- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Több Redmi, mint kolbász
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Mobilarena
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz
ClydeBeka2 #21233 üzenetére
Egy online folyamatosan adatot sugárzó termék fejlesztésén dolgozunk épp. Sokkal, de sokkal több információt szállít a mi cuccunk, mint a LOL, aminek ugye tulajdonképpen 6 betű érzékelését és iránykoordinátákat kell csak átküldenie (amit nyilván valóan a PC erőforrásait használva határoz meg a játék, nem a szerverén). Ez minden bizonnyal 2-3 kb sincs, hanem inkább bájtok.
De most utána néztem pontosan:
Kbox
Software EngineerA thirty minute game should run somewhere around ~6-7 MB incoming data and ~1 MB outgoing.
Ez kb. 4 kb/s adatforgalmat feltételez. Ez majdnem annyi, mint amivel számoltam. Viszont ha tényleg így van jó szarul van optimalizálva a RIOT hálózati kommunikációja, gondolom a komm. magja mai napig az, ami az alapjáték kódjában van, azt pedig nem ekkora terhelésre tervezték.
De 1 szó mint száz, ez még így is pitsafüst. A szolgáltatóra fogni ezt elég híg kifogás.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.