Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    Após két tekerés után szólt, hogy a Racing Ralph/Racing Ray páros nem az ő világa, kéri vissza a RaceKing élményt. A Bikeprotól 29x2,0-t tudott szerezni gyorsan, én meg megnyertem a felrakást. Ha 10x nem jutott eszembe, hogy már rég bevágtam volna a bringát a bokorba, ha ezt az erdőben kell csinálnom, akkor egyszer sem. Ez egyik (DTx1900) kerékről alig akart lejönni a Schwalbe, a másikra meg alig akart felmenni a Conti. Lehet, hogy én szerelek keveset bringát, de na, láttam már, hogy csinálják mások. :DDD Após már az elején tubelessesíteni akart, de mondtam, hogy használja csak azokat a sváblikat, hátha nem jön be (igazam volt), most meg mondtam, hogy menjen vele, majd a 2. defekt után megcsináljuk, addig nem kell (jellemzően olyan helyen megy, hogy nem kap defektet). Meglátjuk.
    Most használtam először a Focus RAT rendszerét, hát engem annyira nem győzött meg. Az átütőben az tetszik, hogy egy 12 mm-es tengely viseli a terhet, egyforma vastagságban. Ennek a vége pont ugyanúgy ki van könnyítve, mint a gyorszárasnak, viszont párszor azért ki be kell ezt forgatni, hogy benne legyen az ember kezében a mozdulat egyből. Elhiszem, hogy versenyen a szerelők annyira nem szeretik az út menti kerékcserénél.

    Kérdés: Schwalbe megy apróra, be kellene lőnöm az árat, de hülye vagyok a kékekhez (is). A Performance Addix az a full puruttya hajtogatós verzió?

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák