Hirdetés
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
gp Ahogy várható volt alig egy évvel az Epic Games Store után a Valve áruházából is beszerezhető lett a játék.
-
Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
it A Samsung arra figyelmeztette a sztrájkoló indiai alkalmazottait, hogy ha nem dolgoznak, nem kapnak fizetést – és ki is rúgják őket.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #251572 üzenetére
Foglalkoztat a gondolat továbbra is csak ez nem egyszerű döntés. Itt a csepel amit egyik oldalról szeretek, másik most költöttem megint rá ugye, aztán meg letenni...(egyik oldal bennem).
Outi: számítások alapján az L váz valószínűleg jó lenne viszont abba bele érne a lábam, vagy nagyon előre kellene tenni a stoplit (vagy megszokni.. anno nagyon zavart mikor beleért a csepel sárhányójába),
vagy néhány márkánál az XL méretnél már jó lenne a tengelytáv,de ezekhez 585-595mm felsőcső hossz adódik ez sok lenne.
Ezen nem segít h minden endunak a nyeregcsőszög es fejcsőszög szinte azonos, így marad a nagyobb felsőcső hossz a problémára, aminél meg csökkenteni kéne a stucnin 1 2 cm t. A graveleknel van az hogy a fejcsőszög kisebb...így a pedáltengely es kerék közt nagyobb lesz a táv. (1 fok difinél már +1 cm a kerék táv) azonos felsőcső hossz mellett ami igen csak nagy változás e tekintetben.Most a csepelemnek felsőcső hossza 575-580 kb, és 100mm stucnival használom mert a 110mm el, közép fogásban nem volt jó hosszú távon, végül a 100mm jött be. ( De ez is úgy lett meg, hogy használtam több száz kilométeren keresztül mind a kettőt és az alapján amit éreztem)
A másik hogy ki kéne próbálni ezeket az outikat élesben.. nem csak merida, hanem giant trekk....amire úgy "erőm" sincs, és lehetőség se nagyon.
Plussz az áruk. Hatalmas kontraszt. Ekkora összeget nem merek így befektetni aztán vagy jó lesz vagy nem. (Nem tudom milyen lenne ha 110 es stucnit kicserélném mondjuk 100 vagy 90 es re. Mennyiben változna élesben az amúgy is enyémhez képest teljesen más viselkedés...).
Úgyahogy pangás van ezen a fronton egyelőre, tolom a csepellel. Ha meglesz az az egy biztos, hogy veszek egy Onyx Vesper hátsó agyat (ennek már utána jártam), és előre egy DT350 et. Ez 100%. Kerül amibe kerül.
A csepelre már nem veszem meg ezt a hátsó agyat(pedig volt eszembe nekem nagyon adja magát) de ez már csak az uj bringára lesz ha lesz.
A Trekm Domane SL5 gen4 sem rossz, ami legjobb geóban tetszik a színe is, valamint a vázba integrált táska. 105 szettel van de az is jó. Árban merészebb mint a többi (nem tudom miert...gondolom a verseny helyezéseik a név...)Majd ha úgy adódik elcsípek a környéken egy outit és megnézem mennyire para ez az első kerék beleér téma meg úgy az egész bike (már aki megengedi az ilyet ugye....)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen