Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ennyibe kerülnek az új Xiaomik
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz apholyon #129462 üzenetére
Ha elolvastad a leírást akkor már nagyjából tudod a kategóriasorrendeket,így különbséget is tudsz tenni egyes alkatrészek között.A mobilnet korában ott helyben,a boltban utánanézhetsz minden egyes alkatrésznek,beléphetsz ide tanácsot kérni stb-stb. Amúgy még nincs annyira jó idő,van pár heted kikupálódni és eldönteni mi legyen,az interneten meg lehet találni az irányt merre is indulj.Nógrád nincs annyira messze Budapesttől,itt meg van jó néhány bolt mely elfogadható nagyságú fizikai készlettel rendelkezik.M&M bike,Fülöp Kerékpár,K2,Bingaland,Berguson,Speedbike. Ez utóbbi annyi ilyen 130-200e közötti kerékpárt tart raktáron a Hungária utcában,hogy gátat lehet rekeszteni velük.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz apholyon #129472 üzenetére
Tényleg.Runnernek igaza van,hisz most jön a tesztnap és annál jobb alkalom egész évben nem lesz arra,hogy kipróbálj kerékpárokat.Figyeljed,időben foglalj időpontokat és kipróbálhatsz vagy 6-8 különböző kerékpárt is úgy,hogy mész velük egy-egy normális próbakört.Sőt a vége felé úgy felszokott lazulni műsor,hogy foglalás nélkül viheted szinte bármelyiket egy körre. Egy ilyen kiadás előtt mindenképp megéri befáradni erre az eseményre.
Szerk. +StLui...felnyergelsz egy ilyenre,megtetszik aztán megtoldod a kis 200 ezredet vagy...ööö...egymillióval és haza is viheted. (csak este,mikor már a zasszony lefeküdt,nehogy észrevegye. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #129489 üzenetére
Az a Superior szemet gyönyörködtető,azért is foglaltam le a tavaly,aztán...ideadták kábé 0,7baros gumikkal és nemműködő Di2 váltóval,így végigpörgettem a körömet 34/32 áttételen,miközben minden kanyarban olyan hangokat adott ki a kerék,hogy attól féltem lesuvad a gumi a felniről.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #129517 üzenetére
sikerült lenyomnom 6030D...az lehetetlen!
6030D...méghogy sz@r a bétvin,mindjárt lenyomja Runnert íbájkon!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ferdzsoo #129522 üzenetére
Nagyon leharcolni azzal a pedállal nem lehetett.
StLui...én még nem néztem végig,de ha ilyen inspiráló,lehet kihagyom,nehogy nyakamat szegjem holnap.egy 20 cm-es ugratón.
Runner...szerintem ha mi a merevfarú is kérdés számára,nem valószínű,hogy nagyon duhajkodni fog lefele a sípályákon.Gondolom csak szeretne egy terepre is vihető kerékpárt,mellyel nem izzad túlságosan meg,és van rá fedezete bőven.Jól gondolom Ferdzsoo fórumtárs? Megközelítőleg mennyit tekersz évente és mivel?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #129521 üzenetére
Lehet ki kellett volna jól mosni előtte,a régi kenőanyag,esetleg szutyok az új olajjal olyan vastag egyveleget alkot6 ami aztán magával rántja valamelyik kilincset,kihúzva azt helyéről,ezért akad amíg visszamegy...vagy csak a betöltött olaj vastag. Nem tudom milyen csavart húztál meg,de azzal a kazettahézagolást nem tudod elállítani,sőt,azt semmivel nem tudod elállítani,gyárilag van belőve papírvékony alátétekkel.Kivenném óvatosan a gumitömítést,jól álmosnám Brigéciollal,megszárítanám és beleolvasztanék kis csapágyzsírt,vagy olajat töltenék bele.Az a baj,hogy míg a golyóknak zsír kell,a reteszelésnek finom olaj való.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #129537 üzenetére
Arra figyelj,hogy csak a keréken tudod megbontani/visszaszerelni,befogni azt a kazettát lehetetlen...és a kónusz/csésze persze,balmenetes.Aztán ha majd elveszítesz néhány kaviárméretű (valójában kisebb) golyót,küldök párat neked postán,egy húsvéti üdvözletben.
(#129540) ZolkoW...erre nem is gondoltam,hisz használt,így arra következtettem ezzel használta.
Runner...egyértelmű,hogy ismereteid meglehetősen szerteágazóak a témában,azt is olvashatod éppen miről ülne át,már csak ajánlani kellene neki valamit amin elindulhat.
Ami videódat illeti,nagyon jó,a felbontása meg lenyűgöző. Látom az ugratókat el is lehet kerülni,így elmennék én is oda egyszer lábatlankodni...csak nem tudom pontosan hol van. Azt láttam,hogy a vége felé a HHH-ról is jössz lefele az aszfalt mellett,ott már tekertem fel párszor,korábban csak aszfalton,mostanában inkább az erdőben.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #68216320 #129554 üzenetére
A színének kevés köze van erősségéhez,ezek valami eloxáltak.Általában valami rozsdamentes fémből vannak,és minél drágábbak,annál jobbak is.DT Swiss,Sapim jó minőségűek.
bringásisti...nem annyira a menet szakad meg bennük,mint a inkább a lapolt részük nyalódik el,aztán meg használhatatlanná válnak.
(#129559) parkr...ezzel egy járdarepedésen is fejre eshetsz.
(#129560) Fetz...lássuk!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #129553 üzenetére
Néhány kivételtől eltekintve,az anyagiak az egyetlen magyarázat a használt kerékpár (autó,bútor,stb.) piacának létezésére.Ha van elég pénz,senki sem vásárolja meg használtan amit újan is megengedhet magának.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ajánlom,a hátsó sor is jó még,ránézésre élete felénél sem tart.
(#129571) Runner_fxr ...jó hely,megkeresem az idén...bár ahogy magamat ismerem,biztos nem fogom megtalálni. A Gül Baba utcán már tekertem fel,mikor utánaolvastam Budapest legmeredekebb utcáinak,aztán megkerestem őket.Most hagyján,akkor még akkora kövekkel volt kirakva mint a fejem,az akkori gumi is be-be esett a fugákba,hogy csak úgy rángattam ki belőle nehogy elessek,lefele meg majd elporlasztotta vesekövem....amúgy most olvastam vissza,hogy akkor fel sem tudtam menni rajta. Később tudom nem hagyott békén és felmentem.Most már meg már könnyebb az új burkolattal,újra megmásztam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz apholyon #129626 üzenetére
Személyes véleményem szerint ide a minimum egy merevfarú kerékpár,Rock Shox 30 levegős,vagy Manitou Markhor teleszkóppal,új Alivio váltással,dupla falu felnikkel,legalább 2.0 gumikkal és BR-M315,vagy Tektro HD 290,esetleg legalább Deore szintű felnifékkel szükséges,hogy élvezhető is legyen. Pl.,de talán még ezzel is élvezhető lenne,vagy ezzel,hogy ne csak kocka legyen,de ezek alatt már nagyon kompromisszumos lenne,főleg a teló/lépcsők,vagy fékek/15+%terep lejtő esetleges párosítás miatt. Hajtás,agyoncsattogó váltás még csak-csak elmegy,de a teleszkóp nem dobhat le a bringáról a lépcsőkön sem,és megállni is létfontosságú.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #129636 üzenetére
Egyből tetszettek mikor az elsőket megláttam az úton,akkor saját műveletlenségnek tudtam be,hogy nem ismerem a márkát.Aztán utánaolvastam és kiderült tényleg viszonylag új gyártó. Montikkal indult,de ma már mindent csinál,és ott van a világ élmezőnyében kerékpárjaival.Érdekes,hogy mára áraik szépen felkúsztak,de még ma is jónak mondhatóak,érezhetően olcsóbbak a nagy neveknél mint Giant,KTM,Specialized,Cannondale stb.(Amúgy ez a Meridára is érvényes.).A ragaszkodás a klasszikus formához nekem is tetszik.A Reaction,vagy Elite gyönyörű kerékpárok,de Acid is pofás,de Aim-ben is van szép.Még a 2019-es csúcs merev-farú kerékpárjuk is tiszta egyszerű,de pofás....na reklámoztam eleget őket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #129641 üzenetére
Kox ide vagy oda,embertelen munka van még egy rohadt akárhányadik helyezés mögött is.
(#129643) jjeahh...én gumileszedő műanyag szerszámmal csináltam....én azt tettem be betétkitámasztónak is. ...van 2 amolyan teszkós,annak az merevítő profilja pont olyan vastag mint egy kamubetét.Már csak helyén tartani volt nehéz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gigicuci #129670 üzenetére
Jó lesz az,úgy gondolom így sem a 9-10es lánckerekeid lesznek azok melyek elkopnak.
(#129672) jjeahh...én négyszögtengelyről váltottam octalinkre,majd integráltra,de egyiket sem különösképp éreztem.Talán ha most visszaülnék négyszögesre,de a múlt télen mentem 10 km-t próbaképp négyszög-tengelyessel és noha adtam neki rendesen lássam bírja-e (sógoromnak vásárolt alap Superior) nem a négyszögtengely nyeklése az ami megmaradt. Talán ha többet mentem volna vele.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz pc360 #129676 üzenetére
Úgy szerintem nincs az a kerékpárváz ami ne hajolna,hisz nem is abban az irányban kell egy váznak merevnek lenni.Mikor valami pattogást,reccsenést próbálok felderíteni kerékpáromon,akkor szoktam úgy terhelni ahogy írtad,de úgy persze még hozzáadódik a kerekek oldalirányú rugalmassága is.
Amúgy itt egy fórumbeszélgetés kapcsán linkelt az egyik fórumozó néhány hajtómű merevségmérési adatot,melyből kiderül,hogy míg a 4szögtengelyes és integrált között számottevő merevségi különbség van,addig van olyan octalink ami az utóbbival verseng.Másik érdekes,ugyanakkor logikus dolog az,hogy a merevség a középcsapágy milyenségén kívül a hajtőmű merevségétől függ,na meg ott van amit mondasz,a váz,így együtt lesz merev,vagy kolbász az egész.Aztán ott még egy érdekes mutató,a merevség/súly arány,ami szintén fontos,hisz egy 3 kg-os hajtóművel biztos precedens nélküli merevséget lehetne produkálni.(#129684) Napfénysüti...És mellesleg ennyi erővel se nyert....igen mert hála istennek nem elég a tiszta leadott watterő,kell oda egyéb is mint jó időzítés,megfelelő sávválasztás,pontos áttételmegválasztás,stb-stb.
Más...kox rulez,és nem csak a kerékpárosoknál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #129691 üzenetére
És hogyan tetszett Cavendish meg Gaviria?
Más...Salzkammergut...azt a pályát szívesen bejárnám (ha tudnám,persze,de úgy értesültem inkább hossza és szintkülönbsége megterhelő,mintsem a pálya,terep nehézsége,mely sima XC szintű.)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #129695 üzenetére
Cavendish egy állat,néha durván szabálytalankodik.
(#129702) Dudi08...próbáltat picit előbbre dönteni a nyerget? Vagyis ne vízszintben legyen.
(#129703) ivana...a helyzet az,hogy minél előbbre dőlsz,annál keskenyebb felületen fexik fel a hátsód.Ha megnézed a képen beszínezett részt,ahogy fordul előre a csípőd,vagyis fexel rá a kormányra egy agresszívebb üléspozíciónál,úgy a viszonylag szélesen álló ülő csontról (sit bone) kezdesz ráterhelni a szeméremcsont (pubic bone) egymáshoz közeledő íveire.A nyeregajánlásban is 2-3,vagy éppen 5 üléspozícióhoz társítják a nyeregszélességet,minél előbbre hajolsz,annál kevesebbet kell hozzáadnod a mért ülőgumó távolságodhoz ahhoz,hogy megkapd az ajánlott nyeregszélességet.Az extrém formája ennek az időfutam nyereg,ahol már annyira előrefordul a csípőd,hogy a legkeskenyebb nyereg is nyomná elől a szeméremcsontot,így ott el is hagyják a nyereg orrát.
(#129707) jjeahh...attól függ hol mész,meredek terepen 132 dobbanás percenként még 8 km/h-ra sem elég.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #129727 üzenetére
Éppen azon agyaltam minek 1kerekezel,mikor megjött az atompipis hozzászólásod. ...mikor úgy 35 évvel ezelőtt először látott 1kerekezni,néhai apámnak annyi volt a hozzáfűznivalója,hogy: "Fiam,ha neked nem kell az első kerék én kiveszem." Méghogy atompipik!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #129733 üzenetére
Tényleg szerver error. ...szerintem ha nem írja akkor nem adnak.
(#129731) IMIIKE1998 ...ha nagyon előrehajolok nekem is kényelmetlen,de hát nem mész folyton a kormányra feküdve,vagy igen?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #129741 üzenetére
Majd írj róla,kíváncsi vagyok milyen,itt főleg a tengely csapágyazására és a kazettatestre gondolok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #129751 üzenetére
Nem hiszem,hogy a tárcsán múlik a visítás,azok fékező felülete tulajdonképp egyforma lehet.
(#129752) IMIIKE1998 ...nyomni kell neki és akkor nem terheled alfeled,alsó fogásban amúgy is teljesítménymenet van,amikor taposod a pedált,nem tespedsz a nyergen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #129754 üzenetére
Minél nagyobb szintkülönbséget tudsz előállítani a fékkar és a féktest között,minél egyenesebb fékvezetékkel,annál jübban kitudod légteleníteni.Pont így csináld és jó lesz.[link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #129755 üzenetére
Hát az az autó nekem is jobban kellene mint valami sportkocsi.Ha sok lenne a pénz,nem kellene többet dolgozni,én is ilyen videókat tennék közzé a fézbükkön,ami nincs, a világ különböző tájairól.
(#129759) Massmurderer...elromlott a mérleg,esetleg?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Keréken párzás. ...mikor ilyen fejjel beáll a szélárnyékodba,jobban hajt mint az EPO.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #129762 üzenetére
Ha már ezzel keresed a megélhetésed,akkor az valamilyen szinten kényszer,tehát munka,ergo én már nem tudnám azt mondani "többet nem dolgozok". Ez a kényszer,amúgy megölheti a legkedvesebb időtöltésedet is.
Ami a féket illeti,türelmesen csináld végig és jó lesz,ha tized ennyi idődbe tellett szerintem kissé összecsaphattad és ezért nem jött össze.Végezd alaposabban.Más...napokban olvasott hozzászólás kapcsán megmértem féktárcsáim vastagságát...vagyis megmértem volna,ha azt egy tolómérővel meglehetne,de nem lehet.Ugyanis mivel a tárcsán a kopás a betétek érintkezési helyén keletkezik,az tulajdonképp egy betét formájú konkáv bemélyedés a tárcsán amit sima tolómérővel csak úgy tudsz megmérni,ha valami,a bemélyedéssel egyforma nagyságút odahelyezel,majd a mérés után levonod vastagságát.Vagyis a tárcsa éle,meg a betét okozta kopás utáni belső része érintetlen akármennyit is fékeztél,a tolómérő meg ezeken a részeken fexik fel mikor méred,így falcs adatot kapsz.Azt pontosan igazából mikrométerrel lehetne megmérni.Uff én beszéltem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #31600896 #129789 üzenetére
Ha az autó a hobbid akkor a képen látható autóról mit gondolsz? Mennyit költsek rá szerinted? De vigyázz ne sértegess,mert a tulajdonom! Na kábé pont ez a helyzet azzal a kerékpárnak nevezett valamivel.
(#129775) z123456789...30-40km naponta,hetente,vagy havonta? Ha a második kettő,akkor nem az a +/- 2 km fog számítani amit egy legalapabb vezeték nélküli km-óra esetlegesen csalni fog.5000 fölött szinte bármelyik.
(#129791) G@ben...a Mozgásvilág tesztnap 7végén lesz. ...vagy az már késő?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Massmurderer #129802 üzenetére
Ezzel amúgy mindenki így van,ipari hulladékokat használ mert mugli,aztán megbántódik ha egy szakirányú témakörben megmosolyogják.Ha neki jó akkor rendben,ahhoz senkinek semmi köze,de itt ez a reakció az ilyenekre.
(#129804) xy.zsolt...nejemnek Cateye Padrone van és az is megbolondul a vonatállomáson a felső-vezetékektől.
(#129805) IMIIKE1998...rengeteg pénz kellene ahhoz,hogy minden évben próbakerékpárokat és mellé felügyelő személyzetet biztosíts,majd végül eladd olcsóbban őket,mert hát nem tiszta újak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz G@ben #129832 üzenetére
Várjá,Runner barátunk kifelejtette a Kjúbot ami a szuperextrafelső prémiumlukszus kategórija.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #129838 üzenetére
Tapasztalat,minden részrehajlás nélkül.
pc360...minap néztem utána,az Author cseh...nem tudtam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #129864 üzenetére
Nekem sem hiányzik a háló.
StLui...mi az,hogy lepukkantál,vírus? Erről jut eszembe,15.én tervezel menni?[link]
6030D...értem én,hogy nem a versenyparipával akarsz edzeni,de nem sz@r a Merida után a másikkal menni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #129881 üzenetére
Nekem már mindenhova tévedt be darázs (meg egyéb csípős rovar),sisakomba még soha.Amúgy én hajam is nagyon "drót" és sűrű,és még ha homlokom kúszik is lassan seggem irányába,én is érzem ha nagy a hajam akkor melegebb a fejemnek...pedig a nagy alatt itt + csupán 1-2 cm-t értek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SSJmeszes #129892 üzenetére
Ilyen előre sz@rt sem tudnak,csak hát igénylik a népek a biztos jövő illúziójat,így meg is kapják azt.Érdemes kíváncsiságból elmentegetni prinrscreen-el egyes napokon a következő napokra vonatkozó előrejelzését,mert látható,hogy még egy napon belül is változik a következő 2 napra szóló jóslat,nemhogy tudnák 4-5,vagy 10 nappal előre mi is lesz.Szakmámból (na meg hobbim miatt) adódóan figyelem (távfűtés) és változékonyabb időszakokban,mint pl.a köv.napok is,a szakadó eső és hidégtől,a tavaszi meleg napsütésig,szinte minden lehetséges.Ha előre kell jegyet váltani az necces,de ha nem,akkor ráér 2 nappal előtte megnézni az előrejelzést és az szerint dönteni.Vannak ritka időszakok mikor megnézve az európai radarképeket egységesen felhős,vagy éppen tiszta az ég a kontinens fölött,akkor elég pontosan előrelátható a következő néhány nap,amúgy meg cseppet sem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Különösképp Runner...Ha már a fékről van szó mind2 tárcsám,egy klasszikus szavaival élve,megmérettetett és kevésnek találtatott (1,45mm mind2) így cseréni fogom.Az elsőm 180,hátsóm 160,de azt is 180asítani fogom.Van-e ennek bármilyen ismert buktatója?
(#129917) 6030D...miért csak "élhető",van a 2 véglet között olyan áttétel amit úgy érzel hiányolsz?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #129951 üzenetére
Talán Tothgera30 mondta,hogy több ismerőse használ csak organikusra való tárcsát fémes betéttel,megelégedéssel.Én azt tudom,hogy enyém csak a hozzávaló organikus tárcsával használva mostanáig kopott csereérettre,ami bár felhasználásfüggő,de nálam 33e km/4 év.
A másikra,SLX sincs ami jó lenne?"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #129953 üzenetére
A baj annyi lehet,hogy hamarabb elkopik,de majd ezt megmondja aki tudja,vagy már tapasztalta.Idegen fórumokon is az esetleges gyorsabb kopást említik különbségként.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Massmurderer #129956 üzenetére
Tárcsáról beszélünk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #129955 üzenetére
Hát ha ennyi az egész,vagyis valahol aszfalton,vagy egyenes murván,lefele nem tudsz erőből beletekerni ötvennél (amúgy hova is,70-re? ),akkor az tényleg semmi hátrány...legalábbis áttétel szempontjából.Még a kopásra vagyok kíváncsi,tényleg annyival gyorsabban történik.Nálam mostanában kmc 10L lánc/slx(xt) sor az ~5000/10e km (~300/600h üzemidő,65-70%terep),vagyis 2lánc/1sor,azzal a teflonos wd 40el fújva 3-5 óra/50-60km terep,vagy 100km aszfalt (ilyen mostanában nem sok volt) után.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ro_bert17 #129960 üzenetére
A puding próbája az evés,ergo hamar kiakad ha esetleg nem jó,amit amúgy én sem tartok valószínűnek.Annak a fékkarnak a mozgása meglehetősen korlátozott,nem tudod annyira húzni,hogy esetleg túlfeszülve kipattanjon a rugó vége a lyukból.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen