Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz deny330 #125547 üzenetére

    Ezért jó a plus méret, még ha nem is olyan ballonos, akkor is egy állat a kinézete. :)
    A 2,8-as DHF/DHR brutális, mind megjelenésben, mind tapadásban.

    Hasaggymeg: A fatbike-ra még esetleg rá lehet húzni azt is, hogy divat, bár abszolút megvan a létjogosultsága, tehát csak a divat nem tartaná fent ezt a kategóriát, viszont a plus size abszolút nem a divat kategória. Egyszerűen rájöttek, hogy az átlag Trail/Enduro felhasználónak ezek a külsők nyújtják a legnagyobb felhasználói élményt. Csak professzionális felhasználás mellett jelentkeznek a hátrányai, de a legtöbb Trail és Enduro felhasználó csak profitál belőle, mert jóval nagyobb a tapadása, illetve a ballonossága miatt még a rugóúthoz is hozzáad, hajtani pedig alig nehezebb mint mondjuk egy átlag 2,35-ös külsőt.
    A Plus-os külsők elterjedését az elektromos mtb-ok hozták el, itt a nagyobb tömeg miatt nem volt kérdés, hogy kell valami masszívabb mint az átlag monti külső, de ma már elég sok normál hajtású Trail/Enduro gépen is 2,6/2,8-as méret van. A Boost pedig a 29"-es kerekek miatt is kellett, hogy nagyobb merevséget tudjanak elérni.

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz deny330 #125547 üzenetére

    Ezek szerint nem csak minket zavar a dolog... nekem a maxxis anyagkeveréke őszintén szólva jobban tetszik mint a schwalbe gumiké, de az összevissza méretezés miatt valszeg sosem fogok teljesen átnyergelni maxxis gumikra, hanem maradok a schwalbe-nél :( . Valamivel kevésbé tapadósak, de legalább bármelyik modellt veheted, mert a méretük teljesen azonos. Így egyrészt nem néz ki furán ha két különböző gumit raksz a bringára, másrészt ha mondjuk egy 2.25-ös belefér a vázba, akkor biztos lehetsz benne, hogy az összes bele fog, harmadrészt ha a ballonosság és tapadás miatt veszel szélesebb gumit, akkor sosem fürödsz be vele, magyarul 2.4-es helyett nem 2.2-est kapsz... mert szerintem azért anyagkeverék és bütykök ide vagy oda, a szélesség sokat változtat a karakteren, a keskenyebb gumi porban-sárban-kavicsokon sokkal hamarabb kisodródik vagy megcsúszik és könnyebb felütni is. Most nekem a rekonnal szerencsém van, mert nagyjából ennek stimmel a mérete, de ha elkopik, akkor valszeg ilyent veszek, nemrég még le voltam meredve, hogy a maxxis a 670 grammos súlyával mennyire könnyű, de ez 520 gramm, 127 TPI és ahhoz képest nem is olyan drága :))

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák