Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ivana

    Ármester

    válasz Willie #76907 üzenetére

    Simán lehet 8-as a tányérban (magyarban a hajtáson lánc tányér van, a hátsó az lánc kerék, de újabban inkább cog), az gáz, de azt érezned kell hajtás közben is (lüktet).
    Igen sajnos ezek az ékes hajtások elég alja dolgok, nem azért mert kopnak, a merevség a gáz.
    A rugós nyereg még nekem is egyben van, de nem fogja sokáig bírni szerintem a napi min. 15km-et ha így folytatom.
    A rudas fék miatt egyszer majdnem sikerült kicsúsznom egy kocsi elé, esőben csúszott a pirosra festett bringa út az Örsön, hogy rohadna ketté aki kitalálta ezt a piros festést esőben korcsolya pálya.
    Első aggyal nem lenne bajom, de amióta az 50 kilós hugom kitörte a golyópályát a sajátjából azóta félek :D
    A dinamót alapjáraton szeretem, de most mindig kiég az izzó ( jó mondjuk a bringához képest gyorsan megyek, simán ott hagyok bénább outisokat :D Mit szólnának ha outival lennék :)) )

    A hajtás amiről beszéltem az a prowheel solid (ilyenem van négyszögesben és szeretem, jó cucc) ami a legolcsóbb értelmes egysebi hajtás integrált verziója, ami tekintve, hogy 15kHuf elég csábító mivel lassan a sima solid is 10k felett van itthon és ez integrált középcsapi jár hozzá. [link]
    A csepel szabvány angol menetes mindennel kompatibilis szinte, legalábbis ami szóba jöhet azzal tuti :)

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz Willie #76907 üzenetére

    Az ékes hajtás az egy botrányos hitvány egy dolog. Már rég négyszögessel szerelték a háború környékén is a Weiss Manfréd bringákat, csak a csepel visszahozta... Rengeteget javítunk, és elegünk szokott lenni belőle, mikor különféle módszerekkel kell kipréselni, meg kifúrni az éket hogy szétszedd, mert lehetetlen kiütni, úgy belegyógyul 30-40 év alatt. Munkahelyi baleseteink 90% -a csepel miatt történik. :D
    Ha a középcsapágy is rossz már, akkor kell bele rakni egy egyszerű négyszöges hajtóművet, egy olcsó sunrace monoblokkal, aztán kész.
    Egyébként ezeket az egytányéros acél hajtóműveket ki lehet "centrírozni" ha nagyon muszáj, egy kalapács kell hozzá meg némi "szép" érzék. :D Mútlkor egy NSU hajtómű tányérjában volt fél centi, levittem 2 mm alá pár ütéssel...
    Egyébként lehet excenteres is, azzal már nem tudsz mit kezdeni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák