Hirdetés
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Telekom mobilszolgáltatások
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
Hirdetés
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #199567 üzenetére
A Maxxis Forekasterrel (elöl) és Rekonnal (hátul) most elégedett vagyok, igaz még nem érzem a határait, de sokkal jobbnak tűnnek, mint télen-ősszel, lehet nem csak a sarat, hanem a hideget sem szeretik. Az viszont fura, hogy a 2.2" 56mm Forekaster valójában 55mm, a 2.25" 57mm Rekon meg valójában majdnem 60mm, szal 2.2" és 2.25" között a valóságban van 4mm különbség . Majd felpumpálom 2.5 barra (max annyira merem a tubelesst) és kirakom a napra . Általában attól kitágulnak a gumik, felveszik a végleges formájukat.
A Bontragert és Specializedet még sosem próbáltam, a Specinél anno láttam egy igéretes könnyű gumit, aztán feltűnt, hogy azért volt könnyű, mert a 2.2" 52mm volt vagy valami ilyesmi . Vittoriával is hasonló a gondom, a gyártó szerint a 2.35" olyan széles, mint a 2.25" Schwalbe, de valójában még az sem, mert lemérve 25mm felnin 2.1" . Arra a Pirellire viszont nagyon kiváncsi lennék, mert ha az sem jó, akkor fogalmam sincs mi lesz nálam a régi Nobby sarazós utódja. A legtöbb gyártó agresszív xc gumija vagy nehéz, vagy sz*r, vagy nem is létezik . Az új Nobby meg már túl agresszív és túl nehéz, xc-re nem való 850g-os gumi.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #199572 üzenetére
A súly van akinek fontos, van akinek nem, igényfüggő, a méret viszont kicsit keményebb diónak tűnik nekem. Mert mi van, ha megveszel egy 2.35" gumit, aztán kiderül, hogy jóval szélesebb és bele sem fér a vázba? Dobhatod ki. Vagy ha veszel egy 2.25" gumit, mert szereted az öblösségét, ahogy tapad meg csillapít, aztán kiderül, hogy valójában 2" gumit kaptál, mert a gyártónak vacak a méretezése. Az meg tényleg durva amikor ugyanannak a márkának két különböző modellje ugyanolyan szélességben, ugyanolyan felnin a valóságban két különböző méret . Szerintem valahogy a gumi szélességét szétterítve kéne mérni peremtől peremig, akkor az összes 2.25" gumi ugyanolyan széles lenne. Érdekes, hogy ez a Schwalbe-nek sikerült is, náluk az összes 2.25" gumi ugyanolyan széles, nincsenek kellemetlen meglepetések.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199602 üzenetére
& ZolkoW: Én is így látom, persze nem próbáltam még ilyen bringát, de szerintem nem ártana meghagyni az igazi xc kategóriát sem. Mert a trend úgy tűnik az xc-nek becézett trail. Régen voltak az xc-k és a trailok, aztán jöttek a light trailok, majd az xc-k kaptak egy lejtő orientáltabb downcountry verziót, ami már elvileg kb. ki is vált egy lightos trailt, most meg a downcountrykat átkeresztelték xc-nek és néhány márkánál "igazi" xc már nincs is. Pl. Scott Spark, Epic, Exie stb. Trail geo, 34-es becsúszók, 120mm rugóút (a Spark downcountry verziója 130mm ), 2.3 vagy 2.4" gumik, 760mm kormány. Aki akar is valamit érezni a gumi alatt és nem szeretné, hogy mindent megoldjon a bringa, az vegyen Scale merevfarút... amíg még lehet. Mert lehet, hogy a jövőben nekünk már csak a gravelek maradnak, amik meg még mindíg nem váltják ki az xc-ket . Tegnap egy annyira szép Canyon gravelt láttam a helyi kerékpáros találkozón, de ahol én sosem szálltam még le, ő már tolta.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #199615 üzenetére
Az Epic Blanka alatt még a tavalyi trendet követi, a normál Epic 100mm és van belőle 120mm trailosított Evo, de tuti az új modellből már csak 120mm xc-nek becézett trail lesz és akkor ő is azon kell majd tekerjen . Nézd meg Kate Courtney és Nino Schurter bringáját, 120mm, trail geo, 30mm felni, 2.4" Wide Trail gumik .
XZoli: ja, így már értem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #199624 üzenetére
Ezeknek a modern xc-knek a fejcsőszöge pl. már 67 fokos, nemrég egy Vitus Sentieré volt ennyi, sőt, a tavalyi Roscoe fejcső szöge pont 67 fokos volt. Egyre lejtő orientáltabbnak tűnnek ezek már, a különbség annyi, hogy amíg egy átlagos 120-130mm trail 13-15kg, addig ezek az xc-nek hívott trailok még mindíg xc súlyban vannak. Eljön még a duplavállas xc-nek nevezett felfelé is tekerhető DH bringák kora
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #199634 üzenetére
Mert lassan a klasszikus xc-vel élvezhető terepek a modern xc-kkel unalmassá válnak és a gravelek meg az xc-k között lesz egy hatalmas tátongó szakadék, ergo 1-2 év és újra fel kell találják az xc kategóriát. A trailok meg enduróvá válnak, az endurók meg lassan felfelé is tekerhető DH gépek, ha jól rémlik már van duplavállas enduró is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsocy #199654 üzenetére
A haverom nem tekert két hete, mert enyhén kitekeredett a belsőből a szelepmag és emiatt lapos az első gumija .
lugosi: Szerintem amúgy minimum belsőt cserélni, foltozni tudnia kell mindenkinek és a lánc tisztítása, kenése is mindenképp az user feladata, ennyit az is el kell tudjon végezni, aki minden apró gonddal szervizbe viszi a bringáját. Ami a szerszámokat, eszközöket illeti, nem árt, ha egy bringásnak van minimum pumpája, gumileszedője, folt készlete (tubeless esetén kukac), egy multitoolja, ha levegős a telója, egy telópumpa sem árt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #199700 üzenetére
Jaj, te vagy a magashegyi ember, akinek jó a képeit nézegetni . Szerintem ez nem rossz bringa és pont egy cross country. Ami terepen ennél jobb lesz, az aszfalton lesz rosszabb, ami meg aszfalton jobb, az terepen lesz gyengébb. Szerintem én a helyedben megpróbálnék könnyíteni a bringán, pl. első körben ha a gumik elkopnak, egy szett gyorsabb és könnyebb gumival, ha még tubelessesíted is, nyerhetsz akár 600 grammot és akkor arról még nem szóltam, hogy a defekteket elfelejted és picivel kisebb lesz a gördülési ellenállás is. Ami még sokat segíthet, ha aszfaltos tekeréshez felnyomod 3-3.5 bar környékére a gumikat, ha esetleg tubelessesíted, akkor 2.7 bar fölé ne pumpáld! Ehhez nem árt egy műhelypumpa és egy digitális nyomásmérő (olcsó műhelypumpák nyomásmérője semmit nem ér), a kettőt megúszod kb. 30 euróból ha jól sejtem, szal nem drága cuccok. Terepen meg az segítene sokat, ha ott is belövöd a guminyomást a lehető legalacsonyabbra, amin még nem ütöd fel a felnit, erre vannak kalkulátorok és ki lehet kisérletezni. Nálam elöl 1.5, hátul 1.7 bar-ra van belőve a gumi 63kg testsúlyhoz. A teleszkópot sem árt nagyon max félévente szervizelni és a tökéletes nyomás ott is rengeteget számít. Ehhez sem árt egy telópumpa és kisérletezés, de valamit valamiért, terepen sokkal jobb egy frissen szervizelt teló ideális nyomáson, mint egy elhanyagolt keményre pumpált teló. Aszfalton meg le lehet zárni, hogy ne pogózzon . Nemrég a haverom járt úgy, hogy hatalmasat csalódott a Fox telóban, mindenütt elpattogott vele, nem csillapított rendesen. Addig győzködtem, hogy végül leszervizeltük neki és belőttük ideális nyomásra, azóta lefelé gyűlnek neki a Pr-ek és megvolt élete legnagyobb esése is .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199743 üzenetére
Csak nekem tűnik úgy, hogy az alu Reaction egyre butább? Megkapta az Acid, Attention, Analog, Aim gyorszáras túrázgatós vázát, amiből trekkingesített verzió is létezik . Sehogysem illik a Reaction névhez az a váz. Gondolom ezekben a válságos időkben jobb ötletnek tűnt a meglévő trekkinges vázat használni az összes alu géphez, mint külön csak a Reaction szériához kifejleszteni egy új vázat. Pedig az alu is tarol újabban, sokan fejlesztgetik, pl. giant xtc slr vagy akár chisel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #199752 üzenetére
Lehet, nem figyeltem, ideje lenne szerintem a 7-800 euró fölötti gépek mind boostra váltsanak váz anyagtól függetlenül. Tudom, ehhez külön vázat kéne tervezni, mert asszem a belépő fapados agyak még mindíg gyorszárasak, szal nem lehet egy boostos vázat belépő olcsó gépekhez is felhasználni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #199757 üzenetére
Most látom, hogy az AIM váza más, más a geo, mint a Reaction, Attention, Acid, Analog vázaknak és nem tapered, hanem 1 1/8. Így, hogy van két különböző mtb vázuk, egyáltalán nem értem miért nem lehet egyik boostos és modernebb, normálisabb geoval . Akkor a fapados TX agyas bringákat szerelhetnék a gyorszáras ósdi vázzal, a Reactiont meg korszerűbb, boostos vázzal. De nem, inkább szándékosan butítanak, így terelve az embereket a karbon Reaction (vagy más márka ) felé.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #199765 üzenetére
Pont ezért kéne a Reactionnak egy jobb váz, nem ugyanaz a gyorszáras nagytatás cucc, amit a belépő gépeknél is használnak. 1300 euróért más márkák már rég boostot adnak és normális geometriát, pl: Radon, Canyon, Canyon, Scott, Giant... Nem ástam bele mennyire jó felszereltségűek, csak így első blikkre amik eszembe jutottak. Ebben az árkategóriában lassan csak a Reaction marad gyorszáras .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Juhu, Tour of Seklerland élő, ha valakit izgat
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199786 üzenetére
Ja, nem ártana interaktív térkép, mindenkinél gps és élőben mutatni ki hol tart. Mint a carpathian mtb epic-en. Ez így kicsit vérszegény. Medve nem lesz, de kíváncsi vagyok hányszor támadnak rájuk a pásztorkutyák, elég durva lenne, ha 10 kutya berohanna közéjük .
Trek, Cannondale, Specialized, vagy Giant: oké, de ezek nem 1300 eurós gépek. A Trek és a Speci mondjuk tényleg a Cube féle gyorszáras elvnél ragadt abban a kategóriában is, de a Cannondale Trail, Ghost Nirvana már boost.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199794 üzenetére
Grr, pont így jártam én is már többször, a Szellő tetőn legutóbbi komoly támadáskor voltak vagy 20-an . Nagyon durva és pár ilyen után annyira be lehet sz*rni, hogy elmegy a kedved a terepezéstől.
Jönnek felénk is a versenyzők ha jól tudom, egyik évben szembejöttek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199800 üzenetére
Az volt a legszarabb, amikor ilyen sokan támadtak, hogy ha elölről védem magam, hátulról akkor is támadnak, szal teljesen körbevesznek. Teljesen sík ideg vagy és úgy érzed onnan soha nem fogsz kiszabadulni, neked annyi. Nagyon-nagyon sokáig ott lehet vesztegelni, amíg valahogy kiszabadulsz, ha egyáltalán sikerül . Nekünk eddig szerencsénk volt, de az is igaz, hogy már az összes haverom panaszkodik, hogy idén még nem is igazán montiztak, mert nincs akivel, senki nem mer már terepezni. Tegnap olyan helyre tekertem ki, ahol tudtam, hogy nincs nyáj (kb. az egyetlen olyan domb a környéken), erre amikor kiérek, belról is rohannak a kutyák, jobbról is rohannak, én meg menekülök vissza a faluba . Két nyáj fogadott, tippre 30-35 kutyával. El lehet képzelni mi történhet, ha nem menekülök el.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #199803 üzenetére
Géppuska kéne
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #199846 üzenetére
Igen, sajnos ez van. Az új polgármester amúgy úgy tűnik "törődik" a bringásokkal, új bikepark nyílt és egyre több a bringázásra kijelölt erdei út-ösvény, ami nem azt jelenti, hogy csak ott szabad tekerni, hanem azt, hogy ami ki van jelölve, az xc-vel biztos járható. Most meg azt találták ki, hogy az mtb-sek segítségét kérik, hogy felfedezzenek a térségben minél több járható ösvényt, amit applikáció segítségével, track-ekkel, látnivalók leírásával, fotókkal dokumentálnánk, majd beküldenénk nekük. A beküldött útvonalakat mind végigjárnák, ellenőriznék és térképpel, appal, jelzésekkel meg mindennel ami kell, kialakítának Hargita megyében egy mtb hálózatot, amilyenek USA-ban vannak. Ezek mind király ötletek, de amíg minden tele van elvadított kutyákkal és ennyire sok a medve, addig úgysem igazán mer senki terepre menni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199854 üzenetére
Az az igazság, hogy pár éve nem hogy kutya és medve, hanem egyáltalán nyáj sem volt egy sem, a nyájak helye a havasokban volt (1500m+ hegyek), a közelben véletlenül sem botlottál egybe sem. Az volt a hagyomány, hogy Szent György-napján áprilisban kiterelték őket a havasokba, október elsején meg jöttek haza, ott éltek egész évben a hegyekben. Akkor itt lejjebb még tehéncsordák voltak és kaszállók, a csordákkal meg általában nincs egy kutya sem. Sajnos a tehén falun már nem divat, mindenki juhászkodik és a közbirtokosság kiadja nekük az összes dombot-mezőt a lakott területek közelében is, így már minden zsúfolásig tele van kutyával és nyájjal, az emberek meg már sehol nincsenek biztonságban.
Más: ma lett egy "defektem", itthon felpumpáltam a gumikat 2.5 bar-ra, erre az első leeresztett 1.7 barra és látom, hogy egy helyen nyomja ki a tejet. Na mondom lesz*rom, elmentem tekerni és azóta nem vesztett semmit a nyomásból, ugyanúgy 1.7 baron van. Nagyon kell a tubelessnek a kerék pörgése, különben nem tömít.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Tufo gumikat használt már valaki? Tesztek szerint egyik legjobb gumik ever, handmade meg minden. A súlyuk és az áruk sem tűnik annyira nagyon vészesnek ahhoz képest (a random Maxxis gumim volt vagy 40 euro ) és a 210/375 TPI is érdekes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #199982 üzenetére
Schwalbe gumik nálam is nagyon szorosak, nehéz felrakni, leszedni, tubelessként műhelypumpával fel sem lehet pumpálni. A Continentalok eddig úgy tapasztaltam, szinte leesnek a felniről, Maxxisok szintén. De persze felnifüggő is a dolog, nekem Mavic Crossride FTS-X van.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199990 üzenetére
Jó pár Schwalbe elhasználása után bennem már kialakult egy kép róluk és bár nem hibátlanok, én nagyon szeretem őket. Eddig szerintem úgy nagy általánosságban:
Pro:
- hóban, sárban tökéletesen kiszámíthatóak és elég jól tapadnak
- nincs szélességben szórás, mint a többi márkánál, ha láttál pl. egy 2.25" gumit, az összeset láttad, mert mind egyforma széles
- a Snakeskin gumikkal soha! nem volt defektem, pedig az első gumiban 8000km van
- az oldalfaluknak van tartása alacsony nyomáson is
Kontra:
- a fapados gumik (Rapid Rob, Tough Tom stb) anyagkeveréke sz*r
- száraz, poros terepen nem remekelnek
- nehéz felrakni
- tubelessként fél év után apró foltokban áteresztik a tejet és foltosodnak. trialboj szerint a Maxxis Forekaster is ilyen, szerencsére csak esztétikai hiba, semmi problémát nem okoz
- a Performance gumik sziklás terepre nem jók, könnyű őket kivágni Snakeskin védelem nélkül, szal sziklás terepre Snakeskin EVO kellÉn is szeretnék kipróbálni hosszabb távon valamilyen Continentalt, de sajnos nincs könnyű 2.2" agresszív xc gumijuk és a Cross King, ami hátra jó lenne, állítólag poros terepen még jobban csúszik, mint a Schwalbe xc gumik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Hibikeon érdemes szétnézni, pár jó deal a teljesség igénye nélkül:
ESI Chunky: 10,59 €
Schwalbe Smart Sam Performance 37-622: 11,90 €
Topeak JoeBlow Max: 15,10 €
A "10% Summer Sale Voucher"-re kattintva egy 10% off kupont is adnak. Ha lenne amiket vásároljak most innen, tuti bevágnék a kosárba egy ESI Chunky-t is.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #200005 üzenetére
Ha nem jársz rázós terepen, okés, de nagyon gyenge a rugója, enyhe terepen már csattog és elállítódik. Ha erősebb váltó kell, akkor inkább Deore RD-M592, vagy valamelyik Sram.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #200032 üzenetére
Vannak amatőr és profi haverjaim is, akik semmi különbséget nem éreznek egy Maxxis - Schwalbe vagy agresszív vs gyors gumi között, egyik haverom még a vacak rugós teló és a levegős Rockshox között sem érzett semmi különbséget. Van aki azt sem érzi, ha 2 kiló olajsár darál a láncon, más meg lesz*rja, ha csattog a hátsó váltó terepen. Ugyanakkor vannak olyan emberek, akiket két összeverődő bovden hangja is zavar (jelen!) és vannak akik a gumikra is nagyon érzékenyek. Szerintem nem azon múlnak ezek a dolgok, hogy valaki hobbi szinten nyomja-e vagy profi, inkább igényesség, szőrszálhasogatás kérdése. "Sajnos" én pont a minden szarra igényes kategóriába tartozok, minden kellemetlen apróság hamar elkezd zavarni.
szerk : van egy olyan haverom is, akinek a láncán vastagon ül az olajsár, a teló nyomja ki a rozsdás trutyit magából és minden csapágy darál a bringán, de őt nem zavarja. A ruhái viszont mindíg újak és drágák kell legyenek, meg patyolat tiszták, képes minden tekerés után sisakot mosni . Neki egy mez megér 200 eurót is, de a gumija szénné van kopva, mert sajnál rászánni 15 eurót. Szal kinek mi[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ma hazafele előttem két székely körversenyes tag fagyizgatva karbon Devron prototípus országútikat tolt 2x12 AXS hajtással meg ilyen nyalánkságokkal . Van a Devronnak prototípus karbon xc montija is, nem értem az ilyeneket miért csak versenyeken használják és miért nem lehet megvásárolni őket. Árban biztos odavernének a konkurenciának.
Más: szerintetek holnap merjek úgy tekerni, hogy kb. 20ml tej van az első gumimban? Sajnos hétvégén nincsenek nyitva a bringaboltok, hogy tejet vegyek. Gondolom a legrosszabb ami történhet, hogy defektet kapok és nem tömíti.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz weiss #200054 üzenetére
Ennyi pénzekért vannak normális márkájú megbízható SKS, Topeak stb. pumpák is, amiket linkeltél mindegyik random kínai. Persze azért lehet ezek is működnek.
#200053 6030D: Van, remélem nem lesz semmi gond . Felpumpáltam 2 bar-ra és tartja a nyomást.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #200070 üzenetére
Pedig egy normális teló vékony filmszerű réteg olajat visz fel a becsúszóra, amikor már száraz, eljött az ideje a szerviznek.
szimpláncsak: vannak becsúszó kenő cuccok, amik állítólag nem vonzzák a port és érzékenyebben mozog a teló velük, de nem tudom milyenek, nem próbáltam.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz weiss #200074 üzenetére
Belépő fapados cucc, de legalább a név kötelez és biztos működik . Én a német árakat ismerem, ott 5-6k egy legolcsóbb neves pumpa. Ha mégis kínait veszel, akkor én a Giyora szavazok, esetleg az a Bikefun is lehet okés, a többi felejtősnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz lugosi #200099 üzenetére
Tubeless, nincs belső a gumiba, helyette fehér tejszerű folyadék van benne, ami a szúrásos defekteket automatikusan tömíti, legtöbbször meg sem kell állnod miatta.
No de végül tekertem ma majdnem 68km-t 20ml tejjel (100ml kéne bele) és semmi gond nem volt. Meg találtam véletlenül egy tour of szeklerland-os Elite kulacsot az út szélén, a versenyzők tegnap sokat eldobáltak.
#200032 6030D: amúgy ehhez a témához... a Nobby Nic-emben 8000km van ha jól rémlik és még bőven használható. Ugyanakkor a Rocket Ron 3000km-el ugyanolyan használtnak tűnik, lehet az nem lesz annyira tartós, mint a Nobby. A defektvédelemre az EVO gumiknál szerintem nem lehet panasz, az új modellek már nem csak az oldalfalon, hanem a futófelületen is Snakeskint kaptak, nincs az a sziklás terep ami képes lenne kivágni, nekem legalábbis soha nem sikerült.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #200114 üzenetére
Mi a baj a Hutchinsonnal, miért nem jó? Igen, nálam eddig Nobby és Rocket volt, nemrég cseréltem le Maxxis Forekaster + Rekon-ra. Hűvösben, sárban sokkal jobb a Schwalbe, száraz poros terepen meg a Maxxis győz nálam. Ha most Nobby-t szeretnél venni, lehet bajban leszel, mert az új modell már kőnehéz és agresszívebb is lett, talán már nem annyira jó párosítás a Rocket Ronnal. Ez a bajom most nekem is, fogalmam sincs mi legyen az utódja ősszel, amikor újra elkezdek sarazni, mert a Schwalbe az agresszív xc-s Nobbyból veretős trail gumit csinált .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #200120 üzenetére
Ja, mert agresszív xc gumi kategóriában ez az egyetlen aminek vállalható a súlya, meg a Forekaster. Utóbbim már van, de sárban vacak, szal... . Csak kopjon el a Nobby, akkor kipróbálom, kivéve ha addig valaki megveszi és jól lehúzza .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #200122 üzenetére
Ettől tartok én is, a Pirelli, Forekaster, Trail King mind valahol a Nobby Nic és a Rocket Ron között vannak, szal egyik sem olyan agresszív, mint a Nobby. Ettől még lehet sárban ugyanolyan jó valamelyik, kivéve a Forekastert, mert azt már tudom, hogy nem oda való. De én nem akarok 750g fölötti gumit és ami agresszívebb ezeknél, sajnos mind 850g fölött van, olyant is láttam több márkánál, ami 1100g . Lehet meg kéne inkább tanulni gyors gumival sarazni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #200131 üzenetére
Ha a súly és a gördülés is számít, a Pirelli Scorpion XC S, Maxxis Forekaster a legagresszívebbek, amik még "használhatóak" xc-n szerintem, ilyen volt a régi Nobby Nic is a 690g-os súlyával. Sajnos ebben a kategóriában a többi gumi már xc-re fölöslegesen vaskos és nehéz, ami ezeknél agresszívebb, az végképp.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #200141 üzenetére
Bőven elég egy régi 690g-os Nobby, 610g-os Rocket Ron vagy 690g-os Forekaster védelme is, sosem kaptam velük defektet, szal úgy érzem teljesen fölösleges 1 kilós szörnyeket vennem. Viszont ha a Pirelli sem válik majd be, akkor muszáj lesz valamiben kompromisszumot kötnöm, úgy tűnik ez az agresszív xc kategória eléggé mostoha a gyártók számára. Pedig a mostanában divatos downcountry bringákhoz pont illenének. Bár szerintem bármilyen hobby xc felhasználáshoz jobbak, mint egy gyors verseny gumi, mert a legtöbb xc-s nem versenyez és legalább van tapadás. Mondjuk ahogy észrevettem, a legtöbb xc-s haverom ha lehet kerüli a sarat, gyakran ha esett az eső, ki sem mennek tekerni, megvárják amíg felszárad, szal az is igaz, hogy a sártúrással és a téli bringázással eléggé árral szemben evezek .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz PartyShan #200145 üzenetére
Szerintem ezt így képről nem lehet megitélni.
- nézd meg, hogy belül látszik-e a sérülés, ha igen, kuka
- nézd meg, hogy a szövet sérült-e, ha igen, kuka
- próbáld ki, hogy a felniről oldalirányú terhelés közben le akar-e fordulni, ha igen, kukaFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Pf., ma úgy mentem a helyi kis bringaboltocskába, hogy covid, készlethiány, biztos semmit nem kapok majd. Kérdem a sráctól, tubeless tej van-e? Erre elémrak 5 félét és még a polcon is volt pár nagyobb kiszerelésű. Kérdem waxotok esetleg van még? Mutatja a polcot: 3 féle Squirt (pici, nagy, nedves), több Finish Line meg egy franc tudja még milyen márka és ez csak a wax kínálat. Szilikon markolat? Persze... van 3 féle, egyik pont ESI Grips . Bringa is rengeteg volt, mondjuk azt nem csodálom, asszem 23 márkát forgalmaznak, Marintól a Scotton át a Bianchi-ig van minden. Van még egy másik bolt is a városkánkban, de ott szombaton amikor kérdeztem tubeless lötyi meg wax van-e, azt sem tudták miről van szó, mutattam a srácoknak a Stan's dobozát, elolvasták rajta az egész használati utasítást és még akkor sem tudták mi az . Gondolom nem sokan járnak hozzájuk tyúkbelesíteni, inkább amolyan muglibót.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen