Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz Kezdő vagyok #19586 üzenetére

    Az alap, hogy a HDS legújabb (stabil) verziójával kellett volna megnézni a külső meghajtó állapotát. Illetve ennél a típusnál használhatók a saját diagnosztikai programjai is erre a célra —► [link].

    Amúgy mért az USB 2.0 port volt kihangsúlyozva az eredeti kérdésedben, netán USB 3.0-ra csatlakoztatva nem produkálta a hibát?? Mert, ha a HDD szektorhibás, akkor annak az utóbbi esetben is problémát kellett volna okoznia. Illetve azt sem teljesen értem, hogy "rajta levő WD gyári fájlokat"...Mért a többit nem :F Aztán az is lehet, hogy a szektorhiba, csak azt a területet érinti. Továbbá, ha csak 2.0-án fordult elő, akkor lehet például a tápellátással is gond. PC-ken eleve a hátlapi USB 2.0 portok használata javasolt, mert áramellátást illetően az előlapi portok általában kevésbé stabilak.

    Szóval, ha a (külső) HDD tényleg hibás, akkor ebből garanciális "javítás" lesz. Pontosabban inkább garanciális csere, mert az ilyen eszközöket rendszerint nem szokták / tudják javítani. Viszont arra készülj fel, hogy vsz el fog tartani egy ideig!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák