Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tkesy

    őstag

    válasz FireKeeper #609 üzenetére

    Nos:
    -idén lejár a Vodafone,
    -jövőre lejár a Mercedes,
    -és szintén jövőre lejár Button szerződése is...

    Anyagilag a gondok ott kezdődnek, hogy jövőre csak ki kell fizetni azt a nyamvadt turbómotort, (gyanítom, hogy PL idei munkába állása a Mercedes-nél némileg csökkenti azt a bizonyos számlát, mert hogy nem RB/LH két szép szeméért engedték el az biztos) de a főszponzor hiánya már komolyabb gond, főként úgy, hogy 6.-7. helye vannak a bajnokságban... Így még akkor is nehéz megnyerni a Telmex-et, ha SP ott van...
    Aki egyébként nem rossz pilóta, de még nincs elég tapasztalta, ráadásul hasonlóa stílusa JB-hoz, az agresszívitást leszámítva, így nincs egy erős ellenpólus az autó kiértékeléséhez...
    Button is jó pilóta, de ugye neki az a "baja" hogy csak egy nagyon szűk tartományban képes kihozni a kocsiból a maximumot... Emellett meg egyre többet célozgat rá, hogy csak rövid távra akar szerződést kötni ezentúl, hogy bármikor ki tudjon szállni, mint ahogy azt MW is tette. Úgy meg cinkes autót építeni, hogy akire szabod, az év végén lelép, a másik pilóta meg még nem sok tapasztalattal rendelkezik...
    És ha Button megy, akkor meg ott a gond, hogy ki legyen helyette? FA, SV, KR kapásból kilőhető, de szvsz még ide sorolható még NR és LH is... Aztán ezzel el is fogytak a No1 pilóták...

    [ Szerkesztve ]

    >>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<

  • tkesy

    őstag

    válasz FireKeeper #609 üzenetére

    http://www.motorsportal.hu/forma1/whitmarsh-a-mclaren-lemaradasa-korulbelul-fel-ev-c50222.html

    na már bejelentették, hogy az idei év kuka... Azt hittem legalább az európai körút végéig várnak vele...
    szóval a kérdés az, hogy a Sauber beelőzi őket vagy sem...

    >>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<

Új hozzászólás Aktív témák