- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@ben
addikt
válasz jjeahh #130011 üzenetére
Ugratás max annyi, hogy nagyobb járdaszegélyről le.
A teleszkóp nem lötyögős? Azért hiába aszfalt, olyan fékezések előfordulnak, hogy emeli a hátulját. Illetve nem tudom, mennyit számít, de mintha a felni nem lenne szegecselt, meg olyanba sem szeretnék belefutni, mint a mostani bicajnál, hogy egy 70-ről való fékezés elgörbítette a hátsó agyat, bár az egy 110k-s mtb, valószínű jóval gyengébb alkatrészekkel.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #130014 üzenetére
70-ről erőset fékeztem, csúnya csikorgást hallottam hátulról, majd elkezdett ütemesen rázni a bicaj hátulja. Megálltam, megnéztem, és volt egy nyolcas a kerékben, de nem a felni miatt, hanem a hátsó agy közepén volt egy kanyar. Tehát mintha fogtam volna az agy két végét, és nagy erővel görbítettem volna, így középen elhajlott. Na ilyet nem szeretnék többször!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz 6030D #130017 üzenetére
Ne úgy képzeld el, hogy 90 fokban behajlott, csak kicsit, amit gondolom még tolerált a váz rugalmassága, nem tört el. Lehetett vele menni, még így is jobb állapotban volt, mint a a tömegek által használt acélvázas montik többsége, azaz csak kis nyolcas volt benne, de engem zavart. Ezért építtettem új kereket erős felnivel, DT küllőkkel, LX aggyal. Ez bírja.
Hasaggymeg: nem emlékszem, hogy csináltam volna róla képet.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #130020 üzenetére
Én is meglepődtem, elhiheted! Elvileg Shimano RM30 volt az agy. Simán lehetett akár gyártási hiba, egy zárvány, akármi, és ez találkozott a durvára beállított fékkel, a nagy tempóval, meg azzal, hogy meg KELLETT állnom, mert jött a kereszteződés.
Szóval akkor az eredeti kérdés: a linkelt Giant alkatrészei megfelelnek az ilyen kihívásoknak? Illetve ez az ár jó érte? Az idei modell 300k árát sokallom, és úgy néztem, hogy csak a fékben, és a színben van eltérés.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #130022 üzenetére
Én sem tudom ezeket, de ugyanez van jóval drágább bringán is, talán nem olyan nagyon rossz.
jjeahh: akkor talán nem kell aggódnom, ha a topiklakók sem találkoztak még ilyen jelenséggel!
Még a villa kérdés, sajnos aról sem találtam túl sok infót. Itt azt írta valaki, hogy ennél rosszabbat ne, azaz valószínű nem egy Recon, de elvileg elfogadható lehet. Ne akarjon nagyon hajolni, meg ne essen szét 1-2 év alatt aszfaltos használattól!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Sok adatot nem találtam róla, de ha ennek is 36 fogú az első nagyobb lánctányérja, akkor az nekem rövid. Ami bringákat kiválogattam, azok is 3 tányérosak elöl, nekem az jobban bejön. Tudom, hogy nem ez a trend, de nem érdekel. Ha kapható még olyan normális felszereltséggel, ami elöl 3 tányéros, azt fogom választani.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #130053 üzenetére
Köszi! A 38 fogas tányér az épp határeset. Lehet, hogy kinézek a Hervisbe valamelyik nap.
Ha az árat nem nézzük, felszereltségben hogy viszonyul a linkelt Giant bringához? Nem sokat mond nekem a fék, az első váltó, illetve a villa sem.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Na most kezdek zavartan nézni... Eddig a 29-est ajánlottátok, és a kezdeti ellenszenv után már én is azokat nézegetem. Most itt a 27,5-es, ami akár jó is lehet, ki kéne próbálni. Hosszú távra venném mindenképp, azaz 10-15 évre, nem szeretnék olyat, hogy mondjuk 7-8 év múlva nincs rá normális aszfaltgumi, mert kihalt a méret!
Mondjuk először ráülök mindkettőre (amint a meló engedi), hogy mégis milyen, aztán már talán okosabb leszek. Így esett ki a Cube Attention SL is, pedig az nagyon tetszett.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz IMIIKE1998 #130063 üzenetére
Egyelőre úgy néz ki, hogy a 29-es biztos. Illetve a gumiválaszték is nagyobb rá.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Egy ránézésre főképp aszfaltos gumin miért vannak azok az apró dudorok? Nézegetem az aszfaltra való gumikat, de szinte mindegyiknél ott van ez a sok apró dudor. Az nem rontja a tapadást kanyarban?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #130815 üzenetére
Még nem vettem bicajt, de a gumi tuti cserés lesz nálam, és ha ilyen rücsköset tudok csak venni, akkor a szomszédok tuti hülyének néznek, hogy miért megyek körbe-körbe, mikor én csak ezeket a kis bütyköket akarom lekoptatni.
Vagy finom smirgli.StLui: igazából poros aszfaltra kéne jó gumi, tapasztalatom szerint az a leggyakoribb. De az a kis bütyök akkor sem aszfaltra való szerintem. Tehát egyenesben jól tapad, meg jól gurul, de kanyarban meg a bütykök miatt csökken a tapadás? Pont kanyarban kéne extra tapadás szerintem!
Ezért sem értem azokat a gumikat, amik középen tök simák, oldalt bütykösek, mert az egyenesben, aszfalton jó, kanyarban viszont katasztrófális. Anno ilyen volt gyárilag a bicajomon, a boltból jövet az első kanyarban majdnem eldobtam a gépet, annyira nem tapadt. Terepen kanyarban biztos jó a bütykök miatt, de ott meg középen nem csúszós? Ezt nem tudom, mert terepen azt a gumit nem használtam.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz pc360 #130824 üzenetére
Elhiszem, hogy a Hurricane nagyon jó gumi, de hasonló kialakítású bütykössel volt az, hogy majdnem eldobtam aszfalton kanyarban, úgyhogy ilyen gumim tuti nem lesz!
Én a simát szeretem, nekem az vált be, mondom ezt kb 18-20 évnyi sima gumi használat után. Eddig csak laza homokos talajon, meg kavicsos úton éreztem hátrányát, de azokat amúgy sem szeretem, próbálom kerülni.
Valami ilyesmi lenne az ideális: [link]. Kár, hogy 27,5-esben nincs, mert még nem dőlt el, hogy mekkora lesz a bringa.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #130831 üzenetére
Akkor legfeljebb lekoptatom, hogy ne egy jó kis szerpentinezésnél érjen a meglepetés, hogy ez kanyarban nem tapad.
pc360: lehet, hogy letesztelted, szuper, de a tudatalattimba már régen beégett, hogy nekem olyanom nem lesz. Kismintás slick kell, bütykös semmiképp. De ha normálisban ilyen kis dudoros kapható csak, akkor olyan lesz, csak nem értettem rajta a dudorokat.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz pc360 #130835 üzenetére
Meg fogom nézni, hogy a mostani gumim meddig kopott, azaz mennyire szoktam dönteni, de van egy olyan érzésem, hogy ezen már a bütykökön kanyarodnék. Persze az is lehet, hogy tévedek, és csak bennem maradt a rossz élmény, ami miatt az ilyeneket kerülöm.
Hasaggymeg: ha azok a kis dudorok valóban jobbak a porosabb aszfaltra, mint a sima, akkor nincs gond, találok gumit.
Illetve a sima, csúszós felületű térkőre (olyan, mint a márvány) milyen gumi jó? A simával is olyat estem pár éve rajta egy könnyedd kanyarodás közben, hogy leesett a lánc.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz pc360 #130838 üzenetére
A mostanit 4-4,5 barra fújom, alatta már érzem, hogy elmászik kanyar közben. A döntési szöget még megnézem, mert ha a mostanit is eléggé döntöttem, akkor ezen is elérném a bütyköt.
És nagyon köszönöm, hogy ilyen részletesen leírtad a dolgokat, de valószínűleg olyan kis dudoros gumi lesz, ha 27,5-es lesz a befutó.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #130840 üzenetére
A nagy bütykök zavarnak, a pici pöttyök meg elméletben csak, hogy biztos kellenek-e azok oda. De ha poros aszfalton még jobb is, mint a sima, akkor kellenek!
A Little Big Ben is a pici pöttyök miatt esett ki első körben, de most már elfogadom a tapasztalatotokat, ha jó, akkor lesz itt gumi, nem kell emiatt a 27,5-es méretet kizárnom!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Elmélkedek a nekem megfelelő bicajról. A héten sikerült kipróbálnom párat, és elég vegyesek a tapasztalataim.
174cm vagyok, 90%-ban aszfaltra keresek bringát, de mindenképp mtb-t. A kérdés, hogy 27,5, vagy 29-es legyen. Amit tudok, hogy nagyon fontos a szűkebb kanyarok stabil bevétele. Itt nem visszafordítókra gondolok, hanem pl egy parkban volt egy út, ami megkerült egy szobrot, pont, mint egy körforgalom, azaz egyenesen bementem, majd szemben ki, a kör átmérője pedig 5-6 méter lehet, de ezt jó tempósan.
Itt volt Ghost Kato 2.9 29", illetve Ghost Kato 2.7 27,5", mindkettő M-es. A kisebb tök stabilan vette a kanyart, otthon éreztem magam rajta. A nagyobbik full instabil volt ugyanazon az úton, folyamatos korrigálást igényelt, illetve érzésre kisebb tempóval tudtam csak menni. Ezután ki akartam próbálni más 29-est is, hogy azok is instabilak-e alattam.
Giant Talon 1 29" M-es méret: sajnos csak nagyon rövid távon, és egyenes járdán próbálhattam csak ki, de olyan furcsa érzésem volt, mintha a villaszárak a nyakhoz képest nem a szokásos módon nyúlnának előre, hanem még 1-2 centivel előrébb lennének, azaz kis túlzással mintha a vázat az ellenkező irányba tolta volna. Furcsa volt.
Ma egy Trek Marlin 5 29" 17,5-es mérettel mentem (bár a Trek ajánlása szerint a magasságomhoz inkább a 18,5-es passzolna, de az nem volt), ezt jobban tudtam próbálgatni, és igazából tetszett, stabil volt.
Tudom, hogy felszereltségben nem top bicajok, most csak a kerékméretek közti különbségeket próbálgattam, de bizonytalanabb vagyok, mint előtte.Itt van pár kép a vázgeometriákról különböző közös pontokra hozva, hátha ti ki tudtok olvasni belőle olyat, hogy az egyik miért stabil, a másik miért nem.
Hajtómű a közös pont
Nyak a közös pont
Üléscső a közös pont
Hátsó tengely a közös pont, de valós magassággal, azaz a 27,5-es lejjebb vanSajnos helyben kicsi a választék, ezeket tudtam kipróbálni, úgyhogy ez alapján próbálok elmélkedni, hogy mi is lenne jó nekem, ha mondjuk elutaznék Pestre próbálni, akkor ne ott kelljen válogatnom a sok közül, hanem célirányosan tudjak menni.
Tudtok ebben tanácsot adni?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #131213 üzenetére
Szeretnék, bár a fizut is várom hozzá.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #131217 üzenetére
Lehet. Viszont próbálni helyben nincs sok lehetőség, és mint a mellékelt ábra mutatja, háromból kettő 29-es nem tetszett. Akkor marad a nagy választékkal rendelkező bolt Pesten, és a próba?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #131221 üzenetére
A Ghost Kato pont nem jött be, iszonyú instabil volt alattam.
És nem ebben az árkategóriában nézelődök, hanem feljebb, csak a kerékméret miatt próbálgattam.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Egyedül a Trek volt kisebb, mint a nekem való méret, bár nem éreztem igazán annak.
És tudom, hogy trekking lenne ideális, de annak az üléspozíciója nekem nem jó, jobban rá szeretek dőlni a kormányra.
Mindenki azt szajkózza, hogy a geo milyen fontos. Most kipróbáltam párat, kis eltérések vannak geoban, viselkedésben viszont tényleg óriási a különbség. Tehát kinézhetek neten egy bicajt, ami felszereltségre tetszene, meg árban is jó, de lehet, hogy iszonyatosat csalódnék, ahogy az két próbált bicajnál is volt.Viszont ha ebben a geo témában nem tudtok segíteni, akkor légyszi mondjatok olyan budapesti boltokat, ahol nagy a választék, ki is lehet próbálni a bicajokat, és szombaton is nyitva vannak!
Ha kell, odautazok, de mindenképp kipróbálnám vásárlás előtt, mert azért kb egy havi fizut nem dobnék csak úgy ki!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz jjeahh #131226 üzenetére
Pontosan ezt szerettem volna megkérdezni a nálam jobban hozzáértőktől.
X Factor: ez igaz. Viszont szerintem egy bicajnál a visszaküldés költsége már akörül lehet, mintha elutaznék Pestre és vissza, ahol azért több bicajt is ki tudok próbálni.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
CTM Caliber milyen minőség? Most nézelődés közben akadtam rá.
Illetve ehhez kapcsolódóan, a benne lévő RS villa milyen? Gondolom az SA az Solo Air, de azon kívül kb semmit nem találtam róla. Viszont sok bringában ilyen van, ezért érdekelne, hogy pl egy Suntour XCR-hez hogy viszonyul, vagy más, népszerű levegőshöz.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Runner_fxr #131240 üzenetére
Köszönöm!
Van helyi CTM-es kereskedő, viszont múltkor csak Ghost és Lapierre bringák voltak kitéve. De azért majd benézek, hátha épp hoztak egyet.
Ennek a Calibernek ránézésre van gyengébb alkatrésze? Gondolok itt a hajtóműre, a fékre (pl a hátsó ismeretlen nekem), agyakra, felnire.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Hülye kérdés: ha négyszögtengelyes hajtás van a bringában, később lehet octalinkre vagy integráltra cserélni, vagy nem kompatibilisek?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Ha már gramm mánia. Mennyire érezhető egy amúgy sem könnyű bringán (~15kg mindennel felszerelve), hogy 700 grammos gumi helyett 1000 grammos van rajta? Találtam egy ránézésre szimpatikus gumit a még meg sem vásárolt bringára, de 1kg!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz bringasisti #131531 üzenetére
Valahogy sejtettem. Akkor nézek könnyebb alternatívát, pedig az ott feltüntetett tulajdonságai alapján ideális lenne nekem.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz bringasisti #131540 üzenetére
A mostani is 770g, amit sosem éreztem soknak, de tekintve, hogy ez 1010g, meg nagyobb az átmérője, az már közel 1,4-szer akkora lendkerék hatás. Egyenes haladáskor jó, máskor kevésbé.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz sebgutkopf #131542 üzenetére
Győrbike van, de nem vitt rá a lélek, hogy regisztráljak rá.
pc360: Tényleg, eddig nem vettem észre!
bringasisti: nézegettem már ezeket is, bár eslőre a linkelt Schwalbe volt nagyon szimpatikus. De átnézem újra a listát, hogy mi az, ami jóval könnyebb, de azért jó is.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz pc360 #131549 üzenetére
27,5-es mtb-t néztem, nagyrészt aszfalt, ritkán könnyű földút. Fontos a jó defektvédelem, a könnyű gördülés, a poros aszfalton kiemelkedő tapadás,, a földutas tapadás kb elhanyagolható, a súly, illetve az egyéni preferencia, hogy 1,9-2" körüli szélességű legyen. Azt szeretem, és kész!
Hasaggymeg: ez aljas volt! Épp ott tudtam kipróbálni, és nagyon kihozta a bringák közti különbséget. Vegyük úgy, hogy rénszarvasteszt volt, csak Győrben ritka a rénszarvas, így mást kellett használnom.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz pc360 #131558 üzenetére
Nem akarom újrakezdeni, a régi gumim is ilyen kialakítású volt, az első kanyarban majdnem eldobtam, azonnal cseréltem simára, amit azóta is boldogan használok. Azóta van egy mélyről jövő ellenszenv az ilyen gumikkal szemben. Sima kell, abból nem engedek, illetve a fent megadott paraméterekből sem.
trialboj: én írtam, hogy kipróbáltam két bringát egy parkban, ahol egy szobor körül volt egy út, amin az egyik bicajjal tök simán, stabilan átmentem, a másik meg totál instabil volt ugyanazon az úton ugyanakkora tempónál. Tesztnek jó, mert ami ott instabil, az tuti nem kell nekem.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz pc360 #131563 üzenetére
Nem ilyen volt, más márka. Fogalmam sincs, hogy ez mit tud. Ezekben igazad van. Viszont hasonló kialakítású volt, amit egy életre megutáltam, így lehet, hogy ez szuper, akkor sem fogom megvenni, mert zsigerből jövő ellenszenv van bennem az ilyen kialakítású gumik iránt. Ránézek, és már utálom. Ennyi. Nem akarom kipróbálni, bennem lenne az a korlát, hogy nem merem annyira dönteni, mert bütykös oldalt, és így nem tudnám élvezni annyira a bicajozást. Remélem érthető így.
Elfogadom, hogy szuper gumi, de nem nekem.Hasaggymeg: már le is védetem!
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Schwalben és Contitnentalon kívül van olyan gyártó, amelyiknél érdemes szétnézni, vagy ha minőséget akarok, akkor maradjak ezeknél?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz jjeahh #131755 üzenetére
Köszi, a Maxxist még átnyálazom.
Continentalban találtam olyat, hogy ETRTO szerint 42-584 (ez nekem 1,65 szélesnek tűnik), mellette 27,5x1,5, a képen meg ránézésre 2 coll feletti.bringasisti: szeretem átlátni a kínálatot.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Most épp várom, hogy megérkezzen a bringa a boltba, hogy ki tudjam próbálni. Ha jó, akkor kell rá gumi is, mivel a boltos beleegyezett, hogy a gyári gumit le lehet cserélni az általam választottra, ezért próbálom kiválasztani már most. Ennyi.
Közben átnéztem a Maxxisokat, de nem volt méretben egy sem.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #131769 üzenetére
Most 26x1,9-es sima gumi van a bringán, bőven jó ezekre az utakra. Szélességben ez alá nem mennék, de sokkal fölé sem, tehát mondjuk 2,3-ast már nem tennék fel. Az 1,9-2" az nekem jó méret.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Semmi gond a bütykössel, de nem nekem való. Fogalmam sincs, hány km-t tekerek évente, ez erősen melófüggő. Az elmúlt két évben annyit túlóráztam, hogy összesen ha 50km-t mentem, már sokat mondok. Szerencsére annak a projektnek vége.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Most szeretnék többet tekerni, talán az edzetséggel sem lesz gond, illetve nem véletlen akarok mtb-t venni, nekem a cross trekking nagyon egyenes üléspozíciót ad, jobban rá szeretek dőlni a kormányra. Illetve a trekking vékony gumiját sem szeretem.
És hiába mondod a gyárit bütyköset, hogy sok idő, mire elkopik, de attól még aszfalton kanyarban csúszik, mint az állat! Volt teljes bütykös gumim, volt csak oldalt bütykös, nem véletlen álltam át a simára!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Egy cross trekkingen irreálisan hosszú, és lejtős stucni kéne ahhoz, hogy a kívánt testhelyzet összejöjjön! Próbáltam. Illetve másban sem tetszik a cross trekking.
De most komolyan, miért vitázunk arról, hogy milyen bicajt vegyek, amikor már rég el van döntve, hogy nekem mi a jó, és csak az volt a kérdés, hogy a felsorolt gumigyártókon kívül milyen normális gyártó van még?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Ukrajnai háború
- PHP programozás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen