Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fulton

    addikt

    válasz rétisün #255694 üzenetére

    Bikeinn : Mivel sokal élnek ezzel a boltal de nincsenek tisztában dolgokkal, javasolnék az összefoglalóba pár sort írni róluk vagy nem modikra van bízva.

    Bikeinn rendelés:
    Spanyolból, mivel EU tag, nincs vám és áfa fizetés a rendelések után MO-on.
    Példa kedvéért vegyük a mai napot. 06.28 a van. Kinézem a vásárolandó terméket példa kedvéért: [kép] ahol látható az "in stock" megjelölés - mellette az átvehető dátumnak: jun 29 - jun 30 látható. Ez azt jelenti hogy ha megveszem a terméket, ezt azonnal postázni fogják, és a szállítmányozó cégtől függően meg kapod rövid időn belül.

    Ha ezt a terméket megnézed [kép] szintén látható az "in stock" megjelölés viszont ez mellett már jun 30 - jul 03 látható mint átvehető dátum. Mind1, a lényeg hogy nem a rá következő napot mutatja hanem már 1 nappal későbbit. (de ez a dátum lehetne akár jul.03-jul.05 is.. Ez esetben az "in stock" megjelölés semmit nem ér, a termék nincs közvetlen raktárjukban, még nekik is be kell kérni innen onnan.. Ilyenkor szokott az előfordulni, hogy az itt megjelölt jun.30 - jul.03 ból lesz 1-2 vagy ki tudja hány nap hét is míg postázni fogják, nem mindig van így de érdemes számolni ezzel és akkor nem ér "meglepetés". (olyan rendelésénél jó ez, ami nem sürgős, ráér, viszont itt jó áron juthatsz hozzá).

    Személy szerint mindig DPD vel rendelek, eddig sose volt gondom velük.

    Rendelés módosítás:
    Ha már leadtál egy rendelést, de még vennél valamit hozzá, és még nem postázták, lehetőséged van utólag hozzárakni terméket a meglévő rendelésedhez. Ilyenkor kiválasztott termék mellett lesz olyan opció " add to order" ez esetben rákattintol (emlékeim szerint a kosárba kerül kifizeted, és a rendelésedhez kerül a tétel - ilyenkor nem lesz + posta költség felszámolva) Itt előfordulhat hogy több eur fog szerepelni (kedvezmény nélküli) a visszaigazolásnál a fizetés után az oldalon, de nem kell aggódni, annyit vonnak le amennyit a meghírdetett árnál láttál.

    Ha megrendeltél egy csomagot több termékkel, és van amire várni kell, akkor ha ezt/ezeket a beérkezésre várós termékeket törlöd, postázni fogják a postázható csomagot. A termék árát visszakapod fizetett devizában. Ez mikor mennyi napos átfutással rendelkezik. (mindig gond nélkül megkaptam a vételárat). Tapasztalataim szerint, ilyenkor erről semmi vissza igazolást nem ad a Bikeinn, ám mindig megtörtént a jóváírás jó pár napon belül, ahogy az kell.

    Csomag visszaküldés:
    Lehetőség van már átvett csomag visszaküldésére is, ha a termék hibás stb miatt kérvényezed, akkor a Bikeinn vissza fogja téríteni neked a visszaküldés költségét.
    Ha szimplán "nem jó a méret" "meggondoltad magad" akkor pedig neked kell állni a díját.
    Ezt nagyon egyszerűen elindíthatod, belépsz a fiókodba, és a megrendeléseidnél találsz olyat hogy "return item". Ezt kiválasztod és végig vezet rajta..
    - Milyen terméket szeretnél visszaküldeni (azt kipipálod, ha adott termékből többet is vettél akkor a legördülős listából megadod hogy hány darabot akarsz visszaküldeni).
    Meg kellesz adni az okot, fotókat kellesz csatolni róla.... Ezen látszania kell majd a termék vonalkódnak, hibának stb...csak értelemszerűen.
    Lesz egy "return label" kérése, ezt kifizeted, ami 10EUR. Utána következő oldalon lesz lehetőséged letölteni a "return Label" címkét. Ezt a cimkét helyezed a visszaküldendő csomag mellé a dobozba! Ezzel egyidőben Email-en kapsz egy visszaküldési csomag cimkét, ami a GLS-hez szól (MO-on). Ezt szintén kinyomtatod, és ezt ragasztod a csomagon kívülre! Ez után befárdsz egy GLS pontra, leadod a csomagot. Ennyi. Vársz, és ha beérkezett a Bikeinn írni fog róla email-en: hogy elkezdődött a visszaküldés feldolgozása, és nagyjából 3-5 munkanapon belül megkapod a jóváírást. Fontos, hogy mindig a fizetett devizában kapod meg, ergó ha magyar forint számlád van, akkor EUR ban fizetsz, és EUR ban kapsz. Itt ilyen esetben ha a "saját hibádból küldöd vissza" akkor buktál az atuális árfolyamhoz mérten kétszeri ("spread") átváltási költséget, és a visszaküldés díját ami 10Eur volt.

    Garanciális ügyintézés:
    Lényegében ez ugyan az mint a visszaküldés, csak itt a termék hibás, romlik el, emiatt küldöd vissza. Képek kellenek ahogy fentebb írtam... megírod pár sorban miről is van szó, és majd döntenek róla (pár nap míg válaszolnak), ha jogos a panasz, valószínüleg fel fogják ajánlani hogy kapsz x összeg kárpótlást ha elállsz az igényedtől. Rajtad áll majd. miként döntöl. Ennyi.

    Személy szerint a rendelések mellett, több visszaküldési, garanciális ügyem is volt a Bikeinn-el mindennel maximálisan elégedett voltam.("nem kicsinyes cég")

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák