- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iPhone topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Shin Megami Tensei V: Vengeance teszt
gp Közel három éven keresztül az ötödik számozott Shin Megami Tensei kizárólag Switch-en volt elérhető, az Atlustól megszokott bővített kiadás viszont már minden platformon elérhető.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
junior19
senior tag
válasz
t-joco #100684 üzenetére
A Dinamikus kontraszt használata rossz hatással van a megjelenítésre, hogy a problémára megoldás lehet-e, az kérdéses.
Az egyik baj, hogy 10kg alatt van a készülék súlya, így neked kell elméletileg a szervizbe juttatni. Esetleg még ha tömegközlekedésen nem szállítható ekkora méretű doboz, akkor erre hivatkozva kérheted, hogy a helyszínen vizsgálják meg, erre hivatkozhatnál.
Én egészen addig jelenteném be, amíg vissza nem áll az eredeti állapot. Nem fogadnék el olyan kijelentéseket, hogy a technológia velejárója, hiszen ezt, s a bevilágításokat sem említik a készülék jellemzői között. Próbálnak kibújni a csere elől, mert videó alapján komolytalan megítélni a készüléket.
Addig, amíg mi a vásárlók nem állunk a sarkunkra, s bármennyi kényelmetlenséggel is jár, de járunk a végéig, kényszerítve a gyártókat ezzel, hogy legalább valamilyen minőségi szintet megüssenek a készülékek, addig nem lesz ebben változás.A másik pedig, hogyha el szeretnéd adni, akkor ha korrekt vagy, jelezni kell a hiba jelenségét. Ha nem teszed, akkor te versz át mást, egy gyártó hanyagsága miatt. Ha viszont jelzed, akkor biztosan sokat fogsz bukni az eladáson. S illúziód se legyen, hogy nem veszel LG-t ezután, az ilyen jelenségek más gyártó készülékeit is érinti. Pont ezért, mert a szemetet is eltudják adni.
Én mindenképpen addig járnék a szerviz, amíg a hibát ki nem javítják. Ha be is kell vinni a készüléket, egy közös megtekintést kieszközölni a szervizessel, a hibát megmutatni neki. S amikor jelzik, hogy kész, csak akkor átvenni, ha megnézted, s valóban nem látható. Ezzel eltudod kerülni az olyan kijelentéseket, hogy Eco módban nem látható.
Ha ezt nem hajlandóak teljesíteni, akkor addig bejelenteni, amíg meg nem unják. Figyelve arra, hogy a javítás fel legyen tüntetve a garancia jegyen. Azt hiszem, ha ötször javítják garancia időn belül ugyanazzal a hibával, akkor a hatodik alkalomnál már kérheted a készülék cseréjét javítás nélkül. Te ezért mindenképpen ragaszkodj a hiba felvételénél az azonos megnevezésre, ne mást írjanak rá.codec project
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Audio-Technica - ATH PRO 5X
- Razer Kaira Wireless Headset (PS5/PS4/PC/Mobil)
- BONTATLAN! Samsung HW-Q990D 2024-es hangprojektor! (Soundbar)
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!