- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #281781 üzenetére
& Hasaggymeg: Ha visít akkor megcsúszik valamennyire a fékbetét a tárcsán és nem fog, azaz nem jó valami. Nekem is azért csikorgott/visított, mert üveges volt a felülete. Normál esetben csak halk surlódási hangot hallani. Nyikorgó hangot (magas hang) akkor is adhat ha rezeg a fékbetét egy kicsit a féktestben. Elvileg nem szabad, mert a fém rugó visszatartja. Ha a kormányon érezni a rezgést, akkor ott nem jó valami. Lehet kicsit ferdén áll a féktest síkja a tárcsa síkjához képest.
Nem égetted meg véletlenül ezt a betétet is?
A CST Salvót meg én is utáltam, de nagyon. Defekt szempontjából sokkal jobb, de merev és horror le- és felszedni.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Speedy007 #281907 üzenetére
igaz össze hozott a sors minap egy idióta országútissal csörögve előz meg de úgy "rám csukta a kaput" hogy ha nem rántom el a kormányt és fékezek akkor az ő hátsó kereke össze ér az én első kerekemmel csúnya zakó lett volna a vége.)
Az az érzésem nevelés alatt álltál.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #282008 üzenetére
Én is majdnem mindent el tudtam adni. Egyedül a tárcsafékes 26"-os kerékszett gumistól pihen a szekrényben, van egy alu KLS 720 mm-es kormány ami nem kell senkinek. Van itthon SunRace 7-es és 8-as kazetták és láncok, Altus 7/8 s hátsó váltó és kar. Utóbbiak fel lesznek használva a kerekekkel az asszonynak, csak nem találok hasonló vázat, ami neked is van. Alacsony átlépésű, alu MTB váz kéne, tárcsafék adapterrel. A hónapban lejöttek a biciklimről az MT200-as fékek és a két rotor. Ez is fel lesz használva.
-
lsebestyen
addikt
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #282772 üzenetére
Annál persze minden erősebb, de az MT400 is csak 10%-kal erősebb, ami nem sok. Az MT400 és az MT500 között sem lehet akkora különbség, hiába Deore, a felépítése hasonló az összes MT szériának. Úgy ahogy az SLX/XT/XTR is nagyon hasonló felépítésű, "csak" más anyagokat használnak meg a drágább felé haladva több beállítási lehetőség van.
Például teszt szerint az SLX M7100 nem sokban marad el a régebbi XT M8000-től (ez van nekem is). Ennyit számít a kiadási év is, az MT500 már régebbi szériás.
SteveAd: Sok tesztben felmerül mindig, hogy a PakTool a legpontosabb, de a régebbi CC-3.2 is jó. Shimano sok tesztben nem szerepelt, így azt annyira nem ismerem. Ha jó áron kapni akkor megérheti, mert a ParkTool elég húzós áron adja és itthon sem lehetett kapni, amikor venni akartam. Igaz német webshop olcsóbban adja.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #282777 üzenetére
Igen, az a baj az MT4100 + MT410-zel, hogy nem sokkal olcsóbb, mint az M6100 (sőt fura mód az ebikenál még drágább is). Csak megint ott motoszkál az emberben, hogy annál nem sokkal több az ára az SLX M7100-nak és így tovább. Ahogy nézem az XT M8100 nem annyival drágább, mint amennyivel jobb (itthon 42e Ft, a többi felsorolt 28-32ezres körül vannak). Hosszabb távon nézve lehet az éri meg a legjobban. Főleg, hogy egy Magurához vagy SRAMhoz képest jóval olcsóbb is.
Kro: Igen, akkora nagy különbségek nincsenek köztük, ezért írtam, hogy terepre lehet az SLX vagy XT éri meg a legjobban. Aszfaltra és városba elég lenne az olcsóbb is, de árban nem sok különbség van köztük.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #282835 üzenetére
Talán a betétnek, annak sem biztos.
Mosd le alaposan az egészet, esetleg fújd be alkohollal és töröld.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #282867 üzenetére
Azért annyira nem kellett volna, ahova uborkalé bejutott oda bejut a víz is, hogy kimossa onnan.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
válasz
Speedy007 #282867 üzenetére
Összepattintani úgy szoktam, hogy ráterhelek a láncra és kész.
SteveAd: ja akkor mi itt komolytalanok vagyunk mert soha senki nem PSI-zik. Nyilván nem fogom 2 tizedesre megadni a nyomást csak azért mert PSI-ban úgy kerek. De 5,2 és 5,5 bar az simán kimondható.
MPowerPH: ma legalább egyértelmű de tegnap üres volt a radarkép amikor elindultunk és sikerült belefutni egy keskeny csapadéksávba. Ez már-már olyan mint amikor csak a fejed felett van egy felhő amiből esik.
parandroid:
[ Szerkesztve ]
Jester
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Speedy007 #282888 üzenetére
A 11-es KMC patentszem is ilyen volt újkorában.
Összeakasztod, kézzel széthúzod, amennyire tudod. Utána óvatosan átforgatod hátrafelé tekerve úgy, hogy a patentszem felül legyen. Leveszed a bringát az állványról, és behúzott hátsó fék mellett rárúgsz egy kicsit a pedálra, így sikerülni fog.
B terv: veszel egy connex patentszemet [link] , ehhez nem kell szerszám. Annyi a szépséghibája, hogy egy 11-es áráért már egy olcsóbb láncot is kapni. -
lsebestyen
addikt
válasz
Speedy007 #282867 üzenetére
Ugyanezt a BBB szerszámot használom, semmit nem kell vele mókolni, enged annyit a rugó, hogy szétfeszíteni is lehessen. Most amíg ment a Strade Bianche újra is waxoltam a láncot, már vissza is tettem, tehát friss az élmény. Szépen le is takarítottam a bicót, jöhet a tavasz.
#282903jjeahh: nekem van/volt egy karbontalpas Santicom aliról, de mindkettő darabnak széttört a sarkánál az a műanyag izé. Amúgy kényelmes cipő, de sokat nem bírt. Talán valami 100 dollárért ment alin, én másodkézből vettem, de tök új volt.
[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz
Speedy007 #282912 üzenetére
Nem hiszem, hogy különbség lenne láncszem távolságban a láncok közt. Az persze lehet, hogy a patentszembe nem tudod beletenni a szerszámot, mert amíg nem húzod szét, túl kicsi a lyuk. Én emiatt összerakáskor a szomszédos szemekbe akasztom be a szerszám egy-egy csőrét, és úgy kényelmesen szét lehet húzni.
-
válasz
Speedy007 #283157 üzenetére
akkor alap esetben egyszerre kellene mozognia mindkettőnek, de az egyik mindig közelebb lesz a befelé jövő fékolajhoz a másik meg mindig messzebb (úgy kell elképzelni a féknyerget mint egy h betű, ahol a felső végén jön be az olaj és a két alsó szár a dugattyúk helye) így ez valahol természetes
ha van benne betét és féktárcsa is, akkor eleve kevesebbet mozog a dugattyú, próbáld meg úgy“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #282991 üzenetére
Elvileg az RT-64 már nem olyan görbülős fajta. Ahogy múltkor tárgyaltuk a tárcsafék beállítását, fontos hogy amikor a dugattyúk rányomják a betétet a tárcsára, akkor egyik se nyomja el egyik irányba se a tárcsát. Ha elgörbíti az egyik oldal, akkor ahogy meleg a tárcsa, könnyen beleviszi a nyolcast. Ha jól van beállítva akkor nem lesz ilyen baj.
De sok múlik azon is, hogy mennyire rugalmas anyagból van, mert például a mechanikus tárcsaféknél nem lehet kiküszöbölni ezt, mert az egyik oldal fix, így elnyomja a tárcsát fékezés közben. Nekem mégsem volt nyolcas az Ashimába. Melegedés ugyanúgy van, súrlódás miatt hő keletkezik.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #283228 üzenetére
Gyanítom hogy ezen a szinten ennyiért a BR-MT410 ennyit tud...nem, nem ennyit tud, ott valami nem kerek.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #283246 üzenetére
Ha ennyire nem jutsz semmire vele, akkor lehet a fékezési technikáddal van a gond és tényleg addig terheled túl, ameddig üvegesre nem ég a betét.
Nem tudok másra gondolni, mert tök laikus, koca bringások sem szoktak ilyenről beszámolni. Például sógorom ebikeján egy Tektro alap fék van, mégsem vonyít neki, pedig ritkán biciklizik, így biztos nem optimálisan fékez.
Ha nem sikerül megoldani, akkor neked tényleg egy olyan erősebb fék kell, amibe IceTech vagy bármilyen hűtőbordás szinteres betét belemegy. Azt nem tudnád üvegesre égetni, mert a fémes betétnek pont az az optimális ha bemelegedik. Igaz a te felhasználásodhoz ágyúval verébre esete lenne, de az biztos, hogy megoldaná a gondokat.
[ Szerkesztve ]
-
Balázs Z.
tag
válasz
Speedy007 #283461 üzenetére
Köszi!
Abból kiindulva, hogy a jelenlegi bicón is szinte minden évben cseréltettem valamit jobb minőségűre, ennél a Decathlonosnál is ez lesz valószínűleg. Az a kérdés, hogy megfelelő alap-e erre a célra, vagy két hónap után hordhatom a szervizbe, mert elállítódik rajta minden, elgörbül ez-az, lassításnál kotyog hátul, fékezéskor felgyorsulés hasonlók.
Használtat nem merek venni, mert nem értek hozzá, szerelni se tudom.
Mondjuk azon is elgondolkodtam, hogy elvégzek egy kerékpárszerelő tanfolyamot, hogy magamnak tudjam javítani ha kell...
eladó Topping A30Pro + beyerdynamic DT1990 Pro
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #283352 üzenetére
Kétlem. - 5 és - 10 fokban is tekertem tavaly év végén az MT200-zal, amihez BH59-es fékcső van és nem változott sem a nyomáspont, sem a fékcső merevsége. Én mostmár azt javaslom, hogy vidd el egy normális szakihoz a biciklid és nézesd meg a fékeket, mert ott valami nagyon nem kerek.
Gondolj bele, hogy a fék biztonsági rendszer, azaz minden körülmények között 100 %-osan kell működnie az Északi sark övétől a +40 fokos sivatagon át mindenhol is. Versenyeken csak hidraulikus fékeket használnak már (többnyire), szélsőséges körülmények között, mégis helyt állnak. Gondolj bele, ha valamelyik versenyző nem tudna megállni a fék miatt, milyen komoly következményei lennének. Az sem normális, hogy ennyit kell csiszolni a fékbetéteket.
Az ásványi olaj nem vizesedik, egyedül a DOT fékfolyadék, ami megköti a környezetből a párát. Minél többször hevül a folyadék, annál előbb köti meg a vizet, azért kell évente cserélni a folyadékot. Az ásványi olaj sokkal tovább bírja.
[ Szerkesztve ]
-
X2N
senior tag
válasz
Speedy007 #283794 üzenetére
Már kerékpározás közben is mobilt tolod?
Tegnap eladtam a Cube Stereo 140 HPA Race-t, egy tizenéves srác vette meg faterral...
Srác soha életében nem montizott a camping bicóról ült át rá.[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
válasz
Speedy007 #283852 üzenetére
bicajra nyugodtan rárakhatod, nem kell műszakiztatni, a rendőr sem kéri majd a műbizonylatlapot.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
chubby2o6
senior tag
válasz
Speedy007 #283852 üzenetére
Nem az elfogadottságával van baj, senki nem fog szólni miatta.
Autósként én úgy vagyok ezzel, mint a bringás féklámpával. Nem azt nézem, hogyan villog a bringás, hanem a mozgását, meg azt, hogy mikor tudok úgy elmenni mellette, hogy az mindkettőnknek jó legyen. Az olyan autós, aki nem bringázik, nincs felkészülve az ilyenekre, fogalma sincs az utóbbi évek bringás újításairól, a villogásodat jó eséllyel nem fogja kanyarodási szándékot jelző indexelésnek venni. Ha elcsap, és mondod neki, hogy " de hát én indexeltem", valószínűleg visszakérdez majd, hogy " jaaa, az a villogás azért volt?" Ráadásul a hátsó lámpa méretéből adódóan csak egész közelről lehet kivenni a nyilacskákat, harminc méterről már meg nem mondja senki, hogy az indexelés. Az a harminc méter meg semmi 50 km/h sebességnél. A lényeg, hogy ezek az indexelni is képes bringás kütyük nem tudják kiváltani a mindenki által megszokott karjelzést. -
válasz
Speedy007 #283852 üzenetére
És ez hogy működik? Van távirányítója a kormányon? Amúgy meg kár, hogy csak hátulról látszik. Szemből jövőket nem tájékoztatja.
Nem mintha fel akarnám rakni országútira, pedig ott még inkább nem akarom elengedni a kormányt, mert pofára eshetek.
Janusz001: ennyiért nem fogsz jobbat kapni, az tény. Kivéve, ha használtan nézelődsz. Igazán kár a béna négyszögtengelyes hajtásért, szerintem azt 105 kilóval hamar szét fogod gyilkolni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #283859 üzenetére
Sajnos Magyarországon elavult minden, ami szabályozva van, nem haladnak a korral. A csengő is egy nettó faszság, mert nagy alapzajban egyáltalán nem hallható meg könnyen, viszont kínai elektromos kürtből van már olyan, ami rohadt hangos (joe zé a YouTube-on mutatott párat). A sokat tárgyalt küllőprizma is egy kommunista időkből származó baromság. Kár hogy nem maradt meg a KRESZ-ben, hogy kadmiumsárga legyen.
Maximum1: Annál tényleg minden jobb. Hasonló Cruisert használtam 8 évig, egy sebességes volt. Asszonynak van még Női vázas Cruiser, Nexus 3-mal, de nem sokáig, mert ma találtam egy 28"-os alu, trekking női Kelly's vázat Jófogáson, így megy neki a régi alkatrészekből az építés. Hétfőn adja fel Postán az eladó, még hajtómű kell, villa/teló meg kormány és korménszár. Altus váltás, kerekek, tárcsafék szett (MT200) vannak itthon. Ideiglenesen jó lesz neki a 26"-os szett, később lehet veszek neki 28-as kerekeket.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #284233 üzenetére
Valószínűleg színtereztetve lesz (vagy én fújom át), mert az asszonynak nem tetszik a színe. Sötétszürke - fekete (?) színű, rózsaszín csíkokkal gyárilag.
A merev villa nem olyan szörnyű, igaz egy jó levegős teleszkóp sokat csillapít, de a karbon is valamennyire enyhíti a dolgokat. Úgy terveztem a merev villa mellé egy karbon kormányt teszek (szigorúan 35 mm befogójút), de végül a levegős teló lett. Súly szempontból jobb lett volna a merev, mert a teló 2 kg kábé, az előző tekercsrugós XCM volt 2,4-2,5 kg. Egy karbon villa meg lenne 6-700 g.
Hasonló a váz, az Pheebe 30 CRX, bár szerintem a váz lehet ugyanaz, csak a felszereltség miatt van 10, meg 30.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Speedy007 #284403 üzenetére
Köszi, ezek szerint jól emlékeztem! Olvastam valahol, h a "nagyobb" fék nagyobb átmérőjű fékcsővel jár, viszont szerencsére az én esetemben ugyanaz a típus jár mindkét fékszetthez (SM-BH90-SS). Nagy megkönnyebbülés ez, mert nem örültem volna neki ha szét kell bombázni a bringát a cseréhez.
-
válasz
Speedy007 #284403 üzenetére
a -JK az a J-Kit rövidítése, ami előre légtelenített de a fékkarnál nem bekötött rendszert takar, jellemzően a vázon áthúzott fékkábelek miatt.
a Shimano-nak ez a két fékcsöve van, az SM-BH59 meg az SM-BH90“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #284507 üzenetére
Utálni utálom a V-féket is, de megtanultam beállítani. Viszont az asszony új biciklijén kikötöttem, hogy kizárólag tárcsafékes lehet. Így vázból is sok kiesett, amin nem volt tárcsafék konzol. Az MT200 is adott volt, így nem lesz V-fék többet itthon.
Az első váltón és a V-féken kívül a négyszögtengelyes hajtómű amit még utálok, így valószínűleg az lesz a gépén.
-
Tin
veterán
válasz
Speedy007 #284754 üzenetére
Laposfejű csavarhúzóval. Ha erre a felfogatásra (másik példa) gondolsz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Weareus
addikt
válasz
Speedy007 #285231 üzenetére
Köszi a segítséget.
Már találtam egy kerékpárszervizes "áldozatot", aki átgondolatlanul elvállalta a gépet telefonon.
Uram atyám! Mennyit fogom én boldogítani őt a marhaságaimmal!#285309 Friczy:
Természetesen semmi gond, ha kétségbe vonod.
Majd ha lesz rögzítőm és tényleg annyi, küldök videót. Ha kevesebb, akkor még rágyúrok.
Btw ez a srác (hangulatos tekerős videói vannak) vajon mivel rögzíthet? Jó kis kamera meg progi lehet a birtokában...
[link][ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #286833 üzenetére
Én is azt tervezem, hogy kémiailag marom le a festéket itthon, utána megy a festésre. Nincs macera a szállítással a homokfúvóhoz.
Oszi szintéren én is gondolkodtam, csak macera az oda- meg visszaküldés, meg idő. Költségben is több lenne, bár jó áron dolgoznak. A honlapjuk szerint 20ezer Forintért eltávolítják a festéket, kijavítják a hibákat, ha van + a szinterezés. A színátmenetes festés viszont komoly érv lenne mellettük. Facebookon vannak fotók milyen egyedi kinézeteket tudnak a srácok.
A szállítás az belekerülne kábé 10-12 ezerbe.
HEAHEA: A magasságon kívül fontosabb még, hogy mennyire hosszúak a végtagjai. Én például 186 cm vagyok, de hosszúak a karjaim így simán kell a nagyobb váz (meg a minél alacsonyabb kormány
).
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Speedy007 #286953 üzenetére
Összehajtható alatt azokat értettem...bár én nem szeretem őket, nagyok, nehezek és mivel a csapok erősségén áll, vagy bukik ez egész rendszer, bizony van amelyik gagyi is. Tény, hogy pl. a Bordo az etalon a típuson belül és rá is szolgál nevére.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Speedy007 #287112 üzenetére
Nem más a lánc is? Jó lenne egy korrekt összefoglaló táblázat, amit a jövőben visszakeresve bárki megtalál. Érdekes, hogy ránézésre, első blikkre ez is jobb minőségű cuccnak tűnik, mint a sokkal drágább Sram SX és látszólag vége a Tourney féle ultra gagyiságoknak. Az ára remélhetőleg mégis nagyon alacsony lesz (plíz senki ne a kezdőárból induljon ki megint), a Cues és a 10, 11 sebességes Deore ára is a béka segge alatt van már bike-discounton, az Essa még olcsóbb kell, hogy legyen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz
Speedy007 #287112 üzenetére
Nem lehet variálni. Egyedül a HG 11 lánc, amit elvisz a LinkGlide, de közel sem optimális, azaz nem lesz tartós vele. Az első lánctányér abból a szempontból mindegy, hogyha csak 1x a rendszer akkor NarroWide kell, ami jó mindkettőhöz. Két tányérnál már LG lánctányér kell, nem jó a hagyományos. A fogaskoszorúnak a hátsó váltónak és a váltókarnak is mind LinkGlidenak kell lennie. A lánc sem árt ha az, mert teljesen másak a szemek kialakítása.
Patentszemmel nem tudom, hogyan áll a LinkGlide lánc, annyire nem néztem utána, de biztos nem jó a HG cuccokhoz való.
Outihoz biztos nem lesz LinkGlide, oda túl nehéz az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz
Speedy007 #287861 üzenetére
Nem az átfogásról beszélek, azt ismerem. A Hyde-on 3x9 volt, annak a középső tárcsája 36T, a kazetta meg 11-13-15-17-20-23-26-30-34, és teljesen el lehet lenni ezzel az átfogással síkon és kisebb emelkedőn-lejtőn. Ha valaki nem akar tartósan 30 felett menni, vagy hegyet mászni, akkor a 36:11 és az 1:1 is elég a két végén.
A Riverside fokozatkiosztására (11-13-15-18-21-24-28-32-36) gondolok. Én a fent említett középső tárcsán síkon általában 36:15-ben mentem, esetleg 36:17, a "könnyű" (lassú) fokozat meg a 36:20 volt. A 3 legkisebb ugyanaz, de középen nekem kicsit szellős a kiosztás, persze ha 9 fokozatot kell elosztani, akkor nyilván csak így lehet. Szimplán csak a használati tapasztalat érdekelt.
-
F-ECT$
titán
válasz
Speedy007 #287918 üzenetére
Most hogy a Decathlonban akciós az új ára (139k), így alkudni is lehet, az enyém pl 125k-ért volt fenn. Van még rá 1 év gari is, szóval szerintem jó vétel volt, de persze pár apróbb sérülés ezen is van már. Mechanikailag viszont rendben van, már amennyire én meg tudom állapítani
Gurultam is vele már pár 10 km-t, az én kis hobbi felhasználásomhoz szerintem tökéletes lesz, a 9 sebesség is elégnek tűnik egyelőre.Azt nem tudja valaki véletlenül, hogy a Nagyicce utca hány százalékos?
(A Királydombra megy fel.)
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.