Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz ClydeBeka2 #21233 üzenetére

    Egy online folyamatosan adatot sugárzó termék fejlesztésén dolgozunk épp. Sokkal, de sokkal több információt szállít a mi cuccunk, mint a LOL, aminek ugye tulajdonképpen 6 betű érzékelését és iránykoordinátákat kell csak átküldenie (amit nyilván valóan a PC erőforrásait használva határoz meg a játék, nem a szerverén). Ez minden bizonnyal 2-3 kb sincs, hanem inkább bájtok.

    De most utána néztem pontosan:

    Kbox
    Software Engineer

    A thirty minute game should run somewhere around ~6-7 MB incoming data and ~1 MB outgoing.

    Ez kb. 4 kb/s adatforgalmat feltételez. Ez majdnem annyi, mint amivel számoltam. Viszont ha tényleg így van jó szarul van optimalizálva a RIOT hálózati kommunikációja, gondolom a komm. magja mai napig az, ami az alapjáték kódjában van, azt pedig nem ekkora terhelésre tervezték.

    De 1 szó mint száz, ez még így is pitsafüst. A szolgáltatóra fogni ezt elég híg kifogás.

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák