- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
Hirdetés
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Ghost of Tsushima technikai teszt
gp A Ghost of Tsushima a Sony eddigi legnépszerűbb PC-s átirata, mely megelőzte még a God of Wart és a Spider-Mant is. De vajon maga a port is hozza az ehhez illő technikai minőséget?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
Még egy Mátra beszámoló, de igazából a fully és a dropper rész miatt linkelem, az szerintem több embert érdekel.
Aki nem ismerné Kefét, egy kis infó: 2014 óta kettő kivételével az összes Top Maraton versenyt plusz a Crosskovácsikat megnyertem, ez összesen 23 győzelem...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz benfolds #147170 üzenetére
Nem akartam beleszólni, mert nem gyúrok, de ha ennyit akarsz izomból hízni, akkor a 80e gépre az eltörpül a kaja mellett. Ha majd nekiállsz kiszámolni miből mi kell a tömegnöveléshez (nem koksz, makro!), Akkor látod, hogy kb ennyit fogsz elkajálni egy hónapban. Régen én is kitaláltam, hogy akkor tömegeljünk, kaját kiszámoltam, két hét alatt fogytam... mert végre normál kaját ettem, jó összetétellel, csak a 2500-3500 kcal kevés volt a 85 kg-hoz.
Amúgy hajrá, jön a tél, kevesebb lesz a bringa, lehet teremben edzeni. Csak meg kell határozni, hogy mi a cél tavaszra: a "strand test" vagy az "állóképesség". Az idézőjelek hangsúlyosak, nem vitaindítónak írom.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz eladogeppc #147195 üzenetére
Egyik sem kazettás, legalább is a leírások és a képek alapján. Én a Kellyst venném.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz szkink #147240 üzenetére
Hogy fájhatott a segge másnap... komoly "race" lehet, bukó nélkül a fates gyerek...
eladogeppc: szerintem vedd meg a Kellys-t, és kérd meg a boltot, hogy cseréljék ki a hátsó kereket kazettásra, és tegyenek rá egy kazettás 7 sebességes sort. Mindegyik van nekik a webshop alapján, és ha semmit nem akarnak levonni a gyári cuccok miatt (eladod te), akkor is 20e Ft-ot költesz rá pluszban. Gondolom bele tudják építeni a bringa árába, tehát EP-re megveheted.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz szkink #147248 üzenetére
Szerintem a fat-es szitált be, előfordul, én is nyomtam már srácot palánkra sprintnél, szerencsére tapasztaltabb volt, mint én.
Az viszont, hogy az spd-s xc-s aszfalton nem sprinteli le a tornacipős fat-est... pff... meg is érdemli.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #147290 üzenetére
Audit (de lehet hogy már mást is) vehetsz műanyag rugóval, ami folyton mozog, mégsem törik el. Ellenben nincs forgáspont, amit szervizelni kell.
Lánchossz: nekem ugye nincs lehetőség keresztbe váltani , úgy van beállítva a lánchossz, hogy 42-n a váltót még előre lehet tolni, de két szemet kiszedve már nem ér össze, vagy full feszülne. Ilyen volt a 3x10 is, mondjuk ott figyelni kellett, hogy keresztbe ne menjen rá az 1000 watt, mert akkor valami rottyanhat.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Azt hittem a Trek videó csak valami september fool lesz, de nem, tényleg létezik. [link] Érdekes mondjuk az összeállítás, karbon kerék + Sram NX. Nekem nem tetszik, de nem tudnám megmondani, miért nem. Talán hiányolja a szemem a rugóstag látványát.
(#147206) Csokicsibesz: Rose Thrill Hill ... A 2-es jó cucc, mondjuk közel 1 milláért már legyen is az. Az a matt zöld szín a skinwall külsőkkel jól néz ki.
zoli03: hol tart az új XC projekt? Megvan már?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #147414 üzenetére
A fókán volt (nyomtatott papíros) Sram alu görgő (1250 Ft/2 db postával), teljesen jó volt, kicsit hangosabb, amíg nem kopik a lánchoz, de jól néz ki. Vegyél ilyet, kenőanyag se kell bele, mosod, visszarakod, kész. Vélemény jöhet.
twine: minimum 3 helyen kell engedélyezni, hogy ne lője le a Stravát, ha a telefonod le van zárva, nem aktív a kijelző, más használja a memóriát stb. Keress rá a Strava + telefonra, hátha kidobja, mik a szükséges beállítások. Ha sikerül, teljesen használható lesz.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #147537 üzenetére
Köszmindenki!
Nem áztunk, 8-12 között tekertünk, mikor beértünk csepegett, meg utána szakadt.26,6-os átlag a 98 km/1500 m-re, az utolsó pár km nem számított már bele, az nem nyélen volt. Nyilván a keménymag nem volt jelen az esős idő miatt, de azért én így is maxot mentem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Gyors összefoglaló: Pilisi tekerő Profi 100 táv. Térkép pdf
Nem verseny (!), csak teljesítménytúra, 8-tól 9-ig lehetett indulni ezen a távon, kaptunk egy papírt, amit az ellenőrzőpontokon pecsételtetni kellett, és az indulásnál és a végén ráírják az időpontot. A 3 leggyorsabb kap kupát, de nincs chipes mérés, ha 1 percen belül érkezik valaki, akkor holtverseny (jelen esetben a másodikak).
2 éve voltam itt, tetszett a családias szervezés, gondoltam most összeszervezem a hétvégi hosszú tekerést egy ilyennel, és megpróbálok az outisokon maradni, hogy magas legyen a pulzus. Végig szakad esőben mentem a kocsival Szentendréig, de mire odaértem elállt és a radar sem mutatott újabb esőt. Nem is neveztem előre, csak a helyszínen, nincs tét, ha nagyon esik, nem szívunk. A nevezés nem ment zökkenőmentesen, volt egy kis kavarodás, de 8:03-kor elindultunk, nem sokan, nem néztem, de szerintem max 30-an voltuk. Az volt a terv, hogy Visegrádig elpörgök az emberek mögött, ha bírok, aztán a dombokon meg ahogy adja.
Indulunk, két kanyar, sétány, sehol senki, ketten vagyunk elöl egy idősebb sporival. Beálltam mögé, de vizes volt az út, nem lehetett centizni, mert nem láttam semmit, kicsit oldalazva mentünk. Leányfalunál szerencsére jöttek még 3-an, elindult a vonat, volt egy külföldi srác, előre állt, majd mutatta, hogy forogjunk. Végre. Na, ez nem ment zökkenő mentesen, mert nem volt meg, hogy az első áll ki, vagy a hátsó jön föl, meg a nézelődést se fogták a többiek. Mindegy, megyek én, aztán jött más is. A lánctalp még mindig nem ment, a második helyen meg nekem annyira nem volt jó, kiszálltam, be a végére, menjetek. Ez tartott két percig, aztán mindenki szépen így kiszállt. OK, elértünk Visegrádra (21 km, 34,9-es átlag...), irány fel Mogyoróhegyre, váltó lejjebb, kiállok, lendületből megyek, visszanézek, mi van? Höhh, na ott szállt le a lila köd, hogy itt ma leshet valami. Első pecsételés a Silvanus Hotelnél, első vagyok, csajok pöcsölnek (magamnak töltök vizet...), srácok felérnek, indulok, jönnek ők is. Gurulás, majd ismét fel, az idősebb sráccal összeállunk, dumálunk, többiek hátul, nem kell sietni, sok van még. Így mentünk is egy darabig, Paprét, Kakashegy, az összes pecsételő nálunk tanulta meg hova kell nyomni, és mit kell csinálni, többiek mindig csak jöttek fel. Kis emelkedő, ott elnyúltam mindenkitől, majd Pilisszentkereszt után kiértünk a főútra, és irány Dobogókő. Itt kezdetem el elnyúlni, jó volt minden, forogtak a lábak, jöttek az autók , mentem felfelé, parkoló: szia, gratula, kérsz valamit? Kóla, kaja, ez meg az. - Vizet a kulacsba. - Az nincs.- Ok, itt a közkút. Indulás, lefelé jönnek szemből a többiek, mindegyik like-ol, meg ne siessek. Esztergom felé el, majd a sorompós elágnál be az erdőbe Pilismarót felé. Na ez itt 10 km/400 m száguldás, csak nem mindig lehet beletekerni az 1x11-gyel. 41,6 km/h az átlag, de van benne jó pár kanyar. Pilismarót előtt van egy visszafordító, előtte 500 m-rel hallom a racsnihangot, megjöttek... az outis áttétellel bele tudtak tekerni ott, ahol én nem (illetve az egyikük bevallása szerint nem is volt normális a tempó, többször besokalltak, csak hogy utolérjenek a lefelén). Pecsételés, előbb indulnak, de egyből mászunk, megyek el, mindenki mondja, hogy kemény vagyok, brutál. Jó baszki, de a vége megint lejt. Nyomtam felfelé, minden kanyarnál egyre messzebb lettek. Akkor nincs mese, felfelé annyit kell nyerni, hogy a végén ne hozzák be a lefelén. Illetve annyi előnyöm volt, hogy amíg normálisan erővel bele tudok tekerni (30-40 km/h), ott azért kb egy szinten voltunk. Hegytető, gurulás, had szóljon, jön a checkpoint, ahol már egyszer voltunk: csajok néznek, - Te már visszafelé. - Ühüm. - De jó vagy. Vizet? - Ühüm. - Első vagy, azt tudod. - Tudom, megyek is... Női kacaj. Borzasztó rossz azon a részen az aszfalt, valószínűleg ez is segített, hogy én jobban ki tudtam pörgetni azt, amit ők az outival nem, de ezt már az elején is beszéltük, hogy az az én terepem. Ettől függetlenül, ami a csövön kifért, nyomtam, jött is a flow érzés , hogy ez most itt jó nekem. Jön a tábla, 2 km Szentendre, hátra nézek, sehol senki, akkor f*s-nyél, beérek, sportpálya parkoló: urak néznek, Gratulálok, nyertél. Hát kösz. Onnan még vissza kellett gurulni a Duna-partra a starthoz, ahol szintén nem értették, mit keres itt a montis, aztán meg 10x gratuláltak, ja hogy te nyertél. Két srác 2 perccel utánam ért be az utolsó checkpointhoz, az idősebb spori utánuk, a külföldi pedig pár perccel utána.
Jó volt, nagyon elfáradtam, az átlagpulzusom közel annyi lett, mint egy mtb maratonon, csak kétszer annyi távot mentem, ugyanannyi szinttel, picivel több idővel. Nyilván a kemény (félkemény, nem tudom, nem akarok senkit megbántani) outi mag nem volt itt (Mátra kör volt, meg ramaty idő), az elmondások alapján tavaly 39-es átlaggal fordultak Visegrádnál, de nagyon jó kis edzés volt, és jó volt kicsit a középpontban lenni.
És mi volt az edző által kiírt feladat? Szombat: Pilisi 100 az verseny tempó. Tessék mindenkit elfenekelni. A feladat teljesítve!Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #147561 üzenetére
Kérdezték, miért nem raktam fel vékonyabb gumit. Mondtam, hogy TL, nem cserélgetem, meg nincs is. Amúgy elöl 720 g hátul 650 g. Pff...
A tombola előtt észrevették, hogy ott vagyok, akkor legyen pár szó a közönségnek. Nem akartam, de legyen.
Jó fej szpíker: grat, bla-bla, a tavalyi rekordot nem sikerült megdönteni, szerintem miért. Mert montival voltam. Tyű... Mi volt a taktika? Felfelét megnyomni, mert lefelé utolérnek, mert nekem elöl csak egy tányér van. Nincs elöl váltó??? Nincs.
Ez annyira tetszett neki, hogy később a női elsőt is megkérdezte, hány tányéros? 2. Ja, úgy könnyű. A csaj amúgy 3:5x időt ment, az sem gyenge.Nem vagyok Supermen, csak néha összejönnek a dolgok.
Fall-N: ezt egy CX-szel lehetne durván megnyomni, az outit kb 20x ütöttem volna fel.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parkr #147575 üzenetére
Dehogy, erdőben nem mért pontosan. 60 körül lehetett Marót előtt a max.
samujózsi: egyedül nem hiszem, hogy meg tudnám csinálni, de tuti nem csinálnám, ha utána még mennék 70 km-t a hegyen. Forogtunk, úgy azért könnyebb. 90-es pf-on a 32/10-zel a 29x2,25-ös kerék pont 40-et megy. Szerintem nem is volt mindig 10-en a lánc, néha 12. 112 pf-tal jön ki elvileg az 50 km/h, addig bírok beletekerni (lejtőn), onnantól csak ugrálás van.
PF-t most nem mértem, mert a Polar V650-t egyelőre nem tudom használni, az M400 futóóra meg nem tud kezelni pf mérőt.
AtHoS: tavaly a zánkai 24 órás vége felé az egyik csapattársam (hívtak, nem ismertem mindenkit) kérdezte meg, hogy nem akarok-e versenyezni, mert elég jól megyek. Visszakérdeztem, hogy ő nem akar, mert mi járunk?! Röhögött ő is.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz Wombath #147609 üzenetére
Én sokat nem használom, de eddig meg vagyok vele elégedve. Ha sötétben megyek, akkor főleg aszfalton, ott meg elég, ha látom magam előtt 8-10 m-re mi van, azon belül megoldok mindent azzal a sebességgel, amivel sötétben megyek. Terepen veretni kevés, de én oda nem nagyon használom. De ez is olyan, hogy kinek mi a kevés, illetve veretés. Télen pl teljesen jó volt, NHH-en többször voltam vele sötétben, a többieknek fotonágyúk voltak, felváltva volt mindig az elsőnek a max fényerő, de nem szóltak ők sem, hogy az enyém kevés lenne. Szerintem próbáld ki, de ha van akcióban a jobb, akkor azt kell venni. Ja, amin még meglepődtem: kb március/áprilisban mentem vele utoljára, azóta a pincében pihent. Eszembe jutott, hogy lehet, hogy lemerült az állásban, és az aksi kuka. Rápróbáltam, max fényerőn ment. Marad a háznál.
Sped: szintén sebesség függő, ha először mész rajta, és nem az idő a lényeg, akkor teljesen jó, csak figyelni kell, de van hely kerülni bőven. De azért nem olyan, mint ami megy fel Dobkőre.
itouchfan: köszi a véleményt, szerintem kipróbálom, ha addig nem jön valami jobb ajánlat. Jövő hétvégén lesz Kassán egy maraton, meg Ilinyben a Földrengető. Hirtelen másról nem tudok, októbertől lehet majd menni CX-ezni.
Szakbarbár: te is indultál? Nem irigyeltem azokat, akik 13 óra után értek be, akkora eső volt, hogy szerintem a bringázást is megutálták sokan.
robee19: pulzusmérő nélkül nehéz, meg csak találgatás, de az a baj, hogy nem tudsz magas pulzuson annyit menni, hogy velük maradj. Ez mindenkinél így van, csak az intenzitás és az idő más. Ezt kell fejleszteni. Pulzussal tökéletesebben be lehet lőni, de ha más nincs, akkor maradjon a sebesség: ha azt mondod, hogy mondjuk 30 felett csak 10 percet tudsz menni, akkor csinálj olyan edzéseket, hogy 5-6x mész 2-3 percet 30 felett, a köztes időkben pedig szépen pörgetsz valami kényelmes pihentetőt, mondjuk 20-szal. Ha van valami jó kis emelkedő, akkor ott is meg lehet csinálni, ugyanúgy 5-6x2-3 perc, minél nagyobb áttétellel felfelé, és próbálj meg minél nagyobb sebességet elérni. Visszagurulsz, majd újra. Ilyen edzésből max 2-t csinálj egy héten, ne egymás utáni napon, és másnap mindig legyen valami laza tekerés. A többi napon ne forszírozd a 30+ tempót, max ha hétvégén mész valami hosszabbat, akkor abba tehetsz bele pár megindulást. Egyébként a már sokszor emlegetett alapozással, alap építéssel indulna az egész, de ez majd akkor, ha lesz pulzusmérő. Hajrá!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #147642 üzenetére
Nemsokára már délutánonként is sötét lesz, összefuthatunk valamikor. Én éjjel ezért nem akarok tekerni, max odaadom neked, hogy próbálgasd.
Illetve egy fóti Somlyó túravezetést is szeretnék majd kérni, de azt világosban.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz samujózsi #147654 üzenetére
A topikgazda jár oda, én meg vele mennék, gondolom beengednek engem is.
hegyi kerékpárosok nem kímélik a területetMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #147669 üzenetére
Megbeszéljük a túrát, akár egy kisebb délutáni PH összeröffenésnek?
Nekem ugyanilyen a Gaciron, alapból kéken világít a gomb, majd amikor merül, pirosan villogni kezd, és 3 fokozatban veszi vissza a fényerőt a teljes merülésig. Szerintem így a tökéletes (és ez a fejlettebb elektronika), mert ha hazafelé elmegy a lámpa az gáz, viszont ha gyertyafényben haza tudok jönni (és még látnak is), akkor az nem hátrány.
Szerintem amúgy ugyanaz lesz a két lámpa.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #147676 üzenetére
A börzsönyi (vagy máshol is benne vagyok) tali is tervben van, de az egy egész napos, hosszabb dolog. A fóti mókát meg valamelyik hétköznap délutánra tehetnénk, csak egy rövid tekeréssel, fél6-6-os kezdéssel.
Egyébként a Bringabandás haverommal beszéltem tegnap, az évzáró tábort a Csattogóvölgybe tervezik, aztán eszembe jutott, hogy ha van kedv, akkor egy ilyet is szervezhetünk. Aki messziről jön, tud hol aludni, aki közelről, az meg eldönti, hogy ott alszik, vagy hazamegy.
versenyzőnél lehet úgy szokás: nem, nem szokás, láncot kell cserélni, az a legolcsóbb alkatrész a rendszerben. Edzőm még a fénykorában havonta cserélte az XT láncot (1000 km), hogy az XTR sort és XTR hajtómű lánckereket minél később kelljen.
Csokicsibesz: egyből tökéletesnek kellene lenni egy váltóállítás után. Esetleg minimális darálás, de annyit meg mentél, hogy az elmúljon.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #147696 üzenetére
De szép az a szintrajz! Hol lehet ilyen egyenletesen felmenni a Csóvira???
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #147700 üzenetére
Bowdencsere esetleg?
Rose: ízlés az egy dolog, de fél milláért legyen már átütős hátul is....
flash-: amit bekarikáztál, az a jó út, egyenletesen emelkedik egészen a Foltán keresztig. A másik verzió, hogy tovább mész a dózeren, és 100 m után lesz jobbra vissza egy út, ami szerintem abba csatlakozik, ahova feltoltátok. A sárga szaggatott lesz az is.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz venember83 #147708 üzenetére
Nem, a pénzhiány teszi borzasztóan nehézzé. Ha végtelen pénzem lenne, nem kellene válogatni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Khelben #147732 üzenetére
Outin egy fogáss van, ahol nem éred el, azt gyök2-vel mászásnál használják, a másik kettőn elérni.
Nekem egyszer volt olyan, mogy egyenes kormány+szarv esetén nem értem el a féket, és egy beláthatatlan helyen kiszélesítettem a kanyart (B.almádi kishíd után), mert a féket nem értem el, elengedni meg nem tudtam már. Nem jó érzés. Illetve az sem, ha látom, hogy jön egy ilyen szemből, esetleg a családom felé.
Keress szerintem más kormánypozíciót, rövidebb stucnit, más hajlítású kormányt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #147754 üzenetére
Ha otthon hagyod a szarvat, akkor kisebb esély van rá, hogy felaggatod a szatyrot a boltból hazafelé. Az meg mínusz 5 kg.
Sok kicsi sokra megy...Az milyen már, hogy a hétvégi eseményről a hivatalos facebookján minden fent van, a Neuzer kerépár nyertese, a megmaradt virslik hajléktalanszállónak adományozása, a családi túrák képei (természetesen a polgármester úr mindenhol ott van), csak rólunk nincs semmi. Pedig készült egy csomó kép az első 3(-4) helyezettel, velem meg külön egy olyan, amin a hivatalos táblát fogom. Talán nem tetszik nekik az eredmény?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #147756 üzenetére
Azóta nem foglalkoztam a súlyával, még a mérleget sem rendeltem meg. Majd ha veszek rá féket, akkor lemérem, illetve elvileg lesz rá másik nyereg is, ráadásul próbalehetőséggel, na az még dob le róla. Esetleg felnit kap másikat.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #147759 üzenetére
Alapvetően síkon nem nagy a különbség, csak gyorsításnál, de hobbiban ott sem számít. Ha a hegyre cipeled fel a súlyt, akkor van jelentősége. Durván sarkítva: menj fel 100 lépcsőn mezítláb, tornacipőben, túrabakancsban, majd két teli szatyorral. Ha valaki leül, biztos ki tudja számolni, hogy mennyivel több helyzeti, meg mozgási energia megy el 1 kg-mal nagyobb tömeg cipelésére.
Van benne placebo is, de az is segít: szívesebben ülsz fel a bringára, nem gondolkodsz azon, hogy ide-oda nehezebb felmenni a bringa miatt.
A fogyáshoz akaraterő kell, meg számolás, a grammozáshoz meg csak pénz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz xy.zsolt #147772 üzenetére
Pulzus mi volt? Nem érzésre, mérve.
Az elmúlt regeneráló tekerések számai, a műanyag 11 kg, a vas 15-16 kg. Gumi kb hasonló ellenállású.
Mű, 1 óra, 20,7 km/h, 96 hr
Mű, 1 óra, 23,6 km/h, 108 hr
Vas, 1,5 óra, 24,4 km/h, 114 hrUgyan azaz útvonal, sík. A vas a tegnapi eső után volt, kanyaroknál fékezve, mert csúszott, mint a fene, szárazon kicsit jobb lett volna az is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Velence maraton középtáv nevezés olcsón eladó. Ha valakit érdekel írjon rám. Nem az enyém.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Bádog.... az van profi versenyen?
Csöcsös linkMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Nem, mert fél tank benya. Majd vasárnap reggel. Ellenben ha tuti mész, megkérdezhetnéd, hogy lehet-e kulacsot fel-/leadni a frissítőnél. Bár ezt jó lenne, ha valami szervező vagy hasonló (Győző?) mondaná, minthogy galiba legyen belőle.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- Gyúrósok ide!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vallás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest