- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Gear S3 - második kör
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Megszűnik a Tizen rendszerű Samsung órák terméktámogatása
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16729600
törölt tag
válasz D.Orion #45197 üzenetére
Természetesen orvosi felügyelet alatt,áll pár napja jött meg Amazonról a lógaszkodó/fejreállós pad,plusz masszőrhöz jár,meg minden egyebek.Már csak a bringázást kell megoldani egy szuper kényelmes cross trekking formájában,mert a heti kb. 100-150 km tekerésről nem hajlandó lemondani.
-
_NCT
őstag
válasz D.Orion #45313 üzenetére
Köszi, megnéztem tegnap nagyjából, DDK nyergeket is ajánlották már itt, azt hiszem Zola... Csak gondoltam feldobom a kérdést, hátha van valami best-buy azon kívül.
A vicces h ezeknek a kerékpároknak az adatlapján nem is szerepel a nyereg márkája típusa, gondolom nem véletlen, szóra sem érdemes kategória.
Egy Gepida Mundo-nál már pl ott van a Selle Royal Mach, de a tapasztalatok szerint az is a rossz kategória.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
belaazallat
addikt
válasz D.Orion #45712 üzenetére
Kísérők, akik nem vesznek részt azok találhatnak valami elfoglaltságot a környéken?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
D.Orion
veterán
válasz D.Orion #45724 üzenetére
Jún 6.
Agárd Konga party
Gárdony Nagy fogás Napja.10x kísérőknek már lassan több elfoglaltságuk lesz, mint a távot teljesítőknek.
-
Jester01
veterán
válasz D.Orion #45772 üzenetére
Nem szoktam bekanyarodni, mint ahogy írtam is, az idén még nem mentem erre. Most is csak azért, hogy megnézzem a kollégának Ami a megmászást illeti, az amúgy is van ahogy beérsz Pákozdra (meg ugye a felüljáró is), a kerékpárút ráadásul nem olyan meredek.
De egyébként az aluljárót leszámítva az sokkal jobb minőségű út mint az összekötő aminek a széle különösen pocsék és az a kis forgalom ami van viszont 100-al dönget el melletted. Szóval vannak előnyei, az út hossza meg nem feltétlenül számít.
Ha meg már a kerékpárutat megcsinálták, akkor az aluljárót is meg lehetett volna csinálni. Ehhez nem értek, de biztos megvan a módja. Mondjuk egyszerűen a korlát alját 20 centi betonra tenni akkor már nem tud bemenni a víz no és persze rendesen simára csinálni a burkolatot.
Jester
-
inifini
tag
válasz D.Orion #45856 üzenetére
Hát ez a mai időjárás nem kedvezett a bicajozásnak, csak a reggeli órák. Mi letekertünk Pestről a Velencei-tóhoz, gondoltam 1-2-szer körbetekerem, aztán lazán haza. Hááát, ez minden volt, csak nem lazán haza. Úgy szenvedtem már ott a második körön, aztán egész hazáig. A nap, leégett a bal vádlim, folyamatosan szomjas voltam, a nyakam, a sisak... Szóval, aki lenyomtam a velence10-et, minden elismerésem.
-
Jester01
veterán
válasz D.Orion #45856 üzenetére
Kösz a beszámolót.
Délután mentem egy kört én is, de kicsit ciki volt, hogy a ki tudja hányadik körön lévők megelőztek Na jó, kicsit más gép volt alattuk...
Én egyébként a kerékpárúton megyek, a főút mellett mindenképp (gondolom az Agárd-Dinnyés szakaszra gondolsz). Mondjuk ma pont egy nagyobb iskolás csapatot kellett ott megelőznöm ami nem leányálom mert ki tudja mikor kolbászol ki elém az egyik...
A strandon futó szakasz viszont szezonban használhatatlan, Agárdon be sem szoktam kanyarodni, ott jó a párhuzamos utca. A kedves gyalogok is szeretnek a kerékpárúton közlekedni ott is ahol párhuzamos vele a járda ... amikor (kevésbé) kedvesen mutatom nekik, hogy az lenne a gyalogút akkor közlik, hogy "tudom, te szemét" vagy valami hasonló. Persze az ilyenekből kettő már az egész utcát is elfoglalja ha úgy adódik
UI: A kutyát nem kergetni, hanem nevelni kell. Az öcsémék kutyái például egyik nyitott kapun sem mennek át amíg nem szólsz nekik.
Jester
-
raczger
őstag
-
ivana
Ármester
válasz D.Orion #46043 üzenetére
Csomagküldőre semmit nem bízok én a jó öreg postát szeretem Oda be lehet menni, ha épp nem voltam otthon. Nekem jött már bringám postán. Csomagként megy, törékenyként kell feladni. Pedálokat le kell szerelni. Én előre utaltam a pénzt, mondjuk az facebookos csoport volt, a fickó rendes profiljával üzletelt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
fpeter07
veterán
válasz D.Orion #46534 üzenetére
Kire gondolsz? Tavaly Mulally jart igy a vb-n, de o csak 4. lett emlekeim szerint. A csak persze idezojelben ertendo, hiszen ez volt a legjobb eredmenye. 15 atlagmeredekseg eseten nem is nagyon kell tekerni. Csak at iveket nagyon meg kell valasztani, nincs lehetoseg korrigalni. Ez volt az egyik legizgalmasabb verseny, amit lattam mostanaban. A top 3 versenyzo vegig a hataron ment.
A speci szerintem igy akar hirnevet szerezni maganak. Tavaly elinteztek Gwinnek egy defektet, a nok nagyreszet megelozve. Mivel ez nagyon csokkentette a nyeresi eselyt iden egy lanclesessel probalkoztak. Az a 45 ezred hihetetlen volt. -
nagyúr
-
syler123
veterán
válasz D.Orion #46944 üzenetére
Lehet inkább a jobb felszereltségre megyek, nem olyan sokat fogok tekerni és azt sem esőben stb, szóval óvva lenne úgyhogy inkább kivárom ennek a szezonnak a végét és aztán beruházok a gepidára. Kérdés mennyit kell rá várnom? Ősz vége felé szoktak lenni a leárazások, vagy hamarabb?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz D.Orion #46944 üzenetére
No azért a Gepida szerintem messze van a fejlett geotól, Épp ez az egyik gyenge pontjuk. Nem azt mondom, hogy az összes bringájuknak, de az új montik (27,5" és 29") csapnivaló. A 29" -es Gepida ruga geoja konkrétan egy paraszt bicikli irányítását adja vissza. Nagyon lomha, lehet azon akár XT váltó is, akkor se kéne.
Most nézzük konkrétan az 500crs-t meg a Helix 4.0-át, Vázban a Bergamont egészen biztos, hogy jobb, szerintem ez a lényeg, az a minimális különbség alkatrészekben az 500crs javára nem éri meg a felárat.
Azt nem fogja érzékelni átlag felhasználó. 8 vagy 9 fokozat, majdnem mindegy. Alivio vagy Deore váltó majdnem mindegy. A fékek tekintetében meg merem kockáztatni, hogy az alap shimano jobban fog mint a gepidán az alap avid. Jó a gepida 100-110k-ig, aztán csókolom, vagy ha baromi akciósan kínálnak egy régebbi modellt, de 100k feletti kategóriában a jelenlegi árazása nevetséges. Annyit nem érnek.[B](#46948) Because: Én nem mentegetni akarom azt az eco bike-ot, ha valóban lopott bringát akartak megvenni az nem szép dolog, de mint mondtam, új, garanciális alkatrészekkel foglalkoznak a normálisabb boltok. Őket nem ismerem, lehet simliznek, nem tudom.
Abból a szempontból teljesen mindegy hol dolgozom, hogy a simliskedést és a lopást elítélem. Rengeteg korrekt boltost ismerek. Nem mentegetnék olyan boltosokat akik tudom, hogy simlisek vagy lopott cuccokkal foglalkoznak.
De te is értsd meg azt, hogy nem minden kerékpárboltos akar lehúzni. Múltkor is összeszólalkoztunk ezen, hogy szerinted a bringaboltosok lehúzósak, mert itt sokkal drágább minden mint webshopokban, külföldön stb. Meg jól tele vannak, akárcsak én, holott ez nem igaz. Nem vagy tisztában se a működéssel, se a költségekkel.
Én elhiszem, hogy nem repesel, hogy minimálbérért kell melózni egy gyárban, de ettől még nem feltétlenül simlis az akinek esetleg ennél több van. Ezt nem bántásnak szántam, ne érts félre. Na én is fejezem az offot.(#46949) syler123: Azért szerintem még gondold át ezt a gepidát, jobban járnál egy Bergamont-al vagy egy Cube-al. Bergamontok például kizárólag rozsdamentes csavarokkal vannak összeszerelve. Schwalbe light belsők vannak a kerekekben, minőségi nyergek, minőségi fényezés. Többet számít egy jó váz mint egy minimális felszereltség beli különbség, ráadásul amit kinéztél gepidát drágább is mint amennyit ér. Most ezt nem csak azért mondom, hogy a Bergamont felé hajtsam a vizet. Egy Cube is jobb lenne mint a Gepida.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz D.Orion #46954 üzenetére
Páran itt megvetették már a KTM-et is, milyen drága meg milyen felszereltséggel.. Most épp Bergamontnál maradva, a prime ltd 2015-ös gépre mely 1800 euro, ultegrával szerelt és csak egy mavic aksion 23-622 került fel (mely eléggé hulladék darab), ktm-nél már strada 2000-hez conti grand prix-et adnak, feljebb pl relevator 5000-hez meg grandprix 4000 s II-t, mely az egyik legjobb darab. Persze lehet szidni, hogy milyen drága.. de ha 105-ös szettes bringához kapsz egy itthon 32-35ezer forint/párba kerülő gumit akkor nekem inkább úgy tűnik, hogy nem spórolják ki belőle az alkatrészt. Persze kinek mi, az én bringám most lesz majd 3 éves a gyári külsőkkel (ismerős egy mavic aksiont lekockásított már 1500km alatt egy karbon lapierren) úgyhogy el lehet gondolkozni, mi a drágább.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz D.Orion #46954 üzenetére
Én sem szeretnék vitázni. Próbálok mindig nem elfogultan írni a Bergamont-ról (nem Bergamount)
Én soha nem mondam azt, hogy vegyen mindenki Bergamon-ot, csupán megemlítettem alternatívaként. Úgy érzem kicsit kiforgattad a szavaim. Fentebb is írtam, hogy vagy vegyen Cube-ot, azzal is jobban jár mint a Gepidával. Amikor tanácsot adok azt többnyire saját tapasztalat alapján adom, nem hasra ütés szerűen mint esetleg más, vagy elfogultságból. Nem az enyém a bolt, én akkor is megkapom a fizetésem, ha nem vesz innen a fórumról senki sem bringát tőlünk. Csupán segíteni próbálok. És olyan kedvezményt ajánlottam amit nem adunk meg minden utcáról bejött embernek. 160k-ért a helix 4.0 egy jó vétel, jobb mint a crs 500 210-ért. Most tekintsünk el a vázaktól, akkor is.
Egyébként meg nem attól jó egy váz geometria, hogy agyon van bonyolítva, hajlítgatva. Hanem az optimális szögektől és csőhosszoktól. Én még kényelmetlen, rossz bergamont bringán nem ültem, és próbáltam párat.
Gepidát is próbáltam párat, van viszonyítási alapom. És ültem pár csapnivalóan rossz gepidán. Elismerem ha egy bringa jó, ha visszaolvasol, megannyi márkát ajánlottam már, közel sem csak a bergamontba vagyok belebuzulva. Azt is írtam, hogy jobb áron a gepida is lehet ajánlott, csak szezon áron nem éri meg, mert annyiért adják mint a nevesebb gyártók. Márpedig a gepida soha nem lesz bergamont, se cube, se ktm, stb.
A helix 4.0 amúgy egy gyönyörű bringa, élőben kell megnézni, akár férfi akár női modellről van szó. Egy közép kategóriás cross trekkinget amúgy sem kell agyon bonyolítani. Nézd meg a drágább modelleket, az már azért egész más.(#46957) imyourfriend: Én nem vitatom, hogy a bergamon-nál nem az országúti kategória a húzóág, nem minden modellje ajánlott. Ugyanakkor azért nem rosszak az országúti gépeik. A KTM-el semmi gond nincs, de ár-értékben semmiképp sem nevezhető jónak, nem az élbolyban van ezen a téren, ezen rugózhatunk, elég megnézni az árazást. Amúgy szuper bringák, soha nem is állítottam az ellenkezőjét.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz D.Orion #46954 üzenetére
Még valami, én azt elhiszem, hogy a Bergamont nem olyan ismert név Magyarországon, mint a Gepida, Merida, KTM vagy a Cube, de ugyanakkor kiváló minőség. Mindössze néhány éve van az országban és megmondom őszintén nem is igazán jól van csinálva, nem kapott elég reklámot. Sajnos ez nem az én döntésem, nem az én bizniszem.
Azért eladtunk pár konténerrel, (1 konténer 240db), nem emlékszem rossz visszajelzésre és ezt komolyan mondom. Mindenki imádta aki csak vett belőle, soha nem jöttek vissza panaszkodni, senki. Volt persze pár alkatrész meghibásodás, de az nem a márka hibája és cseréltük is. -
addikt
válasz D.Orion #47050 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat!
Nem is gondoltam volna, hogy ez a jellegű probléma így szerszám mentesen, elvileg felhasználóbarátin kezelhető tud lenni.
Igazából meg sem vizsgáltam még nagyon szemmel magát a váltót, de akkor keresek rajta ilyen tekerhető műanyag izét. -
Dr.Én
veterán
válasz D.Orion #47106 üzenetére
igen. olvasgattam....elég sokat.....döntöttem...meg fogom venni az 1.0-ást
rosszul nem fogok vele járni(#47109) Byk01
ez azért már vicc...és elég szomorú is sajnos...
jó persze gondolom lehet nem kapnak külföldről anyagot amivel tudnak dolgozni ...[ Szerkesztve ]
WOT: kissio
-
Byk01
senior tag
válasz D.Orion #47212 üzenetére
Majd, ha az autós is világít (neki nem csak rossz látási viszonyok között kell, lakott területen kívül), akkor lesz joga kiabálni.
Addig csak egyetérthetünk a mondandójával (ha a szükséges körülmények fennálltak)."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
ivana
Ármester
válasz D.Orion #47212 üzenetére
Ha a kocsi vezetője nem kapcsolta fel a lámpát (amit mindig fel kell) akkor erősen kétlem, hogy rossz látási viszonyok voltak. Mondjuk ütöttek már el majdnem bringával úgy, hogy a fickó nem kapcsolta be a lámpát a szürke autón, pedig én amikor egy jó negyed órával előtte elindultam otthonról bekattintottam a dinamót, mert olyan sötét volt.
[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz D.Orion #47212 üzenetére
Napszemuvegben voltam. Szerinted rosszak voltak a latasi viszonyok?
Másrészről nekem csak rossz látási viszonyok között kötelező a láthatósági ruházat, neki minden körülmények között kötelező a világítás.
Azt meg nekem ne mondd, hogy ez a stílus bármikor is jogos...
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
-
Normi™
őstag
válasz D.Orion #47252 üzenetére
Ez nagyon gázvolt.Erőszak ellen erőszakkal tüntettek és még egy nemzetközi bringás versenyt is szétvertek.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz D.Orion #47252 üzenetére
Itt a budai oldalon is vannak ilyen szintkülönbségek.A védőfelszerelés viszont úgy látszik a befutó után is elkellet.
(#47254) Runner_fxr...én legtöbb 75km/h-val ereszkedtem aszfalton és én is úgy gondolom bolond vagy.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
syler123
veterán
válasz D.Orion #47354 üzenetére
A 2014-esen már nem ez az agy van ha jól látom, akkor elvileg nem lesz vele gond, vagy fenetudja. Gondolom a Gepida crs 500-nak és a Radon Scart5-nek lenne valami nyűgje. Még mindig agyalok hogy melyik legyen, bergamont festése elég retro, az lehet kiesig, bár elég masszívnak néz ki, ami pozitívum, mondjuk egy 70kilót már csak elbír a Cube meg a Gepida is.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen