- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Üdvözlet minden kedves látogatónak, akit érdekel ez a remek kikapcsolódási forma. Legyen az hobbi vagy sport szintű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Zoli bácsi #36998 üzenetére
Na, előszedtem a dobozokat, nevishez megtaláltam a papírját, robbantott ábrával. Az átlátszó alátétnek is meglett a helye, a Lineaffe orsó zsinórvezetőjéből hiányzott, ebben is a robbantott ábra segített. Nevis zsinórvezetőjét jól raktam össze, csak valamikor fordítva rakhattam össze a műanyag alátétet, deformálódott, ezért szorul. Mentem egy kört a csavarboltba, műanyag alátétjük nincs, csak fém, de mondta is a boltos, hogy a kenés miatt van itt műanyag.
Hogy valami hasznosat is mondjak, az esős idős karbantartás egyik tapasztalata: Ilyen gombnyomásra behajló hajtókaros orsót ne vegyetek..legalábbis olcsót ne. A Nevis Frreway-ek közül egyik két teljes szezont ment, komolyan mondom a behajtásnál van akkora lötyögése a hajtókarnak, hogy hamarosan szerintem használhatatlan lesz, úgy kotyog tekerésnél. A másik szerzett tapasztalatom: Ezeket a krómozott műanyagokat jobb kerüln az orsóházon, jobb ha sallangmentes az orsó (Pl a Nevis Pantera), jobban ellenáll az időnek, a SIlstar orsók krómozása erősen kopásnak indult, alatta a fekete műanyag...kiábrándító, mindezek ellenére a Tierra, és Tierra Feederek belseje teljesen rendben van, Érdekes hogy a négycsapágyas Neviseknél a hajtókar jobb oldalánál műanyagpersely van, a háromcsapágyas Silstarok ide is csapágyat kaptak, viszont a zsinórvezető görgőben nincs.
A pár szezont futott orsókban 100-150 peca lehetett, kissé fekete volt bennük a zsír, de szerintem szétszedés nélkül is lefutottak volna még pár szezont, de most a gyakorlás miatt szedegettem szét őket.