- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Új HMD modell bukant fel
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz manager2220 #168580 üzenetére
Nem értek hozzá, de nekem az óra fit fájlokat rögzít, az tartalmaz mindent, ha pedig letöltöm a gpx-et mondjuk Straváról, az csak az utat.
Miért nem állítod automatikus szinkronra?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz G@ben #168595 üzenetére
Ezen már csak azért is csodálkoznék, mert mi van, ha azt mondják neked, hogy magas díjon szervizeltek, és ők ezt nem állják? Erre vannak a garanciális szervizhálózatok. Sőt, ha még él a garancia a bringára, akkor a kicserélt alkatrésznél is kérdéses, hogy ott marad, vagy sem, mert nem szerződött partner cserélte elfogadott alkatrésszel, minőséggel.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #168696 üzenetére
Egyébként ha a tárolóban felfordítom néha, hogy visszafolyjon az olaj a telóban, akkor teszek a markolatok alá 1-1 műanyag dobozt. Ha olyan a kormány kialakítása, akkor nem a markolaton támaszkodik a bringa, hanem vagy a bilincsek, vagy a lock kar, vagy valami más fog leérni. Esetedben a villanyak, de az enyémben szerintem az vágva van már.
ígyvanferi: én nem vennék olyan vázat, amit kézzel meg lehet horpasztani. Ráadásul az alul van, ha tartó fogta (gondolom tetőn), akkor ami alul-felül fog, azt ilyen racsnisan tekered, az biztos nem nyomja meg így. Esetleg az oldalról menetesen szorulókat lehet túlhúzni, főleg, ha már nincs meg a gombos tekerő és villáskulccsal húzod. Egyébként nem is csak a benyomódás a gáz, hanem az oldalán is már hullámos. Én nem venném meg.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz zsocy #168720 üzenetére
+1
Én annyiban tartanék attól a váztól országútra, hogy ha elnézel vele egy kátyút, és belezöttyen az első kerék, akkor az erő a villát/kereket a váz alá fogja csavarni, amit az alsócsőnek kell elviselnie (a hegesztéseken kívül). Ha az ott elve gyengébb, ráadásul olyan irányban, ahogy terhelésre is hajolni fog, szerintem felejtős. Ha mondjuk az oldala lenne horpadva mondjuk el-/rádőlés miatt, akkor esetleg.
Az meg, hogy az ár korrekt, mert az alkatrészek érnek ennyit, és vázcserével is jól jössz ki, az tök jó. Csak akkor írja oda. Ha valaki csak megveszi (nem kérdezi itt meg a szakemböröket ), aztán a padkára rosszul emeli a kereket, és nem csak felütéses defektje lesz, akkor vajon ér reklamálni? Aztán lehet, hogy csak én gondolom túl. Amúgy nem jártam utána. Mennyiért árulja?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #168732 üzenetére
Az a lényege a bringás cipőnek, hogy kemény a talpa, nem hajlik annyira, ezért nem fáj benne a talp tekerésnél. Nyilván nem fogsz benne úgy lépkedni, mint egy sportcipőben, de mondjuk egy fullos túrabakancsban sem úgy lépkedsz, ami fogja a bokádat és nem szisszensz fel, ha egy éles sziklára teli talppal lépsz.
Az ilyen Shimano MT3 szerű túracipők szerintem utcai kinézetre teljesen megfelelnek. Illetve ezeket strapabíróbbra is csinálják, ezért műanyagosabbak. De mondjuk egy Salomon Speedcross sem az a jól szellőző fazon, mert más a cél.
Illetve el kell dönteni, hogy sétálgatni megyünk, vagy bringázni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #168735 üzenetére
Én ilyenben gyalogoltam elég sokat, vagy defekt miatt, vagy mert nem bírtam felmenni, átmenni valamin. Szerintem nem vészes. Ezekre mondod amúgy, hogy ortopéd cipő?
::Trunks::: a stucni két oldalán kilazítod a csavarokat (iiletve a tetjén nem tudom milyen az a megoldás, ott is kellene lenni egy csavarnak. Utána lehúzod a stucnit és a két hézagolót (kék és fekete, majd a hézagolókat a stucni alá téve megint összerakod. Így feljebb kerül a kormány, kevesebb súly lesz a kezeden. Ha még így sem jó, utána jöhet a kormány vágás és/vagy stucnicsere.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bringasisti #168750 üzenetére
Aliról biztos van olcsóbb, kérdés, hogy terhelés alatt eltörik-e, illetve a nem pontos fröccsöntő forma miatt elengedi a pedál, amikor nem szeretnénk. Meg van cicaszem
Amúgy vicces, lehet venni csak cicaszemet is, spdhez.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz illyesimre #168638 üzenetére
Én a Cube-ot a fék, az agyak és a 9 sebi miatt. A teló nem tudom milyen, de szerintem ezekből mindegy.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #168834 üzenetére
Nem
NKusz: nincs még egy ember, aki ennyire istenítené a hurrikánt... mondom mi van, megint új nick? Szürke a varjú, akkor igen.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #168860 üzenetére
Egyformán mozog, nyúlik mindkét oldal? Ha hátra nyúlsz, előre, ilyenek, nem vagy aszimmetrikus?
Ha nem, akkor nyújtással próbálkoznék.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ::Trunks:: #168873 üzenetére
Az eddig említetteken kívül még a bringabutik. Ha valami nincs az oldalukon, érdemes rákérdezni, be szokták szerezni (főleg alkatrészt).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ivana #168889 üzenetére
bike-discount sem pörög annyira, mire összeraktunk többen egy közel 200e ft-os rendelést, és leadásra került, addigra a harmada nem volt készleten, csak 1-2 hét múlva. Ilyen alap dolgok, mint Squirt, XT lánc stb... Mindenhol készlethiányok vannak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #168989 üzenetére
Ha bikemag v testbike apró lenne, ráírnék, de hívni én sem fogom. Mondjuk kicsit szedett vetett, 5 centis stucni, karos dropper, vágatlan fékcsövek, de én ezt még 160-ért sem mondanám soknak. Sok mindent alakítanék rajta, de a leszedett cuccok eladásával is jó vétel.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz atok666 #169025 üzenetére
Ha láttok majd versenyzői leírást, azt linkelhetnétek, hogy mi volt tényleg. Straván 85-90 km/h-s esésről írnak, 50 bringás, képeken véres szalagkorlát, mentőhelikopter... Egy környékbeliről tudom, hogy kórházban van bordatöréssel. Bringa 3 darabba tört.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169160 üzenetére
Vannak új hazai korlátozások? Nem csak a határokra? Egyébként tök mindegy, ha a verseny előtt egy héttel kitalálnak valamit, akkor nincs verseny. Ez sajnos most ilyen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #169203 üzenetére
Köszi, láttam, ezzel van tele a net (itt is volt). Elvileg lesz még egy Ave-tól (yt: segmentkings), csak vágás alatt van. Durva, néha gondolkodtam, hogy ha lenne outim, mennék versenyezni, de ez pont olyan, amiért már haveri focira se megyek: más hülyesége miatt nem sérülök le.
Azok a féktávok meg...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
bringasisti: hülyén lett kitalálva, de azért abban igazat adok, hogy ha valaki életében nem ment 90-nel, annak nem egy kanyargós, árnyas részen kell a boly közepén kipróbálni. Én is húzom a féket a Mátrában, akkor is, ha az előtte lévő távolodik. Oké, ez más kávéház, mert a szélárnyékból kiesel, de akkor is. Kicsit mindenkinek igaza van, meg nem is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz 6030D #169211 üzenetére
Akinek van Stravája, az olvassa el a kommenteket, tanulságos. (Akinek nincs, annak itt a remek alkalom )
Mondom, nem voltam még outi versenyen, nem is jön be a műfaj, de nem leszek álszent, máshogy megy az ember egy versenyen, és máshogy egy sima tekerésen. Egy monti maratonon tök idegen helyen én is bemegyek a beláthatatlan kanyarba fék nélkül, mert nem jöhet(ne) szemből senki, nincs ott túrázó család, kutyasétáltató, vagy fa keresztben az úton. Ha nagy a kanyar, akkor már a bejárata úgyis szét van fékezve.
