- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #165576 üzenetére
Már a Sup honlapon is fent van. Ha jöttél volna és végig mész, akkor dobogó. Kevesen voltunk, csak körbe kellett érni, meg '80 után születni.
itouchfan: ja, nem az a szegmens, mi is azzal számoltunk nevezéskor. Ez 3 km/~90 m szint, 20 kör. Ez két nappal előtte derült ki. Életemben nem mentem még ennyi szintet egyben, így a túlélés volt a terv. Sikerült.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz nrg.960 #165507 üzenetére
Nekem szokták szívni itt a vérem, hogy saját szerelőm van, mert birtokos esetbe rakom/ragozom. Néha szoktam olvasni a szerelőtök fb bejegyzéseit, az ilyen (tiétek, enyém) egy kincs, látszik, hogy szereti, élvezi amit csinál, és mindenkiét úgy, mintha a sajátját csinálná. Mindenkinek csak ilyen szerelőt!
Runner, marketing tipp hangzott el.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #165588 üzenetére
Hát ez az, hogy az ment egy hete a bejárós videó alapján, hogy sár lesz, agyag lesz, csúszik a fű, ha sínyli a technika, kiállunk (nem én), mindmeghalunk.... Erre olyan szárazság lett, hogy volt olyan kanyar, ahol a hajtűben 10 cm mélyporban fordítottuk vissza a bringát, minden porzott, a 3 km-ből 200 m volt árnyék. Plusz folyamatos szél. Képet nem rakok be, de a mez vonala az árpádsávos zászlóra hasonlít. Beszámoló már jönne, de babaruha vásárlás van a laptopon, mobilon meg nem pötyögök.
nrg.960: Józsi más világ, ő a világból kimegy, és elver engem. Ja nem, mert Master 2.
ZolkoW: a 81-ről a vágott tarlón meg a köves úton mész haza? Jó volt, gyere 27-én. Volt két rakás raklap is, mint akadály. Lefelé... Voltak cx-szel is. Ilyen, amikor BuZsó (dobogó teteje) magának épít edzőpályát, csak a többi vergődik rajta. 20 körön 5 kört kaptam tőle. Hellószia!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Superior körpályás maraton - Törökbálint
Idén rendezte volna a Superior csapat az első 4 versenyes sorozatát, de a korona vírus miatt a versenyszezon nem kezdődött el, és a jelenlegi rendeletek alapján is talán augusztus, szeptemberben lehet versenyezni erdőben. Azért, hogy ne legyen minden verseny (amit esetleg megtartanak) ebben a két hónapban, sőt, korábban is lehessen versenyezni, kitalálták, hogy a tavalyi 24 órás verseny területén szerveznek egy zárt pályás versenyt, mert azt lehet. Először úgy volt, hogy csak a versenyzők lehetnek a területen, de nemrég változott a rendelet, és a szurkolók, kísérők is jöhettek. Gyakorlatilag a kényszer szülte a versenyt.
Barátokkal mentünk, kényelmes volt, mert egy dobozos autóval vittük a bringákat + az egyikük családdal kocsival. A "rajtcsomag" egy Casco csősálat és két nagy és finom muffint tartalmazott, mindenkinek előre csomagolva. Mivel a rajtban nem lehet megoldani a távolságtartást, ezért az volt a kérés, hogy mindenki a csősálat használja, majd rajt után le lehet venni (rajt előtt fél perccel le lehetett). 30 és 60 km-es távok voltak, 10 és 20 kört kellett menni. A pályáról előre nem sokat tudtunk, a tavalyi pályán 3 km-en 40 m szint volt, tehát 800 m szinttel terveztünk. aztán a hét közepén kijött egy pályabejárós videó, hogy 100 m szint van, és terepjáróval 8 perc alatt mentek körbe. Előtte nap esett az eső, sárra is készültünk. 4,5 óra szintidő volt megadva, tehát 12 perces körökkel 4 óra alatt be lehet érni, de azért necces. Soha nem tekertem még ennyi szintet egyben, elvárás nincs, érjek körbe.
Érkezés után felszerszámoztuk a lovakat és elmentünk pályát járni. Egy hosszú murvás emelkedővel indul, majd elkezdődik a fel-le a füvön. Ez brutál rázós volt, volt ahol nem volt fű, máshol 5 cm magas kemény csomók, néhol vízelvezető árkok keresztben. Ezen ment a hullámvasút, megspékelve két épített akadállyal, ami lejtős részen lépcsőzetesen elhelyezett raklapok voltak. Szerintem ez amatőr szinten kicsit túlzás volt, illetve a rázós pálya is, ennyi szinttel. Főleg, hogy volt gravel kategória.
A pályabejárásról úgy jöttem le, hogy haza akarok menni. Nem tetszett, hosszú lesz, unalmas a pálya, ha bénáznak előttem a raklapokon, abból esés lesz (mint anno a Mátrában).
Aztán csak beálltunk a rajthoz, és elindult a mókuskerék. Sok mindent nem tudok róla írni, elkezdtem egy tempót, ami jól esett, és úgy voltam, hogy ez talán jó lehet, 11 perc alatti első kört mentem, nem szállt el a pulzus, a második kör is 11 perc körüli, jó lesz ez. Megtanultam, hol lehet pihenni, hol kell ülve, hol állva feltekerni, hol vannak a nyomvonalak, hol laposabbak a raklapos lejárók. Viszonylag azonos időket mentem (fenti linken az eredményeknél látható), közben számoltam, hogy a tervezett átlag 12 perces körökön belül vagyok, csak végig kell menni. Kulacsból normál maratonra kettőt viszek, illetve a frissítőpontokon iszok 1-1 pohár vizet, de itt a helyzet miatt mindenki csak a saját kulacsba tölthetett. A haverom párja bevállalta, hogy adogatja nekünk a kulacsokat, és nagyon profin csinálta, kb 50 %-ban neki köszönhetem, hogy végig mentem. Magamtól nem frissítettem volna ennyit. Itthon bekevertem két kulacsba 4 zselét, 3000 mg L-karnitint, 3 sótabit, ezen kívül a bemelegítős kulacsban volt még egy zselé. Az utóbbit csak félig ittam meg, így vízzel feltöltve ezt is leadtam neki előtte. Pontosan nem tudom, de ezeken kívül talán még megittam 2 kulacs izót, meg egy kulacs vizet. Baromi meleg volt, a pálya full száraz, poros, időnként a szél is fújt, és összesen 200 m árnyékos rész volt a pályán. Sokat kivett az emberekből.
Esemény nagyon nem történt, Buzsó 5x körözött le , volt aki csak kétszer, de én is köröztem mást, kerülgettük a gyerekeket, lassabbakat, illetve egyszer az egyik rámpán a srác letolta, majd megállt az alján a jó oldalon, az előttem lévő lassabb ember meg a másik oldalon volt. Kiabáltam neki, hogy ne álljon meg, de csak ott maradt, így mellette kellett lezötyögni, de nem volt végül is gond. A 16-17. körnél már mondogattam magamnak, hogy innen ésszel, nem szabad hibázni, nem kell semmit túlvállalni sem fel, sem le. A lábfejeim fájtak, azt hittem az új cipő miatt, de erre többen is panaszkodtak, azt mondják, hogy rázós terepen felfelé taposás kikészíti a talpat.
Utolsó kör, már rottyon voltam, szinte senki nincs a pályán... beérek, bemondják, hogy 3., abszolút 15. Mi van? Mindenki kiállt? Hát, sokan (szintén eredménylista a linken). Gyakorlatilag utolsó lettem a kategóriámban.
Örülök a helyezésnek, de ez tényleg csak arról szólt, körbeértem, a kategória első Búr Zsolti második Cser Gabi ezer éve XCO-znak, Buzsó csinálta a pályát, magyar bajnok több mindenben, külföldön versenyez.
Kíváncsi vagyok, a következő 3 versenyen milyen pálya lesz, ugyanezen a területen. Majd meglátjuk.
Képek: [link] [link]
Középen Vas Péter, Balázs és Kata Blanka apukája, szerencsére 10 méterrel előbb beértem a 19. körömről, mint ő a 20.-ról, így nem kaptam kört tőle.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #165630 üzenetére
Kört számolni nem kell, mert bemondják, meg a km-ből látod. Inkább érdekes, hogy 5-6 kör után már úgy mész a pályán, mint valami hazai trailen, minden méterét ismered.
A kajánál ha arra gondolsz, hogy mi van a kulacsban, akkor igen. Annyi, hogy maratonon az egyik kulacsba töményen van az okosság, a másikban csak víz van, így ha nem kívánom az édeset, lehet vizezni.
Amúgy elszámoltam, volt még egy zselé, amit leadtam a kulaccsal, és az egyik izósba belenyomta a csajszi.bardi: én azért megyek nagyobb vázzal, mert a full kihúzott nyeregcsövek hajlottak alattam. Ha a 400 kevés, akkor nagyobbat tuti nem raknék bele.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #165645 üzenetére
A 12-es Shimanoból mind microspline kazettás, nem? Tehát cserélned kell, ha van egyáltalán ahhoz az agyhoz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #165735 üzenetére
Ma van? Boldogat!
Valld be, hogy azért vetted, mert kék-fehér-fekete, még ha a kék nem is fog látszaniMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #165783 üzenetére
Én benne vagyok? Nem bírtam végignézni ezt a remek formátumot.
Videón nem adja annyira vissza, merev géppel, kihúzott nyeregcsővel azért pont az a magasság volt az alja, hogy ha bizonytalan vagy, és húzol kis féket, vagy beül a teló, akkor esel. A maratonozóknak eleve nem nagyon szükséges a technikai tudás, nem azon múlik, fontosabb, hogy végig bírd tekerni. Ezért itt van a legtöbb kezdő, aki tényleg csak azért jön, hogy kipróbálja milyen egy lezárt pályán versenyezni másokkal, és a saját határai feszegetni. Volt olyan, aki az első körben már tolta a felfeléket. Ő tuti, hogy le is tolta a raklapon, de voltak olyanok, akinek szerintem az is kihívás volt. Nem értem egyébként, úgy volt hirdetve, hogy az akadályok kerülhetők lesznek, és meg is lehetett volna úgy csinálni, hogy tesz bele egy kunkort az ugrató mellé a fűbe, hogy aki nem akar átmenni, az kerülje, de ezzel ne menjen át gyorsabban az adott szakaszon.
Na mindegy, az eredményhirdetést is azzal kezdték, hogy kinek tetszett, kinek nem, meg este jött a mail, hogy mondjunk véleményt, mit változtatnánk, szóvel legközelebb lehet, hogy jobb lesz.
Az ugratós gyerek nem tudom ki, de voltak ott olyan 12-16 éves srácok, akik felfelé simán elvertek engem is, nálam erősebbeket is, járnak technikai edzésekre, kb a bringán nőttek fel. Esélyes, hogy valamelyik volt.
Ez a bringával együtt mozgás valószínűleg nálam sincs meg, mert amikor a bringás haveroddal együtt tekertünk, ő is sorolta, mit csinálok szarul a lefeléken.Teasüti: azért jó így megoldani a dolgot, mert ha csinálnak egy printscreen-t, akkor az ügyvédnek könnyű dolga van, üzletrontás, csá. Értelmes bolt kezeli a vevő panaszát, ellenben nem dől be ilyen kiraklak a Blikkbe szövegeknek.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #165788 üzenetére
Ha valaki csinált onboard videót és megtalálom, akkor majd linkelem, ott jobban fog látszani, hogy az a raklapos tényleg nem olyan volt, mint amikor lejössz 4 raklapról (~4x15 cm).
Kamaraerdőt is a Buzsó tervezi, azért brutál/nem unalmas. Majd valami bringázást összehozhatunk a nyáron.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #165829 üzenetére
Szép egyenletes a pulzusod.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #165833 üzenetére
Nem, az jó. Az a baj, hogy 170 az átlag. Illetve nem baj, de én belehalnék.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #165837 üzenetére
Karira valami wireless órát kérj.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #165846 üzenetére
Sok-sok hosszú, alacsony pulzusú tekeréstől (=alapozás) fog lejjebb menni a pulzusod. Ehhez el kell engedni azt, hogy zavar, hogy csak 18-20-as átlagod lesz, unalmas lesz, monoton, de valamit valamiért. Ha ez neked fontos. Ha nem, akkor hagyjad. (Bár kétlem, hogy bárkinek jót tenne, ha folyamatosan maxon pörög a szíve.)
Azért néhány számot iderakok:
Tegnapi regeneráló: 1,5 óra / 104 bpm / 22,8 km/h
Vasárnapi reg: 1,5 ó / 104 bpm / 21,7 km/h
Szombati verseny: 4 ó / 158 bpm / 15,3 km/h terepen, 1900 m szinttel
Egy hétköznapi aszfalt: 1,5 ó / 146 bpm / 27,7 km/hEzek montival aszfalton, a regenerálók reggeli és kávé után.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #165851 üzenetére
Alapból ilyen 80-90-en pörgess, aztán később majd lehet játszani olyanokkal, hogy a pulzus marad ugyanaz, de a pf csak 60. Ott más az anyagcsere, és "pihen" az izom is, majd vissza. Mondjuk 5 perces váltásokkal. De kezd úgy, hogy a pulzus alatta maradjon, a többivel ne foglalkozz. Az is bőven elég lesz, hogy 2 órán keresztül nem az utat figyeled, csak a pulzust az órán. Ja fölé menni nem ér, akkor vagy gurulj bele, vagy válts vissza. Ha 140 a cél, akkor a 141-nél már vesztettél. Jó szórakozást.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #165855 üzenetére
Láttam. (Hasaggymeg, Bikefun katalógus pdf, 125 Mb) Fura, mert a képen meg a Gunn-Ritás tekerés van, amin nem voltam. Kiemelték, hogy idén már legyenek normális eredményeim.
Én amatőrnek tartom magam, mert nagyon sok mindenről nem mondok le, amiről a profik igen, illetve tényleg csak addig csinálom, amíg fontosabb dolgokban nem okoz gondot (vagy ezt nem tudom kezelni).
Az úgy volt, hogy 2014-15 környékén elkezdtem nézegetni az ő videóit a magyar maraton versenyekről, és megtetszett. Nem is a versenyzés, hanem az, hogy van egy kijelölt pálya, amin végig lehet menni anélkül, hogy a térképet bújnám, vannak frissítők, tök jó buli az egész. 2015 júliusban vettem meg a Focust (fél év fórumolvasgatás után...), hogy ez jó lesz, menjünk versenyekre. Fél évig csak ismerkedtem a tereppel, karácsonytól volt spd-m, 2016 februárban a váci cx versenyre (akkor még nem volt felkapott, szinte csak montisok voltak) még kölcsön bukóval mentem, majd áprilisban már sajáttal a pilisszántói XCO-ra. Az volt az első maraton verseny, a pályabejárásról véres kézzel jöttem le (spd), meg úgy, hogy elfáradtam, hogy megyek én itt 4 kört (visszagondolva baromi jó pálya volt, kár, hogy megszűnt. Benkó László, Barbi apukája szervezte még, ha jól tudom). Végig mentem, toltam is (XCO versenyen...), talán utolsó is lettem, de akkora élmény volt a tömegben menni az elején (összeérnek a kormányok, a vádlidon érzed a másiknak a kerekét), majd nézni, hogy a többiek hogy mennek, hogy mondtam, hogy ez kell nekem. 2016-ban havi 1 verseny volt a terv, egyedül mentem (+ asszony), kb 20e Ft volt egy verseny mindennel együtt. De nem érdekelt, korcsoport 35-40. helyeken úgy jöttem be, hogy vigyorogtam. 2016-ban ismertem meg a szerelőmet, onnantól ő csinálta a bringát, azt is tudtam, hogy edz bringásokat. 2017-ben már pedzegettem neki, hogy mi ez, hogy megy, mondta, hogy egyelőre nem tud mást vállalni, de amúgy is vegyek egy pulzusmérős órát, az az alap. 2017 májusban kitaláltam, hogy én most marhára rágyúrok a hó végén lévő Szilvás maratonra, mászkáltam 2-3 naponta a Naszályban, felfelé, mindenféle nyújtás meg regenerálás nélkül. Már a verseny előtt is fájt a lábam, a versenyen is, majd azt követő pénteken reggel nem tudtam felállni az ágyból a sérvem miatt. Akkor kezdtem el utána olvasni, hogy ez így annyira nem fain, van egy folyamat, amit csinálni kell, különben csak hátráltatom magam. 2 hét fekvés, majd 2 hónap gyógytorna után ismét tekertem, rendszertelenül. Aztán 2018 január elején megvettem az M400-at, majd rá két napra összefutottam az edzővel, és mondtam neki, hogy pulzusozok, jönnék edzeni, volt hely, mentem. Megbeszéltük, hogy mi a versenycél, mennyit tudok edzeni (4 munkanap, 1 szombat, ebből lett az 5+2...). Jó, középtávozol, 4 óra a cél, akkor szombaton menj 4 órát 140 alatt. OK, de hogy, csak menjek? Csak menj 2 órát, majd fordulj meg. Fölé ne menj, ha nem tudod tartani, gurulj bele, válts vissza. 4,5 óra lett, úgy eléheztem, mint még soha (annyi csokit vittem, mint a 4 órás kirándulásaimra), 140-es pulzusnál az eléhezéskor 12-vel tekertem és homályosan láttam. Boltban vettem fél liter kakaót, egy kakaóscsigát, meg 2 kiflit, kb 3 perc alatt ettem meg, amikor megint láttam, akkor elindultam, és láss csodát, ismét 22-vel szaladt a bringa 140-nél. Innentől kezdve együtt dolgozunk, lecsesz, dicsér, támogat, ötletet mond, szerel, ha kell, akkor azonnal. Ahogy már írtam, szerintem minden tuningnál jobb egy edző, aki külső szemmel hoz döntést.
Aztán ahogy csináltam az edzéseket, úgy gyorsultam, jöttek az eredmények, ez ugye motivál, ha nem ment valami, annak is megvolt az oka, lett rá B terv és ennyi. Kellett hozzá az is, hogy a feleségem támogasson benne, még akkor is, ha heti szinten viták vannak a bringázás miatt. Marha sok előre gondolkodást igényel, gyakorlatilag egy hétre előre tudom, hogy mit akarok csinálni, és úgy igazítom a többi dolgot, vagy ha nem megy, akkor megnézem, hogy hogy lehetne.
Ennyi, sorry, ha hosszú volt, szerintem így kerek a történet.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #165905 üzenetére
300-at szerintem nem pumpáltam az elmúlt két év alatt. Ez is egy hobbi?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
SUP 2. forduló infók, mailben jött, ide rakom, aki esetleg gondolkodik rajta. Gondolom majd az oldalon is frissítik:
2. futamot a következőkben módosítjuk:- A családi futam 3 körös marad. A rövid táv 7 körre , míg a hosszabb táv 14 körre módosul.
- Az adott távot elsőnek teljesítő versenyző után, már nem lehet kimenni újabb körökre az adott táv résztvevőinek.
- A technikai akadályok mellett elkerülő utakat alakítunk ki, hogy a torlódást és a balesetveszélyt elkerüljük.Illetve a kísérőknek majd belépőt kell fizetni a kempingbe.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz itouchfan #165944 üzenetére
Cx-en is így van, most pl a Buzsó várt rám 55 percet, valakire többet. Ha az ő utolsó köre után nézik a beérkezést, akkor egyszerre ér véget a verseny, nem kering még 4-5 ember a pályán.
bardi: 10000 swing kihívás, keress rá, hajrá! 2012 óta bellezek, kisebb megszakításokkal (törés, sérv, korona). Azóta csoportos foglalkozáson, edzővel, ha nagyobb súllyal akarod, akkor neked is ezt ajánlom.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz szuszinho #165957 üzenetére
Ha normális újban gondolkodsz, akkor nagyon egyszerű: 29"-es lesz, 26" nem.
Toobee: jó ez a teszt, köszi, bár még van egy kis időm gondolkodni. Bár nagyon úgy vagyok vele, hogy ehhez a mókához kelleni fog egy másik bringa, mert mindenképp első ülést szeretnék, viszont ahhoz meg rövidebb váz kell, hogy ne a gyerek fején feküdjek. Szuper, akkor már egy outit és egy játszós bringát is kell vennem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #165964 üzenetére
Haverom szombaton kiállt a versenyből, mert elkezdett ereszteni a hátsó gumija. De igazából ez csak az ürügy volt, már előtte is szenvedett, szóval mosolyogva fogadta a defektet. Nálam volt tegnapig a bringája villás állványon, hogy ne deformálódjon a gumi. Egy szög volt benne, tegnap megnéztem, lötyögött benne a tej, felfújtam 3 barra, és tartotta. Elmentünk tekerni, megáztunk, jó sarasak lettünk, de a gumi bírta. Már megvan az új külső, a héten felkerül, pedig érdekes lenne, meddig megy el szöges gumival.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #166039 üzenetére
Gondolom ezek is egyen láncmérettel jönnek, így ha nem a legnagyobb vázút veszi, akkor még jó is lehet (mert általában rövidíteni kell), nem? Amúgy ja, nem érdemes toldani.
bringasisti: esélyes, hogy egy 2,3-as terep gumis fullyval tartósan szeretne síkon veretni 40-nel, nem? A 34/10-is 43 km/h 90 pf-on.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bringasisti #166056 üzenetére
Egy 40-es tányérral pont tökön lőné magát egy erdei emelkedőn. Nekem a 10-es keréken sem ugrik a lánc, ha nincs elkopva, szóval ott nálad valami nem volt rendben.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #166078 üzenetére
Mi ez a retek a láncon??
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #166133 üzenetére
Teljesen jó, hogy tudsz 1 órát menni városban 122-es átlag pulzussal, és az emelkedőkön sem száll el a pulzus. Jó ez. Jók az 1 órák, annyi, hogy majd télen csinálj olyat, hogy amennyit szeretnél egyben tekerni a szezonban (verseny, egy napos bringázás, kedvence körök összefűzve), annyi időt nyomj alapozóban is, hogy szokja a szervezet azt az időtartamot. Nálam ez 3-4 órás maratonokra tervezve 3-4 órás tekerések.
Wax: jó volt, de nem szerettem, hogy híg, ezért csöpög mindenhova, illetve szerintem kevésbé tartós, mint a Squirt. Most visszatértem a Squirtre (fél dobozzal ezelőtt), de ennek főleg az az oka, hogy a haveri társaság szinte havonta rendel egy nagyobb pakkot valahonnan, így megéri. De ha gyorsan fog kelleni, akkor simán használni fogom a Soudal-t is. Amit linkeltél, azt nem ismerem, de ha olyan, mint a bikeworx, akkor nem biztos, hogy jó lesz. Majd írd meg.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hínár929 #166167 üzenetére
Én nem próbáltam, csak olvasgattam, illetve egyszer volt egy flakon a kezemben, de az olyan volt, mint a víz. Én kb heti 2-3x kentem a Soudalt, de ez függ attól, mennyit megy, hol és mennyit mosod. Elvileg a wax akkor is ken, ha hangos a hajtás. Ha nagyon porszáraz és fénylenek a görgők, akkor már azért kenni szoktam.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Kinek mi a hangos, ugye! Ha elmegy mellettem egy outi, annak 9/10, hogy van hangja a hajtásnak. Nem azért, mert nincs olajozva, hanem az a dry olajos hang. A bewaxolt lánc síri csöndben van, a hangja van, az az, hogy kezd megjönni. Ha úgy kerepel, mint az outisok, akkor már tegnap kenni kellett volna.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz _adaml21_ #166193 üzenetére
Szerintem nem lesznek olyan jó használt árak ősszel sem, mert a legtöbb ember bement, és örült, hogy van bringa, nem nézte, hogy jó az ár vagy sem. Bukni nem akarnak rajta sokat fél év alatt, ezért az lesz, hogy a 200e Ft-os bringák ott lesznek az apróban 180e-ért, 50 km-rel, "inkább megtartom" szöveggel.
Amúgy én is sajnálok egy 250e-s használt outit, április végén néztem azt hiszem, úgy voltam vele,hogy ha vége, akkor hátha olcsóbb lesz, erre eladták 1 hét alatt. Haverom ismeri a bolt vezetőjét, pont beszéltek erről, hogy mindenki azzal kezdi, mit lehet alkudni, mert jön a világvége, ők meg kiröhögik, hogy egyrészt van kereslet, másrészt meg nem fog belőle mínuszosan kiszállni, akkor elvan itt egy évig.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz #75376384 #166218 üzenetére
Olyan, mint a nagyhideghegyi sotter, csak ezen a képen több a filter. Jöhetnek a képek.
Ha valami mappába rakod és megosztod, az is jó, vagy mobilon egy sima szerkesztés utáni újramentéssel már csökken a méret (meg a minőség).[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #166310 üzenetére
Reg 90, állóképesség 75-90, izomerő fejlesztő 60-70
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #166320 üzenetére
Regeneráló 90 pedálfordulaton
Amúgy ha nagyon lazát akarsz, mehet fölötte is, csak kb egyhelyben állsz. De jót teszMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #166663 üzenetére
Aztán lehagy a montis a 1x hajtással.
Nem akarok senkit vásárlásra buzdítani, de a baráti körben nem sok olyan ember van, aki nem használtan vett karbon bringával nyomul, és még senkinek nem volt törése (még ha javított vázzal át is verték). Ezek a bringák nem a cukrászdáig mennek bringaúton, szóval, kapnak terhelést (az outi is), ha valami gyengébb lenne, mint a gyári, tuti, hogy törött volna már. Az egyik srácnak az előző bringáján volt olyan (még 26"-os őskarbon), hogy a bal oldali láncvilla megrepedt, azt alubetétes technológiával javították, 2 évig versenyzett vele, majd valami haverjának adta, aki azóta is járja vele az erdőt.
Brutál pára volt itt délután, nem is ment fel a pulzus a hegyen. Vártam, hogy jöjjön az eső, és mehessek haza, de csak csöpögött, így végigszenvedtem. De legalább utána volt még egy óra babakocsikázás is (tökéletes levezetés ). Nekem jobban hiányzik a meleg, száraz idő. Az eső mondjon le!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Pff, nekem is felnyársalta, átszakííította, szinte letépte.... aztán hazatekertem még. Mé' nem maradt otthon a hülye spanyol? Remélem karanténba rakják, üldögéljen a kórházban. Bár lehet, hogy jobb, mintha a helyi bringások várnák a kórház előtt, mert ilyen hírverés után esélyes, hogy a helyi polgi ki fog menni összeszedni a raklapokat, hogy lássák, rend van a faluban.
Ebike: a múltkor a 4-5. kör környékén köröztük az egyik ebike-ost. A másik az kb 1,5x olyan gyorsan ment, mint én, a raklapot egyben átugrotta (az analóg fullysok sem...), kanyarban is szépen berakta, lábát kirakva. Utána mondták, hogy amúgy valami terepmotoros csóka. Aztán a vége felé egyszer csak tolja. Röhög, mondom mizu? / Elfogyott a delej... / Hát tekerjél. Mennyi, 22 kg? / Inkább 25. Aztán mégis körbe ért, mert nem lett dnf. Gondolom volt másik aksi a depóban. A mostani kiírásban már benne van, hogy nem lehet aksit cserélni, mindenki gondolkodjon előre és szenvedjen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #166766 üzenetére
Szerintem meg csőrössel érkezett, csak már nem volt rendesen alatta a bicaj, és a nyeregre ráterhelt a felső testével, az eltörte a nyeregcsövet, meg megrogyasztotta a felső csövet, majd a megmaradt csőmaradékba esett bele gondolom combbal, teljes testsúllyal.
Én gyerekként láttam egyszer ilyet, ott a srác az árkon akart átmenni bmx-szel, befordult a kormány, ő meg belesett combbal a kormányvégbe. A korábbi esésektől a markolatnak már nem volt meg a vége, ezért a kormánycső szépen bement a bőrön keresztül. Mondjuk nagy baja nem lett, talán mentőt sem hívtak, csak a szülők vitték be.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz sz_abika #166784 üzenetére
Azt tudod, hogy a BOA csak az egyik fajta damilos rendszer neve? Ha nem pont ez kell, hanem a damil a lényeg, akkor vannak Northwave cipők (a full damil drágább), illetve haverom Force cipőt vett most, az se rossz. Mindegyiknél más a rendszer neve.
Bár full damilosban szerintem nem lesz olcsóbb a Fiziknél, csak ha készlethiányos. Azt kell venni, ami tetszik, az lesz a legtöbbet a lábadon (mármint nem a kényelem, hanem az árral szemben).[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #166790 üzenetére
Én biztos nem raknék montira sebesség szenzort. Még egy kiálló valami, ami gyűjti a koszt, sarat, ha meg beleakad valami, akkor elhagyod. (Jó, nyilván az agyon a sebességszenzorba nehezen akadnak meg dolgok.)
Én GPS-es óráknál amúgy sem látom értelmét, kivéve, ha mondjuk az Alpok alagútjaiban tekersz napi szinten, vagy aluljárókban, de ezt már párszor leírtam. Pl. a Strava szegmens úgyis azt nézi, hogy mennyi idő telt el az eleje és a vége pont között. A két órás körödön se fogja nézni senki, hogy most egyenletes sebességet mentél, vagy ugrált össze vissza, a lényeg, hogy meglegyen a 30-as átlag.
Nekem például ma reggel is a párás, fás részeken mutatott fals értéket (mondjuk 27 helyett 22-t), de most mi történik ilyenkor? Kiértem onnan, jó lett, a teljes tekerésnek meg jó a táv és az idő (ezáltal átlagsebesség) értéke is.
Montin annyiból gáz, hogy ha bekapcsolod az autopause-t, akkor ha nagyon lassan mászol (3 alatt...), megállítja, majd akkor indítja el, ha mondjuk 5-tel mész. Ha nem kapcsolod be, akkor meg ha megállsz, pörög az időd. De ezek megint apróságok szerintem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest