Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz barcasattila #163353 üzenetére

    Igen így gondolkodom, amiben nem segítettek a szervizesek sem, akik szintén azon az állásponton voltak, h felesleges hozzányúlni ha nincs baja.
    És nem is szar helyekre hordtam, Pécsen pl. az Imperátorban volt szervizben Magyarországon utoljára.

    De épp ez az, h ez van leírva a "nagy könyvben", h ne nyúlj hozzá ha nincs baja. :)
    Én is a gyári előírás szerint tartom karban a gépeimet, nyilván van tartva a bicikli üzemórája a rúgószervizekhez (ProBikeGarage), nyilván van tartva a motor futásteljesítménye (Drivvo). A DOT fékfolyadékot abban én is időben cserélem. Mondjuk abba is szintetikus olaj van és mérföldre pontosan cserélem, de ha a japán 8000 mérföldet írt a kézikönyvbe, akkor minek cseréljem 3000 km-enként? Mondjuk az autó az pont leszart igáslónak van használva, de az itt a szigetországban úgyis fogyóeszköz. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák