Hirdetés
Hirdetés
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #90706 üzenetére
Ültem a múltkor 159-ben, kicsit vegyesek az érzéseim.
Egyrészt kívülről gyönyörű az az autó, tényleg, kb. legszebb kombi, amit az elmúlt 10 évben gyártottak.
A beltér már kevéssé fantáziadús, szo-szó, szódával elmegy.
A kárpit minősége viszont már nem jött be, egyrészt nem elég puha, cserébe egy viszonylag keveset futott autóban is kopik. Ebben mondjuk a bőr lehet, hogy jobb, és azt általában szépre meg is csinálják az olaszok.
A dízel hajtáslánc kulturálatlan, nem nagyon lehet vele finoman közlekedni, kemény kuplung, tahó karakterű motor, a nagypapásnál minimálisan gyorsabban haladva már headbangelős lesz.Illetve amit nem értek, hogy hová lett a tér?
Mert látszólag kurva nagy hátsó lábtér van, de ez annak az eredménye, hogy a kategóriában kiemelkedően rövid a hátsó ülőlap. Tehát látszólag ott van egy csomó hely, de igazából így sem túl tágas, mert ugye bőven előrébb van a térded/lábszárad, mint az ülés, cserébe legalább kényelmetlen is, mert a rövid ülőlap nem támaszt alá rendesen.Szóval kombiként sem annyira nyerő, leginkább az első két személynek jó, de hosszú távon 4 emberrel nem utaznék vele szívesen, mert a hátsóknak szívás.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest