Hirdetés
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Szivárvány
lo ...
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
Van itt akinek Garmin 530 van speed szenzorral?
Van olyan jelensége hogy ha megállsz valahol, lekapcsolódik a speed szenzor, és elkezd ugrálni a sebesség mérő a garminon, ami miatt ki be kapcsol az autostop. Sokszor ám.
Más tapasztal ilyet?
Ha átváltom gps alapú sebesség mérésre, magyarán tiltom a szenzort, akkor nincs ez. Érthetetlen a jelenség. De emiatt nem akarnám utaztatni a gariba ...hogy hozzá nyúljanak. -
fulton
addikt
válasz Lacerta #255426 üzenetére
Lényegében azt a kis nevezzük henger alakú csavarnak amivel rá szorítjuk a kazetta testet középen az agyra az lazult/csavarodott ki? Morbid. Valszeg nem kellő erővel lett megszorítva + idővel a (esetleges ritka leszedés) következtében volt ideje kicsavarodni a rázkódástól a már veszélyes mértékig. Nekem a lámpatartó konzol jart így, egyszerűen kicsavarodott a sok rázkódástól x km alatt. hiába meghúztam(lehet mégsem kellően).
Es ott tényleg lehet szorítani/szorul.
Pl nekem a kazetta "csavarja" lényegében csak koppig csavarható és onnan sehova.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #255475 üzenetére
Általában úgy szokott lenni a geó ha pont középen vagy, hogy a nagyobb vázat választod, akkor annak a felső stucni vége lesz jobb.ergo spacerekkel alatta, kosebb váznál fordítva. A nagyobb váz kb 2cm el magasabb kormány pozit ad Mint a kisebb váz. Illetve a kisebb vázat sportosabb poziba tudod tenni anélkül h nagyon fekvös lenne neked. Míg a nagyobb vázat mire oda engednéd a kormányt mint ahol a kisebb vaznal alapból van(kb onnan indul) lehet nagyon fekvös lenne.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #255479 üzenetére
Hát, ott megint csak ilyen a szitu. Pl egy giant azonos méretű endu gép kopra lerakva kormányilag vagy ott mint egy azonos méretű race vaznál kezdésként. Mind fekvés mind kormány magasság tekintetében mely esetben sztem (csak feltételezem) azonos gyorsaságra képes a rider a 2 vázzal ha a gumi ugyan az és a felni is, és azonos kormány magasságon. Ott ami hozhat még egy jó aero kerék. Azzal sztem lehet nyerni 10-15w. Ami egész jó.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz ZolkoW #255523 üzenetére
az egyik dolog én még nem láttam azonos modellen belül(outiknál) két más méretű váznál nem lesz azonos a fejcsöved.
a másik, a stack és reach ami meghatározó pozició szempontból.Röviden, ha te két méret közt állsz , akkor mind a két méretnél be fogod tudni állítani a kormányt úgy hogy az neked ne legyen diszkomfortos nyújtózásilag. Kisebb váznál ez inkább a alsó véglet (spacerek ki a kormány alól..), nagyobb váznál, ez az alap beállítási véglet lesz inkább, vagyis minden spacer alatta (tól indul). Kb lesz egy pont ahol a két váznál, ugyan akkora kormány távod lesz, DE jóval mélyebben lesz a kormány a kisebb vázon mint a nagyobbnál (aerobb).
Én értem hogy nagyobb a felsőcső hossz a nagyobb vázon ezért azt gondoljátok fekvősebb, kinyúlósabb igen (akkor ha mind a két váznál a kormány alatt ott van minden spacer), de a kormány magasságod viszont 2cm el fentebb van. És ha te azt még lentebb is akarod tenni később, sportosabbá, akkor már nagyon fekvős lesz a közép magassságoddal. Hiszen a kormány magasság csökkentésével eleve növekszik a kormány távolság is + a magasság csökkenés.. nagyon nyújtózós lenne. Ergó lehet hogy csak a spacerekkal alatta fog kényelmes lenni neked a nagyobb váz és azt már később csak kisebb stucnival tudod lentebb tenni hogy aerobb legyél és még kényelmesen elérhető is a kormány. érti?[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
-
fulton
addikt
válasz zsamiatt #255543 üzenetére
Ti csak azt latjatok h felső cső nagyobb. Jelen esetben az S meretnél is be tudod allítani úgy a kormanyt h a távja ott legyen mint az M váz alapesetben. Csakhogy több mint 4 cm leszel lentebb "fejben". Természetesen ha így is közel lenne a kormány és jobban nyújtózni szeretnél akkor gubanc van, mert elérted a a "végét". Arról nem beszélve hogy az S es az M váznál itt 74 es 73.5 fokos a nyeregvázcső, emiatt azonos riderünk esetén kapásból bukott a nagyobb váz a felsőcsőhosszából 0.5cm t.
De hiaba írom ezek szerint nem értitek miről beszélek.
Itt A nagyobb vázzal akkor kerülsz előnybe ha kopra lerakod felé mész, vagy stucnit fordítol plEgyébként nagyon más érzetre hiába egyforma távra kerül a kormany, pont a drasztikusan alacsonyabb fogáspont miatt.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #255601 üzenetére
Erről van szó
-
fulton
addikt
Egyébként én néztem ha endunál kötök ki , annak a kormány pozija is belőhető oda mint a race testvérénél (és gyanítom ott kb azonos sebességet tudnánk egyéb más gumi stb mellett), annyi hogy hamrabb eléred a határt amitől már sportosabbra nem tudod "varázsolni" ez meg a jóég tudja hogy akarnám e később, szemben a már eleve fekvősebb race vázzal, amit még agresszívabbra tehetsz csak bírjad.
Egyébként úgy gondolom az is számítani fog (gyorsulás) hogy eleve 2 cm-el lentebb leszek (előny) a kerékpáron a fölhöz képest mint most (az egész test), ami megint csak aero javulás mostanhoz képest. -
fulton
addikt
válasz lsebestyen #255611 üzenetére
A csepelemtől nagyban más lehet majd a kormányozhatóság egy defy nél is, elvégre most 1090 a tengelytávom. Ott meg lesz 1024 körül.
Kiváncsi leszek a merida scultura tesztre, az race geo abból is az agresszívabb..ha bevál.. -
fulton
addikt
válasz lsebestyen #255628 üzenetére
Más jah, am megmértem a szöget is mikor feltérképeztem a geóját: 72' a nyeregváz, és a fejcsőszög 71' fokos. 1090 tengelytávval
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #255625 üzenetére
Én már nem hiszek ezekben a kopott nem kopott, lesz 3 lánc váltogatom aztán cső
Itt van ez a sor, szemre kutya baja, és mégis ugrik folyamatosan az új lánc rajta.11 és 12t is.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz dom1n0 #255637 üzenetére
Hát ö, a patentszemnél körül 1mm(de itt is csak mostanság kicsit korábban itt is a 0.75 ment bele) minden máshol 0.75mm nem esik bele.
Értem, hát nem erőltettem rá, első rövid út után le is szedtem és ment a régi vissza, megtisztítva...már csak azért is mert hoalk Ezzel tekerés közben semmi baj nincs egyelőre, nem is ugrik..így még használom vele az egész sort a nagy csere előtt, kérdés meddig lenne ildomos, azért mégse lenne jó ha terhelés alatt elszakadna. Úton van a megrendelt 36T első és a polcon a 11-28 hátsó sor meg még két új lánc (ezek azok is kellenek majd ha meglesz az új bringa). Ha cserélem a láncot, ezeket is cserélem vele.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #255646 üzenetére
ne viccelj mi az az 1000km. Vettem 3 láncot aztán ezt forgatom majd amíg fut fut. Nem vagyok bazáros rejtett zsebekkel amiben csörög egy láncra való minden hónapra
na most eszembe jutott ,majd azt még könyvelni is azok lánckenéseit stb..(garminban) .. oh f* a lesz[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #255649 üzenetére
ja hogy "MöTöBön" ott más erők hatnak itt tudjuk hogy csak a hátszéllő létezik
Úgy értettem hogy veszed 1 kilánként a fuxot aztán ha már van pár darab a padláson, befogod ismét használtnak, és azzal "malmozol" már előttem volt hogy betolod a bringát a garázsba és a falon sorakoznak az 1 kilás láncok sorba
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #255601 üzenetére
Ránéztem kíváncsiságból erre a tekerőre, tényleg horror arányok
-
fulton
addikt
válasz rétisün #255694 üzenetére
Bikeinn : Mivel sokal élnek ezzel a boltal de nincsenek tisztában dolgokkal, javasolnék az összefoglalóba pár sort írni róluk vagy nem modikra van bízva.
Bikeinn rendelés:
Spanyolból, mivel EU tag, nincs vám és áfa fizetés a rendelések után MO-on.
Példa kedvéért vegyük a mai napot. 06.28 a van. Kinézem a vásárolandó terméket példa kedvéért: [kép] ahol látható az "in stock" megjelölés - mellette az átvehető dátumnak: jun 29 - jun 30 látható. Ez azt jelenti hogy ha megveszem a terméket, ezt azonnal postázni fogják, és a szállítmányozó cégtől függően meg kapod rövid időn belül.Ha ezt a terméket megnézed [kép] szintén látható az "in stock" megjelölés viszont ez mellett már jun 30 - jul 03 látható mint átvehető dátum. Mind1, a lényeg hogy nem a rá következő napot mutatja hanem már 1 nappal későbbit. (de ez a dátum lehetne akár jul.03-jul.05 is.. Ez esetben az "in stock" megjelölés semmit nem ér, a termék nincs közvetlen raktárjukban, még nekik is be kell kérni innen onnan.. Ilyenkor szokott az előfordulni, hogy az itt megjelölt jun.30 - jul.03 ból lesz 1-2 vagy ki tudja hány nap hét is míg postázni fogják, nem mindig van így de érdemes számolni ezzel és akkor nem ér "meglepetés". (olyan rendelésénél jó ez, ami nem sürgős, ráér, viszont itt jó áron juthatsz hozzá).
Személy szerint mindig DPD vel rendelek, eddig sose volt gondom velük.
Rendelés módosítás:
Ha már leadtál egy rendelést, de még vennél valamit hozzá, és még nem postázták, lehetőséged van utólag hozzárakni terméket a meglévő rendelésedhez. Ilyenkor kiválasztott termék mellett lesz olyan opció " add to order" ez esetben rákattintol (emlékeim szerint a kosárba kerül kifizeted, és a rendelésedhez kerül a tétel - ilyenkor nem lesz + posta költség felszámolva) Itt előfordulhat hogy több eur fog szerepelni (kedvezmény nélküli) a visszaigazolásnál a fizetés után az oldalon, de nem kell aggódni, annyit vonnak le amennyit a meghírdetett árnál láttál.Ha megrendeltél egy csomagot több termékkel, és van amire várni kell, akkor ha ezt/ezeket a beérkezésre várós termékeket törlöd, postázni fogják a postázható csomagot. A termék árát visszakapod fizetett devizában. Ez mikor mennyi napos átfutással rendelkezik. (mindig gond nélkül megkaptam a vételárat). Tapasztalataim szerint, ilyenkor erről semmi vissza igazolást nem ad a Bikeinn, ám mindig megtörtént a jóváírás jó pár napon belül, ahogy az kell.
Csomag visszaküldés:
Lehetőség van már átvett csomag visszaküldésére is, ha a termék hibás stb miatt kérvényezed, akkor a Bikeinn vissza fogja téríteni neked a visszaküldés költségét.
Ha szimplán "nem jó a méret" "meggondoltad magad" akkor pedig neked kell állni a díját.
Ezt nagyon egyszerűen elindíthatod, belépsz a fiókodba, és a megrendeléseidnél találsz olyat hogy "return item". Ezt kiválasztod és végig vezet rajta..
- Milyen terméket szeretnél visszaküldeni (azt kipipálod, ha adott termékből többet is vettél akkor a legördülős listából megadod hogy hány darabot akarsz visszaküldeni).
Meg kellesz adni az okot, fotókat kellesz csatolni róla.... Ezen látszania kell majd a termék vonalkódnak, hibának stb...csak értelemszerűen.
Lesz egy "return label" kérése, ezt kifizeted, ami 10EUR. Utána következő oldalon lesz lehetőséged letölteni a "return Label" címkét. Ezt a cimkét helyezed a visszaküldendő csomag mellé a dobozba! Ezzel egyidőben Email-en kapsz egy visszaküldési csomag cimkét, ami a GLS-hez szól (MO-on). Ezt szintén kinyomtatod, és ezt ragasztod a csomagon kívülre! Ez után befárdsz egy GLS pontra, leadod a csomagot. Ennyi. Vársz, és ha beérkezett a Bikeinn írni fog róla email-en: hogy elkezdődött a visszaküldés feldolgozása, és nagyjából 3-5 munkanapon belül megkapod a jóváírást. Fontos, hogy mindig a fizetett devizában kapod meg, ergó ha magyar forint számlád van, akkor EUR ban fizetsz, és EUR ban kapsz. Itt ilyen esetben ha a "saját hibádból küldöd vissza" akkor buktál az atuális árfolyamhoz mérten kétszeri ("spread") átváltási költséget, és a visszaküldés díját ami 10Eur volt.Garanciális ügyintézés:
Lényegében ez ugyan az mint a visszaküldés, csak itt a termék hibás, romlik el, emiatt küldöd vissza. Képek kellenek ahogy fentebb írtam... megírod pár sorban miről is van szó, és majd döntenek róla (pár nap míg válaszolnak), ha jogos a panasz, valószínüleg fel fogják ajánlani hogy kapsz x összeg kárpótlást ha elállsz az igényedtől. Rajtad áll majd. miként döntöl. Ennyi.Személy szerint a rendelések mellett, több visszaküldési, garanciális ügyem is volt a Bikeinn-el mindennel maximálisan elégedett voltam.("nem kicsinyes cég")
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #256049 üzenetére
Az ember igyekszik kerülni a forgalmas utakat, de sajnos van hogy "reckirozni" "kell" ha haladni szeretnél.
Elszomorít amit tapasztalok tele szeméttel, sérüléssel minden kerékpár út. És nem csak itt a környékemen, távolabb is. Borzalmas állapotok, ágak dudvák benőve, üveg.., elég ha a mezed beleakad. Elférni nem lehet 2 embernek sok helyen emiatt. Vágják a dudvát minden kikerül a kerékpárútra és ott hagyják, menjél rajta, biztos meg lehetne oldani hogy a gép amivel vágják egyben le is tolja az út java részéről... Nem olyan rég épült kerékpár utakat már felnyomta az idő, a gyökérzet...felveszik az "uniót" rá, megcsinálják valahogy, és sorsára hagyják. Nem takarítják, nem figyelnek oda rájuk...nagyon nagyon ritka a minőségi/tiszta rész.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Piftuka #254254 üzenetére
Azért szerintem a 15.6 elég soknak számít, de aki ilyen bringát vesz az a funkció miatt veszi, nem pedig mert "hány kg is ?"
Én láttam ilyen 14 cika kg-val felszerelt trekkinget, csak már nem tudom mi volt a neve. 17 az meg pöppet sok. Csepelem nincs annyi gyártósori állapotában, pedig ez acél.
Valamennyi hatása van ha sok dimbes dombos részen fogod használni, de ezeknél a bringáknál nem a sebesség hajkurászása(kell hogy legyen) a kulcs úgy gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #256059 üzenetére
Ha már utak minősége, itt borsodban ez sem arról híres. Kár mert minek felmászni ha nem tudsz lejönni értelmesen..én így vagyok vele.
Külföldi yt vidósoknál látni ereszkedős vidiket, az asztán a vasalt aszfalt (jó nyilván nem minden út olyan arra se) na azt itt keresheted... talán ausztriába jobb utak vannak így képeket elnézve.
----
Tegnap eszembe jutott mikor a tescoban az önkiszolgálónál elvoltam fizettem...csepelt csak leállítottam magam mellé addig, az országútinál bonyibb szitu lesz. Nagy érvágás a letámasztás hiánya akár hogy is. Mert bent még eltolom magam mellett, de ott is jó az ha kicsit szabad mind a két kéz néha helyzet adja ..[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #256062 üzenetére
Bent toltam így van. Azért itt nem vásárolgatásról van szó, ha az a cél, akkor viszem a lakatot, táskát stb..
Itt túrán voltam, kellett banán meg harapni való, ott volt és bementem. Nem összevásároltam mindent, csak 1-2 dolog és jöttem is. (ha máshol nem kapni már kaját, akkor kellenek ezek a megoldások) minthogy éhen maradj[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #256066 üzenetére
dm-ből ki akartak..., sajnos oda is "szükség" volt betérnem reggel, lakatot ugye túráim meg kerékpározásaim során nem hordok már, így egy az egyben mentem be vele. Ez van, szóltak ugyan, de szót értettünk, jöttem láttam vittem. Nem szokványos látkép tudom, de olykor a szükség törvényt bont.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #256066 üzenetére
Akartam vele beszélni, nem volt akkor a helyén az őr, így bementem. Ha belegondolsz a talicskás kocsi sem különb mint a két kerék.
Mikor jöttem ki, már ott volt nem szólt semmit[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #256066 üzenetére
Ti tapasztaltatok már drasztikus súly csökkenést egy kiadós út után? ha igen mennyit kb.
Nekem a legutóbbi most rendesen kinyomta a folyadékot a szervezetemből. Bükki út filing 2.
Van az úgy hogy a szervezet teljesen megborul, ha valami elsiklik, pl a kaján, vagy csak a meleg.. a hossz.. és nem úgy működnek a végére a dolgok mint kéne, átmegy a víz rajtad.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz vallas #256084 üzenetére
Az szép. Nem szédültél másnap?
Én ma igen főleg reggel, 5 ora alvás után...2kg ledobott testsúly. Gondoltam h e lesz másnap.
Este nalam is most görcs közeli allapotban voltak a lábaim, még ágyban fekve is. Be be kezdett.. nyújtani sem tudtam örültem ha elalszok görcs nélkül.
1 eve volt ilyen az ominózus 82km/1100m után. Minden állapot ugyan az volt,(leszámítva talán akkor nem volt görcs hajlam utána) viszont most nincs izomlázam.
Ma toltam a citrom levét hol tea hol topjoy ban. Banán sok folyadék. Tapanyag..
Most megnéztem csöpivel a 26/24 elég volt 10% emelkedőn is.
Így az új sor a 11-28 jó lesz. Es ott a 16!!! Fog😁[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Piftuka #256146 üzenetére
Nem tudom. Számokat látok. a dimbes dombos helyeken .nagyobb szerepet kap a súly. Egy könnyebb bringa fürgébb érzet lesz megInduláskor.. de annyira nagy jelentőséget ennek nem kell tulajdonítani a :hobbi haverokkal legurulok a mólóra stilusnál, vagy be gurulni a Coopba. (Na nem szó szerint begurulni )
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz stickermajom #256105 üzenetére
Nem. Ebből ítélve szedni ildomos.
Nem szokott probléma lenni egyébként tekerések után se izomláz vagy ha néha van is intenzív kör után, kicsit érzni a combizomnál ami egy két nap es oké.
görcsölés nem volt még.
Zoliwrc:
Köszi -
fulton
addikt
válasz RexpecT #256168 üzenetére
A szőrt le kell borotválni erintkezesnel
Vicc nélkül, kicsit igazgatni magadon lentebb fentebb..es megnézni elkezd e ujra jelet adni. Nem hiszem h mind a ket erzekelo nalad rossz lenne. +nekem is volt ilyen, h elvesztette a jelet ergó nem adott életjelet. Kicsit igazgattam es hol működött hol nem. Borotvát alá gyomorszáj felső részénél/környékén hord. Nekem rendbe jött. -
fulton
addikt
Tudjátok mi a durva, most megnéztem, "elvertem" a túrázásom alatt legutóbb (212km) 4795ft meg itthonról vitt 2000ft értéket. Az 6730 ft. Ami sztem nem is sok vizet is kékkútról vételezem.. de az autóval kevesebbe vagyok a 4.6 fogyasztással, nyilván nem ez az alap, nem rakható össze a kettő. De érdekesség.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
-
fulton
addikt
válasz Szakbarbár #256199 üzenetére
Az az energy gel drága..emlékeim szerint.
. Kaja milyen mértékben váltható ki vele ?[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #256191 üzenetére
Igen. Nem szoktam ezeket számon tartani mert itt az élmény ami motivál és ha valamit meg kívánok útközben megveszem. De azért okosban is igyekszik az ember...lásd kékút... az egyensúly
Mez mosás...Három folt van a mezőn jobb oldalán ami eléggé bosszant ugyanis nem jött ki mosással és fogalmam nincs potosan hogy került oda, és mi. Nem merek rajta semmit...mert kárt teszek az anyagban. Így marad majd kikopik remélhetőleg.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Szakbarbár #256209 üzenetére
Köszönöm az infokat mindenkinek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen