Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz #75376384 #199700 üzenetére

    Jaj, te vagy a magashegyi ember, akinek jó a képeit nézegetni :D . Szerintem ez nem rossz bringa és pont egy cross country. Ami terepen ennél jobb lesz, az aszfalton lesz rosszabb, ami meg aszfalton jobb, az terepen lesz gyengébb. Szerintem én a helyedben megpróbálnék könnyíteni a bringán, pl. első körben ha a gumik elkopnak, egy szett gyorsabb és könnyebb gumival, ha még tubelessesíted is, nyerhetsz akár 600 grammot és akkor arról még nem szóltam, hogy a defekteket elfelejted és picivel kisebb lesz a gördülési ellenállás is. Ami még sokat segíthet, ha aszfaltos tekeréshez felnyomod 3-3.5 bar környékére a gumikat, ha esetleg tubelessesíted, akkor 2.7 bar fölé ne pumpáld! Ehhez nem árt egy műhelypumpa és egy digitális nyomásmérő (olcsó műhelypumpák nyomásmérője semmit nem ér), a kettőt megúszod kb. 30 euróból ha jól sejtem, szal nem drága cuccok. Terepen meg az segítene sokat, ha ott is belövöd a guminyomást a lehető legalacsonyabbra, amin még nem ütöd fel a felnit, erre vannak kalkulátorok és ki lehet kisérletezni. Nálam elöl 1.5, hátul 1.7 bar-ra van belőve a gumi 63kg testsúlyhoz. A teleszkópot sem árt nagyon max félévente szervizelni és a tökéletes nyomás ott is rengeteget számít. Ehhez sem árt egy telópumpa és kisérletezés, de valamit valamiért, terepen sokkal jobb egy frissen szervizelt teló ideális nyomáson, mint egy elhanyagolt keményre pumpált teló. Aszfalton meg le lehet zárni, hogy ne pogózzon :) . Nemrég a haverom járt úgy, hogy hatalmasat csalódott a Fox telóban, mindenütt elpattogott vele, nem csillapított rendesen. Addig győzködtem, hogy végül leszervizeltük neki és belőttük ideális nyomásra, azóta lefelé gyűlnek neki a Pr-ek és megvolt élete legnagyobb esése is :D .

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák