Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • crey

    MODERÁTOR

    válasz hugi0 #36837 üzenetére

    Szerintem pont a teamfightoknál jelentős a crit, főleg late gameben. Akkor kell egy ADC-nek brutálisan sok sebzést bevinnie. A buildből főleg a Trinityt nem értem igazán.

    Egyrészt plusz manára nincs szükséged (szerintem), mert ha jól használod az E-t manat tölt. Olyan hatásos buildet pedig még nem láttam ADC esetén, ami +HP-ra alapszik first itemnek.

    Miután ranged champ, az Trinity egyik passzívját el is veszíti (Rage), a másik pedig nem annyira jól kihasználható, mint pl. Ezreal esetén, ahol tényleg elég durva cooldown van gyárilag a Q-W kombón, és így tudsz vele sebezni elég gusztustalan módon.

    A +AP-t még meg is érteném - elsősorba a Q poke ereje miatt, de late gameben annak sem veszed már sok hasznát.
    A team compban is megvolt a Full AP Lissandra (kicsit tankosítva - Lux ellen nem is csodálom), szóval az se nagyon indokolta volna a csapat AP sebzés igényét.

    Kiváncsi vagyok mennyit sebeztél amúgy. :) - mert farmolni tök jól lehet ezzel a builddel, de ha az enemyben lett volna egy tisztességes tank, lehet hogy nem hozzátok le a meccset - többek között azért sem, mert nem volt annyi AS-ed, ami late gameben Sivirnek kell.

    Lehet hogy nem értesz egyet az indokkal, de hát ízlések és pofonok. Én a Trinity helyett még egy Phantom Dancert vagy Statikot építettem volna - sőt akár BOTRK-t, de azt inkább az elején. :)

    [ Szerkesztve ]

    Sarcasm: just one of the many services I offer.

Új hozzászólás Aktív témák