- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- BYD Atto 3 menetpróba
- Mobil flották
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #251572 üzenetére
Foglalkoztat a gondolat továbbra is csak ez nem egyszerű döntés. Itt a csepel amit egyik oldalról szeretek, másik most költöttem megint rá ugye, aztán meg letenni...(egyik oldal bennem).
Outi: számítások alapján az L váz valószínűleg jó lenne viszont abba bele érne a lábam, vagy nagyon előre kellene tenni a stoplit (vagy megszokni.. anno nagyon zavart mikor beleért a csepel sárhányójába),
vagy néhány márkánál az XL méretnél már jó lenne a tengelytáv,de ezekhez 585-595mm felsőcső hossz adódik ez sok lenne.
Ezen nem segít h minden endunak a nyeregcsőszög es fejcsőszög szinte azonos, így marad a nagyobb felsőcső hossz a problémára, aminél meg csökkenteni kéne a stucnin 1 2 cm t. A graveleknel van az hogy a fejcsőszög kisebb...így a pedáltengely es kerék közt nagyobb lesz a táv. (1 fok difinél már +1 cm a kerék táv) azonos felsőcső hossz mellett ami igen csak nagy változás e tekintetben.Most a csepelemnek felsőcső hossza 575-580 kb, és 100mm stucnival használom mert a 110mm el, közép fogásban nem volt jó hosszú távon, végül a 100mm jött be. ( De ez is úgy lett meg, hogy használtam több száz kilométeren keresztül mind a kettőt és az alapján amit éreztem)
A másik hogy ki kéne próbálni ezeket az outikat élesben.. nem csak merida, hanem giant trekk....amire úgy "erőm" sincs, és lehetőség se nagyon.
Plussz az áruk. Hatalmas kontraszt. Ekkora összeget nem merek így befektetni aztán vagy jó lesz vagy nem. (Nem tudom milyen lenne ha 110 es stucnit kicserélném mondjuk 100 vagy 90 es re. Mennyiben változna élesben az amúgy is enyémhez képest teljesen más viselkedés...).
Úgyahogy pangás van ezen a fronton egyelőre, tolom a csepellel. Ha meglesz az az egy biztos, hogy veszek egy Onyx Vesper hátsó agyat (ennek már utána jártam), és előre egy DT350 et. Ez 100%. Kerül amibe kerül.
A csepelre már nem veszem meg ezt a hátsó agyat(pedig volt eszembe nekem nagyon adja magát) de ez már csak az uj bringára lesz ha lesz.
A Trekm Domane SL5 gen4 sem rossz, ami legjobb geóban tetszik a színe is, valamint a vázba integrált táska. 105 szettel van de az is jó. Árban merészebb mint a többi (nem tudom miert...gondolom a verseny helyezéseik a név...)Majd ha úgy adódik elcsípek a környéken egy outit és megnézem mennyire para ez az első kerék beleér téma meg úgy az egész bike (már aki megengedi az ilyet ugye....)
[ Szerkesztve ]
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #251899 üzenetére
Ha a gorilla szélessége jó, akkor mindegy. A gorilla jobban tapad. Nem mondom, hogy jobb az alis szelepem, mint a nevesebbek, de semmi gond nincs vele. A tiéd nem tudom milyen, mert autószelep is, más márka is...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mpierre
veterán
válasz chubby2o6 #252025 üzenetére
Pont a rockriderhez hasonlót utáltam le a keróról. Az SKS elsője pofás, a hátsó nem rossz, ám az áruk együtt nem túl barátságos. Főleg, ha a hátsót dremellel kell kezelnem.
@Hasaggymeg: A felnifék után ez kb "űrtechnika". Ha rájövök a "nyitjára" akkor ez se fog gondot okozni. Addig óvatosan babrálom, mert a megállás múlik rajta.
@Fall-N: Az világos, hogy furat kellene a papucsba. Tengelyátmérő... aha. M12, M15 menettel. Hmm. Mintha lenne ott valami nem váz színben pompázó elem a láncvilla végén. Remélem nem csak a váltó felfogatására szolgál... Ránézek. Hagyományos nyitott sarus - két végen egy-egy anya - sem jöhet szóba? Bár egy furat elhelyezése sem ördöngösség...
Vagy találtam imbuszos kivitelt - ok meg kell keresni a megfelelő hosszt - pl: [link] vagy [link] .
#### A hatalom nem egy jelvény vagy egy pisztoly. A hatalom az a hazugság: minduntalan hazudni, míg lassan az egész világ behódol neked. #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html #### https://youtu.be/CRaOpLyIDpk
-
Sleek
senior tag
válasz chubby2o6 #252146 üzenetére
Az a fura ,hogy nem sokat használtam mert ugye lett a karbon bringa. Menet közben semmit nem éreztem , egyszer pakoltam át a bringát a garázsban akkor láttam ezeket a repedéseket, mindkettő oldalon kívül belül , de csak a fehér részen , ahogy a képen látszik. Renden akkor használom majd tovább .
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
parandroid
nagyúr
válasz chubby2o6 #252150 üzenetére
Én épp gondolkoztam rajta a sérülésem előtt, hogy még egy évre előfizetek (az előzőben 14 hónapot kaptam egyéves 60 euróért. Aztán láttam, hogy durván emeltek, valami 100 euró lenne egy év. A 60 miatt is húztam a szám, de ennyit meg tényleg nem ér. Ott van minden Garminon, ami kell, azt meg túl fogom élni, hogy nem látom, ki hányadik egy szegmensen.
A legpofátlanabb amúgy az, hogy reklámmentesnek hirdetik magukat, de naponta tolja a pofámba a feed a szponzorált challenge-eket négyesével, aminek aztán csak úgy kapod meg a ‘jutalmát’, ha beregisztrálod az email címedet a szponzor hírlevelére.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #252158 üzenetére
Ja irigylem én is aki ilyen fajin képeket tud lőni, ezek is tök jók. Meg a bringa is persze.
Ma történt egy gyászesemény velem délután. Bringa kitol a nagy vasajtón melóból, ajtó előtt kisebb lejtő betonból, nyerget fog egyik kézzel másikkal az ajtót támasztja a hülye, mert fújja a szél vissza. Első kerék befordul, bringa dől, nyerget kézből kicsavarja, paff. Jó érzés volt, szerencsére a nagyját a pedál és az ESI kormánydugó meg a váltó felfogta, a nyereg kapott még, de szinte nem is látszik (a pedált meg nem sanálom).
Szóval a váltófül elhajlott, és próbáltam egyenesíteni, de eltörött, ahogy az lenni szokott ilyenkor.VT-164, égen földön keresen, hogy holnapra legyen, legalább béna fémszínűben, de ha valakivel szembejönne egy kék ne tartsa magában, hátha enyhítheti szomorúságomat. Pl innen rendelt már valaki: [link]
Bár ez utóbbi elég kamusnak tűnik...Esetleg nincs itt olyan, aki Reinickendorfi -ban lakik vagy annak közelében?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #252168 üzenetére
Nagyon köszi
Ilyen ezüstöset holnapra próbálok felhajtani, ha viszont nem lesz akkor mindegy és majd megrendeltetem feketében. Kéket meg hosszabb átmeneti idővel is akár, de be szeretnék szerezni, hogy visszaálljon a gyári állapot.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
parandroid
nagyúr
válasz chubby2o6 #252157 üzenetére
Országonként eltérő az árazás. Ezek szerint nálatok kb fele az itteninek. Végre valami olcsóbb Mo-n.
Most én is ‘kedvezményes’ árat látok, 99,99 helyett 74,99 eur, agy 10,99 havonta. Bekaphatják.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #252183 üzenetére
Gondolkodam, hogy vegyem-e meg, mert kábé egyszer vagy kétszer fogom használni, de így gyorsabb lesz. Van rá sok hack, például dugókulcs + csavar.
Viszont villanyak fűrész megvezető sablont nem veszek. [link]
Azt nem tudja valaki mekkora műanyag csövet kell venni a villanyak központosító gyűrű felütéséhez, ami passzentos az 1 1/8"-os csőre?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #252236 üzenetére
Én is így vagyok vele. Egész arzenál célszerszámom van. Szervizelésre amúgy is jól jön. De amit tényleg öt évente egyszer használok azt nem veszem meg. Esetleg AliExpressről, ott fillérekért kapni.
Villanyakat kézi fémfűrésszel tervezem vágni, tudok szépen egyenesen vágni. Flex is van itthon, de nem akarom azzal inkább. De megnézem, ha van itt helyben olcsón csővágó akkor veszek azt. A vízvezetékhez való töredékébe kerül a biciklis változathoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #252333 üzenetére
Bökőt ide, hogy nálam is ez van (nemsoká kiderül).
Nem foglalkoztak vele, gyárilag alig volt benne olaj, mostanra lehet száraz belül...WAX: [link] itt a második wax-ot vettem, a TF2 ultrát. Igaz lehet, amit a cikkíró jelez, hogy ezzel gyakrabban kell kenni mint olajjal?
[link] itt meg azt írják, rendben van. Na majd megírom ha kipróbáltam, hogy milyen
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #252349 üzenetére
Tűzoltó palackból csinálj boostert. Pro tipp: Mitas presta szelep. Nem high volume szelep, de sokkal jobban áramlik át rajta a levegő. Nem is értem amúgy, hogy belül a gumi részen a lyuk a legtöbb szelepen miért olyan szűk, a Mitas csak ennyivel tud többet, nagyobb a lyuk rajta. Ha ragaszkodsz az autószelephez, passz, abból sokkal kisebb a választék.
Tudom, macerának hangzik, de ha van egy boostered, kompresszorod, tartályos pumpád, vagy bármi amivel könnyen fel tudod rakni a gumit, hirtelen fordul a kocka és nem érted majd, minek használnak az emberek 2023-ban még mindíg macera belsőt.szerk: az új Schwalbe szelep is ebben fejlődött amúgy, ott a harmadik képen a lényeg. Régi vs új:
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #252356 üzenetére
Igaz, felhasználás, szokás függő, hogy macera-e. Nekem azért volt a végén már macera, mert:
- csak a belépő fapados gumik defektállóak, ergo be kell nyelni a kis választékot és gagyi gumikeveréket
- a defektálló gumik nehezek
- vastag nehéz belsővel ritkán kaptam defektet, de ugy-e az nehéz
- az extralight belsők könnyebbek, de azokkal állandóan defektet kaptam
- minél defektállóbb, vastagabb a gumi és a gumibelső, annál jobban ráz terepen, egy vékony 120 TPI gumi belső nélkül érezhetően jobban csillapítPersze a tubelessel is van szívás, de nálam szerencsére már kevesebb. Akkor szívtam a tubelessel a legtöbbet, amikor nem volt boosterem és a szomszéd faluba kellett menni kompresszorért
szerk: amúgy a Mavic felnim is fel van fúrva gyárilag autó szelephez, de a dobozban adtak hozzá schrader - presta átalakítót és azzal használom. Az elején észre sem vettem, hogy benne van, szal teszi a dolgát. Asszem alin is lehet kapni. Ezek a high volume és high flow szelepek amúgy szelepmag nélkül is több levegőt engednek át egyszerre, ergo könnyebb pumpálni. Persze nem olyan óriási a különbség, de pl. én a mini boosteremmel 2-3 próbálkozással tudtam feltenni eddig a gumikat, most a Mitas szeleppel elsőre megy.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz chubby2o6 #252356 üzenetére
Attól is függ, hogy ki merre teker. Én sokszor megyek réteken keresztül, ahol nagy az esélye egy tüskének. jjeahh meg sziklás terepen ahol szintén nagyobb a defekt esélye
Én is csak azért csináltam meg, mert kellett új külső és ha már a felni tudja, akkor miért ne Aztán persze kiderült, hogy repedt a felni és vehettem újat . De a legjobb része nyilván az az egész TL-nek, amikor összeáll és boldog vagy, hogy sikerült Nekem elég vegyesvàgott,de rögtön összeállt: schwalbe racing ralph alap külsők, stans felniszalag, joe's tej és dt swiss szelepek.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #252385 üzenetére
Ez két esélyes. Lehet, hogy gyárilag szar a kenés, de lehet, hogy nincs gond. Viszont rengeteg használt telót árulnak úgy, hogy nem működik a lockout, nem működik a rebound. Persze meg lehet csinálni, csak olcsó nem lesz. Főleg ha az egész lockout rész kuka és lehet venni új olajpatront is hozzá.
Másik véglet, mikor jó műszaki állapotban van, de olyan mintha háborús övezetben biciklizett volna a tulaj vele úgy le van ütve, nyúzva az egész. Lett volna egy friss szervizes RockShox SID, erre a komplett láb lezúzva.
Majd megvizsgálom beszerelés előtt, ha kell szétszedem, de remélem nem kell még azzal is vackolni.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #253112 üzenetére
A múltkor én elfelejtettem tejet önteni bele és állandóan leeresztett. Aztán észbe kaptam, öntöttem bele tejet és tökéletes volt. Amúgy jól rásimogattad a felniszalagot? A szelepnek csak apró lyukat fúrtál és biztos nem tágítottad ki? Bár ha jól rémlik autószeleped van, amivel szívás lehet eltalálni, hogy ne legyen túl nagy a lyuk. A szelepnek fúrt lyuk körül bekented a szalagot tejjel? Ha mindent jól csináltál, szerintem tejjel felöntve jó kell legyen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #253117 üzenetére
Gorillánál, ami nagyon sokkal vastagabb; nem tudom lehet e.
De nálam f4sza megoldás lett a felniszalag felsimogatása után; először belsővel rakom össze. Max baron, pár percre.
- A tl szalagot prímán lenyomja a helyére. Így kevésbé csúszik a külső pereme a felni közepébe, sokkal könnyebb műhelypumpával boldogulni.
- Az összehajtogatott külső kicsit kirúgja magát.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #253117 üzenetére
Nem nagy dolog kitakarítani a friss tejet. Ha olyan az üveg, kiszippantod vele, vagy kiöntöd valamibe és visszatöltöd. A gumiból meg egy levedlett bugyival kitörlöd. Sőt, még könnyebb kimosni belőle, nyoma sem marad. Én biztosan felönteném tejjel, nem kell annyit agyalni rajta, szerintem jó lesz. Ha meg mégsem jó, újraszalagozod és jó lesz. Ha sehogy sem jó, valamit nem jól csinálsz és ideje elgondolkozni az élet értelmén
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #253117 üzenetére
Mennyire "szelelel"? Én nem tettem vízbe a szárazon felfújás után, felpattant, láttam/hallottam nem fúj mint állat és ereszkedik le azonnal így azonnal le is engedtem, be a tejet a szelepen majd a szelepmagot és újra felfújva 3 barra jó is lett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #253134 üzenetére
Ha holnapra leereszt ne ijedj meg akkor sem, a tubeless összerakása után kell neki egy tekerés, 10-15km legalább, hogy összeálljon a rendszer. Ha ezután is ereszt, na akkor már gond van, de szerintem nem fog. A nyomással nagyon vigyázz, tubeless monti gumi 3 bar fölött felrobbanhat, aztán a hallásodnak annyi, a kerekednek annyi és a plafon is tejes lesz. A Schwalbe és a Stan's pl. maximum 2.7 bar nyomást ajánl, csak a modernebb, újabb tejek bírják a magas nyomást. Vagy gyakran azok sem, a DT Swiss pl. külön kínál mtb és road tejet, a road magas nyomáshoz készült, az mtb alacsony nyomáshoz. Egyik haverom outiján a Stans tejes gumi görgőzés közben robbant fel
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz chubby2o6 #253132 üzenetére
Akkor lehet te leszel itt a második gorillatape károsult . Azzal nekem sem állt össze, rendes felniszalaggal meg igen. Én is tej nélkül próbáltam, hogy anélkül is működjön, aztán szelepen keresztül raktam bele a tejet, ilyen betöltő segítségével.
-
addikt
válasz chubby2o6 #253145 üzenetére
Isten hozott a TL szopások világában Egyébként arany igazság, hogy akkor érdemes összerakni, ha tudsz vele menni. Most már direkt kimentem a mezőre, hadd rázódjon szépen össze. Elsőre persze én is az ágy mellett simogattam és nézegettem, meg a kádban szórakoztam vele. De igazából 2-3 nap is eltelhet, mire végre nem ereszt a rohadék.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #253169 üzenetére
Az enyémen sem írja, de megnéztem a felni profilját és úgy gondoltam tubeless ready: [link] [link] . Azóta már a helyi szerviz is két haveromnak tubelessesített ilyen kerékszettet szó nélkül és fórumon is többen tubelessel használják szal szerintem az enyém tuti tl ready, csak a gyártó a legolcsóbb Crossride kerékszettre nem írta rá, hogy ezzel is a drágább Crossmax felé terelje a vásárlókat. Gondolom a tiédnek is hasonló a profilja.
#253168 chubby2o6: kb ennyiért vettem én is, nagyon kényelmes sisak és jó a rovarháló, meg a hátsó lámpa, de vannak hibái. Amikor a kormányra hasalsz meredek emelkedőn, vagy lejtőn összehúzod magad és felveszed az aero pózt, a tarkón a tekerenytű hozzáér a púpodhoz és hajlamos kioldani. Szvsz ez nem szerencsés dolog, gyakran 40-50km/h-nál oda kell nyúljak és pár kattanást szorítsak rajta. Nem olyan zavaró és nem old ki teljesen, de ez egy negatívum. A homlokán lévő szivacs is hamar tönkremegy, szerencsére a legtöbb sisakon lévő szivacs kb. ugyanolyan én a régiről áttettem a MET-be. A harmadik negatívum, ami mondjuk gondolom a legtöbb sisakra igaz, hogy jól szellőzik, de szellőzhetne jobban is, tipikusan az a fajta sisak, ami miatt sokan elkezdenek fejkendőt hordani, hogy ne marja a szemüket a sós izzadtság. Ennek ellenére szerintem egy best buy sisak, mert vannak hibái, de cserébe kényelemben, funkciókban ebben az árkategóriában szokatlanul sokat nyújt. Ugyanakkor ha valaha még veszek olcsó sisakot, inkább valami mást fogok kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz chubby2o6 #253168 üzenetére
Ebike.hu-n csak 15.594 Én black friday-kor vettem akkor valami 12 ezer volt.
-
szimpláncsak
tag
válasz chubby2o6 #253175 üzenetére
Zöld hétfő vagy vegyél kettőt
Hasaggymeg : Fecskendővel le sem kell szedni a gumit, csak beleszúrsz a gumiba a tűvel és kiszívod ( szabadalmaztatom ezt a módszert )
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #253174 üzenetére
Ez DT felni, nem lesz gond.
szimpláncsak...tééényleeeg, így utána is lehet(ne) tölteni (ha nem lenne bennem a berögződés a gumi mindennemű kiszúrása ellen )
Gedeon31...kinek melyik, megvan mind2 előnye és hátránya.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg