- Fotók, videók mobillal
- Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Macrodroid
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
Hirdetés
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
Érdekes cikk.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
lsebestyen #251192 üzenetére
Én is erről (is) beszéltem igen.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
f4lcon #251383 üzenetére
Én ezt a kettőt vettem most:
Motorex Dry Power
Motorex Dry Power 300 ml„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Ez a május elég jól sikerült. 880km-t mentem eddig. Ma még megyek egy 30-ast, hogy a 900 is meglegyen akkor már.
Ennyit még sose mentem. Sőt..
Szombaton megcsináltam a Dobogókő triplát. Féltem tőle, de elég sima volt. Viszont harmadjára Pilisszentkeresztig ereszkedtem, és onnan mentem vissza. Így utólag, inkább Csobánkáig kellett volna. De már mindegy.
Azt hittem ez a Dobogókő tripla, ez valami különleges dolog. De szerintem azon a szombaton 4-5-en is azt csináltuk. Mert folyamatosan ugyan azokkal az arcokkal találkoztam szembe.Szóval ők is ezt csinálhatták, vagy a duplát minimum.
Már csak a Baltonkör maradt a "listámon". És az is alakul. Csak nem tudom, hogy szezonba bepróbáljam e... Mert úgy néz ki, hogy akkor lesz rá lehetőségem.
Az, hogy le fog menni az nem kérdés. Simának gondolom.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
zsamiatt #251637 üzenetére
Ja, csak ismerősök azt mondták, hogy szezonba hagyjam.. Vagy tavasszal, vagy ősszel.
Aztán most tavasszal még nem mertem belevágni. De mostmár érzem magam olyan erősnek, hogy simán meglegyen. Na meg ugye a "szerelhetetlen" kerekeim is hátráltattak. Azokkal nem akartam nekivágni. De az új DT-ket már könnyen lehet gumizni. Szóval ez sem lenne gond.
Majd írj, hogy milyen volt. Érdekelne.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Mezga Aladár #251636 üzenetére
Igen a tempó... Nekem 23km/h tempó jött ki a 110km-es távra. Én nem vagyok elégedett vele. Mert nem is ugrottam neki nagy tempóval. Esztergom felől mentem fel elsőre, ott óvatos voltam, nem tudtam, hogy mi vár majd a végén. Aztán Pilismarótról felfele már tudtam, hogy nem fogok elfogyni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #251640 üzenetére
Eskü csak azért akarom megcsinálni, hogy ha kérdezik.. akkor ja, megcsináltam.
Nem érzem akkora kihívásnak. Ráadásul amilyen emberek megcsinálják...Már gondolkodtam azon is, hogy megyek itt "helyben" 200+km-t, amiben mondjuk Dobogókő is lenne. De az nem jó, mert az nem a "balatonkör"
arcitec Nem f*káz ő senkit, csak szarkazmus volt tőle.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
ZavaBalazs #251649 üzenetére
Sose indultam még semmi eseményen. Februárban vettem a bringát. Nem erőltetem még(?) az ilyesmit. Gondolkodtam már idén a BalatonFondo-n is. De nem tudom.. Nem érzem magam versenyzőnek. Nem tartom magam oda valónak.
Itt Esztergomban van a Kínok-kínja vagy mi a neve (nemrég volt). Az is háromszor Dobogókő, Pilismarót felől. Az se tűnik rossznak.Ezen még gondolkodok. Aztán talán jövőre.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
itouchfan #251671 üzenetére
Igen így. De igazából szerintem Pilisszentkereszt helyett a csobánkai elágig lenne az igazi lemenni harmadjára. De ez már csak utólag esett le nekem is. Lehet, hogy megcsinálom egyszer majd úgy is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Hétvégén vége lett a Giro-nak. Itt nem téma sose a profi versenyzés sajnos. De azért írok róla, hátha nézte még valaki.
Nagy csalódásnak tűnt az egész verseny nekem. Egészen az utolsó két szakaszig. Ott aztán történtek dolgok, jöttek az érzelmek. És durva, de annyira emlékezetes lett ez az utolsó két nap, hogy mindent elfeledtetett velem ami előtte a három hétben történt.
Pedig szarul indult. Kutya időjárásuk volt, másfél-majdnem két hétig. Szakadt az eső, jég állandóan. És hideg is volt. Folyamatosan estek el a versenyzők, és adták fel a versenyt. Rövidíteni is kellett szakasz(oka)t a hó miatt.. Sokan megfáztak, megbetegedtek. Fetter Erik is ezért adta fel. És erre jött még a covid helyzet is...
Több esélyes is feladta. Remco Evenepoel covid miatt, Tao Geoghegan Hart esés miatt...Így maradt Roglic, és Geraint Thomas. Meglepetésként pedig João Almeida. Akik harcoltak a végső győzelemért.
Számomra meglepetésként G Thomas vezetett sokáig. Aztán jött a mindent eldöntő, és egészen brutális utolsó előtti nap, és az időfutam. Ez volt az időfutam hegye: [link] Alul a kilométerre osztott átlag meredekségek!
Roglic konkrétan a Sram elöl 1x40T - hátul 10-44T-s tányérjaival ment. Ami ha jó tudom monti, vagy Gravel sor. Thomas 26mp-cel vezetett. És ezt hozta be Roglic. Úgy!, hogy menet közbe leesett a lánca! A szívem szakadt meg érte. Eszméletlen drámai volt. És így is adott Thomas-nak 40mp-et. Hatalmasat küzdött.Vasárnap pedig Rómában köröztek. Ahol Mark Cavendish nyert. Cavendish pont a Giro alatt jelentette be a visszavonulását. Így utolsó Giro-ján tudott nyerni. 38 évesen. Ráadásul pont az összetett második helyén végző Geraint Thomas vezette fel a sprintet neki a szakasz végén. Amiben az a poén, hogy ők nem csapattársak. Csak barátok.
Nagyon szép gesztus volt Thomas-tól.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Dark Archon #251690 üzenetére
Cserélik. Ez saját kép a Soudal Quick-Step gumijairól: [kép] Ők Spezialized gumikat használnak.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Friczy #251697 üzenetére
Azt megcsináltam már úgy idén márciusban [kép] , hogy felmentem Pilismarótról, és lementem Csobánka, Pilisvörösvár, Pilisszántó, és vissza fel. Ez volt ugye a Tour de Hongrie útvonala is. Na, az brutális. Csobánkán 12%-os fal. Pilisszántón meg még több. Ott már annyira kész voltam, hogy le kellett tennem a lábam. Bár év elején voltam, azóta talán jobb a kondim. Talán..
Azt tervezem még idén letekerni újra. De nem triplába. Az elég így külön is.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
Tessék egy jó kis videó a Giro d'Italia 2023-ról. Nem az a kimondott összefoglaló. Inkább érdekes, vicces jelenetek: [link]
Amikor az Olasz srac hátsó kerékkel arrébb pöccinti a kulcsot hátsó kerékkel, 50-60km-nél,az elég vagány. De van benne sok jó jelenet.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
válasz
Friczy #251752 üzenetére
A Tour de Hongire-t is oda mentem nézni. Annyira maradandó élmény volt az a fal.
Ott a mezőny mosolya sem volt őszinte.
Hétvégén letekerem megint azt a kört szerintem, úgy sincs jobb ötletem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #251766 üzenetére
Azért két keréken otthon vannak ők nagyon rég. [link] De ez már volt téma itt nemrég.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
fulton #251778 üzenetére
Probléma?!
szerk.: közben látom átszerkesztetted a kommentedet.
Ha úgy szállok le a bringáról, hogy nem folyik a t*k*mről is az izzadság, akkor valamit nem csináltam jól.(Tegnap mondjuk bokáig állt a víz a cipőmben, mert eláztam
)
Múltkor is volt ez a sisak izzadtság téma, most meg a láb... Nem értem.Én nem vagyok egyébként izzadós fajta, de ha elmegyek tekerni, akkor tolom neki amennyi erőm van. Ezáltal izzadok. A lábam a cipőben is. Ez miért kérdés? Miért baj?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Kaptam egy hónapos prewiev-t Strava-n. (Mert eddig az ingyeneset használtam) Ez nem az ingyenes hónap, hanem más. Magától feloldott mindent, hogy az app minden funkcióját elérem. Bankkártya adatokat sem kellett megadni.
Azt sem tudom, hogy mennyibe kerül havonta a Strava, sose néztem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
Valakinek van már esetleg tapasztalata a Duna menti Szlovák részről Komárno felé?
Gondolkodok rajta, hogy átmennék itt Esztergomnál, aztán el balra, végig a Duna mentén. Itthon meg visszajönni? Mondjuk az 1-esen meg a 10-esen se lehet egy leányálom tekerni.Holnapra tervezek "hegyi szakaszt" (Csobánka, Pilisszántó stb stb). Vasárnap meg ez a "sík szakasz" jó lehetne.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Mezga Aladár #252054 üzenetére
Szegények...! Milyen rossz lehet, hogy a bringák esetében nem lehet azzal reklámozni/kampányolni, hogy ez mennyivel környezet barátabb mint a nem "e"-s verziók
.. Így marha nehéz dolga van a marketingeseknek. Ezért kell ilyen marhaságokat kitalálni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Megcsináltam szombaton (nagyjából) újra azt a kört, amit márciusban mentem. A Csobánka, Pilisszántó, Dobogókő kanyart (említettem már párszor, egy része a Tour de Hongrie szakasz volt).
Márciusban 94km volt (most 103km). És soha annyira nem voltam még készen tekerés után, mint akkor márciusban. Sokszor meg is kellett állnom. A csobánkai és a pilisszántói fal is kikészített.
Na most ezt csak azért írom, mert mivel friss bringásnak mondhatom még magam. Most találkoztam először a forma, és az erőnlét fogalmával úgy igazán. Azzal, hogy mennyit fejlődtem március óta. Kicsit féltem megint ezektől az emelkedőktől. (De annyira nem a Dobogokő tripla után.) Most viszont nagyon simán ment. Amikor hazaértem, azon gondolkodtam, hogy Pilisszántón nyomhattam volna jobban is.
Pilisszentkeresztről meg felmentem még Dobogókőre. Éreztem, hogy van power. Előzgettem meg az embereket felfele (kettőt). És most félre ne értsetek, nem máshoz mérem magam. Magamhoz képest voltam marha jó erőbe.És ez marha jó érzés volt.
Már pénteken jól kezdődött, mert a kedvenc helyi szegmensemben, javítottam az időmön potom ~30mp-et (0,8 km a szegmens és átlag 10%).
Aztán tegnap meg elbambultam. Mivel szombaton nagyon korán kellett indulnom tekerni. Vasárnap nem akartam korán kezdeni. Aztán mire eszméltem, elkezdett esni a eső.
Így tegnap pihi volt. És ahogy nézem, a hét elég kérdéses lesz, az időjárás miatt.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
szuszinho #252454 üzenetére
Gratula a Balatonkörhöz. Na milyen volt? Út? Forgalom? Tapasztalatok?
Most néztem, hogy csak 500 szint az egész?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Tényleg nem engedélyezett Németeknél a villógós lámpa? [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Nutra #252499 üzenetére
Azzal én nem lennék kisegítve, mert pont a másik oldalról kérdeztem. Esztergom és Komárom között.
Bár attól még ismerheted ezt a részt is.
De már tegnap le kellett volna tekernem. Csak elbambultam az időt, aztán meg esett.
Szóval igazából már nincs is kérdés. Az itthoni rész a gázosabb, azzal tisztában is voltam, mert ismerem azt a részt. A Szlovák rész volt kérés. De már az sem az, mert kaptam választ.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
balintbaba #253023 üzenetére
Pont egy Colnago-t mutatsz neki, ami még a mezőny szerint is az egyik leggyengébb időfutambringa?!
Jó, azt nem mondom, hogy a Csepel-nél is lassabb...de azért na..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Tour de France : Unchained/Tour De France: A peloton szívében
Nagyon vártam. Nagyon jól szórakoztam. De..!
Kezdjük a formátummal. Aki látta a Formula 1: Drive to Survive sorozatot. Azoknak újdonsággal nem tud szolgálni a sorozat. Annak minden negatívuma, és pozitívuma fellelhető itt is.
Ha ez a sorozat eléri azt, amit a Drive to Survive elért, hogy felhívta még több ember figyelmét a sportra, akkor legyen. Azt hiszem, pont a kerékpársportra ráfér ez a felhajtás. Mert talán erre a sportra a legjellemzőbb kérdés a laikusoktól, hogy miért nézed? Mi abban az izgalmas?
Az pedig tény, hogy ennek megválaszolására alkalmas az Unchained. Szépen bemutatja a sport emberi, szakmai oldalát (mondjuk utóbbit jóval kevésbé, és részletesen). Arcokat párosít a sporthoz. Csak sajnos nem biztos, hogy jó arcokat, jó megvilágításban. És még csak nem is mindenkit mutatnak be.
A sorozat nagy nyertese egyértelműen Fabio Jakobsen. Teljesen megérdemelten. Nagy sztori ahonnan ő visszajött. És amilyen formában visszatért. És szépen is teljesített azon a Tour-on. (Nekem külön öröm, hogy volt szerencsém vele találkozni, kicsit beszélni, és ellőni vele életem első és egyetlen selfie-jét, szóval ilyen szemmel még jobb volt nézni). Nagy nyertese még Vingegaard és szinte az egész Jumbo-Visma. Ezt nem kell magyarázni, megérdemli ő is. Különösen szerethető, visszafogott fickó, aki mellett ott a teljesítmény.
Viszont! Vannak vesztesei is ennek a sorozatnak. És kiemelném a két legnagyobb vesztesét. Az egyik Wout van Aert. Igen van Aert. Aki rengeteget szerepel. Még is negatív személyiségnek van beállítva. Önzőnek, és önfejűnek az elején. Ami kurvára nem fedi a valóságot, és mesterkélten van beleerőltetve a sorozatba. A Drive to Survive is sokszor hajlamos volt kiforgatni a dolgokat. Na ez itt is megvan! Wout jelen korunk (de lehet, hogy a valaha volt) legkomplexebb versenyzője! Főleg azon a Tour-on amit csinált, az valami elképesztő és hihetetlen volt! Hogy egy versenyző sprintben, hegyre fel, és időfutamon is tudjon dominálni egy versenyt, ráadásul mindezt, szinte végig zöld trikóban. Az egyedülálló, és óriási tett! Talán a győztesnél is egyedibb tett. Ez a szerencsétlen meg úgy van bemutatva, mintha ő lenne a Jumbo fekete macskája.
Botrány. Mesterkélt vágások, félmondatok.. Just Netflix things..
A másik vesztes Tadej Pogačar. Róla megfeledkeztek, vagy mivan? Apám, kétszeres TdF győztes, aztán csak ilyen "említés szintjén" szerepel a sorozatban. Itt is azt a szót tudom használni, hogy mesterkélten be van állítva egy jó-rossz felállás. Egy jing-jang, fekete-fehét, Vingegaard-Pogačar. Csakhogy ők nem ellenségek! Ellenfelek, tisztelik egymást, nincsenek rosszban. Itt viszont nem merték bemutatni Pogačar-t. Nehogy kötődjön hozzá a néző, és ne működjön Vingegaard heorizálása.
Bakker még azt is kihagyták a sorozatból, amikor Pogi elesik, és Jonas megvárja. Annak a Tour-nak a legfelemelőbb, legérzelmesebb pillanatát. Ahogy anno Armstrong és Ullrich is megvárták egymást.
Egyébként a fényképezés 10/10. És a többi nagyjából rendben van. A sport mélytechnikai oldalát azért nem mutatja be. Szóval sok újdonságot nem fog megtudni az, aki rendszeresen nézi a sportot. Ők inkább csak átélhetik az élményt újra, kompaktabb, szebb formátumban. Viszont laikusoknak szerintem nagyon jó szórakozás lehet.
Én ajánlom mindenkinek![ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
jjeahh #253619 üzenetére
Egész végig azt fogják ismételgetni. Mert a laikus fejébe ezt kell verni. És én egyébként ezzel egyetértek. Mert aki nem teker, az tényleg nem tudja, hogy akár mi amatőrök is, mit élünk át, egy-egy jobban meghúzott emelkedőnél. Persze amíg nem teker, addig úgy se fogja megérteni.
Hétvégén mentem a kedvenc 15%-os részemen egy idei második, all time 15. időt. És meséltem ismerőseimnek, hogy mennyire kész voltam. Folyt a nyálam, megfájdult a fejem. Teljesen kihajtottam magam, full maxon mentem. De láttam a tekinteteken, hogy fingjuk sincs erről.Amikor azt ecseteltem, hogy lefele meg 77km/h-val mentem, ott már volt hűha..
És amíg nem tekertem, de néztem a versenyeket, én se értettem teljesen, hogy mit is élhetnek át.
És a sorozat a TdF-ről szól, a címében is benne van. Ezért nem részletezik teljesen a sport technikai oldalát.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
stickermajom #253621 üzenetére
No no no...!
Ez volt az: [link] (trailer2: [link] )
Imádom! Juju Pepe 4 President! Mondjuk szólok, hogy masszívan +18-as, ha valaki nekiállna nézni. A trailer nem, de maga a "doku" az.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
itouchfan #253622 üzenetére
Értem. Nem tudtam, hogy voltak itt is csapatok, akik nem engedték. Az F1 dokuban tudtam, hogy van ilyen. Kár érte. Mert Pogi ettől függetlenül egy marha jó arc srác.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
válasz
lsebestyen #253632 üzenetére
Mint írtam, én nem tudtam, hogy az UAE nem is akart szerepelni.
Kíváncsi leszek a laikus ismerőseim véleményére majd erről a ki milyennek van beállítva témában. Várom, hogy megnézzék, és majd kikérdezem őket, hogy mit gondoltak.
Mi nem értjük ezeket félre, mert követjük a sportot.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Csokicsibesz #253640 üzenetére
Ja tényleg, Pidcock... ezen beszartam: [link] Én ezt a videót eddig nem láttam. Csak a sorozatban. Elég vagány!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Szép lassan körvonalazódik a Balatonkör. Tegnap végre kiderült, hogy befér a bringa a kocsiba úgy is, ha a gyerek hátul ül. Mákja van, mert így jöhet velünk ő is a Balcsira. Mármint a fiam.
Sedan-om van, nem volt annyira egyértelmű, hogy befér e a bringa.
Szóval így már csak az időjárás lehet akadály. Július elején megyünk majd. Ezért elkezdek lassan informálódni. Mert semmi tapasztalatom a Balatonkörről. És természetesen helyismeretem sincs. Találtam egy szimpatikus videót kezdésnek: [link] Számomra elég fogyaszthatónak mutatja be a srác.
Annyi kérdésem lenne, hogy az az Ábrahámhegyi rész az még mindig ilyen? Vagy van idén valami terelés? Járhatatlan rész stb stb?
Igazából szívesen vennék minden tanácsot, észrevételt. Mert nekem ez lesz az első kör.
Kaja, pia, útminőség, szélirány, merre induljak és ilyenek. Ja igen, az indulási pont Balatonszemes lesz.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
jjeahh #253678 üzenetére
"tudom, a montis beszél belőlem"
Remélem tiszta sár voltál akkor is, miközben nézted.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
szimpláncsak #253694 üzenetére
Ez meg sem fordult a fejemben, hogy el lehet tévedni. Azt hittem, és a videóban is kitér rá a srác, hogy végig van táblázva. Az nem elég? Na meg figyelni kell, hogy mindig jobbra legyen tőled a Balaton.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
lsebestyen #253698 üzenetére
Ez tök fura. Remélem én nem fogok eltévedni. Mert egyébként én is rosszul tájékozódom, meg nem is vagyok ismerős arrafele. Szóval az sincs meg fejben, hogy melyik település után, melyik jön. Érdekes lesz.
Igen, ez így jött ki, hogy most megyek. Gondolkodtam tavasszal, meg ősszel is. De most ez van.
Nem tudom, hogy nevezzem e edzésnek. De azért vannak elvárásaim magammal szemben. Nem írok órát, de nem szeretnék tökölni, hanem haladni. Péntek nagyon korán reggel tervezek indulni. Hátha legalább az elején nem lesz tömeg.
Nem tilos a főúton tekerni egyébként? Valaki említette nekem már itt ezt, és úgy emlékszem, hogy tilos sok helyen.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
jjeahh #253732 üzenetére
Pedig egy medvés lábas kép... az adná magát.
Azzal a heti "lábas kép versenyt" nyernéd. De csak a hetit.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
mauimagic #253865 üzenetére
Na. Én pont akkor jöttem haza moziból, amikor ott helyszíneltek már a rendőrök. BEszéltük is párommal, hogy mit helyszínelnek? Mert egy autó sem volt ott.
Aztán ma reggel küldte a cikket, hogy ez történt ott.A cserbenhagyás megbocsájthatatlan, és remélem előkerül a sofőr! De..!
Srácok, majdnem este 11 óra volt?! Ki teker ott, ráadásul olyankor? A bringást korházba szállították, nem írták elvileg, hogy súlyosan sérült volna. De azért na... Éjjel miért tekersz? Ráadásul miért ott? Emelkedős, viszonylag éles dupla kanyar, lakott területen kívül. Szóval még csak nagyot se kell hibáznia az autósnak.Azért nekünk bringásoknak is van felelőségünk. Ezt ne felejtsük már el!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
velizare #253870 üzenetére
Jól van puffogjatok a kijelentésemen.. De akkor is tartom magam hozzá. A forgalomban való részvétel nem egyoldalú. És nincs körülöttünk, bringások körül egy védőpajzs, hogy mi mindent megtehetünk. Este 11-kor ott biciklizni, egyszerűen nem okés. Én nappal se mennék a 10-esen. Nemhogy éjjel..
Nagyon sajnálom a bringást, remélem jól van. És mint írtam, a cserbenhagyás megbocsájthatatlan. Szóval nem az autóst akarom védeni. Nem a két szereplő között állítok párhuzamot.
Egyszerűen csak a bringás felelősségére világítanék rá.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
szuszinho #253872 üzenetére
Én sokáig azt hittem, hogy ott nem is lehet tekerni, azt hittem, hogy végig tiltva van. De nem. Viszont én bringással nagyon ritkán szoktam találkozni a 10-esen. Nem véletlen..
Én a "táti úton" 11-esen se megyek ha nem muszáj. Kedden is gondolkodtam, hogy mennék Vaskapuba. De mivel pont akkor tudtam tekerni, amikor nagy ott a forgalom, nem mentem. Ezért látod te is azt Strava-n, hogy én ezt a Mogyorós-Bajót köröket megyek. Mert nyugis. Nem kockáztatok feleslegesen. Én így gondolkodom. És figyelek erre.
A táti úton leginkább hétvégén, korán reggel megyek, mert akkor üres. Például a Bajnai úton se mentem még sose. Amíg vannak alternatívák, én kerülöm ezeket a veszélyes szakaszokat.Napfénysüti
Mehet persze. Én se mondom, hogy ne mehetne. Szabályos, csak veszélyes. A kelleténél jóval veszélyesebb.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
andrisbandi #253875 üzenetére
Kemény.
Hát nem mindenki gondolkodik egyformán.
Pedig milyen jó lenne fülessel tekerni. Én is nagyon élvezném. Csak hát nem. Óriási rizikónak gondolom. Még bringaúton is.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
6030D #253879 üzenetére
A pilisjászfalui polgárőrök infója szerint, 22:35-kor történt az eset.
De szép szelektíven értelmeztek mindannyian. Mert úgy látszik, hogy én csak a bringást "hibáztatom". Amikor többször leszögeztem már, hogy nem.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Gondolkodom szemüveg vásárlásán.
És bár tök jó lenne egy Oakley Kato. Azért annyiért én nem hiszem, hogy van értelme szemüveget venni.A mostani 2000ft-os Dechatlonossal sincs bajom funkcionalitásban. Viszont valami trendi jó lenne lassan.
Nagyon max 50 ezerben gondolkodom. De ahhoz már nagyon nyomós indok kell.
Most nézegettem Oakley Sutro-kat. Több fajta van, mind elég jól néz ki. De az olcsóbb Kellys KLS Dice II is tökre tetszik: [link]
Mindenképp fehér kereteset szeretnék. Tudtok ajánlani boltokat? Márkákat, amik közül érdemes nézelődni?! Boltból az lenne frankó, ha SZÉP kártyával tudnék fizetni. Helyben van egy bolt ahol tudok, majd benézek, hogy mi a választék ott is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
szuszinho #253903 üzenetére
"Ne nézz bele amikor bekapcsolod! 16 darab szuper fényes COB LED található benne, brutálisan feltűnő, a fényesebbik módját mi inkább csak nappal használnánk, a stroboszkóp pedig talán még a holdról is látszik! Két másodperc felszerelni, könnyű, mindössze 2990 forint, ráadásul tölthető akkumulátoros is. Hátsó kivitel is kapható belőle hasonló tudással."
Hátul pedig ezt: [link][ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Lovelec Teraka 630Wh 95Nm. Tuningolt Ebike
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)