Hirdetés
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz
zoli03 #82537 üzenetére
Az outira én se
De a csepelhez pl. illene csak mocsok drága
Kényelmesnek meg rohadt kényelmes az biztos.
Kazimir: Nagyon keveset sikerült fejleszteni a klasszikus tanyabikeon az évek során. A hollandok kb. ugyan olyannal mennek mint száz éve volt megszokott. Van ledes világítás ez új és jó dolog. De ma is ugyan az az 1903-ban tervezett kontra vagy a 30-as években kitalált 3 sebi agyváltó van ezekben. Ma már inkább dobfékkel, de az is már soksok évtizede van a bringákban, az agydinamó se mai találmány. Szóval nem sokkal többek ezek mint 80 éve, de pl. a magyar Alföldön is ilyenek futnak, csak itt még ritka a dobfék, meg a led mert egy dobfékes agy 20k, egy ledes lámpaszett (olyan német amiben van kondi és E jelzésű, mert ott kondi nélkülivel nem is mehetsz) 10k.
Láncváltó a célfelhasználáshoz nem kell, gyakran az elsőfék nem is működik csak a kontra, szóval a hidrós tárcsa itt nem érdekel senkit, rugós teló nem bírja amikor 20 kilónyi szatyor van a gépen, meg az első kosárban is tele van.Meg amúgy a jóféle outi nyergek is igazi bőrből vannak, ahogy a normális cipők is, úgy tűnik nincs jobb anyag erre.
[ Szerkesztve ]