Sok volt itt az adrenalin, első verseny, sok ember. ha elölről indul az elit, 2-3 percig szerintem ugyanígy el tudtak volna velük menni, annyi, hogy ők nem a közepén lesznek. Esés lett volna, max az elit csak hall róla, nem lesz akkora visszhang.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #169235 üzenetére
Mert nem nyomatékra húztad, azért.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #169311 üzenetére
Az előzőt én sem, a mostanit igen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Studi #169320 üzenetére
Szintén kombi oktáv, az XL-es 29-es váz kerékkiszedés nélkül befér döntött ülésekkel.
Nekünk mondjuk vannak bringatartók a tetőre, csak még rá kell magam venni, hogy vegyek kereszttartót 50e-ért, bár egyelőre nem kell, mert nem nagyon kell több bringát hordani (versenyre).
De tervben van egy belső tároló terve is: bal hátsó ülés ledönt, "arra" az első tengely rögzítve, kormány a vezető üléshez pókozva. Csak ehhez az ülést is ki kell venni, de legalább marad csomagtartó.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz balika21 #169326 üzenetére
Biztos linkeltem már, mert tetszik az ötlet. Nekem amúgy az a tervem, hogy szerzek (ingyen) egy rossz első agyat, és az lesz lerögzítve vagy a deszkához vagy az ülés hátulján ahhoz a rögzítőkéhez. Aztán lehet, hogy nyer a lustaság, és veszek kereszttartót.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz xy.zsolt #169332 üzenetére
7-8 kg bringa azért csak nem töri el saját magát ott, ahol a kerék felől érkező erőket is kapja. És oké, hogy más az erő iránya, de egy 80-100 kg ridernek egy hajtűben bedöntve van olyan erővektora ott, mint amit ez rángat.
Illetve én mindenképpen a sajátomat még gumipókkal rögzíteném oldalirányba, hogy ne mozogjon. Mondjuk nem karbonvilla, de akkor is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #169360 üzenetére
Igen, csak így nehezen fér be az asszony, a gyerek a hordozóval, a babakocsiváz mózessel, meg a bőröndök, cuccok. Ezért kellene a tartó az állítva szállítással.
A tető meg mondjuk a 3 bringa+3 ember versenycuccokkal lenne érdekes.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #169404 üzenetére
Én a Corollára mindig csak akkor raktam fel, ha kellett. Kb 3 perc felrakni a vázat, a bringatartóból meg mindig annyit raktam, amennyire szükség volt, de 3 bringatartó is max 10-15 perc. Szerintem hülyén néz ki egy kocsi üres tetőcsomival, akinek meg fütyül az ultragáz. Fogyasztásnál nem voltak akkora különbségek, az mindig 8-at evett , ha sokat ment országúton kocsisorban, akkor esetleg 7,5 alatt kicsivel.
Egyszer volt kiugró, tavaly a Balaton maratonra amikor mentünk. Eső, marha nagy szél, két bringa a tetőn, a 710-es elkerülőn olyan szembeszél volt, hogy 110-et ment padlón a gép. Akkor azt hiszem 10 lett a fogyi, de a pályán sem a kamionok mögött mentünk.
Ahhoz képest a Skoda termeli a benzint...[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #169415 üzenetére
Ha reggel tényleg 50 alatt lesz a pulzusod, akkor próbáld ki egyszer légyszi, hogy éjjelre felrakod a mérőkét, és logolod. Ha tudsz úgy aludni. Kíváncsi vagyok mit mutat.
Ha van kedve ilyen hülyeséghez, mástól is szívesen veszem az infót.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #169418 üzenetére
Nem tudsz beállítani olyat, hogy GPS-t ne nézzen (=görgőzés)? Igen, egész éjjel melletted az óra, utána felrakod Connectbe, vagy tök mindegy, nekem elküldheted a fit fájlt is. Csak arra vagyok kíváncsi, hogy kinek mennyire esik le a pulzusa alvásnál.
ZolkoW: Lásd fent.
bringasisti: azért nem akarok 24 órás vérnyomás és EKG mérőkkel aludni, főleg, hogy a sima holter is kényelmetlen (nem tudom, te hogy bringáztál vele), de a vérnyomás mérő ráadásul x időközönként fel is ébreszt a pumpálással. Ha meg nem akkor vagy szarul, akkor mindegy, hogy előtte vagy utána mér, nem?
De holnap megyek sportdokihoz, majd őt is megkérdezem (SOTE Városmajor, ahogy itt is ajánlották).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bringasisti #169431 üzenetére
Abból tudod hogy a fürdőszoba ajtó legközelebb épségben megúsza vagy vigyázni kell
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169434 üzenetére
Ja, nem nagy élmény, az eső sokat hozzátett.
Azért a Bükk meg a Mátra jobb ám, főleg a CRK.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169436 üzenetére
Nyilván a hegyekbe jobb útvonalat lehet rakni. Mondjuk nekem a velencei pálya tetszik, aztán az se magas.
A bükki infrastruktúrával mi a baj? Az utazás vagy hogy ott nincs semmi?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169452 üzenetére
A vizesblokk kb mindenhol ugyanaz. 2 magasnyomású, 3 slag, 10toitoi.
Na jó, crk-n talán van 10 slag.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169460 üzenetére
CRK: az amerikai iskola előtti parkolóban állsz kocsival (vagy a kis utcákban, vagy a főút mellett), onnan sétálsz át mindenért a versenyközpontba. Egy réten van az egész, tavaly 35 fok volt, a rajtba úgy álltunk, hogy aki a szélén volt, behúzódott a bokrok alá, a többiek meg álltak a tűző napon, negyed órát... nem tudom mi van odakint, de Váctól az Intersport sorozatos versenyek (amibe régen beletartozott a Duna és CRK is) mind 250-280 km-re vannak. Ahhoz már nem árt a szállás. Haverom volt a Görgői Vadulóson, arra azt mondta jó, meg Kassa ugye sokaknak etalon. A szegedi brigád meg Romániát emlegeti, hogy ott is nagyon jó, de az sincs közel innen.
zsocy: Gratula! Amúgy hány éve vagy 41 éves?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz 6030D #167885 üzenetére
No, semmi bajom, sportszív csinál ilyet hajnalban. Ameddig nincs panasz, mehet minden (röviden).
Volt terheléses futás, minden rám volt aggatva, érdekes volt. SOTE Városmajor, tényleg jó.
Mehet a versenyzés is, jövő hét SUP, utána Bükk. Forma nem lesz az igazi...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz vallas #169536 üzenetére
Köszi mindenkinek. Igazából zónát nem mondtak, meg ez futás, de kaptam rengeteg papírt, diagrammokkal, táblázatokkal, majd lehet, hogy valami okosat megkérek, csinálja meg a görbét.
Még augusztus közepén lesz egy lyme teszt, hogy tuti nem az, meg ősszel kontroll ugyanitt.
Ja, jó, hogy nincs baj, csak azért motoszkál az ördög, hogy mi volt ez, lesz-e még.
Bontok valami(ke)t, persze.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169550 üzenetére
3 hét, de hétfőig nem lesz különösebb, úgyhogy inkább 4.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #169557 üzenetére
Minden számít, amiért pontot lehet kapni egy sorozatban.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #169565 üzenetére
És ketten "nézitek" a tévét, vagy már hárman?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest