Hirdetés
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Szivárvány
lo ...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz jojjer94 #239140 üzenetére
Én úgy szoktam, miután belőttem a kónuszt, kb kézzel betekerve ütközéstől vissza egy negyed fordulat, rákontrázom (fontos a satus befogás különben elmegy a beállítás), aztán berakom a kereket a helyére, és lazán ráfogok a gyorszárral, megnézem a kereket ekkor érezni kell hogy kotyog. Ezután belövöm úgy a gyorszárat hogy akkor fogjon kb amikor már szerintem fognia kell, és lassan elkezdtem ráfele szorítani, közben megnézem hogy mennyit szünt a kotyogás. Ha pl fél állásnál járok a rászorítással, és már nem kotyog, akkor kiveszem és engedek a kónuszon (vagy ha úgy ítélem meg engedek a gyorszáron). Elsőre el pepecselhet az ember vele, de idővel ráérzni. A lényeg hogy mire beszorítom csakis akkora szünjön meg a kotyogása a keréknek (természetesen pici játék van a gyorszárban is mielőtt a kónuszt állítanánk újra). És kész. Esetemben nem mind1 a gyorszár ereje, mivel a váz nem épp erre van kitalálva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest