Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    válasz IMIIKE1998 #76908 üzenetére

    Ilyen drága fő alkatrészeket (teló) nem hiszem, hogy megérné csak úgy cserélgetni a bicóban, ha újonnan kell bolti bruttó áron megvenni. Ha értesz a használthoz, bújod a hirdetéseket stb akkor a képlet rendben lehet, de én tuti nem mennék be a boltba, hogy "jó napot kérek 50E forintért egy telót, mert a régit meguntam". Onnantól kezdve, hogy berakod a gépedbe az nem 50E-vel többet fog érni, hanem jóval kevesebbel -ha egyáltalán- növekszik az értéke...

    A bicajgyártók/"matricázóüzemek" mivel nagy tételben vásárolnak nagy kedvezményt kapnak az alkatrészgyártoktól az alkatrészekre -a telóra is-, jóval olcsóbban jutnak hozzá mint te a debreceni kisboltban. A vége az, hogy ha neked kell nulláról kisker bruttó áron beszerzett alkatrészekből bicajt öszeraknod, akkor sokkal drágábbra jönnél ki, mintha vennél valamilyen nem eleve túlárazott, új, márkás, készre szerelt bicajt...

    Ebből azt akarom kihozni, hogy (saját pénzen) főelemeket cserélni csak akkor érdemes, ha a kérdéses alkatrészt sikeresen leamortizáltad nullára. Egyébként jobban jársz, ha eleve olyan felszereltséggel veszel bicajt, hogy örömödet leld benne, ha pedig úgy érzed, hogy egy csomó ponton gyenge a bicaj akkor egyben érdemes cserélni...

    Ránézve a bicajra, amíg az a (jól látom???) műanyag pedál nem esik le a használattól (tehát bírja a strapát), addig nem hiszem, hogy a teló lenne a szűk keresztmetszet, inkább az ember aki hajtja a gépet :) Nálam az a pedál már csak attól leszakadna, hogy ránézek. (ha rosszul láttam és fémpedálod van, akkor visszavonom az állítást).

    Rendes, kemény használat mellett is lesz bőven elég alkatrész, ami majd megadja és le _kell_ cserélned, én majd inkább ezekre költenék, nem arra amire igazából nem muszáj...

Új hozzászólás Aktív témák