- Mobil flották
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
ph Az asztali és a szerverpiacon még sosem mértek ilyen magas piaci részesedést a kisebbik CPU-gyártónak.
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@ben
addikt
A gyári gyorszárat le szeretném cserélni egy kicsit biztonságosabbra, ezt néztem vki. Viszont amit nem tudok, hogy a méretnél mit kell nézni? Úgy gondoltam, hogy a felfekvő felület távolságát, amikre kívülről rámegy a csavar, ami elöl stimmelne is, viszont hátul, ha beleveszem a váltótartó fület, akkor az nálam már 152mm. Jó méretet nézek? Ha igen, akkor létezik ilyen méretű, hasonló lopásgátlós gyorszár?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #145896 üzenetére
Biztos. Próbáltam a már meglévő imbuszosra kicserélni, aztán amikor ráhúztam, a szár végéről 2 kör menetet leszedett, mert csak addig ért rá az anya.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #145898 üzenetére
Kerestem, de nem találtam...
De jól gondolom, hogy azt jelöli a méret? Mármint az anyák belső felfekvő felületének távolságát?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #145900 üzenetére
Az nálam is 135mm, ahogy írja a méreteknél, viszont akkor a 145 a külső lenne? Akkor nekem egy 135/152-es kéne?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #145904 üzenetére
Megy a kérdés az ebikenak, de remélem gyorsan válaszolnak, mert holnap rendelnék egy csomó cuccot!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #145914 üzenetére
Ha holnap válaszol, az is jó!
Egyébként voltam kicsit próbálgatni a bringát és a pedálon a darálás elmúlt, kivéve a hátsó kis lánckereket, de azt a méretéből adódóan el tudom fogadni. Az létezik, hogy eredetileg valahogy rosszul volt berakva a kerék? Mert amióta kiszedtem, visszaraktam, többször is, nem érzek darálást. És amikor a boltból zsír újan kihoztam és átvittem a szervizbe a nekem megfelelőbb hajtőműre cseréltetni, akkor sem éreztem, csak miután megjött a szervizből.
Illetve raktam rá 80-as helyett 100-as stucnit, fényévekkel nőtt a stabilitása a kanyarokban!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz G@ben #145907 üzenetére
Meg is jött a válasz, a gyorszár méret a belső sarutávolságot jelöli, ezek szerint azt írták, jó lesz. De akkor sem értem a két méretet, hogy az mit jelöl.
Mindegy, megrendelem, legfeljebb ha nem jó, kihasználom az ingyenes Foxpost visszaküldést.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Tubelesst csak spéci pumpával lehet felfújni? Jelenleg belsővel megyek, nem is tervezek mostanában tubelessre váltani, de a jövőben még nem tudom, mi lesz és éppen műhelypumpát akarok venni az olcsóbb kategóriából, azaz 6-7k körül. Vagy akár Aldisat, ha lesz megint akcióban.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz maximilian4 #147975 üzenetére
Ma 6 hete, hogy megvettem a bringám. Elküldték, szállítás közben lejött pár helyen a festék, illetve egy csomó dolog nem volt beállítva. Visszaküldtem, hogy kérem a javításokat, de azóta nem hívtak, hogy mi van. Pénteken telefonáltam, azt mondták, hogy a fényezőnél van, ha onnan megjön, ők nagyon gyorsan beállítják és már jön is...
Türelmes ember vagyok, simán megvártam volna a szokásos leárazást, ha ezt tudom, de én tekerni akartam, amíg jó idő van. Nem nagyon akar összejönni.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Fall-N #147982 üzenetére
Az egész sztori a következő: július 31-én megvettem a boltban a bringát, de előtte megegyeztem velük, hogy kis plusz pénzért kicserélik az első hajtóművet és a váltót egy olyanra, ami az én felhasználásomhoz jobban passzol. Ekkor át kellett vinnem a szervizbe, amit furcsállottam, hogy miért én, a bolté a szerviz, vagy ő van vele szerződésben, de átvittem (8,5km tök ismeretlen terepen, igen sokszor álltam meg gps-t nézni). A sérülések még nem voltak rajta, mert elég feltűnőek, tuti nem vettem volna meg úgy! Ott leadtam, kifizettem az átszerelést, majd mondták, hogy 1 héten belül jön az alkatrész, átszerelik, küldik. Másfél hét múlva megcsörgettem őket, hogy mi a helyzet, mire mondták, hogy átszerelték, várják, hogy a bolt küldje a futárt. Augusztus 13-án meg is kaptam, nem a gyári dobozában, valami női bicajéban, de nem különösebben érdekelt. A kormány le volt véve, az is külön becsomagolva, de nem teljesen végig és valószínű az verte le a festéket, mert pont ott volt a hiba, ahol a kormány volt a pakkban. Azonnal jeleztem is nekik, illetve találtam a felnin is jó nagy karcolást, ami valószínűleg a szerelésnél került oda, nagyon szerszámnyomnak látszik, illetve a teleszkópon is van egy sekély nyom, az nem ment le a fémig. Mondták, hogy ha visszaküldöm, lefestik, de abban egyeztünk meg, hogy megpróbálok helyben egy festőt keresni, aztán kifizetik a munkadíjat. Sajnos erre nem került sor, nem volt időm festőt keresni, mert folyamatosan túlóráznom kellett, de hétvégén kipróbáltam a bicajt és felfedeztem a beállítási hiányosságokat is, mint váltó, fék, emiatt nem is mentem vele tovább. Ezeknek a beállítási gondoknak egy része nem volt meg, amikor átvittem a bicajt a szervizbe.
Ez volt a 20-ai hosszú hétvégén, természetesen utána rögtön hívtam őket, hogy a festéken kívül más gond is van, úgyhogy visszaküldeném, javítsák ki az összes hibát, aztán küldjék vissza. Ezt ugye 21-én jeleztem, de csak szeptember 2-án jött érte a futár, azóta annyit tudok, hogy pénteken a fényezőnél volt.
Jeleztem azt is, hogy mivel teljes árat fizettem és kapásból javított bicajom lesz, illetve az évek folyamán jól látszódott a trend, hogy szeptember elején-közepén nem kicsit esik az ár, mivel megjelenik a 2020-as modell, ezért jókora kompenzációra számítok, amire bólogattak is, hogy persze. Én azért vettem meg teljes áron, mert még nagyon sokat akartam tekerni az áresésig is, de ebből nem lett semmi.
Most várok...[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Fall-N #147987 üzenetére
A boltot is hívtam az elején, de ők a szervizhez irányítottak mondván, hogy ők hibátlan állapotban adták oda. Esztétikailag igaz, viszont a váltón éreztem, hogy az nincs tökéletesen beállítva, de ugye a szervizben tuti megcsinálják átadás előtt, hiszen ez a dolguk, benne is van a kis füzetében.
Arról nem kaptam tájékoztatást, hogy ez két külön egység és nem csak fizikailag, mert a bolt oldalán fellelhető a szerviz címe is. Várom, mi lesz.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz bringasisti #147989 üzenetére
Én egy üzletként kezelem, hogy a háttérben hogy működik, nem érdekel. A bolt honlapján is a kapcsolat oldalon ott van a szerviz címe, telefonszáma, nekem ebből az jön le, hogy egy cég. Intézzék el egymás közt!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Keresek egy helyet, ahol kb 20-25 éve voltam tekerni, de visszamennék szívesen. Maga az út előttem van, felismerem akár Google térképről, csak nem tudom, merre keressem.
Emlékeim szerint valahol Miskolc környékén lehetett (vagy akár Ózd, de tuti, hogy az Északi-középhegységben), valamilyen -kő nevű csúcs közelében (mint pl Dobogókő), ahova kb 20km-nyi emelkedő vezetett fel, majd ugyanúgy 20km lejtő következett, mindez jó minőségű, erdei szerpentinen. Közbeeső falura nem emlékszem, bár nincs kizárva, hogy volt, az út egyáltalán nem volt forgalmas, alig pár autót láttunk. Az emelkedő kb közepén volt egy parkoló, ami kilátóként funkcionált, ott meg is álltunk pihenni.
Ha valaki felismeri vagy tud bármilyen tippet adni rá, megköszönném!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz samujózsi #148855 üzenetére
Simán lehet, ennyi év után...
Még annyit tudok, hogy nyugatról keletre tartott az út, és így nézve még az emelkedő részen egy jobbkanyarban volt a parkoló az út külső szélén, tehát nagyjából észak felé, és talán kör alakú volt. Az emelkedő tetején viszont tuti nem volt semmi falu, kilátó, csak átváltott az út lejtősre.
A 20+20km csak egy becslés, de tényleg hosszú volt, én ennyire emlékszem.TayRol: Miskolc ugrik be, de onnan kiindulva nem találtam ilyen utat. Lehet, hogy messzebb volt, lehet, hogy csak 5km-re onnan egy másik út, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz BigBlackDog #148864 üzenetére
Nem hinném, mert a legvégén olyan volt az út, hogy párhuzamos részekből állt, amit 180 fokos kanyarok kötöttek össze, majd jött egy 90 fokos jobbkanyar, nagy lejtő és kifutott az út egyenesen a kb sík részre, de házak még nem voltak. Nagyon nem egyszerű megtalálni, talán a parkolóból ki lehetne indulni, csak ahhoz minden utat végig kéne nézni, hogy hol van ilyen.
woodworm: az is lehet. Én az útra koncentráltam, nem az érdekes helyekre.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz IMIIKE1998 #149049 üzenetére
Nekem a 2009-es montimon 620-as kormány van, tök jól elvoltam vele. Igazából a gyári talán 580 körülit azonnal cseréltem, mert az keskeny volt, az előtte lévő ősmontimon is 620 körüli volt. Idén átültem egy bringára, amin 720-as kormány volt, mentem vele 10km-t, élveztem, majd visszaültem a sajátomra és a szeretett, megszokott kormány hirtelen baromi keskenynek tűnt, vagy 2 hét kellett, mire újra megszoktam. Próbáld ki, ha a mostanit keskenynek érzed, szerezz egy kicsit szélesebbet!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #149053 üzenetére
Szombaton beszéltünk róla, hogy a hét közepén várom. Nálad már hét közepe van? Jó neked!
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Ez a műhelypumpa mennyire ajánlott? [link]
MTB-hez keresek megbízható darabot, aminek a nyomásmérője is pontos.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
[link] Erről a tisztítóról vannak tapasztalatok? Mindenképp akarok venni egyet, eddig a Decathlonos tetszett, de ez jóval olcsóbb.
[link] Itt vannak belső képek is, az alapján nem tűnik rossznak a kialakítása. Vagy pont a lánc közepét nem tisztítja? Nem igazán látni jól.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #152389 üzenetére
Mindenképp veszek egyet, mert ami mocskot csinál most egy lánctisztítás, annál csak jobb lehet!
De ahogy nézem, egész jó cucc lehet, szerintem berendelek egyet.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Szakbarbár #152653 üzenetére
Ha nem csúcs elegáns megoldás kell, akkor: [link]
Működik.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz -=RelakS=- #152666 üzenetére
Viszonylag röviden fekszik fel rajta a cső, illetve 1,4A-rel használva (500 lumen) egyáltalán nem melegedett.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Szakbarbár #152715 üzenetére
Kikérem magamnak, ez nem gányolás, ez speciálisan a fejlődő országok számára kikísérletezett, a költségeket maximálisan szem előtt tartó, de azért a dizájnt sem elhanyagoló, önbizalomnövelő tréninggel egybeépített (nem kicsit néztek hülyének a boltban fél méter cső lámpára vásárlásakor), utcai konfliktuskerülő termék!
Ja, le van védetve!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Ebikeon jövő pénteken lesz Black Friday és kéne egy jó műhelypumpa. Elsőre az SKS Airkompressor 12-t néztem ki (az itteni jó vélemények miatt is), de ha azt épp nem akciózzák, nem lesz elérhető, stb, akkor kéne egy másik helyette. Nagy követelmény nincs, csak hogy strapabíró legyen, meg a nyomásmérő pontos legyen! MTB-hez kéne, tehát még a nagy nyomás sem feltétel.
Van ezek között olyan kb 10k-ig, ami nem ajánlott, hogy tudjam, mit kerüljek?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz jjeahh #152855 üzenetére
A mostani gumim 3,8-at enged, ki is szoktam használni, mert azért nagyrészt aszfalton megyek. Nekem az 1,6-1,7 azt jelenti, hogy defektem van.
Az outi tőlem távol áll, de azért ne 4 bar legyen az elérhető maximum! A 6 már egész jól hangzik, annak még nem mentem a közelébe sem, eddig a max 4,5 volt.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz jjeahh #152859 üzenetére
És a többi gyártó? Pl SKS-ből amik vannak, az X-Press 8, ami fél báros beosztással megy, az Airkompressor 12, ami 2 tizedessel (ez nekem már jó), a Powerstation-t nem tudom, aztán már kezdenek drágák lenni.
KLS-ről olvastam már nagyon rosszat, Spyralról jót, Giyo-ról semmit. Csak egy pár típus kéne az ebike-osok közül, amiből talán lesz akciós.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
-
G@ben
addikt
Az első váltóm ma reggel elkezdett szórakozni. Ez egy Alivio fékváltókar, aminél az alsó kar, ami a nagyobb kerékre váltásért felel, minden 5-6. alkalomra hajlandó váltani, egyébként minden ellenállás nélkül beesik. Tegnap este hibátlanul üzemelt, viszont most mintha hallatna egy kis kattanást, amit eddig nem vettem észre. Nem ismerem a belső szerkezetét, de kicsit olyan, mintha kilazult volna valami és azért nem akar mindig váltani, mert ha eltört volna, akkor szerintem egyáltalán nem váltana, miközben előfordul az is ritkábban, hogy többször egymás után is jól vált, nem esik be.
Mi lehet a gond? Sürgős lenne, mert ma jön érte a vevő!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #155232 üzenetére
A videó alapján elsőre a hatlapfejű csavart mondanám, hogy kilazult, így a váltókar lemeze elforog a másik lemez mellett. Lehet ez az ok?
Ha igen, akkor ennyire szét tudom szedni melóban!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz G@ben #155233 üzenetére
Leszedtem a fedlapot, kiderült, mi a hiba. Az alsó karhoz csatlakozik egy kalapács, aminek a szárán van egy rugó. Ez a kalapács a neki kialakított bemélyedésbe nem mindig ugrik be, valószínűleg a rugó elfáradt vagy koszos. Úgyhogy amint nyit a közelben a szerviz, viszem is, mert így nem adhatom el!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #155245 üzenetére
Majd ha a szerelő hív, hogy kész, akkor mondd!
Ő is koszra tippelt, meglátjuk, igazunk van-e.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz RetepNyaraB #155251 üzenetére
Elsőre koszra tippelnék, mert van, amikor működik. Ha törött lenne, akkor egyáltalán nem működne, nem?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz RetepNyaraB #155254 üzenetére
Akkor várom a szerelő véleményét! Annyira nem régi a bringa.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Egy ilyen váltókarról hogyan lehet leszedni a plexit? [link]
A kormány felől van egy pici csavar, de hiába szedem ki, a plexi meg sem mozdul. Lehetőleg nem szedném szét az egészet, 1-2 csavarban reménykedem.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #157663 üzenetére
Látszólag ezt a részt felülről egy, alulról 3 csavar tartja, a második linkeden a jobb oldali váltónál a hármas szám alatti három kisebb csavar. De van egy nem jelölt csavar az indikátoron a kormány felőli oldalon, ami tök úgy néz ki, mintha a plexit tartaná. De ha csak azt a négy csavart kell kicsavarni (3db hármas jelű, 1db kilences jelű), akkor ha jól értem, lejön az indikátor, de magát a váltókar szerkezetét nem szedem szét vele. Ebben az esetben leszedem és megnézem, hogy a plexi kijön-e. Köszönöm a linket!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #157666 üzenetére
Alá szeretnék jelölést tenni, hogy hol is áll éppen a váltó.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Nyereg kérdés: van nálam egy WTB Rocket tesztnyereg, mentem vele 30km-t és kb mindenhol fáj a hátsóm. Viszont az eddigi nyergekkel ellentétben zsibbadás alig jött elő, azaz eddig totálisan elzsibbadtam lent 20km után is, most meg mintha csak egy picit érezném. A kérdés, hogy szabad-e bármilyen kis zsibbadást érezni vagy ahol kicsit is érzem, az a nyereg nem megfelelő? Ha szabad, akkor mennyi idő kell ahhoz, hogy a hátsóm és a nyereg egymáshoz szokjon, ne nyomják egymást ennyire?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #159710 üzenetére
A magasság pontosan belőve, illetve előre is elvileg jó, a térd a pedál fölött van, ahogy ajánlják. Eddig egy teljesen másmilyen, puhább nyerget használtam, lehet, hogy csak hozzá kell szoknom, de ezt még nem tudom.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #159721 üzenetére
Azt leszámítva, hogy fájt mindenem, jó volt!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs