- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
IMIIKE1998 #75653 üzenetére
látom a fókuszálás nem túl megszokott dolog ebben a topicban. gratu, sok km-t vele!
Everybody lies.
-
CaNNa3IS
senior tag
-
joysefke
veterán
válasz
IMIIKE1998 #75653 üzenetére
Szép bicaj, ne kíméld!
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz
IMIIKE1998 #75661 üzenetére
Éreztem.
Nekem komolyan tetszik.Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
geotigris9
tag
válasz
IMIIKE1998 #75653 üzenetére
Na gratulálok én is a bringához, nekem is tetszik jól néz ki.
(Talán még jobban is fogod szeretni ,mert kicsit rögös utad volt hozzá.)
Tartsad rendszeresen karban és akkor sokáig jól fog menni.
(Végül menyibe került az jövevény?)((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
pc360
addikt
válasz
IMIIKE1998 #75847 üzenetére
Felpattant? Milyen kanyar volt ez?
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
bunddog
tag
válasz
IMIIKE1998 #75847 üzenetére
Bezzeg ha kjúbbal estèl volna :]
-
joysefke
veterán
válasz
IMIIKE1998 #76645 üzenetére
Defektes a hátsó gumim a kerómon, de nem a szelep ereszt, külső lyukat nem találtam, de kb. fél óra alatt elereszti a levegőt. Lehet ez attól, hogy nagyot kapott, amikor terepeztem?
Nem!
Valószínűleg egy egyszerű lassú defekted van: tüske által szúrt nagyon apró lyukacska. Gyakran benne van még a tüske és így részlegesen tömíti a lyukat.
Kereket kikapod, belsőt kiszeded, picit fújsz bele és belerakod egy fél vödör vízbe, a buborékok egyből el fogják árulni hogy hol a lyuk. Ha nincs víz, akkor fújsz a belsőbe és közvetlenül az ajkaid előtt végigmozgatod a gumit. Ott olyan érzékeny a bőr, hogy a legkisebb légmozgást is detektálod.
Ha a külsőt úgy tetted le, hogy tudod hogy volt benne a belső, akkor könnyen beazonosíthatod hol kell a tüskét keresni. Ha nem, akkor az ujjaidat belül folyamatosan a külső belső részéhez szorítva végighúzod (akár többször) míg meg nem találod a külsőben a beletört tüskét. Ezt ki kell szedni, mert megint defektet okozhat.
J.
-
válasz
IMIIKE1998 #76645 üzenetére
Kiszeded a belsőt, megkeresed a lyukat, ha megvan, a szelepet a megfelelő helyre tartva két lehetséges pontot kapsz, egyik-másik irányba, ami alapján megnézheted, hogy hol volt. Persze ha nem a belső oldalon van a lyuk.
(#76647) Normi01
340-es rockridereknél is van benne szalag, akkor talán egy száz feletti kerékpárból csak nem spórolják ki ezt az apróságot.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
pikszel
őstag
válasz
IMIIKE1998 #76652 üzenetére
Ebben az esetben kígyóharapás/becsípődés is lehetett és több, kis lyukon szökhet a lég.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz
IMIIKE1998 #76664 üzenetére
HA autószelepes akkor vegyél ilyet. [link]
szingóba is lehet de az kicsit macerásabb.
Úgy emlékszem a 250ml két kerékbe elég.fpeter07 : Cubeams-en még ment az egykerék de ezen a dögön amikor legelőször próbáltam felkapni még a talajtól sem emelkedett el.
Sokkal több erő kell meg bátrabban kell hátra helyezni a testsúlyt.[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
hegyimorc
senior tag
válasz
IMIIKE1998 #76664 üzenetére
"defektjavító-sprék mennyire jók? "
A legnagyobb baj a belsőbe öntött defektjavító trutyikkal az, hogy ezek akkor tudnak rendesen tömíteni, ha a kiáramló levegő odaszippantja a lyukhoz a trutyit, de nem tudja mert ott van a külső ami visszafogja, ha pedig csak lassan szivárog akkor nehezebben tömít. Ezért működik sokkal szarabbul belsőben mint tubeless gumiban.
Szerintem montin inkább tubeless, városin meg egy rendes defektvédelemmel ellátott külső.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
joysefke
veterán
válasz
IMIIKE1998 #76662 üzenetére
Ha találsz latex belsőt akkor azt érdemes lehet. Jó tapasztalatom van a latexszel és nem csak a hálószobában... Cserébe gyakrabban kell pumpálni, de ez apróság...
-
6030D
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #76664 üzenetére
A defektjavító spray arra van, hogy belefújod, hazavánszorogsz az elért guminyomással és a szervizben kidobják a belsőt és raknak újat. Annak jó, aki nem tud gumit szerelni. Súlya kb ugyan annyi, mint egy belső+pumpa+leszedő.
A defekt javítás meg nem hiszem, hogy garanciavesztéssel járna.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz
IMIIKE1998 #76664 üzenetére
Egy db ilyet szoktam vinni. [link]
93g ami könnyebb mint a egy kis kézi pumpa.
Ha nem akarsz szerelni az erdő közepén arra jó, hogy a belső cseréig vagy javításig kihúzod.
Garanciát nem hiszem, hogy gumijavítás befolyásolná.Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
szebe
őstag
válasz
IMIIKE1998 #76664 üzenetére
Nehogymár egy belső-csere garanciavesztéssel járjon...Nem várhatja el a bolt, hogy adott esetben az erdő közepéről hozzájuk told be a bringát mert "defektet kaptam de nem nyúlhatok hozzá".
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
smkb
őstag
válasz
IMIIKE1998 #76880 üzenetére
Tényleg. XCT még a belépőkategóriás telók közül is a legalja telók egyike. Azért rúg vissza mert a csillapítása is nulla, illetve nem állíthható, de amúgy is pikkpakk szét fog kopni és hullani, ha rendesen használod terepen. (nekem is volt az egyik bringámban, totál elkopott szegényem, az is ugy rúgott vissza mint egy ló a végén már
) Ha már rugós, akkor minimum egy RS 30 Silver, az legalább egy jó spirálrugós teló, állítható csillapítással. Egy ilyen XCT csak kolonc tömeg egy montin. Ez van, ez ilyen. Egyébként valószínűleg a spirál rugót kellene benne cserélni gyengébbre, de nem tudom lehet e külön kapni, de léteznek különféle erősségűvel szerelt darabok. (Valószínűleg bringaméret alapján rendelik a gyártók, és egy S-esbe gyengébb kerül mint egy L es méretűbe) Csak akkor meg előfordulhat az, hogy bár apró akadályokat elsimít, de egy nagyobb gödörtől meg már felüt, és hintázós lesz, így hogy csillapításod a leírtak alapján kb nincs.
Újakban gondolkodva egy RS 30 Silverre cserélném a helyedben ha spirálrugós elég, 120 eur körül vannak (egyébkén megvan ám az előnye egy ilyen spirálosnak is, mert szépen mozognak , és jóval kevésbé karbantartásigényes mint egy levegős). Ha levegős akkor meg egy RS 30 Gold, az olyan 250 eur körül. Meg persze e felett a határ a csillagos ég, de e kettőben kezdenék gondolkodni. Mondjuk a 60 kilós tömeged az tényleg nem sok. Használtakat is lehet venni természetesen kedvező áron, de ez a kettő az kb amikben minimum szabad gondolkodni csereként.
-
zoli03
őstag
válasz
IMIIKE1998 #76880 üzenetére
Inkább keményebb a rugójuk, egy nehezebb ember alatt teljesen összeülne akkor (az állítás nem sokat ér). Persze, hogy visszarúg, nincs benne csillapítás. Amúgy nem mondanám, hogy ennyire rossz, ennyi pénzért ezt kapod, ennek is megvan a felhasználási területe, amire jó.
-
Strezi
őstag
válasz
IMIIKE1998 #76896 üzenetére
Egy ilyennel pl. nem lőnél nagyon mellé: http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=263032
Vagy régebbi etalon "fillérekért": http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=236175Upsz, bocsi! Erről megfeledkeztem. Akkor lehet hogy nem lesz egyszerű, az még nem annyira régi téma
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
zoli03
őstag
válasz
IMIIKE1998 #76896 üzenetére
Mennyit szánsz rá?
-
zoli03
őstag
válasz
IMIIKE1998 #76908 üzenetére
Ennyiért külföldről kapnál egy Rock Shox 30 Silver TK-t, de azért nem adnék ennyit. Sokkal inkább egy levegős Suntour Raidon.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #76908 üzenetére
Nem akarom ismételni magam, de inkább kezdj el foglalkozni a témával, olvasgass, járj utána.
Vettél egy bringát, aztán cserélted egy kicsit jobbra, aztán most már arra is költenél. Ott fogsz járni, hogy többe lesz, mintha az egész pénzből vettél volna egy jobbat a boltban, ami megfelel az igényednek. Ha jobb lesz a teló, utána jön, hogy kevés a fék...
Használd, rájössz, hogy mi kell, add el, és vegyél egy olyan felszereltségűt, ami kell neked, használtan. Legyen elég tanulópénznek az, amit bukni fogsz a használtként eladáson. Szerintem!Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #76918 üzenetére
Csinálj rajta egy kenés cserét. Nem nagy összeg és Crytec-nek bevált. Jobb lett valamivel.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szebe
őstag
válasz
IMIIKE1998 #76918 üzenetére
A múltkor még a belsőt se akartad javítani, nehogy ugorjon a gari, most meg villát akarsz cserélni. Hogyisvanez?
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
joysefke
veterán
válasz
IMIIKE1998 #76908 üzenetére
Ilyen drága fő alkatrészeket (teló) nem hiszem, hogy megérné csak úgy cserélgetni a bicóban, ha újonnan kell bolti bruttó áron megvenni. Ha értesz a használthoz, bújod a hirdetéseket stb akkor a képlet rendben lehet, de én tuti nem mennék be a boltba, hogy "jó napot kérek 50E forintért egy telót, mert a régit meguntam". Onnantól kezdve, hogy berakod a gépedbe az nem 50E-vel többet fog érni, hanem jóval kevesebbel -ha egyáltalán- növekszik az értéke...
A bicajgyártók/"matricázóüzemek" mivel nagy tételben vásárolnak nagy kedvezményt kapnak az alkatrészgyártoktól az alkatrészekre -a telóra is-, jóval olcsóbban jutnak hozzá mint te a debreceni kisboltban. A vége az, hogy ha neked kell nulláról kisker bruttó áron beszerzett alkatrészekből bicajt öszeraknod, akkor sokkal drágábbra jönnél ki, mintha vennél valamilyen nem eleve túlárazott, új, márkás, készre szerelt bicajt...
Ebből azt akarom kihozni, hogy (saját pénzen) főelemeket cserélni csak akkor érdemes, ha a kérdéses alkatrészt sikeresen leamortizáltad nullára. Egyébként jobban jársz, ha eleve olyan felszereltséggel veszel bicajt, hogy örömödet leld benne, ha pedig úgy érzed, hogy egy csomó ponton gyenge a bicaj akkor egyben érdemes cserélni...
Ránézve a bicajra, amíg az a (jól látom???) műanyag pedál nem esik le a használattól (tehát bírja a strapát), addig nem hiszem, hogy a teló lenne a szűk keresztmetszet, inkább az ember aki hajtja a gépet
Nálam az a pedál már csak attól leszakadna, hogy ránézek. (ha rosszul láttam és fémpedálod van, akkor visszavonom az állítást).
Rendes, kemény használat mellett is lesz bőven elég alkatrész, ami majd megadja és le _kell_ cserélned, én majd inkább ezekre költenék, nem arra amire igazából nem muszáj...
-
StLui
veterán
válasz
IMIIKE1998 #77129 üzenetére
Miért ne cserélhetnél, elromlik a váltó, vissza akarod vinni, max visszarakod az eredeti gumit és kész.
Úgy tudom függ a gumi fajtájától is.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
válasz
IMIIKE1998 #77129 üzenetére
Miért ne cserélhetnél gumit? Ne viccelj.
Szerszámnak meg én használtam már éppen nálam levő kulcstól kezdve elég sok mindent, csak meg ne sértsd vele a felnit. Egy 100 forintos gumileszedőről van szó kb, kétlem ,hogy belehalna az ember a beruházásba.Pótbelsőt, pumpát és gumileszedőt vigyél magaddal mindenképp!
Topic leírásában ott van a videó hozzá.
Attól függ, milyen gumiról van szó, ha a nyomás és defekttűrésre vagy kíváncsi.
Nekem volt 20-30 defektem az első fél évben kb, de nem lepődtem meg, a legtöbb üvegszilánktól volt, ilyen ez, ha az ember az egyetemre jár naponta, szeretnek bulizni az emberek, üvegeket eldobálni méginkább.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
StLui
veterán
válasz
IMIIKE1998 #77131 üzenetére
Én legtöbbször leszedtem "szerszám" nélkül, de ahogy írták neked használhatsz hozzá egy kanál lekerekített nyelét mondjuk, amúgy 500Ft-os műanyagról beszélünk max
Na ja, defektet, hogy fogsz szerelni?[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #77129 üzenetére
Mivel nem időre mész, ezért menj el úgy, ahogy most van a bringa. Aztán meglátod, hogy nagyon pattogott, vagy mi volt a baj, és annak megfelelően állítasz rajta.
A spraynél meg mérlegelj, hogy jobb hazatolni onnan, ahol defekted van, vagy feláldozod az ezer ft-os sprayt, meg estleg egy új belsőt. Én cserélnék utána belsőt, mert a hab benne van. Ha benne is maradhatna, akkor előre tölthetőként árulnák, defekt megelőzésre, nem elhárításra.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
joysefke
veterán
válasz
IMIIKE1998 #77131 üzenetére
Jaj, ne bohóckodj
-Szerezd be az alap szerszámokat: belső-pumpa-folt-külső-leszedő etc nézd meg YT-n mit kell majd csinálni, ha kilyukad, aztán jónapot...
-Ha jól emlékszem 60Kg vagy.
Első körben fújd fel 2.0bar-ra. Utána minden alkalommal amikor kimész felváltva csökkentsd, először elöl, aztán hátul mindig 0.1bar-ral. előbb utóbb ráérzel mennyi kell neked...Én 71Kg-mal olyan 1.7/1.7 esetleg 1.7/1.8-bar-on (elöl/hátul) használom (26"/2.2"). Nekem ez elegendő...
(van olyan terep, ahol 2.0-bar-ral nem tudok konzisztensen felmenni, de 1.7bar-ral már igen. Kanyarban és lefele is kezesebb a gép alacsony nyomáson)J.
[ Szerkesztve ]
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz
IMIIKE1998 #77137 üzenetére
Ezt hogy kell elképzelni ? Mész az úton és egyszer csak lerepülsz a bicajról ?
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz
IMIIKE1998 #77141 üzenetére
Szerintem sz..rd le a garit és vegyél rá valami olcsóbb tárcsafék szettet (akár használtan) és dobd ki a szaros V-féket.
Jaa értem bocsi.
[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz
IMIIKE1998 #77156 üzenetére
Az ilyen tekeréseket szeretem :-D Legalább van mit mesélni.
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
6030D
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #77156 üzenetére
Van egy titok. Úgy hívják: gyakorlat. Kezdj el heti 100 km-t tekerni, akkor nem fogsz ilyen helyzetbe kerülni. Előttem is estek már el, én kikerültem. Gondolom nem egy 2 m széles folyosóban esett el.
A másik, hogy tisztában kell lenned mit tud a tárcsás és a V-s bringád féke. Ha a régivel mész, vedd figyelembe, hogy nem úgy fog megállni. Ennyi.
Egyébként meg igen, hideg van, taknyos az út, vannak levelek, egyszerűbb esni.Milyen volt a Hármashegy? Jó volt a gumi?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #77160 üzenetére
Várom a jobb időt, hogy ne a sárban csúszkáljak.
Egy laza 5-6 hónap és felszárad az erdő.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
hawkfoto
tag
válasz
IMIIKE1998 #77170 üzenetére
Írtam e-mailt, de visszapattant.
-
StLui
veterán
válasz
IMIIKE1998 #77252 üzenetére
Az 1000 az angol font, ami brexit előtt 430000 Ft lett volna kb, és most pont ennyi az alpinbike-nál.
3 tárcsa van elől, én max 2-t szeretnék, alivio szett, de ora van a mostanin is inkább előrébb lépnék, xt felé, és 27-eshez nekem nagyobb rugóút tetszene mint 120. Részemről ennyi. Ennél sokkal jobb amit Hasaggymeg ajánlott.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Strezi
őstag
válasz
IMIIKE1998 #77252 üzenetére
IMIKE1998, zoli03, szjoci: Nem hiszem hogy gyenge lenne, én V-fékkel szocializálódtam még és nem DH fenegyerek vagyok
De ha mégis akkor szomorú leszek és/vagy halott aztán lecserélem
maximilian4: Köszi
Majd meglátjuk, mi lesz tavaszra vagy jövő nyárra amire reálisan megint összejöhet egy tekerés. Azt hiszem újdonság a 140-es XT tárcsa, de mivel a váz azt kívánta alapból, megpróbálom.
Állítottam telókban is nyomást hogy a geometria beálljon rendesen. Eddig rendben van a gyári rugóstag, szépen mozgott és a nyomást is tartja. A Pike-ot viszont rendesen le kellett engedni, hogy beüljön ahova akartam (20%).
Sajnos most megint egy hét kimarad amíg elutazom, illetve egy pedál meg a Ritchey stucni megérkezik
De, akkorra jó eséllyel egyszerre lesz két 29" össztelós bringám[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
maximilian4
addikt
válasz
IMIIKE1998 #77274 üzenetére
Nicolai volt biztos? Nem túl gyakori márka, meg ha jól tudom elég borsos áron mennek a gépei.
(#77275) Runner_fxr
Na neee, újabb sokkhatás. A bácsi biztos használt valamit, amitől valami jót érzett, és az ezeket (már-már műalkotásnak nevezhető) gépeket megteremtette.Az a mondraker...szerelmes lettem. Nekem valamiért nagyon bejön ez a fajta stílus.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz
IMIIKE1998 #77329 üzenetére
A tárcsa mérete nem az egyetlen tényező. Eleve már ott a tárcsa típusa, a fékpofa, maga a féktest típusa. Szóval nem azért fékez jobban, mert ktm, hanem mert jobb fék van rajta. 170 cm sztem nagy is a 19. Bőven elég lenne egy 17" sztem. Nekem 180 cm-hez passzol a 19"-os váz, bár így is rővidebb stucnit kell majd vennem, mert hosszabb a felsőcsöve a bianchinak az átlagosnál és ezt érzem is. Meg persze 29-esből is vannak kevésbé meg jobban forduló példányok. Én szerettem.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz
IMIIKE1998 #77331 üzenetére
Ez érthető is, meg nagyjából sík terepen oké, de azért egy nagyobb lejtőnél lehet jobb lenne egy kissebb váz. Én pl. fullyból már magamnak sem vennék 19"-osat
Maxi
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
IMIIKE1998 #77333 üzenetére
Most lemértem, pontosan fél centivel hosszabb a felsőcsöve a 19"-esnek, vagyis kb. elhanyagolható.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz
IMIIKE1998 #77333 üzenetére
A belső lábhossz nem igazán lényeges a vázméret szempontjából. 170 cm-hez a 19"-os váz igen nagy, hacsak nem torz a tested. Felsőcső hossznál az effektívet méred?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
IMIIKE1998 #77389 üzenetére
Jaj, rosszat néztem, de a lényeg ugyanaz: A Genesisé 58,5 cm, a KTM-é pedig 59 cm.
-
zoli03
őstag
válasz
IMIIKE1998 #77389 üzenetére
Most akkor te a cső tényleges hosszát méred, vagy az effektívet? Csőközéptől csőközépig mérsz? Mert nagyon nem mindegy.
-
zoli03
őstag
válasz
IMIIKE1998 #77396 üzenetére
Akkor jól méred, a KTM-é nagyjából annyi, mint egy 19"-os vázé szokott lenni. A Genesisről fogalmam sincs, hogy miért ekkora.
-
6030D
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #77399 üzenetére
186 cm.
A váz geo-i meg: 613 mm felsőcső, 500 mm nyeregcső.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zoli03
őstag
válasz
IMIIKE1998 #77398 üzenetére
Szerintem meg túl nagy.
-
6030D
Ármester
válasz
IMIIKE1998 #77422 üzenetére
Vidd vissza, szerintem átvertek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zoli03
őstag
válasz
IMIIKE1998 #77422 üzenetére
A 48-as az 19" nem? Akkor ugyanott lennél vele. Ha neked jó, akkor hagyd az egészet. Majd ha ráülsz egy megfelelő méretű, jól beállított biciklin, amin 100 km után se fog fájni semmid (vagy akár 200) és visszaülsz a mostanira, kíváncsi lennék, hogy akkor is jó lenne-e a nagy váz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- Autós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...