- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Google Pixel topik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
ph Az ASML bizakodó az új technológiát tekintve, és a piac is reálisabban szemléli, mint korábban.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Freshly Frosted
gp Extraként a Rumble Club DLC csomagját is begyűjthetik az érdeklődők.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
parandroid
nagyúr
-
-
Fall-N
veterán
válasz
Ringman #273821 üzenetére
Nagy és ronda. Elméletileg már szerintem sok embernek eszébe jutott, adja magát, hogy elektromos motor húzza a féknyereget. De ahhoz kisebb akku kéne, de ha az is lemerül, azért féknél már veszélyes, váltó ha lemerül sokkal kisebb gond. Ebben a kísérleti fázisban jó randa. 😁 Ebike akkuja jóval nagyobb, de az is le tud merülni, úgyhogy még ott sem lenne megoldott. Szerintem még mindig a legjobb a hidraulikus elv.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #273821 üzenetére
Viccesnek vicces pedig lehet, hogy ez a jövő.🤔...végül ha tovább csökken az akkumulátorok mérete teljesen pontos moduláló motorok már most vannak mozgatni a betéteket egy integrált féktestben. Na meg "áramszünet" esetén most is vannak pl. szelepmozgató motorok melyek rugós kényszerzárásúak, vagyis lefékezhetné a kereket amit mondjuk csak megállva tudsz feloldani újra.
#273829jjeahh...pedig az a napsütötte, száraz hideg jobb bringázni mint akármilyen hó.
#273833Tin...legtöbb mostani kónuszos, beleértve a Shimanot is ilyenek, szinte újan már rágnak egy picit, ha meg nem akkor hamarosan fognak.
Amúgy meg mi az, hogy hátra hajtva? Ha hátrafelé hajtod viszi magával a sort, láncot és hajtóművet és ott már sokminden hallatszódhat.
Leginkább kivett kerékkel, a tengelyt ujjaid között tartva, kereket (mind1 merre) forgatva lehet érezni a csapágyazás milyenségét...és igen, azokat időnként szét kell szedni mert ha a rágás kikezdi az agyban kiképezett golyópálya cementált felületét akkor az már sosem lesz jó, ugyanakkor (a tisztítás és alapos kenés utáni) összerakásnál nagyon rá kell szánni a pontos beállítás érdekében a pepecselés idejét, mert a hézagolást elrontva hamar vége lesz neki mint a botnak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #273863 üzenetére
Itt egy kalkulátor, lecsekkoltam, jó, és én CN-HG601-11 eddig csak patentszemest láttam. Az XT BB-MT800-ashoz hozzá volt csomagolva az a műanyag adapter.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
user2
csendes tag
válasz
Ringman #273887 üzenetére
A dt 350 első agy adaptere is pont ilyen. A vékony gyűrű tartja a kupakot a helyén, mikor nincs a villában a kerék. Nincs vele gond egyébként, ez ilyen, bár elég gagyi... Kivenni, cserélni vagy épp visszatenni, hogy is fogalmazzak, nem egy pozitív felhasználói élmény, de működik.
-
Ixion77
őstag
válasz
Ringman #273967 üzenetére
Ez annyira tipikusan jellemző a mai világra, hogy én erősen kétlem hogy ez Cannondale-specifikus lenne.
Masszívan túlárazott elvileg high-tech cuccokat árulnak nagy marketinggel, amikről aztán alaposabb vizsgálattal kiderül hogy messze nem tökéletesek, és ugyanúgy lélektelenül, tömegtermelésben készülnek mint az olcsóbb cuccok. Ugyanez van fényképezőgép objektívekkel, drága autókkal, mindennel.Legutóbbi esetem: Black Friday alatt vettem egy felsőközép kategóriás távcsövet, nagy nevű német gyártótól. A fókuszgyűrű nyikorog, a dioptriaállító gyűrű kb. -0.5-nél van nullában. Visszaküldtem, vettem egy másikat. Ez valamivel jobb (bár ez se tökéletes), de a hozzá tartozó objektívtisztító kefének csak 3 szőrszála van, a táska meg úgy van megvarrva, hogy az alján a szivacs a varrás alatt vissza van hajolva, tehát egyik oldalt dupla szivacs van, másikon semmilyen.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Ringman #273967 üzenetére
Amikor valamelyik olcsóbb kínai váz szenved hasonló hibáktól, hangosan kinevetjük, aztán kiderül, hogy a Cannondale sem jobb
. Mondjuk én számítottam erre, Hambini szerint ugyanez van a BMC-vel, Cervélo-val, sőt, asszem a Canyonnal is. Valszeg a Scott, Trek, Orbea sem kivétel, a sláger márkák közül arra tippelnék, hogy talán a Cube vázak normálisak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #273967 üzenetére
Ezt megnézed nemcsak a kerékpárvásárlástól, de még az élettől is elmegy a kedved!
...az, hogy kifogsz egy ilyent még hagyján, de ilyent adjanak miután már visszaküldted és esetleg tudják is rólad nem most jöttél a félhatos busszal hanem értesz a szakmához, aztán mégsem vegyék a fáradságot odaadni egy rendes szerelőjüknek a 10 perces utómunkára, már egyenesen nevetséges!
...és akkor még mondják, hogy nem jó a préselt csapágy, vagy a karbon recseg mikor tulajdonképp a pancser gánymunka nem jó, nem maga a technológia.
#273979mauimagic...mondasz valamit, semmi show-elem, semmi bohóckodás, no sufni-tuning vájörlesz fék, nuku hamis kitörött fog, a kutyát sem érdekelnek a tények már itt, tiszta Dont look up.
(ajánlom mindenkinek [link]
)
#273981
jjeahh...ja, a különbség az, hogy ha "normális" márkától látunk ilyent akkor felháborodunk, írogatunk, méltatlankodunk, hisztizünk és az arcvesztéstől félve általában valami történik, ha meg az Alin vásárolunk egy ilyent fél, vagy negyedáron megvonjuk a vállunkat, hogy hát ezért olcsó, ilyenek ezek, mire is számítottunk?!Az ilyen videók bizony megrendítik a bizalmat a nagy márkák felé.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Ringman #274045 üzenetére
1. Száraz terepre vannak jobbak és nem tudom te mennyire vagy érzékeny erre, de a 67 TPI merevebb, mint a 120. Negatívum még, hogy ennek nincs vágás elleni védelme, pl. egy üvegszilánk könnyen kivágja.
2. Van vágás elleni védelem az oldalfalon, nem próbáltam, de nagyon dicsérik a black chili-t, de Continál nagy a minőségi szórás, itt is volt, aki arról számolt be, hogy óriási nyolcas van a gumiban. Mondjuk ez felső kategóriás gumi, ami más gyárban készül a németeknél, szal lehet jobb.
3. Az Addix anyagkeverék ilyen apró mintázattal brutál gyorsan kopik és 67 TPI... Vágás elleni védelem az van benne.
4. Passz
5. Maxxis Rekon Race hátra, Maxxis Rekon előre, vagy Race elöl-hátul. Száraz terepen állat, de a féktáv sz*r és gyorsan kopik.
Kenda Booster SCT (nem a TR!). Ettől a gumitól én el vagyok ájulva, puha, csillapít, jól gurul, szárazon tapad, sárban is vállalható, még kisebb hóban is okés. Van vágás elleni védelem, tubeless összerakáshoz booster sem kell és nem is kopik gyorsan. Zseniális gumi, 10/10, de lehet csak én fogtam ki egy szuperül sikerült darabot. Hátra esetleg mehet egy Kenda Rush is, a mintázat jónak tűnik, de nem próbáltam. Eddig kedvenc gumim, Maxxist megeszi reggelire.
Vittoria Mezcal...
Esetleg próbálj ki egy Chaoyang Phantom Speed-et hátul és egy Phantom Dry-t elöl, majd számolj be róla, milyen. Bikeinn-en kapható.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Ringman #274047 üzenetére
A 120 TPI általában képlékenyebb, kényelmesebb picivel ugyanazon a nyomáson, de az is számít, hogy az oldalfala mennyire merev, pl. a Karma 2 Pro gumimban annyira masszív a vágás elleni védelem, hogy majdnem 1 bar-ra le kell engednem a nyomást, sőt, újan levegő nélkül is megtartotta a bringa súlyát
. Annál a Schwalbe gumik is kényelmesebbek, főleg, amelyikben oldalfal védelem sincs.
#274048 Tin: így van, nekem két hónap maradt ki és sajnos nem csak 10-el lett magasabb a pulzusom
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Ringman #274045 üzenetére
Igen a Ralph megy hátra és meglepően jól tapadó, könnyű kombónak találtam a Ray-Ralphot...sőt, én télen kezdetem el velük bringázni (-8°C NHH), igaz belsőssel, de tetszett a hidegben, hóban is, csak hát sok volt a tövises defekt így le lett cserélve tyúkbeles Race King-re.
#274051Fall-N...Mondjuk nekünk nem kell egymástól engedélyt kérni, ha veszünk magunknak valamit....Egyedül az új nagyobb kerekeket vette észre...te kis szájhős azóta is a kanapén alszol, mi?!
#274055
Kro...próbálj ráadni egy feszes nadrágot!...ő csak a felsőt szereti pro feszesen, nadrágban még mugli.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz
Ringman #274045 üzenetére
én csak a mintákról tudnék véleményezni, és nekem mindkét Schwalbe hátsó specifikusnak tűnik, előre biztos nem raknám őket. arra viszont jók lehetnek, csak más kell előre.
ezek közül a Contit, vagy a Tufot próbálnám ki, egyik se volt mégBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
balintbaba
tag
válasz
Ringman #274100 üzenetére
Mikor összelegóztam a kerékpáromat, akkor én is összeírtam excelbe, hogy mi mennyibe került. Volt is meglepődés, kínai váz, 105-ös szettel, ha jól emlékszem 500 eFt felett volt.
Most is nézegetek új bringákat, pedig teljesen felesleges lenne, mintha égetné a kezemet a pénz. Sokszor kritikus szemmel figyelem az ebben a topikban is erősen jelenlévő konzumidiotizmust, ami alól én sem vagyok kivétel.
Erre a Van Ryselre hetente rámegyek, hogy van-e a méretemben.
-
Because
őstag
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Tin
veterán
válasz
Ringman #274217 üzenetére
Ezt komolyan kérdezed? 40x11 az elég kevés, de a 11 fokozat is. 1:1-től hány lépésben akarsz eljutni az 4.5:1-ig? Szerintem egy ilyenhez már azért eléggé szép izomzat, meg jó nagy hátsó tányérok kellenek. Egy 12 sebességes 10-44-es kazetta és egy 46-os első már lehetne jó, de szerintem ott is zavaró lenne a köztes fokozatok hiánya.
-
parandroid
nagyúr
válasz
Ringman #274217 üzenetére
Edzésre én sem venném az 1x rendszert. Hétköznapra tökéletes, de együtt kell tudni élni azzal, hogy nem úgy fogsz haladni, ahogy szeretnél, hanem amilyen fokozat épp még használható. Fordulatszám-alapú haladáshoz kell a 2x10 (vagy inkább 11, esetleg 12). Cserébe egyszerűbb használni, beálljtani, és kisebb a karbantartásigénye (nekem mindig az első átdobóval van a gondom, ha hátul minden fokozatot használnék, valahol biztos reszelni fogja a keretet
).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
-
válasz
Ringman #274217 üzenetére
Országútra jó lehet, terepre biztosan kevés. Csütörtökön is mentem olyan helyen, hogy a 26/30 áttétel kellett. Igaz, nem túl sűrűn fordul elő, de nem lehetetlen belefutni olyan szituációba, hogy elfogy az áttétel. Nyilván használnám így egy darabig, aztán kiderül.
Tin: pedig a rövidebb hajtókar jobb, még a magasabbaknak is, állítólag. Amúgy meg szvsz meg se mondaná az ember, ha nem mondják meg neki, csak ráültetik, hogy milyen hosszú a hajtókar. Cube-oknál el kell fogadni, hogy a kerekei instant kuka, vagy átszerelni boltba járós bringára.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
Ringman #274221 üzenetére
bele lehetni persze bele lehet, de pattogjon 110-es pedálfordulattal a nyergen az, akinek két anyja van.
nem mindenki szeret pörgetni, nekem pl 75-80 a kényelmes tartomány, és az 50x15, 50x17 áttéteken utazom. előbbi már egész közel van a 40x11-hez (a következő fokozatom, az 50x14 szinte pont ugyanaz lenne), és akkor már utazón kb ki is van maxolva a sor, csak fordulatszámot növelve tudok gyorsulni, lejtőn meg eszembe se jusson beletekerni, csak vitorlázzak szépen.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Ixion77
őstag
válasz
Ringman #274259 üzenetére
Nekem MT-512 hajtókar van, és a fő bajom vele hogy nehéz (855g?). Ezért akarom lecserélni. Ha találok max. 170mm-es SLX M7120-ast 50 euró alatt már rendelem is. Ha minden igaz, csak ezzel nyernék vagy 200g-ot úgy, hogy semmi hátránya nem lenne.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Csokicsibesz
tag
válasz
Ringman #274318 üzenetére
Szerintem nekem már sikerült keverni 11-es quicklinket és nem történt semmi. Egyszer valahogy láncsere során elkavartam az egyik oldalt és csak úgy tudtam kicserélni, hogy a másik lánc quicklinjét használtam. Utána meg ha jól emlékszem akkor külön gyűjtöttem őket, és ha valami ilyen szitut csináltam akkor csak kivettem egyet és kész.
Hozzátenném, hogy nem vagyok 70kg se és nem bikázom be 400w+ on a bringát, szóval nekem még láncszakadásom se volt soha.
-
Oktaan
csendes tag
válasz
Ringman #274318 üzenetére
Shimano láncra én is használok kmc patentszemet, ami ráadásul egyszer használatos, de már számtalanszor szedtem szét és raktam össze. Persze senkit nem bíztatok erre, nekem még nem volt vele gond. Most egy Connex láncot vettem, amihez járt többször használatos patentszem, melyet szerszám nélkül tudsz szerelni, azt merem ajánlani.
...
-
Fall-N
veterán
válasz
Ringman #274344 üzenetére
Én mióta személyesen is ki tudtam próbálni ismerős boltjában azóta Fidlock rendszerű kulacstartót (MonkeyLink) [link] fogok szerezni. Hatalmas előnye, hogy mágnes húzza a helyére és oldalra kell kifordítani a kulacsot, így bármilyen szűk vázhelyen elfér, nem karistolja össze a kulacsot. Az is bónusz nekem, hogyha nincs a kulacs a tartóban, akkor szinte nem is látszik a tartó, mert egy lapos valami. Kicsit borsos ára van (tartó+ kulacs kábé 15ezer), de megéri szerintem.
Alapból a kulacsra van szerelve a mágneses adapter, de lehet kapni univerzális adaptert, így bármilyen kulacsra, termoszra rá lehet tenni, ami ugyanúgy működik a Fidlock zárral.
Egyedül az a hátránya, hogy alap kiszerelés az csak az áttetsző szürke, semmilyen más szín nem elérhető.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz
Ringman #274420 üzenetére
a magyar valóság, hogy a 20 éves rommal nyomják le a bringást az útról, mert úgy érzi, végre valakivel emberkedhet a parasztja.
Mondjuk lehet a Belvárosban javult a helyzet, "mifelénk vidéken" (hypeolt agglo környék) úgy bánnak a tisztelt autósok a bringásokkal, mint egy tetszőleges szovjet kisvárosban. -
kuntics
aktív tag
válasz
Ringman #274420 üzenetére
Kocsi státuszszimbólum lett itthon, akár erőn felül is, de fenn kell egyet tartani már lassan mindenkinek. Városon belül is azzal kell járni melóba minden nap, “buszozzanak a szegények” alapon. Az ilyen ember akkor sem jarna biciklivel, ha ingyen kapná. Hát még ha caffeteriából kellene állnia. Aki meg biciklizne melóba az enélkül is megteszi.
-
mauimagic
aktív tag
válasz
Ringman #274427 üzenetére
sajnos az ebike (cargobike-ot hagyjuk is, az kb 1m-től indul elektromos hajtással) meg kurvadrága magyar pénztárcával
Egy autó fenntartása, ha csak 10k km-t használod, minimum 750.000 Ft évente. Ez csak a tankolás, éves szerviz, biztosítás. Javítás, gumicsere, értékvesztés, stb nincs benne.2M alatt még gyakorlatilag guruló koporsót kapni.
Szal a matek nálam úgy lenne, hogy 750k-ért vesz a enber egy villanybringát, a maradék 2 millát, amiből venné a bontószökevényt, meg betolja állampapírba, az hoz neki mondjuk évi 200k-t. Abból meg bérel kocsit nyaralásra, meg néha taxizik.
Ha így számolunk, akkor az autó a kurvadrága a magyar pénztárcának
-
Maximum1
őstag
válasz
Ringman #274420 üzenetére
Sokat nem ment utána a dolognak, az is elég irritáló hogy a pacák felolvastatja a chatgp-vel, nincs hangja vagy mi?
Pár céget megkérdezett volna akkor megkapta volna a választ, hogy köszi nem, mert az APEH ezekre ugrik, ki akar egy átvilágítást egy bringáért.
Amikor megjelent ez a dolog akkor én próbálkoztam a cégemnél és ez volt a válasz, nem multinál vagyok, magyar vállalkozás 50 fő.#274425 Hasaggymeg
iphonom van és nincs autóm, ilyenkor mi van? mit szimbolizálok? -
Fall-N
veterán
válasz
Ringman #274383 üzenetére
Nekem tételesen, így fest, mind hazai beszerezés, egyedül a teló jött Szlovákiából:
A váltóhoz való bowdenezés, azért 0, mert a Deore kar mellé adták. A Funn középrész szintén a hajtómű tartozéka volt. A nyeregcső az az előző biciklimhez adta az ismerős, nem került pénzbe.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Ringman #274420 üzenetére
kezicsókolom, hová kell menni dolgozni, és kit kell megdugni, hogy alám is alámtoljanak a cikkben is említett 4millás ebikeot?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Revolut
- Motoros topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Diablo IV
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- Fossil FS5459 karóra
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő