Hirdetés
- iPhone topik
- Fokozatosan bővül a Tecno Spark 30 széria
- Honor Magic V2 - origami
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Taroltak a Pixel 9-ek a DxOMarknál
Hirdetés
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
ph A The Wall Street Journal exkluzív riportját egyik cég sem kommentálta.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimpláncsak
tag
válasz Lacerta #237173 üzenetére
Tegnapi napom Bár ennek nagyrésze Bükkszentkereszt után került rám. Fakitermelés meg valami áram/internet vezetéket csinálnak
jjeahh: Ezt én is így gondolom, ezért is írtam, hogy nem értem amikor a kopóalkatrészek árát meg az utolsó szerviz költségét akarják érvényesíteni az árban.
itouchfan: Én ezért vettem a crossrace-re csak az "alap" dt swiss e1800 kereket. A gyári 2 kilósnál így is 350grammal könnyebb, a további 100gramm nekem nem ért volna majdnem dupla annyi árat A gyári kónuszosnál meg így is fényévekkel jobb Outinál sajnos még mindig a bowdenesról hidrósra átállás az irreálisan drága. Tiagra hidrós szett valami 400euró akciósan.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Lacerta #237173 üzenetére
Sajnos ez ilyen. A tartós fagy sokat segitene ezen, de nincs hideg, es az eso is folyamat omlik.
En sem tudok mar hova menni, lejtozes kizart ilyen osvenyeken. Sarazni meg annyira azert nem szeretek, foleg mert tudom, hogy lefele ugyis bukas van belole, es a bringa is fokozottan degradalodik ugy, hogy zero elvezet van benne.Sokszor e miatt nincs is kedvem elindulni, mert menet kozben derul ki, hogy az ut jarhatatlan, lehet bogaraszni a terkepet, merre tudsz kerulni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Speedy007
őstag
válasz Lacerta #237589 üzenetére
Lövésem sincsen de már unom,állítólag mint ahogy írtam "hibátlan" jelzőt mondtak itt rá így jövő héten kedden viszem abba szervízbe ahol "kihalásos" rendszer alapján lehet be jutni hátha ők okosabbak és többet tudnak mondani róla és milyen irányba induljak el vele.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Lacerta #237566 üzenetére
Én DT zsírt használok. Ez sem olcsó alapból, de viszonylag olcsón szereztem belőle nagyobb kiszerelést. Viszont az a forrásom megszűnt és következő alkalommal amikor veszek, ki fogok próbálni valami vékonyabb zsírt. Azok alapján, hogy itt is többen használják a Sram Butter-t, és működik. Biztosan jó lehet egyéb 0-1 körüli zsír, mivel a Sram Butter és a Slick Honey is kb ilyen kategóriába esik.
#237587 sebgutkopf
Van annyi Sram Butter-em, hogy kb sose fogy el, lehet én is kipróbálom kazettákhoz. Telókhoz meg már inkább a Slick Honey-t használom.Ami Dynamic Seal Grease-t illeti, érezhetően sűrűbb (itt épp tagra kenem) cucc mint a Butter, nekem amúgy jobban is tetszik, mert tartósabb. Nem véletlenül ajánlják a tagokhoz, mivel ott feszesebb minden, a szimmering is. Villához még én sem próbáltam, már nekem is eszembe jutott, hogy talán oda is jó lehetne, de még senkitől nem láttam vagy halottam a használatát villa esetében. Talán azért nem ajánlják, mert a kenő olajjal keveredve túl sűrű elegyet képezhet. Vagy ha mondjuk belekeveredik a nyílt olajfürdős villa esetén a csillapító olajba, akkor ott lassulhat a csillapítás vagy valami zavart okozhat. Fox villáknál általában a patron oldalán csak 5W olajat szoktak ajánlani kenésnek is, mert az olaj bekúszhat kicsit a patronba is, lehet itt is okozhat gondot a sűrűbb zsír. Másra nagyon nem tudok gondolni, mert amúgy a tartóssága a szimmeringen csak előny lenne, villánál is. Aztán az is meglehet, hogy semmilyen probléma nem lenne ha villánál alkalmaznád a Dynamic Seal Grease-t.
#237573 MPowerPH
Jó kis videó. Ahogy nézem a technológia ma is hasonló mint amikor 2007-ben itt dolgoztam. Bringa vázak nem készültek, de a folyamat kb ugyan ez volt, lézer vágó géppel kivágták a szövetekből a megfelelő darabokat az adott alkatrészhez, aztán jött a laminálás a szerszámba. Majd vákuumozás, aztán ment be a prés gépbe kisülni. Illetve volt pár alkatrész ami prés gép helyett az autokláv gépbe került.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Lacerta #237711 üzenetére
motorolaj láncra
Rákerestem, mert nekem ez újdonság volt.Ha jól összegeztem; olcsó bicóra ok.
Drágára semmiképp.
Nedves marad letörlés után is. Gyűjti a koszt, felgyorsítja a kopást.
- Gazdaságos alternatívának a műszerolajat ajánlják, letörölve az nem annyira nedves.Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
flash-
veterán
válasz Lacerta #237850 üzenetére
ja igen azt nem írtam, bringás láncolaj van most rajta, tette a dolgát,igazából tartósságával sem volt gond(300km után sem csörgött) csak zavar hogy száraz időben is gyűjtötte a dzsuvát.
pedig aztán már azt is próbáltam hogy miután felvittem ráfújtam vastagon a muc off bike protect-et,hát sokat nem ért(az a termék eleve nekem csalódás, mióta használom a vázon a kulacsból kifolyó vízcsepp nagy vastag rászáradt foltot pacát hagy )napokban megjött a smoove. (utána néztem azért valahogy külföldön megoszlanak a vélemények, gördülési ellenállása mennyivel nagyobb mint egy jobb láncolajé mondjuk?)
úgy nagyjából mennyit szoktatok rátenni? hány teljes hajtókarnyi fordulatot?[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #237882 üzenetére
Sigmanak sikerült...nejem el volt ragadtatva tőle...aztán keseredve is, hogy a neki vásárolt 300 már nem olyan. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Lacerta #237883 üzenetére
Az akksik kozott vannak kulonbsegek, ezt a fejlampambol tudom. 5000 lumen nem is kell, az kell, hogy folyamat kepes legyen tartani a 1800-2000-et. Ha ezt tudja, akkor nyert ugy.
Melle egyebkent is ott lesz a fejlampam. A kabelt mar megtoldottam, meg a muanyag fejkonzoljat kell kicsit melegitessel atformalni, es mehet fel a sisakra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Lacerta #237889 üzenetére
Igen, az aktiv hovedelem csinalja a szabalyozast. Ugy gondolom, bicajon, mozgasban, ambient ~10 fokon vagy joval alatta azert ez nem olyan nagy ervagas. Bar az 57 fok erdekes, a nagyobb lampaknal siman latok 79 fokot is, es ott mar lehetoseg az ertek allitasara.
Nekem hatartja a 2000 lument, az nagyon kiraly meg lefele is. Ejszaka nem a szaguldozasrol szol, de vakoskodni sem jo.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
addikt
-
fulton
addikt
válasz Lacerta #238128 üzenetére
Feltétlen, itt az időzítésnek nagy szerepe van, ezt gyakorolni kell mindenképp aztán sokadjára menni fog az, aztán már azon kapod magad, ha jön a medve csak lehunyod szemed és lősz és az 800mm lesz akár hogy is számoljuk. De utólag biztos megállapítják majd a halottkém jelentésen a pontos távot
vicc.. de jobb mint a semmi, hátha mégis csoda történik alapon.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #238119 üzenetére
Az egy sz*r, egy rendes medve spray hatótávolsága 10-15 méter.
#238132 Runner_fxr: Nagyon összetett probléma. Igen, régen a vadászok kilőtték egy részét, eladták és a pénzből a fennmaradt medve állományt etteték messze fent a hegyekben. Így nem volt gond, nem kellett a medvéktől tartani, nem szaporodtak el ennyire. Csak aztán jött a Greenpeace, Agent Green meg franc tudja milyen zöldemberek, betiltották a medvevadászatot és ez lett az eredménye. A kutyákra csak részben megoldás, régen nem nyájak voltak, hanem tehéncsordák, a csordák mellé meg nem kell 25 medveölő kutya, mert a medve a teheneket csak akkor támadja, ha rákapott a vér ízére. De ma már falvakon is brutál nagy lett a forgalom és a forgalomnak "hála" már nem szabad a teheneket az úton hazaterelni, asszem ez az egyik oka, hogy felváltották a csordákat a nyájak. Régen az a néhány nyáj fent volt a hegyekben, betanított kisebb testű kutyákkal, amiknek az volt a dolga, hogy terelték a juhokat, emberre nem támadtak. A mai fiatalabb juhászok nem ismerik ezeket a hagyományokat, ma már az a trend, hogy minél több, minél nagyobb és agresszívebb kutya kell, ami támad mindenre ami mozog, nincsenek betanítva, inkább agresszívre nevelik, ütik-verik. Egyben óriási divat lett a juhászkodás, gyakorlatilag a természetben nincs egy tenyérnyi biztonságos hely, mindenhol ott vannak. Igen, ez az ország ennyire leszarja az állampolgárai biztonságát. Aszfalton is sok olyan útvonal van, ahol évek óta veszélyes bringával vagy gyalog közlekedni, mert valamelyik gazda nyugdíjazott pásztorkutyái mindíg ki vannak feküdve az út szélére, prédára várva. A rendőrök nem tesznek semmit, nem érdekli őket, ha nem tetszik, menj autóval.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Lacerta #239221 üzenetére
ez nem hangzik túl jól.. Akkor évente kell fűzni... 6000km az mi.. egy év.
Mondjuk ezt függ sztem a fékbetéttől is, minél puhább annál jobb e szempontból.
Az a 7 bar szerintem nem a világ még..gondolom én..
köszi a válaszokat
Ilyen "outvar" kellys-t..nem képesek ráírni hogy max hány PSI terhelhető...**m, semmi infó nem található róla..
----
Usában jól szívnak a hideggel. Már ez a sokadik ilyen telük. -30 fok.. cirkán.. régen ide európára is húzódott belőle..emlékszem mikor még 1m hó is hullott.. régen volt ilyen.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #239238 üzenetére
Mi köze a felnikopásnak a guminyomáshoz?
dom1n0...nem, azzal a felhasználással nem érdemes elektromosra költeni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Lacerta #239256 üzenetére
Igen nekem ennyi jelölés van a perembe ragasztva, majd le is fotózom. Ami utal rá mikor csereérett szerintük. (Gondolom én)
Bár azt nem értem ezeknél az országúti felnik nél Meg van adva hogy 9bar max nyomás de az a 9bar hogy fogja tudni megtartani amikor már kopik a felni oldala.. valami nem kerek tehát újkorában Oké hogy ennyit bír de később is fogja bírni.. mert idővel ugye vékonyodik a fal zsákbamacska mikor pukkan el Azért 9 bár az hard -
addikt
válasz Lacerta #240902 üzenetére
Sátoros ünnep
És tényleg, de úgy emlékszem 2022. Január első hetében nagyon jó idő volt. Akkor voltam Covid-os és azt hittem megőrülök, hogy mindenki tud tekerni én meg levegőt nem kapok.⏺︎Gondolkoztál már azon, hogy bankot válts? ⏺︎Most megéri! ⏺︎Válaszd a Gránit, K&H vagy Raiffeisen Bankot az én meghívóm alapján és akár 60.000 Ft bónuszt kaphatsz. ⏺︎További részletekért írj!⏺︎
-
addikt
válasz Lacerta #240905 üzenetére
Így volt bizony
Áprilisban is minuszok voltak, meg havas volt HHH.
Érdekes ez az időjárás.⏺︎Gondolkoztál már azon, hogy bankot válts? ⏺︎Most megéri! ⏺︎Válaszd a Gránit, K&H vagy Raiffeisen Bankot az én meghívóm alapján és akár 60.000 Ft bónuszt kaphatsz. ⏺︎További részletekért írj!⏺︎
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
andrisbandi
őstag
válasz Lacerta #241830 üzenetére
Régen sokat jártam autón hurcolt bicóval, meg láttam is, országjárós meló közben.
Lezsákolt bicót egyszer sem. Vitorlás autó?Még a kezdetekkor a telókat körbetekertük folpakkal, vagy nejlonnal+ ragacs ... de az is fölösleges volt, mint utóbb kiderült. Hosszú esős autópályázáskor sem lett semmi bajuk takargatás nélkül.
Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
zsocy
őstag
válasz Lacerta #241852 üzenetére
A Dustert csak ajánlani tudom, jól mutat rajta a bringa a tetőn és horgon is, elmegy kb. bárhol, és nem néznek irígykedéssel vegyített utálattal a többiek ha ilyennel érkezel.
A tetős szállítás trükkje meg annyi, hogy nem ilyen terep csatahajókat kell hordani, hanem rendes aero országútit, azon átsiklik a levegő
A fehér bandázst ezután cseréltem, feketét raktam fel, az tényleg nem szerette az esőt[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #241852 üzenetére
Sok embernek f*rokhosszabbítónak kell a terepjáró....ja, meg olyan drága is, hogy belerokkansz mire megveheted, aztán teheted fel a mozgáskorlátozott matricát, hogy odaparkolhass. (Litkai után szabadon ) A Subarud meg nagyon faxa, az a pont jó átmenet.
#241853
Friczy...ez is mint legtöbb fejlesztés, biztos akkor érzékelhető leginkább ha vissza kényszerülsz lépni belőle.🤭#241855
jjeahh...ezt jól összefoglaltad!😳 🤭 Tanya pipa, terepfotózás pipa, állatfotózás is pipa, ugyanakkor a jövődet illetően a sosem szócskát a ...lesz, ...vásárolok, ...megyek stb. cselekvő igék előtt kissé erősnek érzem így ~30 évesen, hosszú még az élet, sok minden jöhet amire ma nem is gondolsz."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #243208 üzenetére
Omni Trekker . Ha több vízre van szükségem én úgy oldom meg, hogy 1L kulacs, 1L ivótartályos mini hátizsák. Igazából ha a vázon lenne két kulacstartónak hely, két 1L kulacs is megoldaná a dolgot. Tartalék felsőm olyan picire összehajtható, hogy lazán elfér a mezzsebben. De mostanában felénk is kezd divatos lenni a bikepacking stílus, bár a sok táska meg szarvas kormány ellenére nem sokan tekernek 100km-nél hosszabbat vele
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo) FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - C1 minősített
- DJI Convertible hátizsákká alakítható drón hordtáska (Mavic 3, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Classic)
- Withings Body okosmérleg
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen