- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz
trialboj #131057 üzenetére
Az, hogy gyorsabb leszel-e vagy mennyire fáradsz lassabban sosem derül ki és az erőnlét valóban hasznosabb, viszont én nem értem ha nem vagy túlsúlyos és valamelyik alkatrészed elhasználódik, akkor az új alkatrész vásárlásakor miért ne néznéd meg az specifikációjában a súlyt is és miért ne vennéd a könnyebbet, ha nem kell a súly miatt sokkal többet rákölteni? Pl. nekem a pedálom megfizethető, mivel műanyag kompozit ezért könnyű és egyáltalán nem sz*rabb mint egy fém. A markolatom is nagyon könnyű és kényelemben is b*romira nagy előrelépés a gumi után.. egy normális bilincses gumi markolatnál az sem drágább. Gumiból az alap drótos kategóriánál egyel feljebb már szintén vannak nagyon könnyűek és jó esetben nem csak a súly miatt picivel drágább, hanem mert defektállóbb és jobb az anyagösszetétel is. Belsőből a 140 grammost ugyanannyiért vettem, mint a 260 grammost és semmivel nem érzem sz*rabbnak. Az ilyen dolgoknál tényleg azon múlik a dolog, hogy ész nélkül vásárolsz-e vagy elolvasod mit ír a specifikációban. Szerintem. Persze ha a testsúlyod magas, akkor érdemes lehet nehezebb masszívabb cuccokat venni. Vagy ha nagyon türelmetlen vagy, nincs időd a súlyadatokat böngészgetni, csak megnyomnád minél hamarabb a "pay now" gombot, hogy legyen letudva
. Szal dióhéjban: gyorsabb leszel miatta vagy sem, ha könnyebb lehet egy kis odafigyeléssel a bringád, akkor miért ne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
trialboj #131057 üzenetére
Felmérések szerint a könnyítés grammja az ezüstével vetexik.
...amúgy meg nagyon túl van tolva,mint a migráns-kampány.
Néhány gondolat a Cervélo és a Brit Kerékpáredzők Szövetségének szakemberétől: "...effect of light rims and tyres, though real, is so small as to become practically insignificant."
"Aero nearly always beats light weight"
‘I know people who have put titanium bolts on their chainrings because they think it makes them lighter, and therefore faster. And it does make them faster, because they believe it does...This is a complex issue, scientifically, practically and emotionally. We are real people."
''A two-week training camp is invariably a better investment for performance than a carbon fibre widget that saves a few grams.’'...és ezek a profikról beszélnek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bluetooth hangszórók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...