- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Google Pixel topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
Hirdetés
-
Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
ph A C27G2Z3 egy 27”-es és ívelt VA panelt használ Full HD felbontással, és tudásából nem hiányzik az Adaptive Sync sem.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
xy.zsolt
őstag
válasz Melorin #194861 üzenetére
Erre válaszoltam azt amit. De egy példa: Ha 12cm a csonttávolság plusz 2cm = 140mm Tehát ilyen széles nyereg az ideális ez esetben. A nyeregszélességet pedig közlik a gyártók.
De ha biztosra akarsz menni akkor inkább 2.5cm-t adj hozzá szerintem is. Bár a nyeregpárnázástól is függ picit. Én 140mm-est venném a példámban...de ahány ember annyi fenék[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
INTELligent
senior tag
válasz Melorin #195614 üzenetére
Az van az adatlapban, hogy neked post mount-os tárcsafék kell, a max rotorméret meg 180 mm. Ez valószínűleg azt jelenti, hogy a 160-ast tudja adapter nélkül, a 180-ashoz meg post mount-post mount adapter kell (ha már van féked, és nem post mount, akkor azt hiszem hogy meg tudod azt is csinálni, hogy veszel egy adaptert 180-ra, ami PM-<amilyen féked van>, és akkor azzal is menni fog).
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
-
őstag
válasz Melorin #196384 üzenetére
Akkor ha csak kicsit ér hozzá, majd bekopik....
vagy próbáld meg finoman a dugattyúkat valami eszközzel visszatolni a helyére...vannak ilyen műanyag blokkok amit a fékpofák közé kell tenni, ha kiveszi az ember a kereket, hogy ne húzódjon össze a két betét, ha véletlenül behúzod a féket, de azok vastagabbak a féktárcsánál...
[link].............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Melorin #196379 üzenetére
Vissza kell tolni a dugattyúkat alap helyzetbe és úgy beállítani. Ha a fékkar behúzása után megint elfogy a hézag, vagy épp nem lehet teljesen visszatolni a dugattyúkat, akkor levegős a rendszer. Gyárilag is simán előfordul ilyen. Ha a dugattyúk nagyon nem akarnak visszamenni, nem ajánlott túlzottan feszegetni. A fékkarnál kiengedhetsz egy kis olajat, ez gyorssegélynek jó lehet, de ettől még marad levegő a rendszerben és használat közben okozhat váratlan nyomás pont ingadozásokat. Szóval a tuti megoldás a légtelenítés amikor a nyereg felől átnyomod az olajat a rendszeren.
-
arcitec
addikt
válasz Melorin #196449 üzenetére
Ahhoz egy sima átlagos gumis "felületű" kvázi amit adnak mondjuk egy jobb trekkinghez az
akkor bőven megfelelő. Mondjuk nekem ilyen van: [link] ez bevált, tartós és nem bringás cipővel használom, nem teszi a cipőt tönkre ez sem. U.I: Azonban a előzőekben említettek is megfelelőek, max nem lesznek annyira tartósak. -
arcitec
addikt
válasz Melorin #196476 üzenetére
Az tovább bírja, úgy tudom a kosaras könnyebben kikopik. De majd válaszolnak talán szakértők is ... Egyébiránt olyan gond lehet, hogy nyikorog kis idő után stb ..
Tudom mert ezeket le kellett cserélni. Ami nem jelenti azt , hogy nem lehet benne jó darab is.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Melorin #196476 üzenetére
Kerekeknél arra esküszök, de pedálokból a Shimano spd pedáljai annyira tönkretehetetlenre sikerültek, hogy azt kell mondjam, a kosaras is lehet jó. Valszeg nem annyira a csapágy konstrukciója a fontos, hanem az, hogy mennyire védett a víztől-portól, pl. a PD-M520 ilyen szempontból zseniális. Mélyen bent van a csapágy a zárt pedáltestben, szvsz soha a büdös életben nem fog beázni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Véreshurka
senior tag
válasz Melorin #196476 üzenetére
Szerintem nem fontos. A lényeg, hogyha találsz egy neked megfelelő nem ipari csapágyas pedált az legyen szétszedhető, amit szedj is szét már az első tekerés előtt, takarítsd ki a gyári zsírt, zsírozd újra és állítsd be megfelelően. Ha ezt minden évben megteszed akkor viszonylag sokáig ki fog szolgálni a pedál.Sajnos (főleg az olcsóbb pedálok csapágyait - mint a linkelt Spyral is) nem szokták megfelelően beállítani, szerintem legfőképpen ezért szoktak gyorsan tönkremenni. Én mondjuk első használat előtt a golyókat is ki szoktam cserélni.
El Psy Kongroo
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Melorin #196657 üzenetére
Milyen van neked? Talán a Shimano l-spec EV a legjobban pozicíónálható, de még ott is meglehetősen korlátozott a mozgástered, ami szerintem kezünk felépítése miatt van, hisz ugyanabban a kézhelyzetben ugyanazzal a kézzel kell tudni hüvelyk (esetleg mutató, bár azt nem tudom ki használja ) ujjaddal finoman váltani és közben többi, főleg szintén mutató ujjaddal a fékkart kezelni. Meg kell keresni a legkompromisszummentesebbet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Melorin #196664 üzenetére
Szerintem azért mert nem kompatibilis, vagyis nem tudod a fékkarra szetelni még be kellene tudni jól állítani. Ami a kijelzőjét illeti, nem katasztrófa ha nem látod, felső kategóriában nem is létezik....szokd meg nélküle.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Melorin #197601 üzenetére
a SmartSam-nek olyna a mintázata, hogy középen majdnem komplett futóélet alkot, így aszfalton nem olyan, mintha egy traktorral mennél
és létezik belőle 26" verzió, több is (drótos, hajtogatós, többféle szélességben)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Melorin #197609 üzenetére
Szerintem a Race King, Racing Ralph, vagy Ray (ez utóbbiakat specifikus hátsó/első gumiknak hirdetik) is csendes, jól gördülő XC gumik melyek csak akkor jönnek zavarba terepen ha nagyon állatkodsz, vagy sárban is tolod neki. Bár óvatos duhajnak számítok, én már hóban is voltam velük a NHH-n. [kép] [kép]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Melorin #197601 üzenetére
az én legolcsóbb, közepén agyonkopott CST gumim ilyen (mivel szinte csak aszfalton használtam mikor törött volt az outi. 32kmh tempóra bőven jó volt 30-40km távon A két szélén még most is bőven elég bütyök van rajta könnyebb terephez.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Melorin #198106 üzenetére
Húzz rajta még egy kicsit ha lehet, a réz roppantógyűrű rá kell roppanjon a csőre...legalábbis a Shiminél.
parkr... Varga Zoltán "Vargánya", Paul Lange Magyarország (Shimano, CatEye, Schwalbe, Fox stb.) vezetője, valami volt bringás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz Melorin #198174 üzenetére
Ugyanez van nekem is, agyalok rajta hogy kellene egy bikefit... amit eddig sikerült leszűrnöm:
elsőre meg lehet próbálni a nyerget kicsit hátrafelé dönteni de csak ha nem nyom OTT - ez talán segít hogy ne csússz előre.A többi sajnos elég összetett, nyereg vízszintes és függőleges pozíció, kormány magasság és stucni hossz összefüggésben kellene megtalálni azt az egyensúlyi helyzetet ahol alig van teher a kezeden. Én megpróbálnám előrébb hozni a nyerget első körben, a kormányt meg magasabbra, akár stucni megfordításával...
Ezekhez nem kell semmit venni, utána esetleg lehet még rövidebb stucnival próbálkozni
De főleg core izmokat, alsó hátizmot erősíteni.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
parandroid
nagyúr
válasz Melorin #198174 üzenetére
Az a bicikli valószínűleg nagyon nem a te méreted, vagy nagyon rossz berögződéssel helyezkedsz rajta. Ahogy mondták, elsőre valami videó, hátha segít, amúgy meg bikefitting.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Melorin
addikt
válasz Melorin #198174 üzenetére
Állítottam a nyergen, jobb lett a helyzet de a stucnival mindenképp szeretnék valamit csinálni, mert nekem túl messzi van a kormány és szerintem kényelmesebb lenne ha rövidíteném a távot. Egyébként is jobban szeretem ha egy bicajon nem kell annyira megdönteni a felsőtestet.
Szombaton is tekertem egy fél órát és azóta is izomláz van a nyakamban mert a fejemet hátra kell feszítenem végig ha látni akarom az utat magam előtt.
Jelenleg így néz ki a stucni:
Mit tanácsoltok, rövidet vegyek vagy valami jó nagy dőlésszögűt, hogy emeljen is rajta?
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- TCL LCD és LED TV-k
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Politika
- Autós topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Toyota topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...