Hirdetés
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Throne and Liberty - A játék első 19 perce
gp A free-to-play MMO jövő hónap első napján indul, a korai támogatók azonban már most játszhatnak vele.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Szivárvány
lo ...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz itouchfan #236648 üzenetére
Katasztrofa lehet a Race. Van egy arany kozeput, azt kellene megtalalni. Remelem ezzel a valasztassal most sikerul. Ahogy olvasom, szaraz-nedves talajon is mukodik, es szereti a koveket, sziklakat, gyokereket.
Dissector eddig annak tunt, de erezhetoen tobbet kivesz belolem, miota a Rekon helyere feltettem. Persze fenyevekkel jobb, 1/3 -ad annyi a fekutam a Rekonhoz kepest, ami boduletes kulonbseg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #236648 üzenetére
Szerintem az Ikon nem lesz sokkal jobb a jelenleginél. Én Rekont raknék előre és meghagynám a Rekon Race gumikat hátra. Hátul amúgy is elkopik 2-3 gumi, amire az első elkopna és ez a páros merev xc-n nyáron száraz terepen nagyon király lehet. Gyors, tapad, csak novemberben, amikor száraz terep konkrétan már nem létezik, le kell cserélni másra. Áprilisban mehet vissza és szezonban egy álom, poros nyomvájúkon, ahol más reszket, én engedem el a féket . Mondjuk nekem van ismerősöm aki télen hóban is Race Kingekkel, meg Rekon Race-el vereti és gyorsabb nálam lefelé, az ilyeneket nem is értem . Valszeg az évtizedek meg a technika és tapasztalat... ami nekem még nincs.
#236649 MPowerPH: A Rekon szerintem egy brutál jó gumi és pont azért lehet ilyen jó, mert nem univerzális, hanem célszerszám. Száraz terepre való, nyárra, de oda nagyon, agyonveri a sokkal agresszívebb Nobby Nic-et is. Sárba, nedves körülményekre nem az igazi és igen, a fékezés a gyengéje. De egy xc-vel nem mész olyan tempót, hogy ez zavaró legyen, lejtő orientáltabb gépre meg agresszívebbet kell venni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zoliwrc
aktív tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #236657 üzenetére
Nem is írtam, hogy az Ikon rossz, csak nem hiszem, hogy jobb, mint a Rekon Race, amit leváltana vele. A Rekon Race száraz terepre való, az Ikon próbál picit univerzálisabb lenni, kb. ennyi szerintem.
Más: Kenda Karma Pro (nem 2-es!) gumit használt valaki?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #236691 üzenetére
Kavicsos, zúzott köves laza utakon szerintem nincs olyan gumi ami tapad, oda technikai tapasztalat kell mindenképp. Pár éve utáltam az ilyen utakat, tavalytól valahogy ráéreztem.
Más, megint gumi . HUTCHINSON KRAKEN milyen? Sokan használnak Decathlonos montit Hutchinson gumival, tapadásban mennyire jók/rosszak? Felénk annyiba kerül egy szett, mint a Maxxis gumimból egy darab és ennyi pénzért peremtől peremig vágás elleni védelmet kapott . Ezt eddig kizárólag csak a felső kategóriás legújabb Schwalbe gumik tudták.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
-
Ringman
nagyúr
válasz itouchfan #237172 üzenetére
kb 1 millióig egypálcás kerékszettek vannak a bicikliken, szóval kerékszettet venni szerintem nem hiba.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Toobee
veterán
válasz itouchfan #237172 üzenetére
Hasonló gondolatok mentén döntöttem végül a Fuji eladásán és új bringa vásárlásán. Nézegettem a villanyos 1X szetteket, illetve a GRX 1X szetteket is, de arra jutottam, hogy rákölthetek még 1000 eurót, akkor is csak egy 2019-es, aluvázas bringám lesz. Ezt az összeget hozzátoldva, simán találni jó vételeket, amiken már egyébként is a vágyott szett van, csak már a váz is karbon és fiatalabb a bringa is.
-
-
Kiskopika
senior tag
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #238963 üzenetére
Mindenkinek más való, szerencsére van elég szoftver a piacon lehet válogatni.
Én csináltam úgy edzéseket, hogy edző írta nekem az edzéseket, de valahogy az nekem annyira nem működött. Volt fejlődés, de nem mindig láttam át, hogy mit szeretne, az edzések kiértékelése kb 0-volt. A visszacsatolás hiánya nálam nagyon lehúzta a dolgot, meg sokszor volt holtpontom és motíváció hányom, azt hittem, hogy ezeken segít átlendülni egy edző, de nem azt kaptam amire számítottam.Nekem személy szerint tetszik a Zwift edzés vezetése, egyből látom, hogy teljesítettem a résztávot. Folyamatosan mondja mi lesz a feladat, amikor szenvedsz mondja neked, hogy nyomd tovább stb. Nekem ezek kellenek. Nyilván tudom, hogy ez csak be van programozva, de akkor jól esik .
Az edzéstervet előre át tudom nézni, tudom magamnak variálni a napokat. Van rajtam kívül rengeteg ember a mapon, van egy olyan érzetem, hogy nem egyedül vagyok ennyire hülye és izzadok otthon a 4 fal között.De ez megint teljesen személy függő. Volt amikor én is podcastokat hallgattam edzés közben, ami alapozásnál még okés, mert csak mész egy tempót, de később már vagy a podcastra nem figyelsz az edzésre.
Majd meglátjuk, hogy lesz-e eredménye a Zwiftelésnek és ha igen, akkor mi. Mondjuk túl nagy elvárásaim nincsenek. Edzőhöz képest havonta még mindig nem nagy pénz.
De ezek csak az én szempontjaim, elfogadom, hogy másnak eltérő dolgok jönnek be, vagy kellenek
-
Maximum1
őstag
válasz itouchfan #240206 üzenetére
Vasárnap voltam, nincs semmi, fel van szórva valami kaviccsal Pap-rétről lefele jössz akkor figyelj.
Hó és jég csak 600 méter felett volt, pirossal jelöltem ahol volt, de gondolom sokat olvadt 2 nap alatt.
Télen Dömörkapunál szoktam felmenni és Pap-rétnél jövök le, így nem izzadok meg, szépen fokozatosan emelkedik.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #240393 üzenetére
Nem kell, azt kimozogja a teló. Hiába lockolod le egy minimális mozgása akkor is van a telónak (pont ilyen esetek miatt).
(Ill. ha jól tudom, akkor ha nagyobb ütést kap, akkor is bemozdul ha lockolva van, pont azért, hogy ne menjen tönkre egy hirtelen ütéstől).
Nekem volt olyan h elfelejtettem lefele kilockolni és menet közben tűnt fel, hogy valami fura, semmi baja nem lett a villának. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #240420 üzenetére
A Manitou Marvel Expert is olyan volt, kvázi merev villát eredményezett a kizárása...mondjuk vigyáztam is nehogy felüssem kizárva. ...ellenben úgy a Judy, mint a Reba mozog ~1 cm-t kizárva is, de keményebben, és mind2vel sikerült már 1-1-et lejtőzni is kizárva.🤭 Néha 1 éjszakát tetejére állítom szivacsáztatásnak éa olyankor van, hogy visszaállítva 1-2 pumpálásig nem lehet kizárni, kizárva is rugózik.
MPowerPH ...miért cserélnéd a Maguravtárcsákat?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz itouchfan #240420 üzenetére
Én nem nagyon használom a lockot, mert szarok az utak, inkább mozogja ki. Több fokozatú HLO lockout van rajta azaz hidraulikus. Ez pedig csak egy olcsó Suntour XCM30 olajpatronos teló. Viszont amikor állítom be a kormánycsapágyat akkor szoktam zárni, hogy van-e kotyogás, de betonstabilan tartja, nem mozog sehová. Meglepő egy ilyen olcsó villától. Viszont nincs remote rajta a villa szárán van a tekerő.
Drágább teló viszont nekem ide az Alföldre fölösleges, ha tönkremegy akkor lesz helyette egy Toseek/TXM/Trifox 29" merev karbonvilla.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz itouchfan #240774 üzenetére
Hát ezt mondom én is. Ezt szokni kellesz még, újra kiismerni a bicikli viselkedését.
Azt nem igazán értem, meg van adva hogy 17C felnin 19C és 21C felnin mennyit tegyünk vegyünk el a nyomásból. Nem úgy van hogy a 17C felnin kéne kevesebbet nyomni bele mint sem a 21C n?[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz itouchfan #240774 üzenetére
ugyanolyan gyorsan tudsz menni 32-essel is megfelelő felniprofil esetén:
Are Wider Tyres a total WIN? The Aerodynamics.laborteszten meg kiderült korábban, hogy a szélesebb külső elenyészően lassabb, sőt ha a komfortot is nézzük, akkor meg kb. egál:
Continental Grand Prix 5000 Comparison: 23, 25, 28, and 32 mm Comparedés ugyanolyan keréknyomáson gyorsabb (!) is lehet a szélesebb felnin ugyanaz a külső: [link]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Fall-N
veterán
válasz itouchfan #241246 üzenetére
Ezt írjuk neki ezer éve. A sok fölösleges kör helyett kellett volna venni egy használt jó állapotú outit. Később vagy fejleszteni lehetett volna vagy venni még jobbat újan.
Az én XC MTB-m sem versenygép, de ha odalépek neki akkor tudok gyorsan is menni vele, de nem ez a cél. Főleg, hogy városban megyek leginkább, így a forgalom és a sok rossz út is akadályoz. De ha a sebesség lenne a lényeges, akkor outit építenék. Gondoltam rá régebben, de elvetettem az ötletet. Egyrészt sokkal drágább a megépítése, másrészt a rossz utakra nem lenne jó választás (Rengeteget dolgozik a teló a csodálatos utakon). Elég lenne nekem egy Csepel TorpedAL + 105 hajtás, de nem kell inkább.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz itouchfan #241246 üzenetére
szerintem se. én is ezt gondolom, meg erre is számoltam hogy minimális lesz a különbség, azonos pulzuson, de majd még megyek 1-2 ilyen kört kíváncsiságból.
Én nem tanultam, sokat olvastam belemásztam a témába az érdeklődésem hajtott, és a saját gondolataim írtam le.
Nem több nem kevesebb mint más aki leírja ide a tapsztalatait érzéseit fejlesztéseivel kapcsolatban. ez egy fórum, ezért (is) vagyunk itt h megosszuk egymással. mindig a saját nevemben írtam mindent, az pedig tényként tudom mondani, hogy jobb hajtaní ezt a gumit mint a korábbit, és ez kellett nálam hogy meglegyen a jóleső komfort magasabb intenzitáson. Ezen "nincs mit vitatkozni", mert ezt én érzem, én megyek vele, én mentem az előző gumival is több ezer km. ismerem a bringám.
de nem írok már róla ide többet ezt megigérem.[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz itouchfan #243123 üzenetére
Nekem egyébként egy problémám van vele, amit a rendelés átvétele után vettem csak észre (persze, nem mintha lett volna lehetőségem reklamálni, mert fel van tüntetve, hogy a bizonyos alkatrészek a vásárló tájékoztatása nélkül cserélhetők azonos szintű más alkatrészre, készlethiány miatt), szóval hogy a Shimano MT500 fék helyett valami Tektro van rajta (asszem M275), hát ez elég vérszegény, az Alpokba nem mennék vele, szóval ezt cserélni kell majd.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Maximum1
őstag
-
Sleek
senior tag
válasz itouchfan #243127 üzenetére
200as féket én is most cseréltem 6100as ra. Annyi ,hogy a vázból nem volt kedvem a fékcsövet kihúzni, így maradt az 59es fékcső. A 90es meg el van csomagolva. Több fórumon olvastam ,hogy szinte nem is érezni a különbséget a két fékcső között , pár tized mm van belső méretben ami különbség. Meg elvileg a 90es keményebb anyagból, van így nem nyúlik annyira a fék . Még a versenyzők sem tudták megmondani a két fékcső közötti különbséget ,amikor nem tudták melyik az 59-es vagy melyik a 90-es
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
6030D
Ármester
válasz itouchfan #243277 üzenetére
Fékcső jár hozzá, szerintem a tárcsád is jó. Bár tuti máshol fog, mint a Tektro, szóval az mindenképp cserés lehet.
Ennyiért vannak négyszázas Shimanok, meg picit többért 6100-as, én lehet, hogy inkább azt venném (kivéve, ha a hajtás Sram, akkor jobban mutat...).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zsocy
őstag
válasz itouchfan #243314 üzenetére
Ha jó a külföldi rendelés is akkor ez a Pirelli még mindig nagyon jó gumi nagyon jó áron.
25 euro/db, szállítással megvan 60 euróból az egész.
Hajtogatós, csini dobozban küldik, 230g körül van egy ilyen külső 28-as méretben.
Én is innen vettem az enyém, kb. 1 hét alatt megjött. -
Friczy
senior tag
válasz itouchfan #243314 üzenetére
Ezt konkrétan nem, de nagyon hasonló van gyárilag a Trek bringámon (az is hard case lite) ha igaz, annyi a különbség, hogy az enyém drótperemes. Ha jól emlékszem, lassan három éves lesz (a Covid járvány első hulláma idején vettem), jó pár ezer kilométer van benne, defekt egyelőre nem volt.
-
Gabesz87
veterán
válasz itouchfan #245712 üzenetére
Ok köszi. Mondjuk a gari elég sovány. Ennél az értéknél ha jól látom, 60 nap. De végül is ha megbízható bolt, akkor csak rendben van tényleg a vas.
Másik kérdés. Hasonló értékben keresnék feleségem részére is szintén trekking/crosstrekking bicót, de ez kicsit nehezebb, mert 158cm, szóval elvileg olyan 15-16" méret neki az ideális. Csak épp nem nagyon találok.eladó: Asus TUF Gaming K3 mechanikus bill.
-
Gabesz87
veterán
válasz itouchfan #245980 üzenetére
Köszönöm, világos!
Azt hiszem csak a dekás bringa lesz, csak azt nem tudom még hogy az 500 vagy a 700. A Merida Crossway amit linkeltem korábban, az a baj, hogy XL-es (58cm), és bár kalkulátor alapján még benne van az opcionális méretek közt, de franc tudja, azért elég felső határ. Ki kéne próbálni mondjuk, az volna a legjobb. De a dekás meg legalább rendes bolti gari, közelebb is van stb.eladó: Asus TUF Gaming K3 mechanikus bill.
-
-
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #247530 üzenetére
Volt itt minden, márciusban szétszedtem a görgőt mert a gyerek meg volt veszve érte, és félő volt, hogy eldarálja a kezét. Aztán konstans szar idő, betegség is volt. Március-áprilisban nagyon keveset mentem. Héten zárulnak a kezeléseim, jövő héttől tudnék már normálisabban edzeni.
Az igaz mondjuk, hogy a 200W az Zwiften jött ki AdZ-n, szóval az 1 órás mászást nem nagyon tudom a valóságban reprodukálni. De érezhetően gyengébb vagyok egyébként.
Ez a Dolomit Superbike micsoda? Névről jónak tűnik?
Crk az középtáv lenne? -
mauimagic
aktív tag
válasz itouchfan #247542 üzenetére
Nem attól félek, hogy túltoltom, hanem attól, hogy marad bennem tartalék.
Sokkal edzettebb vagyok, mint mikor utoljára indultam CRK-n 2 éve, tegnap is mentem egy kört nagyrészt az útvonalon, a 2 nagy mászás ideje sokkal jobb lett, mint anno a versenyen.
Lehet az lesz a stratégia, hogy Csergezánig pulzus limit, onnantól tiltásigAmi furcsa nekem, hogy az edzésterv szerint alig megyek versenytempót, csak z2 sz@rásig, vagy z5 intervall agyvérzésig
Mondjuk nemsoká jön a "peak phase", lehet ott lesz több versenytempós edzés. -
ZavaBalazs
őstag
válasz itouchfan #248420 üzenetére
azt hiszem, hogy az volt rá az indoklás, hogy nem kizárólag bicikliút, traktorok is járnak rajta, és ne hatvannal kenődj fel egy szembejövőre. mondjuk így meg a fekvőrendőr repít el, ha nem számítasz rá... mi csütörtökön megyünk hárman, kíváncsi leszek, hogy milyen ott a helyzet. az biztos, hogy ott nem én fogok elöl menni
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
zsocy
őstag
válasz itouchfan #248461 üzenetére
Garmint biztosan csak olyat lehet itthon gariztatni amihez van Navi-Gate matrica, egyéb esetben a bolttal kell rendezned.
Speedy007, nem mindegy a zsír, de a lítiumos az pont jó, nekem is van belőle bőven, Mol kútnál vettem évekkel ezelőtt, szerintem még évekig kitart. -
Sleek
senior tag
válasz itouchfan #248701 üzenetére
Nekem olyan a gyári nyeregcső ,hogy hátul van két imbusz csavar egymás mellett.
Viszont a Wilier országútim olyan ,hogy két csavaros.
A csavarokhoz kis negyed colos imbusszal fértem oda. Azt mire beállítottam a nyerget jött a döbbenet ,hogy hosszú a csavar és amikor ülök a nyergen beleér a nyereg aljába. Így szétszed csavar levág. De jó szórakozás mire beállítod a nyereg dőlést. Mindig csak egy fordulatot lazítottam az egyiken a másikon meg annyit húztam. Jah még az is mókás ,hogy alapban menetrögzítős volt a csavar ,hiába csak 9Nm írnak rá alig tudtam meglazítani.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Futás, futópályák
- Ukrajnai háború
- Renault, Dacia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anime filmek és sorozatok
- Android szakmai topik
- Video digitalizálás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen