, ugyan az a motor van az első szériás Giulietta QV-ben 235 lőerővel, majd FL után 240 le, de már asszem alu blokk, (magyarul a 4C-ben levő motor), több német cég kínál hozzá optimalizálást a 159-ben levő tartósan bírja a 260 lőerőt 400Nm-rel, az újabbak 280-320 között.Ez a motor már az FL utáni 159-be került, szóval pár típushibát javítottak már, de azokra érdemes ránézni, csomagtérnyitó gomb, ablakemelők stb.
Viszont Magyarországon ritka, kicsi a választék belőle, ha van is eladó, az gyorsan elmegy.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #90704 üzenetére
Lampanal meg egy 1.4 TSi es 2.0 TDi Octavia is odapockol, nagyobb temponal mar biztos fogy a lendulet, de en nem feltenem.
Qru: nem veszes, termeszetesen meg kell nezni az alanyt rendesen. Futomu is eleg tartos, de az olcso alkatreszeket el kell felejteni, gyari beszallitoja a TRW, azt kell venni tovabbra is, es nincs gond.
(Az FL utaniak konnyebbek atlagosan 60 kg-mal.)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #90707 üzenetére
Az a dízel valami csipszes dolog lehetett, mert ilyen panaszt eddig nem hallottam, hogy tahó karakterű lenne a motor, na meg melyik a 6-ból?
A beltér valószínűleg alfatex volt, az kényes, velúr (szerű anyag), könnyen koszolódik, és általában leszarják a takarítást. Példának a 20+ éves Lanciában a bézs velúr gyönyörű állapotú, bolyhosodás persze van, de csak azon a felén ahol beszállsz.
A lábtér érdekes, szerintem inkább kicsi, kb akkora mint egy IS-ben vagy 3-as BMW-ben, csak azok hátsókerekesek, így védhető, viszont az ülőlapot érdekes, hogy említed, mert pont, hogy hosszabb volt a kategóriatársainál, a legtöbb tesztben ezt ki is emelték, de ez is ülés függő, van belőle többféle.
Műszerfal nekem is csak a jobban felszereltekben tetszik igazán, nem mindegy a szín. Minőségre azt tudta mint a többi korabeli, TC szerint az E90-nél pl jobb, ami sajnos nem nehéz ügy.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Adtam fel lottót. Most várok.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #90832 üzenetére
Ne is mondd, én rosszul vagyok mind a kettőtől, láttam a belterét a Stonicnak, ennyi műanyagot egy helyen pedig még nem.
(felső a Stonic)
Viszont nyers adatokat nézve a Stonic kb akkora mint az előző Swift belül, széltében nagyobb, lábtérben meg hol ez, hol az.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Mágus2 #90872 üzenetére
Felmeri a sajat igenyeit, belenez a katalogusba, latja, hogy az kielegiti, valaszt es fizet. Vannak olyan piacok europaban, mint mar irtam Irorszag pont ilyen, magas az ado a nagyobb motoros autokra, elozes nem szempont (18000 km alatt ketszer eloztem, mastol meg nem lattam hasonlo manovert), terepviszonyok nem indokoljak a nagy motort, igy miert venne olyat?
Csak azert mert valahol europaban 10 millio fobol par ugy gondolja, hogy nemettrio es az ujauto csak nagymotoros kell, hogy legyen, kulonben villantas...Ha valakinek otthon sem kell tobb, akkor hajra, van lehetosege, boltba elugrani, meg hetvegen a nagyihoz nem kell nagy ero.
Persze amit irsz, hogy vasarlas utan mar csipsz, az egy masik kerdes.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #90921 üzenetére
Csak olyat találtam amikor kettő van bent, állítva egymás mellé elfér három 26"-os mtb első kerekek nélkül.
Ahol puha kárpit van, vagy üveggel találkozna (jobb oldali bringa nyerge), oda rakok pokrócot, ahol kemény a műanyag, mint a kalaptartó kétoldali párkánya, az meg törölhető, nagyon nehezen karcolódik, mozogni meg nem igazán tud, mivel általában le vannak kötve.
Saint-nek: eső utáni a kép, koszos.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #90940 üzenetére
A lekotott bringak nehezen kapnak szarnyra.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #91460 üzenetére
Nem tudom a tiedben mik vannak, összeraktam egy mindentbele 1.4 T Multiairt (fuj) 170 lőerővel, duplakuplungos váltóval, üvegtetővel, kiegészítő fűtéssel 10,3 millió a konfigurátorban, viszont ebben minden benne van, az alapár is 6,3, szóval gyanús, hogy ebből engednek 1 milliót, de lényegtelen is, kisebb mint a Focus kombi.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #91464 üzenetére
Az a 159, a tobbi benzines abba az Opeltol jon, az 1.8 MPi jo meg, a tobbi direkt befecskendezos.
Giuliettaban jo az 1.4 T-jet, a ketfele 1.8 T (abban nem is ritka) es a dizelek, egy Multiair van, az is jo, csak mivel nincs vezermutengely az egyik oldalon, hanem hidraulikos a vezerlese a szelepeknek, igy az egy szervizigenyesebb pontja a motoroknak.
joamilestoné: Deltaban egyik motor sem problemas, T-jet van benne, a dizelek is jok (2.0-nak az eger fedele repedhet, de nem tul kultseges) illetve abban is az 1.8 T.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs